Cijfer?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jonguhh,, uren aan de telefoon gezeten
ga je hlml naar Limburg ja?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Santello het volgende:
Crip kom anders je verhalen delen tijdens de meet. Ik haal je wel op. Deuce mag ook mee rijden.
Di ga ik smorgens msemen etc op tafel zetten voor ontbijtquote:
O.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga je hlml naar Limburg ja?
Ik kom niet meeten!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Santello het volgende:
Crip kom anders je verhalen delen tijdens de meet. Ik haal je wel op. Deuce mag ook mee rijden.
echt wel een 8, beetje Crip achtig ookquote:
Niceee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Di ga ik smorgens msemen etc op tafel zetten voor ontbijt
Dan met lunch bladerdeeg hapjes ( met gehakt, feta en spinazi en tonijn)
Met avondeten kipspiesjes ( op een marokkaanse manier gemarineerd) merguez ( kip en rund) met een salade en libanees brood en frietjes.
Ik heb het zo simpel mogelijk gehouden, had geen zin om lang in de keuken te staan. Moet voor 28 mensen gaan koken.
internetcafe meet dan?quote:
Relatie mee gehad?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt wel een 8, beetje Crip achtig ook
Crip achtig...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt wel een 8, beetje Crip achtig ook
Deze desperatenessquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jonguhh,, uren aan de telefoon gezeten
nee, werd op een gegeven moment serieus (gevoelens etc)..toen hebben we het maar afgekapt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
internetcafe meet dan?
[..]
Relatie mee gehad?
Wat haat je op Montellyquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee, werd op een gegeven moment serieus (gevoelens etc)..toen hebben we het maar afgekapt.
Che ging jij nou naar meet ofnie?quote:
DM ze:quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaha dit wil ik weleens meemaken.
Is dat Yvonne?quote:
Hij gaat meeten met mij prive.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che ging jij nou naar meet ofnie?
Check de uploaderquote:
Weet niet. Maar dit is haar wel:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |