Hoe kom je nou ineens bij dit topic dat al 37 dagen inactief is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:11 schreef wickedmen het volgende:
R&P / continu gemanipuleerd door vrouwen
Voederbietelwat een held soms.
gvdquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:11 schreef wickedmen het volgende:
R&P / continu gemanipuleerd door vrouwen
Voederbietelwat een held soms.
"Mienier mienier, knoeflook bai?" - Random Turkquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh ah ah ah ah -Random neger
Jij moet blij zijn dat de Turken aan slavenhandel hebben gedaan anders zat jij nog steeds bananen te eten in Afrika
En jullie zitten vuistdiep in de aids, ebola, cholera en de tyfus omdat jullie zo graag roadkill vleermuizen moeten eten en apen willen neuken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Mienier mienier, knoeflook bai?" - Random Turk
Jullie zitten een steenworp afstand van de ongeschoren ISIS-barbaren anno 2014, kweenie hoor.
Sherlock 2.0quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kom je nou ineens bij dit topic dat al 37 dagen inactief is.
Iemand wiens (voor)ouders uit Zuid-Amerika komen verwarren met een gewoonte van een minderheid ergens ver in Afrika. Tot zover jouw cultureel besefquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En jullie zitten vuistdiep in de aids, ebola, cholera en de tyfus omdat jullie zo graag roadkill vleermuizen moeten eten en apen willen neuken.
Alsof het mij boeit waar een of andere neger vandaan komtquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand wiens (voor)ouders uit Zuid-Amerika komen verwarren met een gewoonte van een minderheid ergens ver in Afrika. Tot zover jouw cultureel besef.
Alsof het mij boeit dat je moeder kanker heeftquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof het mij boeit waar een of andere neger vandaan komt
Goeie comeback, valt zeker niet mee je minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof het mij boeit dat je moeder kanker heeft.
Volgens mij hebben Turken massaal een minderwaardigheidscomplex, met dat geforceerde nationalisme en misplaatste gevoel van trotsquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goeie comeback, valt zeker niet mee je minderwaardigheidscomplex
Het zijn de negers die continu de stoere jongen moeten uithangen, met dat geforceerde handgebaartjes en broek op de knieënquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Turken massaal een minderwaardigheidscomplex, met dat geforceerde nationalisme en misplaatste gevoel van trots![]()
.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zijn de negers die continu de stoere jongen moeten uithangen, met dat geforceerde handgebaartjes en broek op de knieënKijk mij eens stoer zijn
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
On the rapetrain no one knows you're a dog.
Bij negers is het vaak niet te zien of ze nou een aap neuken of een mensquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ClapClapYourHands en zijn vader in hun natuurlijke habitat![]()
![]()
.
*bedoeningenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Faka met al die Turkse bedoelingen hier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |