Hoe kan terrorisme dan verbeterd worden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zorgen dat het contact tussen de andere ministeries optimaal is en blijft op het gebied van veiligheid. Draaiboeken bijhouden presentaties over verbeterpunten van bijv. informatiebeveiliging maar ook terrorisme.
Meer bommen!quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kan terrorisme dan verbeterd worden?
Had ik het woordje 'anti' er bij moeten zetten wil je hem wel snappen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kan terrorisme dan verbeterd worden?
Nee okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had ik het woordje 'anti' er bij moeten zetten wil je hem wel snappen?
hihi ik snapte hem alquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had ik het woordje 'anti' er bij moeten zetten wil je hem wel snappen?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:27 schreef wickedmen het volgende:
Alhoewel sommige gasten van de krijgsmacht wel chill zijn. Maar je hebt daar wel een harde mentaliteit. Kreeg laatst nog een hoek omdat ik je zei ipv u.
Gewoon matten onder wat kerels en dan een biertje erna doen en erom lachen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wat een manier om respect af te dwingen
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
Alsof je de maandag groepskring op de basisschool verhaaltjes leest
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
Alsof je de maandag groepskring op de basisschool verhaaltjes leest
Sorry was laatste keer dat ik jatte okquote:
Screenshot gemaakt voor eventuele latere confrontaties.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry was laatste keer dat ik jatte ok;P
Volgende keer ff testen hehehe ;pquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Screenshot gemaakt voor eventuele latere confrontaties.
Het intellect bij die mensenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef remi1986 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tappen_in_emmen.html
Altijd gezellig in Emmen
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef remi1986 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tappen_in_emmen.html
Altijd gezellig in Emmen
Je ging toch naar Tivoli gister, niet naar Emmen?quote:
Wat weegt dat nou ook... niet veel. Maar het idee al om zo een meisje weg te gooien op die manierquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat meisje vloog wel indrukwekkend ver vind ik.
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:36 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Je ging toch naar Tivoli gister, niet naar Emmen?
Tja, wat verwacht je. Hij had zichzelf ook beurs kunnen laten trappen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat weegt dat nou ook... niet veel. Maar het idee al om zo een meisje weg te gooien op die manierapart.
Wowquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je. Hij had zichzelf ook beurs kunnen laten trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |