Door een meisje van 48kg?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je. Hij had zichzelf ook beurs kunnen laten trappen.
Neequote:Op vrijdag 14 november 2014 12:38 schreef remi1986 het volgende:
heeft iemand ook maar kunnen verstaan wat ze zeggen?
Uhhhhh als ik een grotere gast trap. Kan ik een paar hoeken, stoten en trappen verwachten en terecht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door een meisje van 48kg?en dan nog... hou je haar ff tegen of duw je haar rustig weg.
Sneu dat je iemand die fysiek veel zwakker is zo aan pakt.
Brabanders.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:38 schreef remi1986 het volgende:
heeft iemand ook maar kunnen verstaan wat ze zeggen?
Nee, dat doe jij niet. Je praat alleen hier op FOK! als of je dat doet maar niemand geloofd je wickedmenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Uhhhhh als ik een grotere gast trap. Kan ik een paar hoeken, stoten en trappen verwachten en terecht.
Kijk jij bent ook mentaal veel zwakker maar toch pakken we jou omdat je het verdient en uitdaagt.
Ongeacht man of vrouw.
dat is pal voor de enige uitgaansgelegenheid in Emmen. En die beveiligers doen meer dan de politiequote:Op vrijdag 14 november 2014 12:39 schreef wickedmen het volgende:
#Teammocro btw.
Nee om objectief te zijn. Die gast verdient wel een paar stoten maar zij komt ook heel achterlijk over met haar agressieve gedrag. Uiteindelijk wel grappig dat 2 van die beveiligers meteen naar die gast toe lopen maar dat zal vast omdat hij als grootste agressor over komt ipv dat ze in haar broekje willen komen.
Maar goed je weet ook niet wat vooraf er gebeurt is.
okquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij niet. Je praat alleen hier op FOK! als of je dat doet maar niemand geloofd je wickedmen
Oh dan is die mocro wel fucked.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is pal voor de enige uitgaansgelegenheid in Emmen. En die beveiligers doen meer dan de politie
je moet de grote kale negeruitsmijter zien, daar zijn deze niks bijquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:43 schreef wickedmen het volgende:
Dus.. wat roept dat wijf nu dan precies? En wat bedoelt ze daar mee? En waarom is die rifaap daar zo pissig over? En die skinheads.. Waarom beuken zij die rifaap niet? Ik bedoel, als zelfs skinheads niet meer beginnen te beuken op buitenlanders waar zijn we dan met zn allen mee bezig vraag ik je??
Vragen.. vragen..
Koning één oog | 13-11-14 @ 15:37 | + 188 -
Doet mij denken aan BA van Hollywood. Wil ik ook niet tegenover staan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je moet de grote kale negeruitsmijter zien, daar zijn deze niks bij
Doe nog eens zo'n huillach foto posten, die vermaken mij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:49 schreef wickedmen het volgende:
ik ben tegen meisjes slaan,maar ik werk daar. en deze meisje is echt niet zo aardig als het lijkt. als deze jongen daar is achtervolgd ze hem..ze schopt en slaat en scheld hem overal voor uit.dat deze jongen nu er eens zat van is ja kan ik begrijpen.voor deze filmpje ,heeft ze deze jongen al meerdere malen geschopt en lastig gevallen....daarom zoals je in het filmpje ziet,doet ook niemand iets,want ik vindt dat deze jongen zich al paar weekendjes zich goed beheerst..wat zouden jullie doen als je in je gezicht wordt geslagen en geschopt...dit was de druppel.
twins03 | 13-11-14 @ 23:08 | + 4 -
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nog eens zo'n huillach foto posten, die vermaken mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terechte gooi.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef remi1986 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tappen_in_emmen.html
Altijd gezellig in Emmen
Hij had een ijsbeentje tegen d'r standbeen moeten gevenquote:
Volgens mij zegt hij ''weg met die wijf'', terechte opmerking.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij had een ijsbeentje tegen d'r standbeen moeten geven.
Lol, zegt 'ie nou op het eind 'blijf van die wijven af'? En die security ziet alles en laat het gewoon gebeuren, die weet ook hoelaat het is. Ga nu al voor de 4e keer kijken
.
Zo klein is ze niet, ze is bijna net zo groot als hem.quote:
Wie is Baks de Kikker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Stoere bikkel, jij bent echt sterk en stoer zeg. Sukkel.
Breedbeeld | 13-11-14 @ 15:19 | + 364 -
droevig ventje,
denicknameswarenop | 13-11-14 @ 15:22 | + 131 -
Gvd, captains save-a-ho. [ afbeelding ] Zij begint toch.
Dus jij laat je schoppen door een schreeuwlelijk, zonder gevolgen voor haar? Beta faggotquote:
Neef van Kermit, deze bemoeit wél.quote:
als ik krio sla dan kan ik toch ook een klap terugverwachten? Of mag hij dan ook niet terugslaan omdat ik zwakker ben?quote:
Ik zei eerder ook al dat ik haar weg zou duwen o.i.d. dus nee.... beetje haastige conclusie weer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus jij laat je schoppen door een schreeuwlelijk, zonder gevolgen voor haar? Beta faggot.
[..]
Neef van Kermit, deze bemoeit wél.
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dus jij laat je schoppen door een schreeuwlelijk, zonder gevolgen voor haar? Beta faggot .
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik krio sla dan kan ik toch ook een klap terugverwachten? Of mag hij dan ook niet terugslaan omdat ik zwakker ben?
Geen vrouwen slaan, maar zulke hoeren mag je best tandjes laten tuffen. Leren ze het gelijk af.
Aparte vergelijkingquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik krio sla dan kan ik toch ook een klap terugverwachten? Of mag hij dan ook niet terugslaan omdat ik zwakker ben?
Geen vrouwen slaan, maar zulke hoeren mag je best tandjes laten tuffen. Leren ze het gelijk af.
Wat zou je doen als dit het verhaal is?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zei eerder ook al dat ik haar weg zou duwen o.i.d. dus nee.... beetje haastige conclusie weer.
Maar je kan wel iemand die fysiek een stuk lichter is een beetje met beleid handelen.
Opsluiten in de wc.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat zou je doen als dit het verhaal is?
ik ben tegen meisjes slaan,maar ik werk daar. en deze meisje is echt niet zo aardig als het lijkt. als deze jongen daar is achtervolgd ze hem..ze schopt en slaat en scheld hem overal voor uit.dat deze jongen nu er eens zat van is ja kan ik begrijpen.voor deze filmpje ,heeft ze deze jongen al meerdere malen geschopt en lastig gevallen....daarom zoals je in het filmpje ziet,doet ook niemand iets,want ik vindt dat deze jongen zich al paar weekendjes zich goed beheerst..wat zouden jullie doen als je in je gezicht wordt geslagen en geschopt...dit was de druppel.
twins03 | 13-11-14 @ 23:08 | + 4 -
qua kracht gaat de vergelijking perfect op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aparte vergelijkingJij en krio vs een volwassen dude en een meisje
Nah een beta faggot laat zich pijn doen door een meisje en gaat er dan vol op in.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nah een beta faggot laat zich pijn doen door een meisje en gaat er dan vol op in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
qua kracht gaat de vergelijking perfect op.
Nee kk makkelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
Maar BT is zoiets niet te moeilijk of lastig voor jou? Je hebt het al moeilijk genoeg met 2Nutz notabene laat staan dat je wat generalen en veiligheidsadviseurs moet adviseren.
Wel typisch een Nederlandse mentaliteit om mensen zomaar baantjes te geven op een belangrijke positie, kunnen we nog wat leren van Amerika en Israël.
Penis? dacht dat je albino negerin wasquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het dan anders omdat ik een penis heb? Kutseksist
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een keer vermaakt
Die hebben 9/10x ook een penis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Penis? dacht dat je albino negerin was
Jij zal het weten ghehehe ;pquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die hebben 9/10x ook een penis.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |