Het was al mijn topic, kijk maar wie hem opendequote:
Kijk maar wie de vorige sloot. Lulhannes.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was al mijn topic, kijk maar wie hem opende
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was al mijn topic, kijk maar wie hem opende
Haha alweer, net als vorige keer weet je nogquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk maar wie de vorige sloot. Lulhannes.
Flink op m'n pik getrapt hier. M'n gloriemomentje!
haha jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha alweer, net als vorige keer weet je noghaha
Hahaha een ezel... lolquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gaat goed! Ben aangenomen bij ministerie van BZK
En je weet als ze het zeggen he...quote:
TS is een faggot.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:19 schreef Diesell het volgende:
Waar gaat deze topic over? Ik snap de op niet
Zorgen dat het contact tussen de andere ministeries optimaal is en blijft op het gebied van veiligheid. Draaiboeken bijhouden presentaties over verbeterpunten van bijv. informatiebeveiliging maar ook terrorisme.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat is helemaal niet gek.
Wat ga je daar doen?
Ik heb alvast een TR gemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl ik echt een pareltje had gecreëerd.
Hoe kan terrorisme dan verbeterd worden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zorgen dat het contact tussen de andere ministeries optimaal is en blijft op het gebied van veiligheid. Draaiboeken bijhouden presentaties over verbeterpunten van bijv. informatiebeveiliging maar ook terrorisme.
Meer bommen!quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kan terrorisme dan verbeterd worden?
Had ik het woordje 'anti' er bij moeten zetten wil je hem wel snappen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kan terrorisme dan verbeterd worden?
Nee okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had ik het woordje 'anti' er bij moeten zetten wil je hem wel snappen?
hihi ik snapte hem alquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had ik het woordje 'anti' er bij moeten zetten wil je hem wel snappen?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:27 schreef wickedmen het volgende:
Alhoewel sommige gasten van de krijgsmacht wel chill zijn. Maar je hebt daar wel een harde mentaliteit. Kreeg laatst nog een hoek omdat ik je zei ipv u.
Gewoon matten onder wat kerels en dan een biertje erna doen en erom lachen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wat een manier om respect af te dwingen
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
Alsof je de maandag groepskring op de basisschool verhaaltjes leest
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
Alsof je de maandag groepskring op de basisschool verhaaltjes leest
Sorry was laatste keer dat ik jatte okquote:
Screenshot gemaakt voor eventuele latere confrontaties.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry was laatste keer dat ik jatte ok;P
Volgende keer ff testen hehehe ;pquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Screenshot gemaakt voor eventuele latere confrontaties.
Het intellect bij die mensenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef remi1986 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tappen_in_emmen.html
Altijd gezellig in Emmen
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef remi1986 het volgende:
Altijd gezellig in Emmen
Je ging toch naar Tivoli gister, niet naar Emmen?quote:
Wat weegt dat nou ook... niet veel. Maar het idee al om zo een meisje weg te gooien op die manierquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat meisje vloog wel indrukwekkend ver vind ik.
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:36 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Je ging toch naar Tivoli gister, niet naar Emmen?
Tja, wat verwacht je. Hij had zichzelf ook beurs kunnen laten trappen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat weegt dat nou ook... niet veel. Maar het idee al om zo een meisje weg te gooien op die manierapart.
Wowquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je. Hij had zichzelf ook beurs kunnen laten trappen.
Door een meisje van 48kg?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je. Hij had zichzelf ook beurs kunnen laten trappen.
Neequote:Op vrijdag 14 november 2014 12:38 schreef remi1986 het volgende:
heeft iemand ook maar kunnen verstaan wat ze zeggen?
Uhhhhh als ik een grotere gast trap. Kan ik een paar hoeken, stoten en trappen verwachten en terecht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door een meisje van 48kg?en dan nog... hou je haar ff tegen of duw je haar rustig weg.
Sneu dat je iemand die fysiek veel zwakker is zo aan pakt.
Brabanders.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:38 schreef remi1986 het volgende:
heeft iemand ook maar kunnen verstaan wat ze zeggen?
Nee, dat doe jij niet. Je praat alleen hier op FOK! als of je dat doet maar niemand geloofd je wickedmenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Uhhhhh als ik een grotere gast trap. Kan ik een paar hoeken, stoten en trappen verwachten en terecht.
Kijk jij bent ook mentaal veel zwakker maar toch pakken we jou omdat je het verdient en uitdaagt.
Ongeacht man of vrouw.
dat is pal voor de enige uitgaansgelegenheid in Emmen. En die beveiligers doen meer dan de politiequote:Op vrijdag 14 november 2014 12:39 schreef wickedmen het volgende:
#Teammocro btw.
Nee om objectief te zijn. Die gast verdient wel een paar stoten maar zij komt ook heel achterlijk over met haar agressieve gedrag. Uiteindelijk wel grappig dat 2 van die beveiligers meteen naar die gast toe lopen maar dat zal vast omdat hij als grootste agressor over komt ipv dat ze in haar broekje willen komen.
Maar goed je weet ook niet wat vooraf er gebeurt is.
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij niet. Je praat alleen hier op FOK! als of je dat doet maar niemand geloofd je wickedmen
Oh dan is die mocro wel fucked.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is pal voor de enige uitgaansgelegenheid in Emmen. En die beveiligers doen meer dan de politie
je moet de grote kale negeruitsmijter zien, daar zijn deze niks bijquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:43 schreef wickedmen het volgende:
Dus.. wat roept dat wijf nu dan precies? En wat bedoelt ze daar mee? En waarom is die rifaap daar zo pissig over? En die skinheads.. Waarom beuken zij die rifaap niet? Ik bedoel, als zelfs skinheads niet meer beginnen te beuken op buitenlanders waar zijn we dan met zn allen mee bezig vraag ik je??
Vragen.. vragen..
Koning één oog | 13-11-14 @ 15:37 | + 188 -
Doet mij denken aan BA van Hollywood. Wil ik ook niet tegenover staan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je moet de grote kale negeruitsmijter zien, daar zijn deze niks bij
Doe nog eens zo'n huillach foto posten, die vermaken mij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:49 schreef wickedmen het volgende:
ik ben tegen meisjes slaan,maar ik werk daar. en deze meisje is echt niet zo aardig als het lijkt. als deze jongen daar is achtervolgd ze hem..ze schopt en slaat en scheld hem overal voor uit.dat deze jongen nu er eens zat van is ja kan ik begrijpen.voor deze filmpje ,heeft ze deze jongen al meerdere malen geschopt en lastig gevallen....daarom zoals je in het filmpje ziet,doet ook niemand iets,want ik vindt dat deze jongen zich al paar weekendjes zich goed beheerst..wat zouden jullie doen als je in je gezicht wordt geslagen en geschopt...dit was de druppel.
twins03 | 13-11-14 @ 23:08 | + 4 -
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nog eens zo'n huillach foto posten, die vermaken mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terechte gooi.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef remi1986 het volgende:
Altijd gezellig in Emmen
Hij had een ijsbeentje tegen d'r standbeen moeten gevenquote:
Volgens mij zegt hij ''weg met die wijf'', terechte opmerking.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij had een ijsbeentje tegen d'r standbeen moeten geven.
Lol, zegt 'ie nou op het eind 'blijf van die wijven af'? En die security ziet alles en laat het gewoon gebeuren, die weet ook hoelaat het is. Ga nu al voor de 4e keer kijken
.
Zo klein is ze niet, ze is bijna net zo groot als hem.quote:
Wie is Baks de Kikker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Stoere bikkel, jij bent echt sterk en stoer zeg. Sukkel.
Breedbeeld | 13-11-14 @ 15:19 | + 364 -
droevig ventje,
denicknameswarenop | 13-11-14 @ 15:22 | + 131 -
Gvd, captains save-a-ho. [ afbeelding ] Zij begint toch.
Dus jij laat je schoppen door een schreeuwlelijk, zonder gevolgen voor haar? Beta faggotquote:
Neef van Kermit, deze bemoeit wél.quote:
als ik krio sla dan kan ik toch ook een klap terugverwachten? Of mag hij dan ook niet terugslaan omdat ik zwakker ben?quote:
Ik zei eerder ook al dat ik haar weg zou duwen o.i.d. dus nee.... beetje haastige conclusie weer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus jij laat je schoppen door een schreeuwlelijk, zonder gevolgen voor haar? Beta faggot.
[..]
Neef van Kermit, deze bemoeit wél.
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dus jij laat je schoppen door een schreeuwlelijk, zonder gevolgen voor haar? Beta faggot .
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik krio sla dan kan ik toch ook een klap terugverwachten? Of mag hij dan ook niet terugslaan omdat ik zwakker ben?
Geen vrouwen slaan, maar zulke hoeren mag je best tandjes laten tuffen. Leren ze het gelijk af.
Aparte vergelijkingquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik krio sla dan kan ik toch ook een klap terugverwachten? Of mag hij dan ook niet terugslaan omdat ik zwakker ben?
Geen vrouwen slaan, maar zulke hoeren mag je best tandjes laten tuffen. Leren ze het gelijk af.
Wat zou je doen als dit het verhaal is?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zei eerder ook al dat ik haar weg zou duwen o.i.d. dus nee.... beetje haastige conclusie weer.
Maar je kan wel iemand die fysiek een stuk lichter is een beetje met beleid handelen.
Opsluiten in de wc.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat zou je doen als dit het verhaal is?
ik ben tegen meisjes slaan,maar ik werk daar. en deze meisje is echt niet zo aardig als het lijkt. als deze jongen daar is achtervolgd ze hem..ze schopt en slaat en scheld hem overal voor uit.dat deze jongen nu er eens zat van is ja kan ik begrijpen.voor deze filmpje ,heeft ze deze jongen al meerdere malen geschopt en lastig gevallen....daarom zoals je in het filmpje ziet,doet ook niemand iets,want ik vindt dat deze jongen zich al paar weekendjes zich goed beheerst..wat zouden jullie doen als je in je gezicht wordt geslagen en geschopt...dit was de druppel.
qua kracht gaat de vergelijking perfect op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aparte vergelijkingJij en krio vs een volwassen dude en een meisje
Nah een beta faggot laat zich pijn doen door een meisje en gaat er dan vol op in.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nah een beta faggot laat zich pijn doen door een meisje en gaat er dan vol op in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
qua kracht gaat de vergelijking perfect op.
Nee kk makkelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
Maar BT is zoiets niet te moeilijk of lastig voor jou? Je hebt het al moeilijk genoeg met 2Nutz notabene laat staan dat je wat generalen en veiligheidsadviseurs moet adviseren.
Wel typisch een Nederlandse mentaliteit om mensen zomaar baantjes te geven op een belangrijke positie, kunnen we nog wat leren van Amerika en Israël.
Penis? dacht dat je albino negerin wasquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het dan anders omdat ik een penis heb? Kutseksist
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een keer vermaakt
Die hebben 9/10x ook een penis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Penis? dacht dat je albino negerin was
Jij zal het weten ghehehe ;pquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die hebben 9/10x ook een penis.
quote:
Hahah echt PRECIES dit filmpjequote:Op vrijdag 14 november 2014 13:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
I usually don't hit women, but if she wanna act like a man, I'll treat her like a man.
Ja precies maar volgens 2NutZ is die gast een beta faggot.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahah echt PRECIES dit filmpje
https://www.facebook.com/(...)if_t=comment_mention
7x gezien 7x kk plat.![]()
hahahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
vraag ontwijken = mijn gelijk erkennenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Penis? dacht dat je albino negerin was
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja precies maar volgens 2NutZ is die gast een beta faggot.
deze meisjequote:Op vrijdag 14 november 2014 13:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat zou je doen als dit het verhaal is?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
vraag ontwijken = mijn gelijk erkennen
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:21 schreef wickedmen het volgende:
Oh shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, oh shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, dayyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum.
Hahaha ook paar keer gezien iddquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I hope the impact activated some of that bytch's estrogen glands.
LOLquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha ook paar keer gezien idd. Zag ook een vet mooie comment toen:
That was such a well deserved slap, I hope the impact activated some of that bytch's estrogen glands.![]()
![]()
Hahaha bitch lost all her Sonic ringsquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
![]()
Dit is ook een leuke variant.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha bitch lost all her Sonic rings![]()
.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
![]()
Dit is ook een leuke variant.
Ziek gewoon die laatste gif.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
It sounded like he threw a box of Bang Snaps at her face
[ afbeelding ]
Nog echt zo ook![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha bitch lost all her Sonic rings![]()
.
twitter:rrrodje twitterde op donderdag 13-11-2014 om 22:00:14Liefde is.... Schijten terwijl @kimfeenstra aan het douchen is 😂😂😂 #enboosdatzeisdatikhierzit http://t.co/LLsKHsjA38 reageer retweet
Hoezo niet? Je kan hem toch makkelijk hebben op snelheid?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doet mij denken aan BA van Hollywood. Wil ik ook niet tegenover staan.
Nahhhh die trapt me zo doormidden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kan hem toch makkelijk hebben op snelheid?
vanavond smartlappenfestival mattiequote:Op vrijdag 14 november 2014 14:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nahhhh die trapt me zo doormidden.
Is dat niet iets voor oudere mensen? Heb er wel eens van gehoord.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:18 schreef Matip het volgende:
[..]
vanavond smartlappenfestival mattie
Nee man, is lachen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor oudere mensen? Heb er wel eens van gehoord.
Sherlock is toch down? Oh en hoor ik er bij?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Gvdzit ff weer te sherlocken maar man man man... 90% van de referenties komen van 3 personen
![]()
Sherlock is toch down? Oh en hoor ik er bij?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Gvdzit ff weer te sherlocken maar man man man... 90% van de referenties komen van 3 personen
![]()
#imfamousbitch #hatersgonnahatequote:Op vrijdag 14 november 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
True, maar had ff gevraagd. En kreeg alternatief.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sherlock is toch down? Oh en hoor ik er bij?
Geef mij dat alternatief.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True, maar had ff gevraagd. En kreeg alternatief.
En idd... jij ook
Snap soms dat niet, dat er dan midden in de nacht word gepost random. Terwijl ik zelf nooit post dan
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En idd... jij ook
Snap soms dat niet, dat er dan midden in de nacht word gepost random. Terwijl ik zelf nooit post dan
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
#imfamousbitch #hatersgonnahate
Oh echt? Ik doe dat echt neverquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En idd... jij ook
Ho ho. Ik noem vast hier wel eens mensen van de sc idd. Maar ik bedoel meer, ik zie mensen uit het niets in ene over mij beginnen... en mij bij onderwerpen halen terwijl ik er niets mee te maken heb.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh echt? Ik doe dat echt neverMaar goed, als jij nooit achter iemands rug om praat.
Kan je ook gewoon vragen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo, geef mij dat alternatief.
Ik ben ijdel, ik moet weten wat er gezegd wordt verdomme.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh op die fiets. Nou ik ben altijd positief over dat reetgezicht van je toch?
Dat gezicht? :squote:Op vrijdag 14 november 2014 15:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh op die fiets. Nou ik ben altijd positief over dat reetgezicht van je toch?
Jawel vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik alsjeblieft dat alternatief?
Wat is het alternatief nootjes?quote:
Ik ben zo terug.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel vriend.
Hier:
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php
succes en veel plezier
Blijf niet te lang weg hoor!quote:
gekke boiiquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Te veel moeite hoor, ik wacht wel op Sherlock. Ik geef toch geen fuck.
Oh niks. Gebeurt niks hoor ;pquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee wat zijn dit voor h4xxor grapjes vriend.
Hoezo? Straks hebben 3 mensen over je gepraat terwijl je er niet was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Te veel moeite hoor, ik wacht wel op Sherlock. Ik geef toch geen fuck.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoezo? Straks hebben 3 mensen over je gepraat terwijl er niet was.
Vriendquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:48 schreef BlauweTijger het volgende:
2NutZ is de wesp onder de fokkers.
Wie is hij en hoe weet hij wat ik aan gehad schijn te hebben vroeger. Wtfquote:Op woensdag 5 november 2014 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
dWc_RuffRyder had vroeger toch altijd van die rap kleding aan?
Dat was nog voor jouw tijd.
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:14 schreef Koempel020 het volgende:
En het is bevestigdWickedmen is een maagd en een gigantische kneus die nog steeds thuis woont omdat hij geen studentenkamer kan krijgen
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:00 schreef Koempel020 het volgende:
Ik fok het liefst de moeder van Wickedmen!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Modus en Veer:
[ afbeelding ]
4ebe:
[ afbeelding ]
dwc/MMG:
[ afbeelding ]
wise:
[ afbeelding ]
gianni:
[ afbeelding ]
gridlok:
[ afbeelding ]
CB:
[ afbeelding ]
Eindelijk is er iets van kwaliteit in Wickedmen posts te vinden, jammer dat ik hem daarin moet voorzienquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Eindelijk is er iets van kwaliteit in Wickedmen posts te vinden, jammer dat ik hem daarin moet voorzien
Wie vergeet het drakenshirt nou nogquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, dit is van toen Mortaxx die treinpic van 'm postte.
[..]
Wie is hij en hoe weet hij wat ik aan gehad schijn te hebben vroeger. Wtf.
Was een swaggerachi overhemd met toevallig een draak eropquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie vergeet het drakenshirt nou nog
Da's toch die domme Turk deze gast?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb de user DWC_Ruffryder getekend
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was een swaggerachi overhemd met toevallig een draak erop.
Lol @ randomness weer:
[..]
Da's toch die domme Turk deze gast?
wowquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol @ randomness weer:
[..]
hahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je stoten zoals 2NutZ z'n hoofd stootte nadat hij uit z'n ei kwam.
Shiiiit.quote:
Ja dat mis je dus zonder sherlockquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Shiiiit.
waarom heb ik dit nog nooit gezien.
zou willen dat ik zoveel haar hadquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat mis je dus zonder sherlock!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ken jij meer mensen met een dusdanig gebrek aan intellect dan?
Ja, die vond mij ook niet meer zo lief nadat ik een beetje te ver was gegaan. En terecht.quote:
Thanks nog voor die .rar ouwequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
Ja, die vond mij ook niet meer zo lief nadat ik een beetje te ver was gegaan. En terecht.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze kiest elke keer een gekkere, dus ik denk wickedmen.
Haha domme zwarte gespotquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol @ randomness weer:
[..]
Ga je rug scheren man, met je knoflookbek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha domme zwarte gespot
Ga kip eten, crimineelquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga je rug scheren man, met je knoflookbek.
Ga een uitkering aanvragen, kebabsnijder.quote:
Werkelijk hilarisch inderdaad. Het fascineert je wel, of niet? KLB / Zo'n zwarte naast m'n usernamequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel grappig iedere keer die zwarte piet naast je naam
Ik heb een foto van je gevondenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga een uitkering aanvragen, kebabsnijder.
Die smiley was speciaal voor mij gemaaktquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je gevonden
[ afbeelding ]
Praten over uitkering aanvragen als neger zijndequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ga een uitkering aanvragen, kebabsnijder.
Weet jij wel wie je vader is?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is dit je moeder toevallig?
[ afbeelding ]
Je ondertitel lijkt op een van de tweede generatie gastarbeidersnaam voor je dochter. Optiefequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Praten over uitkering aanvragen als neger zijnde
Oh gezelligquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet maar ik doe natuurlijk leuk mee
Die is makkelijker te herkennen dat je vrouwelijke familieleden tussen de mannelijke in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet jij wel wie je vader is?
Het is dan ook de naam van de moeder van de dictator van Turkmenistan ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je ondertitel lijkt op een van de tweede generatie gastarbeidersnaam voor je dochter. Optiefe
iemand heeft een blik stereotypen open getrokkenquote:
Oeh oeh oeh ah ah ah ah -Random negerquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die is makkelijker te herkennen dat je vrouwelijke familieleden tussen de mannelijke in ieder geval.
''Vrouwen zouden niet moeten lachen in het openbaar.'' Dat zei de Turkse vicepremier Bülent Arınį maandag tijdens een toespraak over moreel verval in Turkije.
Het hoogte/laagtepuntje van de vrijdag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand heeft een blik stereotypen open getrokken
vrijdag middag niveau is altijd laag, maar dit is wel een dieptepuntje..quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het hoogte/laagtepuntje van de vrijdag.
Hoe kom je nou ineens bij dit topic dat al 37 dagen inactief is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:11 schreef wickedmen het volgende:
R&P / continu gemanipuleerd door vrouwen
Voederbietelwat een held soms.
gvdquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:11 schreef wickedmen het volgende:
R&P / continu gemanipuleerd door vrouwen
Voederbietelwat een held soms.
"Mienier mienier, knoeflook bai?" - Random Turkquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh ah ah ah ah -Random neger
Jij moet blij zijn dat de Turken aan slavenhandel hebben gedaan anders zat jij nog steeds bananen te eten in Afrika
En jullie zitten vuistdiep in de aids, ebola, cholera en de tyfus omdat jullie zo graag roadkill vleermuizen moeten eten en apen willen neuken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Mienier mienier, knoeflook bai?" - Random Turk
Jullie zitten een steenworp afstand van de ongeschoren ISIS-barbaren anno 2014, kweenie hoor.
Sherlock 2.0quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kom je nou ineens bij dit topic dat al 37 dagen inactief is.
Iemand wiens (voor)ouders uit Zuid-Amerika komen verwarren met een gewoonte van een minderheid ergens ver in Afrika. Tot zover jouw cultureel besefquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En jullie zitten vuistdiep in de aids, ebola, cholera en de tyfus omdat jullie zo graag roadkill vleermuizen moeten eten en apen willen neuken.
Alsof het mij boeit waar een of andere neger vandaan komtquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand wiens (voor)ouders uit Zuid-Amerika komen verwarren met een gewoonte van een minderheid ergens ver in Afrika. Tot zover jouw cultureel besef.
Alsof het mij boeit dat je moeder kanker heeftquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof het mij boeit waar een of andere neger vandaan komt
Goeie comeback, valt zeker niet mee je minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof het mij boeit dat je moeder kanker heeft.
Volgens mij hebben Turken massaal een minderwaardigheidscomplex, met dat geforceerde nationalisme en misplaatste gevoel van trotsquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goeie comeback, valt zeker niet mee je minderwaardigheidscomplex
Het zijn de negers die continu de stoere jongen moeten uithangen, met dat geforceerde handgebaartjes en broek op de knieënquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Turken massaal een minderwaardigheidscomplex, met dat geforceerde nationalisme en misplaatste gevoel van trots![]()
.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zijn de negers die continu de stoere jongen moeten uithangen, met dat geforceerde handgebaartjes en broek op de knieënKijk mij eens stoer zijn
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
On the rapetrain no one knows you're a dog.
Bij negers is het vaak niet te zien of ze nou een aap neuken of een mensquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ClapClapYourHands en zijn vader in hun natuurlijke habitat![]()
![]()
.
*bedoeningenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Faka met al die Turkse bedoelingen hier.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij negers is het vaak niet te zien of ze nou een aap neuken of een mens
Hoe bevalt het dat je in een land woont dat vroeger jouw soort als huisdier hield?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe bevalt het, geloven in een niet-bestaande pedofiele fantast?
Sharia4Holland!quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe bevalt het dat je in een land woont dat vroeger jouw soort als huisdier hield?
Gvdquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet jij wel wie je vader is?
Mooi dat zo'n stichting wel bestaat, in tegenstelling tot jouw God, levensfilosofie en wat allemaal.quote:
Kweenie, dat was een reactie op jouw 'tekening'.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Een neger die denkt iemands afkomst belachelijk te kunnen maken
Nou meid, tis watquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kweenie, dat was een reactie op jouw 'tekening'.
Weet ik niet maar ik moest wel lachen thanksquote:
Kom meedoen met de quiz in ONZ.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha je had het over basketball-chicken
Ja.quote:
-Insert random quincy gario bericht-quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
PvdA-leider Diederik Samsom, andere leden van het fractiebestuur en partijvoorzitter Hans Spekman hebben donderdagavond overlegd over het lot van twee PvdA-Kamerleden van Turkse afkomst: Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk.
Opgeruimd staat netjes
Ben gewoon voor de Big Homie triple OG Zwarte Piet, hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
-Insert random quincy gario bericht-
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Please continue, my soda has refilled
vind het een beetje een nondiscussiequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vind ClapClapClapYourHands wel met sterkere comebacks en argumenten komen.
Hahaha hjb manquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Uitgerekend 2NutZ die je steunt, moet je trots op zijn jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Thanks
Je moet die negers wel een beetje onder je duim houden
We zijn geen negers hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef wickedmen het volgende:
2NutZ en ClapClapYourHands alsof je ebola met aids mengt.
Ga terug je mand in man of ik doe je boeien weer om.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uitgerekend 2NutZ die je steunt, moet je trots op zijn ja.
Je moet die Turken kort houden (nou zijn ze dat al vanzelf), maar vooral vanaf de romp afsnijden.
Scheer je moeders snor en maak een broodje döner voor me.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga terug je mand in man of ik die je boeien weer om.
Ga jij nou maar opzoek naar je vaderquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheer je moeders snor en maak een broodje döner voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |