Ga je rug scheren man, met je knoflookbek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha domme zwarte gespot
Ga kip eten, crimineelquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga je rug scheren man, met je knoflookbek.
Ga een uitkering aanvragen, kebabsnijder.quote:
Werkelijk hilarisch inderdaad. Het fascineert je wel, of niet? KLB / Zo'n zwarte naast m'n usernamequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel grappig iedere keer die zwarte piet naast je naam
Ik heb een foto van je gevondenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga een uitkering aanvragen, kebabsnijder.
Die smiley was speciaal voor mij gemaaktquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je gevonden
[ afbeelding ]
Praten over uitkering aanvragen als neger zijndequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ga een uitkering aanvragen, kebabsnijder.
Weet jij wel wie je vader is?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is dit je moeder toevallig?
[ afbeelding ]
Je ondertitel lijkt op een van de tweede generatie gastarbeidersnaam voor je dochter. Optiefequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Praten over uitkering aanvragen als neger zijnde
Oh gezelligquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet maar ik doe natuurlijk leuk mee
Die is makkelijker te herkennen dat je vrouwelijke familieleden tussen de mannelijke in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weet jij wel wie je vader is?
Het is dan ook de naam van de moeder van de dictator van Turkmenistan ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je ondertitel lijkt op een van de tweede generatie gastarbeidersnaam voor je dochter. Optiefe
iemand heeft een blik stereotypen open getrokkenquote:
Oeh oeh oeh ah ah ah ah -Random negerquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die is makkelijker te herkennen dat je vrouwelijke familieleden tussen de mannelijke in ieder geval.
''Vrouwen zouden niet moeten lachen in het openbaar.'' Dat zei de Turkse vicepremier Bülent Arınç maandag tijdens een toespraak over moreel verval in Turkije.
Het hoogte/laagtepuntje van de vrijdag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand heeft een blik stereotypen open getrokken
vrijdag middag niveau is altijd laag, maar dit is wel een dieptepuntje..quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het hoogte/laagtepuntje van de vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |