quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:54 schreef Crip het volgende:
Weyoo voel me echt een boss ass bitch.
Maandag di en woe hebben we een soort van ''kamp'' voor mijn opleiding om te leren hoe je zulke dingen moet plannen etc stel je gaat zoiets met kinderen organiseren.
Die mongolen bij mij in de klas die wilden niet halal eten ( vonden ze niet ekker ofzo, wutracist bitches) Dus gingen ze hun nasty voedsel apart halen. Maar we waren wel tot de beslissing gekomen om 1 dag halal te eten om het ze3ma uit te proberen (nigga wat jullie proppen wel elke avond dat je gaat stappen een broodje doner in je bek
)
Anyhow, ik ga dinsdag Marokkaans koken met 2 andere meiden. Fucking hele moeite doen voor die bitches.
En die andere twee dagen gaan we nasty ass skirre voedsel eten. Maar dat terzijde, ik kook toch voor mezelf.
We hadden dus het geld opgesplitst. Wij hadden 100eu om al het fruit en groente en ons vlees etc te halen ( plus nog andere dingen).
Ik met mijn Marokkaanse temperament ging zwaar afdingen op de Markt bij de turkoes. Daar gebeurde dus dit: ( vraag mer niet hoe we hier zo terecht kwamen )Jeetje. Wat een avonturen maak jij mee zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang verhaal kort, wij als een baze boodschappen gedaan en extra's gehaald. Die nlers kunnen geen boodschappen doen dus die haalde het niet met hun money terwijl ze meer hadden dan ons. Zelfs geen brood kunnen halen wut.
Dus belde ze ons om hun uit de brand te halen. Uiteindelijk nog brood gehaald voor die bitches.
Komt ervan als ze niet luisteren.
/lief dagboek.
ZUCHT OPGELUCHT.
Ik heb een saai leven![]()
Tldr; gebekvecht en afgedingt op de markt, ik moet tevens koken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een avonturen maak jij mee zeg!
Ik heb een saai leven
meest exciting in me leven is naar de markt gaan.. uffquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een avonturen maak jij mee zeg!
Ik heb een saai leven
Dat komt omdat ze dom als de tering bij mij in de klas zijn. Ze wisten niet eens 's wat halal was.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:08 schreef Che_ het volgende:
Hoe kan iemand zeggen dat halal niet lust. Alsof het een gerecht is...
Heb je uitgelegd dat halal niks met smaak te maken heeft?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze dom als de tering bij mij in de klas zijn. Ze wisten niet eens 's wat halal was.
Ja, maar de wilden niet luisteren. Toen dacht fuck jullie eet maar je plofkip en je onhygiënische varken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je uitgelegd dat halal niks met smaak te maken heeft?
Eigenlijk wel, het is lekkerder aangezien het vlees schoner en beter behandeld wordt.
En toch kook je voor zequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar de wilden niet luisteren. Toen dacht fuck jullie eet maar je plofkip en je onhygiënische varken.
Alleen de di. Dan is de hele dag halal. Ga ze niet dat voedsel laten verpestenquote:
nou......quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen de di. Dan is de hele dag halal. Ga ze niet dat voedsel laten verpesten
Was eigenlijk de deal dat ik 3 dagen ging meehelpen met koken.
Maar de andere dagen kook ik voormezelf een 2 andere Marokkaanse meiden.
Ben niet gek.
Zo allergisch voor dit soort mensen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar de wilden niet luisteren. Toen dacht fuck jullie eet maar je plofkip en je onhygiënische varken.
Ik had nog lang contact met nadia buiten fok om...omgquote:
lol whut? Ik kan mij dat hele nadia mens niet eens meer herinneren tbh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik had nog lang contact met nadia buiten fok om...omg![]()
Crip volgens mij ben je best badass in tha cuisinequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen de di. Dan is de hele dag halal. Ga ze niet dat voedsel laten verpesten
Was eigenlijk de deal dat ik 3 dagen ging meehelpen met koken.
Maar de andere dagen kook ik voormezelf een 2 andere Marokkaanse meiden.
Ben niet gek.
Jonguhh,, uren aan de telefoon gezetenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
lol whut? Ik kan mij dat hele nadia mens niet eens meer herinneren tbh.
Precies. My whole class gwn. Schijnheilig uit het niets.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zo allergisch voor dit soort mensen.
Sterkte.
Oh ze was dus echt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jonguhh,, uren aan de telefoon gezeten
Wat ga je koken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies. My whole class gwn. Schijnheilig uit het niets.
bedankt.
Cijfer?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga je hlml naar Limburg ja?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Santello het volgende:
Crip kom anders je verhalen delen tijdens de meet. Ik haal je wel op. Deuce mag ook mee rijden.
Di ga ik smorgens msemen etc op tafel zetten voor ontbijtquote:
O.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga je hlml naar Limburg ja?
Ik kom niet meeten!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Santello het volgende:
Crip kom anders je verhalen delen tijdens de meet. Ik haal je wel op. Deuce mag ook mee rijden.
echt wel een 8, beetje Crip achtig ookquote:
Niceee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Di ga ik smorgens msemen etc op tafel zetten voor ontbijt
Dan met lunch bladerdeeg hapjes ( met gehakt, feta en spinazi en tonijn)
Met avondeten kipspiesjes ( op een marokkaanse manier gemarineerd) merguez ( kip en rund) met een salade en libanees brood en frietjes.
Ik heb het zo simpel mogelijk gehouden, had geen zin om lang in de keuken te staan. Moet voor 28 mensen gaan koken.
internetcafe meet dan?quote:
Relatie mee gehad?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt wel een 8, beetje Crip achtig ook
Crip achtig...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt wel een 8, beetje Crip achtig ook
Deze desperatenessquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee, werd op een gegeven moment serieus (gevoelens etc)..toen hebben we het maar afgekapt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
internetcafe meet dan?
[..]
Relatie mee gehad?
Wat haat je op Montellyquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee, werd op een gegeven moment serieus (gevoelens etc)..toen hebben we het maar afgekapt.
Che ging jij nou naar meet ofnie?quote:
DM ze:quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaha dit wil ik weleens meemaken.
Is dat Yvonne?quote:
Hij gaat meeten met mij prive.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che ging jij nou naar meet ofnie?
Check de uploaderquote:
Weet niet. Maar dit is haar wel:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |