Dat ding is zo lelijk; totaal niet smaakvol. Ik hoop dat-ie er zonder gewetenswroeging in kan slapen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat enorme paleis van pasha Erdoğan inrichten lijkt mij ook een uitdaging.
Vast wel, anders was hij geen president.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat ding is zo lelijk; totaal niet smaakvol. Ik hoop dat-ie er zonder gewetenswroeging in kan slapen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat ding is zo lelijk; totaal niet smaakvol. Ik hoop dat-ie er zonder gewetenswroeging in kan slapen.
Beter maken ze er een universiteit of museum van zodra hij is vertrokken zodat het tenminste een gemeenschappelijk nut heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Vast wel, anders was hij geen president.
Jaloers?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beter maken ze er een universiteit of museum van zodra hij is vertrokken zodat het tenminste een gemeenschappelijk nut heeft.
Mwah, ik vind het witte huis te klein. Doe mij maar zoiets:quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn interior design later. [ afbeelding ]
/mathemaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ja, maar ik ben geen hollanderquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Kom op man, je bent toch een kerel of niet?
Omdat een beetje tegengas toch wel leuk is...quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat enorme paleis van pasha Erdoğan inrichten lijkt mij ook een uitdaging.
Gwn elke dag broodje Donner halen tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik mijn koelkast en oven tweedehands kopen?
Opstaan is al moeilijk genoeg en op een laag bed al helemaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het daardoor moelijker voor jou om vanaf een laag bed op te staan?
In 1996 kwam hij naar Nederland gekomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/31(...)avigationItemId=5585
Zoals ik dat doe.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gwn elke dag broodje Donner halen toch
Hoe oud zou Paizar zijn?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/31(...)avigationItemId=5585
Om een toekomst op te bouwenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In 1996 kwam hij naar Nederland gekomen.
Vertelde wat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vertelde het dus aan mn zusje. Haar reactie: lol nice.
Wat.![]()
Ligt aan haar geboortejaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |