SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is in ieder geval in de juiste richting.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef mrstylo het volgende:
http://instagram.com/p/uW7xItS9o0/?modal=true
Dit is pas mooi
Dit is weer ongeveer dezelfde stijl. Saai, onpersoonlijk. Lijkt net een showroom.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval in de juiste richting.
Turken willen doorgaans hun huis showen, dus ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is weer ongeveer dezelfde stijl. Saai, onpersoonlijk. Lijkt net een showroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Clean' noem je dat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is weer ongeveer dezelfde stijl. Saai, onpersoonlijk. Lijkt net een showroom.
Volgens mij bedoelt ze meer de algemene stijl en niet specifiek de meubels. Modern, maar wel met een stukje eastern vibe met warme kleuren; heeft ook mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die banken zien er dus totaaaal niet comfortabel uit.
Ik vind juist die tapijten er niet bijpassen, interieur leent zich daar slecht voor. Wat je eerder zei van saa/kil, heb je gelijk. Modern kan snel "koud"ogen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten uiteraard, maar dit is zo'n afgezaagd interieur. doodsaai.
Ik persoonlijk hou van contrast. Bijvoorbeeld oosterse/perzische elementen in een modern industriële context. Beetje dit idee
[ afbeelding ]
Uiteraard combineerd met visgraat parketvloer.
ga all the way danquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze meer de algemene stijl en niet specifiek de meubels. Modern, maar wel met een stukje eastern vibe met warme kleuren; heeft ook mijn voorkeur.
[ afbeelding ]
Iemand die mij begrijptquote:
Dit is geen wiskunde jongen. Dit kan wel degelijk. Het is niet 0 of 1.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi. De kleuren zijn te geforceerd. Je kunt niet contrast kleuren mengen met regenboogkleuren.
Scherpquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Op die foto van Unlabeled is een percolator te zien. Alleen om die reden vind ik het prachtig.
Dit vind ik dus echt véél te druk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga all the way dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ik het goed? Tapijt in de badkamer?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze meer de algemene stijl en niet specifiek de meubels. Modern, maar wel met een stukje eastern vibe met warme kleuren; heeft ook mijn voorkeur.
[ afbeelding ]
Nee...quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga all the way dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, je kunt het doen, maar dan ziet het er super ingewikkeld uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dit is geen wiskunde jongen. Dit kan wel degelijk. Het is niet 0 of 1.
Echt veeeel te druk. Alsof drie mensen hun eigen style erin gepropt hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JUIST!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Juist het feit dat het er totaal niet bijpast (contrast) maakt het geheel spannender en speelser en dat is wat MIJ AANSPREEKT zeg maar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind juist die tapijten er niet bijpassen, interieur leent zich daar slecht voor. Wat je eerder zei van saa/kil, heb je gelijk. Modern kan snel "koud"ogen.
Het ziet er gelikt uit. Te gelikt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef Montelly het volgende:
Dit vind ik persoonlijk ook mooi
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:45 schreef Montelly het volgende: [..] Che ging jij nou naar meet ofnie?
Heel mooi dit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef Montelly het volgende:
Dit vind ik persoonlijk ook mooi
[ afbeelding ]
te laag bij grondquote:
Gelukkig kan degene die de woonkamer zo kan inrichten zich waarschijnlijk ook een huishoudster veroorloven.quote:
Je vergeet dit:quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga all the way dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eeehhahahquote:
waarom quote je mij? Had het over die foto van mrstylo .quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de badkamer zou ik dat ook niet doen nee, maar het was meer om een idee te geven van een algemene stijl.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zie ik het goed? Tapijt in de badkamer?
Mee eens, al die lijstjes aan de muur vind ik ook niet mooi en te druk, maar het ging me om de combinatie van modern en oosters als stijl.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt veeeel te druk. Alsof drie mensen hun eigen style erin gepropt hebben.
O, sorry.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom quote je mij? Had het over die foto van mrstylo .
Wat kom je aan mijn privé?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom quote je mij? Had het over die foto van mrstylo .
Maar als ze het EK/WK winnen zijn het natuurlijk allemaal wél Nederlanders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
NL'ers
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jongens-Oranje.dhtml
Niet om het 1 of ander, maar geen 1 autochtone Nederlander bij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
NL'ers
allemaal toch, of bedoelt vast iets andersquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander, maar geen 1 autochtone Nederlander bij?
Wat een sneue volk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
NL'ers
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
Woooow.
Zou wel een hekje naast het bed maken. Anders word je de volgende morgen wakker op een kapotte salontafel...
[ afbeelding ]
Ziet er wel heeeeel klein uit. Maar wel mooi jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
Woooow.
Zou wel een hekje naast het bed maken. Anders word je de volgende morgen wakker op een kapotte salontafel...
[ afbeelding ]
Ik vind het wel iets hebben. Lekker knus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er wel heeeeel klein uit. Maar wel mooi ja
hier word ik echt boos van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
NL'ers
echt hoor, wat een kktokkies allemaal zeg, bah.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar als ze het EK/WK winnen zijn het natuurlijk allemaal wél Nederlanders.
Genus en ik hadden het er vroeger over dat we een witte/clean/semi-strakke inrichting wouden met een gekleurd Ottomaans zithoekje/kussen. Ik weet niet of ik het juist uitleg maar iig hetzelfde idee als op de foto wat jij net poste.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
JUIST!
[..]
Juist het feit dat het er totaal niet bijpast (contrast) maakt het geheel spannender en speelser en dat is wat MIJ AANSPREEKT zeg maar.
Zitten jouw groepsgenoten ertussen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hier word ik echt boos van.
Niiiiiiiice.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef mrstylo het volgende:
Dit wordt mijn toekomstige huis
[ afbeelding ]
IK HEB POPTASI MACARONS.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens wat eten. Vandaag mag ik me volproppen met koolhydraten.
Wij koerden hebben altijd twee woonkamers, dus kan makkelijkquote:
omg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
Dit ongeveer minus goud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blauw/groene muur op de badkamer is wat minder. Maar de rest.![]()
Oké, je hebt gelijk. Het is tequote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
omg.
Gelukkig ben jij totaal niet mijn type.
Op zich best leuk, maar die bank in de grond, why. En iets teveel kleur.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
Dit ongeveer minus goud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
IK HEB POPTASI MACARONS.
Wil je er eentje?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef Deuce92 het volgende:
Ziet er echt mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die groene muur op de badkamer is wat minder. Maar de rest.
Of zo iets
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
daarin kan je een chilling zetten zegquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
Dit ongeveer minus goud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er veelbeloven uit. Nu nog foto's van de binnenkant.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uit
[ afbeelding ]
Of zo iets
Zelfs ik heb een betere smaak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
Dit ongeveer minus goud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa en omg sommige macarons hebben een ombrekleur effect en smaken ook gemixt. Eentje smaakt naar pastis EN salted caramel. <3 <3 <3quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Je hebt de bestelling dus geplaatst en inmiddels binnen.
Kom maar morgen naar Nijmegen brengen. Na de finish kan ik de macarons (niet eentje, maar hele doos) wel goed gebruiken.
Ik zou waarschijnlijk in elke kamer een wat andere stijl gebruiken. Dit zou dan de lolmaak-kamer zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op zich best leuk, maar die bank in de grond, why. En iets teveel kleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not bad!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa en omg sommige macarons hebben een ombrekleur effect en smaken ook gemixt. Eentje smaakt naar pastis EN salted caramel. <3 <3 <3
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:37 schreef Deuce92 het volgende:
Echt mooi dit. Is vaak wel boven mijn budgetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Oh echt? Die postte hier laatst toch? Komt hij naar de meet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Genus en ik hadden het er vroeger over dat we een witte/clean/semi-strakke inrichting wouden met een gekleurd Ottomaans zithoekje/kussen. Ik weet niet of ik het juist uitleg maar iig hetzelfde idee als op de foto wat jij net poste.
Mjah Genus is homo dus die snapt dat welll.
Ja ik vroeg hem maar hij wou niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oh echt? Die postte hier laatst toch? Komt hij naar de meet?
Morgen is het al op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Not bad!
Dus... Kom je ze morgen brengen of niet? Of probeer je me blij te maken met een dode mus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |