Kom meedoen met de quiz in ONZ.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha je had het over basketball-chicken
Ja.quote:
-Insert random quincy gario bericht-quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
PvdA-leider Diederik Samsom, andere leden van het fractiebestuur en partijvoorzitter Hans Spekman hebben donderdagavond overlegd over het lot van twee PvdA-Kamerleden van Turkse afkomst: Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk.
Opgeruimd staat netjes
Ben gewoon voor de Big Homie triple OG Zwarte Piet, hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
-Insert random quincy gario bericht-
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Please continue, my soda has refilled
vind het een beetje een nondiscussiequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vind ClapClapClapYourHands wel met sterkere comebacks en argumenten komen.
Hahaha hjb manquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Uitgerekend 2NutZ die je steunt, moet je trots op zijn jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Thanks
Je moet die negers wel een beetje onder je duim houden
We zijn geen negers hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef wickedmen het volgende:
2NutZ en ClapClapYourHands alsof je ebola met aids mengt.
Ga terug je mand in man of ik doe je boeien weer om.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uitgerekend 2NutZ die je steunt, moet je trots op zijn ja.
Je moet die Turken kort houden (nou zijn ze dat al vanzelf), maar vooral vanaf de romp afsnijden.
Scheer je moeders snor en maak een broodje döner voor me.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga terug je mand in man of ik die je boeien weer om.
Ga jij nou maar opzoek naar je vaderquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheer je moeders snor en maak een broodje döner voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |