Zegt niet veel. In tr zijn er veel Koerden met typisch Turkse namen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt heel Koerdisch ja, zijn naam.
Vodka en rauw ei als ontbijt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/31(...)avigationItemId=5585
Undercover gewoonquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Landysh het volgende:
Hij is een Armenier mensen. Zijn voor- en achternaam is Armeens.
Ja, je bericht is overgekomenquote:
Zie je. Ik heb hem niet eens gegoogled.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef mrstylo het volgende:
Eigen Wikipedia pagina alles
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serop_Mirzoyan
En aan het feit dat hij orthodox is..quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij is Armeens. Leek me toch wel duidelijk vooral aan zijn achternaam.
Sws is een orthodoxe priester bij geweest, is idd 100% armenier.quote:
Gratzquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zie je. Ik heb hem niet eens gegoogled.![]()
Valt me tegen van jullie dat jullie het niet meteen wisten.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En aan het feit dat hij orthodox is..
Dat zegt niets. Assyriėrs doen dat ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sws is een orthodoxe priester bij geweest, is idd 100% armenier.
Wist het meteen, kijk zn achternaamquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zie je. Ik heb hem niet eens gegoogled.![]()
Valt me tegen van jullie dat jullie het niet meteen wisten.
Assyriers dragen geen Armeense namen tenzij ze Armeens bloed hebben. De twee volken verschillen meer van elkaar dan je denkt.quote:
Armeniėrs _0_quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Landysh het volgende:
Hij is een Armenier mensen. Zijn voor- en achternaam is Armeens.
I know i knowquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Assyriers dragen geen Armeense namen tenzij ze Armeens bloed hebben. De twee volken verschillen meer van elkaar dan je denkt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zegt niet veel. In tr zijn er veel Koerden met typisch Turkse namen.
De suffix -ian/-yan in achternamen is typisch Armeens (bv. Kim Kardashian, David Nalbandian). Ook zijn voornaam is typisch Armeens.quote:
Wou net hetzelfde zeggen. Even grote neus, iets lichtere huid en minder beharing.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Armeniėrs, Georgiėrs etc. allemaal 1 pot nat
Jan is gewoon hollandse naamquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
De suffix -ian/-yan is typisch Armeens
Moeten allemaal dood natuurlijk. Dat je dat nog moet vragen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Mathemaat het volgende:
Hoe staan de Turken (en Koerden) op fok tegenover Armeniėrs, nu we het toch over Armeniėrs hebben?
ik zou 'm hard raken abi, ben bloedserieusquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Mathemaat het volgende:
Hoe staan de Turken (en Koerden) op fok tegenover Armeniėrs, nu we het toch over Armeniėrs hebben?
Van Ataturk mocht je Armeniėrs toch ook niet vertrouwen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die vertrouw ik ook geenzins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |