Mijn foto ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef TheMagnificent het volgende:
In Duisburg was dat ene restaurant waarvan je hier een plaatje had gepost, toch? Moet ik onthouden.Al heb ik in Duisburg volgens mij geen familie wonen, dus geen idee of ik daar ooit zal komen.
![]()
O ja, sorry.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn foto ja.![]()
[ afbeelding ]
Ik zit vol maar zou zo de helft kunnen opeten.
Gewoon een dagtrip naar Duisburg. Zo ver is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef TheMagnificent het volgende:
In Duisburg was dat ene restaurant waarvan je hier een plaatje had gepost, toch? Moet ik onthouden.Al heb ik in Duisburg volgens mij geen familie wonen, dus geen idee of ik daar ooit zal komen.
![]()
Slechts de helft? Je stelt me teleur.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn foto ja.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al gegeten he.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Slechts de helft? Je stelt me teleur.
Idd. Jij hebt echt geluk dat je dicht bij de Duitse grens woont.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten he.![]()
En TM woont verder dan wij he, voor hem is even naar Dusseldorf/Duisburg niet 'even'.
Nou, vooruit dan.quote:
Zo groot is dit kikkerlandje niet. Het is en blijft 'even'.quote:En TM woont verder dan wij he, voor hem is even naar Dusseldorf/Duisburg niet 'even'.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn foto ja.![]()
[ afbeelding ]
Ohmygoodnesssquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
He kijk mijn hellokitty-piet UI
Oh god, ben jij er zo één?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zou een dagtrip overigens wel overwegen als Duisburg voor de rest ook nog een interessante stad was geweest om te bezichtigen, maar volgens mij is dat niet echt het geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
halloooo, it haz a feather.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
Dat is toch gewoon een piraat met een roze mutsje.
En wat heb jij gedaan? Leidinggevende geïnformeerd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
halloooo, it haz a feather.
Iemand op werk heeft vandaag wat gejat, voor mijn OGEN.
nietwaar, zie post van jfm! Veer is alles.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
Dat is toch gewoon een piraat met een roze mutsje.
Haloooo, misschien is de papegaai in de rui.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb je hem/haar geklapt?quote:Iemand op werk heeft vandaag wat gejat, voor mijn OGEN.
Oowwowquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iemand op werk heeft vandaag wat gejat, voor mijn OGEN.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er zo één?
Ik ben iemand die op vakantie gewoon gerust 4 uurtjes omrijdt om een halfuurtje te kunnen genieten van een mooi uitzicht.![]()
Hehe zo ben ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#yolo
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er zo één?
Ik ben iemand die op vakantie gewoon gerust 4 uurtjes omrijdt om een halfuurtje te kunnen genieten van een mooi uitzicht.![]()
Voor mij is het wel 1,5-2 uur heen en weer terug hè. Ik ga niet zo ver rijden om alleen een uurtje te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet dat ik het op vakantie zou nalaten om een uurtje of twee om te rijden om een must see bezienswaardigheid of goed restaurant te bezoeken, hoor; dat zou ik ook wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |