Commerciële sector. Mag zoveel pauze nemen als ik wil zolang ik mijn werk maar af is op de afgesproken datum.quote:
je fok!t dus ook op het toilet? uit verveling?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Op m'n werk vooral eigenlijk.
Af en toe onderweg / wc / als ik sta te wachten ergens
Al is dit meer het waar
Op de hoe: Liefst op laptop. Maarja voor onderweg/thuis vaak op de mobiel.
Yup, soms, als ik net in een druk topic zit of met iemand aan het DMén ben.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:02 schreef Bami-Powner het volgende:
je fok!t dus ook op het toilet? uit verveling?
wat is er zo leuk aan FOK!ken?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, soms, als ik net in een druk topic zit of met iemand aan het DMén ben.
En ook soms uit verveling, maar dan doe ik meestal spelletjes op m'n mobiel.
Dat vraag ik me altijd af van mensen die facebook/twitter de hele tijd bekijkenquote:
Gaaadverdaaaammmeeee!!quote:
ik vind geen leuke topics welk subforum of slowchat is leuk?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me altijd af van mensen die facebook/twitter de hele tijd bekijken
Mbt fokken, f en toe beetje lachen, lezen, mensen spreken.
Ligt er geheel aan wat je leuk vindt hequote:Op woensdag 12 november 2014 13:16 schreef Bami-Powner het volgende:
ik vind geen leuke topics welk subforum of slowchat is leuk?
In MED moet je zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:16 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik vind geen leuke topics welk subforum of slowchat is leuk?
alles kan leuk zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er geheel aan wat je leuk vindt he
Gewoon een halve dag / dag een subforum kiezen en kijken of het bevaltquote:
ik zit alleen op ONZ en KLBquote:Op woensdag 12 november 2014 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon een halve dag / dag een subforum kiezen en kijken of het bevalt
Zo niet, ander subforum, zo wel, heb je weer een tijdje wat nieuws
zal ik doen bedankt voor de tipsquote:Op woensdag 12 november 2014 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je daar wat aan doen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij ook dusquote:
de waarheid doet pijnquote:
Ik ben niet de enige dusquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:06 schreef groenewolk het volgende:
op men werk alleen eigenlijk
wanneer ik thuis ben heb ik wel wat beters te doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |