Vanuit het vorige topic op "open nieuw deel" klikken. Dan neemt ie alles automagisch meequote:Op donderdag 13 november 2014 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Nee, hoe krijg ik alles in de OP?
Dat deed ik... Zit wel op tablet, weet niet of dat scheelt. Zal zo de computer even aanzwengelen om te kopiëren en te plakken.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vanuit het vorige topic op "open nieuw deel" klikken. Dan neemt ie alles automagisch mee
Wat liefquote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef AwayTL het volgende:
Meh dat ongestelde gevoel is inderdaad verrot. Maarja, dan zit t kind wel laag denk ik dan maar.
Kwak held!! Ga ik morgen even proberen.
Kiek nou wat mijn broer gemaakt heeft voor de babykamer!!
[ afbeelding ]
Oh, dat is gaaf zeg! Wat speciaal +Oquote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef AwayTL het volgende:
Meh dat ongestelde gevoel is inderdaad verrot. Maarja, dan zit t kind wel laag denk ik dan maar.
[ afbeelding ]
Wat tof!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
Onze douche schimmelt nog net niet on the spot als we gaan douchenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat tof!
(De badkamer moet wel echt vol stoom staan trouwens, soort sauna effect. Ik hang vaak hangers aan de rail van de douchewand)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Zonder box? Dat zie ik met 2 grote broers in het begin toch echt niet zittenquote:Op donderdag 13 november 2014 11:02 schreef L-E het volgende:
Wij gaan zonder box dit keer, echt zo heerlijk vind ik dat
Hoe is het met krijgertje? (Of lees ik daar overheen met mn zwangere ogen?)
Nou, als je kindje de eerste is en je geen grote lompe huisdieren hebt, dan kun je hem gewoon op een kleed leggen. Later gaan ze rollen en dan moet het veilig zijn, maar het kan primaquote:Op donderdag 13 november 2014 11:08 schreef Minarosa het volgende:
Oei Vlindur![]()
Over boxen gesproken; ik dacht dat een box essentieel is maar lees ook regelmatig dat iemand geen box heeft. Wat doe je dan als je je kind even weg wilt leggen of laten spelen? Kleed op de grond? Kortom is een box handig/noodzakelijk of kun je goed zonder? (We hebben er wel ruimte voor, maar in dit huis niet superveel en wachten nog even met het kopen van een nieuw huis, dat speelt mee)
euh, met een week of twaalf?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:50 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Onze douche schimmelt nog net niet on the spot als we gaan douchen. Ik denk dat dat wel goed komt dan!
Haha Vlindur vs DJMO? Wanneer had jij de box staan dj?
Kleed op de grond idd. Als hij eenmaal kan zitten, in de kinderstoelquote:Op donderdag 13 november 2014 11:08 schreef Minarosa het volgende:
Oei Vlindur![]()
Over boxen gesproken; ik dacht dat een box essentieel is maar lees ook regelmatig dat iemand geen box heeft. Wat doe je dan als je je kind even weg wilt leggen of laten spelen? Kleed op de grond? Kortom is een box handig/noodzakelijk of kun je goed zonder? (We hebben er wel ruimte voor, maar in dit huis niet superveel en wachten nog even met het kopen van een nieuw huis, dat speelt mee)
Waar woon jij?quote:Op donderdag 13 november 2014 11:11 schreef Melliemuis het volgende:
Wij hebben ook geen box hoor. Kennen ze hier niet eens. Gewoon kleedje op de vloer
Liefquote:Op donderdag 13 november 2014 11:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, als je kindje de eerste is en je geen grote lompe huisdieren hebt, dan kun je hem gewoon op een kleed leggen. Later gaan ze rollen en dan moet het veilig zijn, maar het kan prima
[ afbeelding ]
Nou dikke prima dan tochquote:Op donderdag 13 november 2014 11:10 schreef L-E het volgende:
Hier ook twee grote broers hoorEn we hebben ook de ruimte, maar we hebben in de praktijk ervaren dat onze kinderen niet graag in de box liggen maar liever tegen ons aan plakken, dus we durven het wel aan.
Ja, ik zag de fotoquote:Op donderdag 13 november 2014 11:25 schreef NotTheSame het volgende:
Wow Vlindur, die autostoel! Zo ziet eigenlijk momenteel heel ons meubilair eruit.
Hier net telefonisch de kraamintake gehad. Gelukkig zagen ze er geen probleem in als de kinderkamer er nog niet zou zijn. Dan maar co-sleepen in ons eigen bed.Verder nergens geen problemen, indicatie gewoon voor 49 uur en we zien wel waar het schip strand.
Same here, die broekjes rekken lekker mee. Ik heb het enige gewone (niet polo, niet yoga) shirt besteld van activemama.nl. Ik kwam nog een andere site met gewone zwangerschapssportkleding tegen maar die shirts hadden allemaal opdrukken, niet mijn smaak.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:24 schreef Cholula het volgende:
En er was nog een pagina....
Minarosa waar heb je de sportkleding vandaan? Mijn trainingsbroek pas ik nog wel even, maar mijn shirtjes worden serieus te strak en te kort.
Oh Waauw!quote:Op donderdag 13 november 2014 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kwam spieken voor nieuws van krijgerrtje, maar nog niets?
Verder niet bijgelezen, maar bedankt voor jullie felicitaties!. Oh mensen, wat is dit mooi, zo'n kleintje. Een fotootje van I net na de geboorte:
[ afbeelding ]
Noh!!!quote:Op donderdag 13 november 2014 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder niet bijgelezen, maar bedankt voor jullie felicitaties!. Oh mensen, wat is dit mooi, zo'n kleintje. Een fotootje van I net na de geboorte:
[ afbeelding ]
Waaaaauwquote:Op donderdag 13 november 2014 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op donderdag 13 november 2014 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
wat gaaf!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
knufffel!!hopelijk zakt de koorts!quote:Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef Zoë23 het volgende:
Dank
Cholula
Ik krijg 2 soorten antibiotica en als de koorts hoger gaat worden of het is binnen 48u nog niet verbeterd dan moet ik naar het ziekenhuis met de baby's. Dan krijg ik een infuus geloof ik (de bm moet schoon en zich meer samentrekken.)
En als er n placenta rest is achter gebleven dan moeten ze t weghalenis me verteld..
Succes dames met de laatste loodjes
En de dames met onzekerheid de eerste weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ook nog een mutsje gehaakt (ik ben nog niet zo lang aan het haken dus ben trots dat ik daadwerkelijk iets heb afgemaakt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef krijgerrtje het volgende:
DaD, wat een schitterende foto![]()
![]()
Sorry dat ik zo laat pas meld, maar ik lig al de hele ochtend te babyknuffelen![]()
![]()
Na een vrij pittige bevalling (sterrenkind, persweeen bij 6/7 cm en dus heel lang wegpuffen, en tot slot een kind dat op het allerlaatste moment besloot te poepen in 't vruchtwater) ben ik om 5:25 bevallen van onze dochter S.ofie
![]()
Ivm poepwater moeten we nog een nachtje blijven, maar 't gaat goed en drinken aan de borst gaat tot nog toe ook wel goed, al vind ik het zelf nog lastig de baby goed aan te laten happen.. Komt vast goed
Wat fijn dat ze er isquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef krijgerrtje het volgende:
![]()
Sorry dat ik zo laat pas meld, maar ik lig al de hele ochtend te babyknuffelen![]()
![]()
Na een vrij pittige bevalling (sterrenkind, persweeen bij 6/7 cm en dus heel lang wegpuffen, en tot slot een kind dat op het allerlaatste moment besloot te poepen in 't vruchtwater) ben ik om 5:25 bevallen van onze dochter S.ofie
![]()
Ivm poepwater moeten we nog een nachtje blijven, maar 't gaat goed en drinken aan de borst gaat tot nog toe ook wel goed, al vind ik het zelf nog lastig de baby goed aan te laten happen.. Komt vast goed
Gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat ze er nu -eindelijk - is. Klinkt echt als een pittige bevalling. wat een lieve mooie naamquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef krijgerrtje het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Hu! en jij op 2quote:
Hehehehequote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef -Spring het volgende:
Ik kreeg eerder deze week wat positiekleding van mn schoonzus. In de veronderstelling dat ik dat nog lang niet nodig zou hebben, heb ik het op zolder gegooid. Maar ik geloof dat ik het er zo toch maar weer vandaan ga trekken.
Dat heb je als je bijna een week vooruit wordt gezet.
i wishquote:Op donderdag 13 november 2014 15:00 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Crump dutjes zijn ook lekker hoor!
Hier moet ik mezelf juist proberen in te houden.. heel de ochtend weer bezig geweest met wassen en kleding uitzoeken en kasten uitruimen
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef Nikooos het volgende:
Ik had een hysterische vriendin in de whatsapp. Die is haar spijkerbroek kwijt
Heb nog nooit een spijkerbroek weg zien lopen, dus ik gok op zwangerschapsdementie
Je hebt er ook vast iets mee te maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef Nikooos het volgende:
Heb nog nooit een spijkerbroek weg zien lopen, dus ik gok op zwangerschapsdementie
Ik raak normaal wel vanalles kwijt en heb vanochtend ook een spijkerbroek weggegooid, maar die was na het vissen in de prullenbak toch echt van mijquote:Op donderdag 13 november 2014 15:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Je hebt er ook vast iets mee te maken.
En zo niet dan toch.
spannend he ?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Hu! en jij op 2
Herkenbaar Crumpette! Maar je moest vast ook even bijkomen, je hebt net verlof. Hoop dat je energie nog een beetje terugkomt.
heb jij hem niet aan?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef Nikooos het volgende:
Gefeliciteerd Zolena!!! Gaat alles naar verwachting?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Zolena het volgende:
Krijgertje gefeliciteerd.
En we hebben een datumtweeling. Vanmiddag is onze zoon o.livier geboren. 2840 gram en 49 cm.
Jaaaahhhhh!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Zolena het volgende:
En we hebben een datumtweeling. Vanmiddag is onze zoon o.livier geboren. 2840 gram en 49 cm.
Jeeej nog een klein snoetje erbij vandaagquote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Zolena het volgende:
oooohhhhh Gefeliciteerd!! wat een geweldige naam! - stond ook op mijn lijstje voor een jongen -quote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Zolena het volgende:
Als ze een DaD'tje heeft gedaan was het misschien ook nog wel rustig ;-)quote:Op donderdag 13 november 2014 18:17 schreef Heliotrope het volgende:
Jaaa Zolena daar is hij dan! Sneaky vanochtend nog zeggen dat alles rustig wasleuke naam! Geniet ervan!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lag al ff in het ziekenhuis in afwachting van groen licht en 37 weken. Dus dat vandaag dé dag was, was voor ons nog wel een verrassing.. maar niet zo'n heeele grote verrassingquote:Op donderdag 13 november 2014 18:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Als ze een DaD'tje heeft gedaan was het misschien ook nog wel rustig ;-)
Nog nooit van gehoord, maar die hebben inderdaad een uitgebreid assortiment! Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef Cholula het volgende:
Twist misschien heeft Moleskine iets in het assortiment zitten?
bijenkorf verkoopt ze en vd ook dacht ik en de beter gesorteerde kantoorboekhandel ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:06 schreef twist02 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar die hebben inderdaad een uitgebreid assortiment! Thanks voor de tip!
Weet je of er ook 'fysieke' winkels zijn die Moleskine verkopen? Want ik zou er wel graag even doorheen bladeren eerst
Top!quote:Op donderdag 13 november 2014 20:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
bijenkorf verkoopt ze en vd ook dacht ik en de beter gesorteerde kantoorboekhandel ook.
Bij de Hema hebben ze ook leuke foto/notitieboekjes, ik kan zo geen plaatje vinden.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:40 schreef twist02 het volgende:
Wat een liefje, krijgertje!Goed afgebakken!
----------
Iemand tips waar je een leuk, blanco dagboekje kunt kopen? Ik heb zo'n 9 maanden boek gekregen, maar ik vind de vragen die erin staan echt heel stom
Het interesseert me geen bal hoeveel cm mijn buikomvang is toegenomen...
Dus ik wil gewoon zelf een dagboekje bij gaan houden, zodat ik er precies in kan zetten wat ik wil.
Iemand een idee?
P staat voor percentiel. Als je kind in het 70e percentiel zit (=P70) qua hoofdomvang, wil dat zeggen dat 70% van de kinderen een kleiner hoofd heeft (en 30% dus een groter hoofd).quote:Op donderdag 13 november 2014 20:44 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Crump wat zijn die p getallen ?
Wanneer ben je 38 weken?
is een schatting van de grootte. Als ik het goed heb begrepen, is P50 gemiddeld, en is P70 dan dus groter dan 70% van alle andere metingen bij die termijn (en mogelijk dus ook groter dan dat percentage babies bij geboorte als dat Pgetal nog steeds geldt.). Maar als ik er naast zit, verbeter me vooral.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:44 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Crump wat zijn die p getallen ?
Wanneer ben je 38 weken?
Die zit ook vlakbij m'n werk, zal daar inderdaad ook even binnenlopenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze ook leuke foto/notitieboekjes, ik kan zo geen plaatje vinden.
Nouja, die meting was dus een paar weken geleden. Punt is, op de hand lijkt hij aan de grote kant, ik heb nogal een grote partner, en ik ben zelf niet zo heel groot. Denk dat ze gewoon niet het risico willen lopen dat het formaat een probleem wordt.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:45 schreef L-E het volgende:
Crumpette, wat is de reden dat ze niet willen dat je overtijd loopt met een p70 kind?
Hoe kan het een probleem worden? Dat het 'niet past' oid? Serieuze vraag uit belangstelling hoor, ik ben niet thuis in grote kindjesquote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nouja, die meting was dus een paar weken geleden. Punt is, op de hand lijkt hij aan de grote kant, ik heb nogal een grote partner, en ik ben zelf niet zo heel groot. Denk dat ze gewoon niet het risico willen lopen dat het formaat een probleem wordt.
ik heb wel een groei echo gehad maar ik zal eens op m'n kaart kijken als ik morgen thuis benquote:Op donderdag 13 november 2014 20:54 schreef Crumpette het volgende:
LT, dat soort metingen zouden gewoon in je papieren moeten staan hoor als je wel eens een groeiecho hebt gehad oid.
Ik sta op dit moment wel positief tegen iig niet te lang overtijd lopen. Of ik tegen die tijd me ook daadwerkelijk laat strippen laat ik afhangen van hoe ik me dan voel.
nouja, je hebt dan wel grotere kans op moeilijkheden lijkt me, als het hoofd niet naar beneden komt, of als het heel lang duurt/heel zwaar is/heel ver scheurt oid. Hebben we niet allemaal apart benoemd nu bij de VK, het uitgangspunt was een "normale" bevallingquote:Op donderdag 13 november 2014 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe kan het een probleem worden? Dat het 'niet past' oid? Serieuze vraag uit belangstelling hoor, ik ben niet thuis in grote kindjes
Maar als je dat uit de weg kan gaan, dan doe je dat ook, denk ik. Een ks is toch een flinke belasting voor zowel moeder als kind.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:58 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat een hoofd te groot was en toen werd het een keizersnede.. Tjaals dat moet, moet het denk ik dan maar.
dat is zeker waar! Daarom fijn voor crump dat ze t nu zienquote:Op donderdag 13 november 2014 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als je dat uit de weg kan gaan, dan doe je dat ook, denk ik. Een ks is toch een flinke belasting voor zowel moeder als kind.
Ik vraag het me ineens af, wat de exacte risico's dan zijn bij P70. En hoe groot de kans is dat, en zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:59 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nouja, je hebt dan wel grotere kans op moeilijkheden lijkt me, als het hoofd niet naar beneden komt, of als het heel lang duurt/heel zwaar is/heel ver scheurt oid. Hebben we niet allemaal apart benoemd nu bij de VK, het uitgangspunt was een "normale" bevalling
Ok, nogmaals, de P70 meting is dus niet het probleem. die is oud. Baby lijkt groot.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vraag het me ineens af, wat de exacte risico's dan zijn bij P70. En hoe groot de kans is dat, en zo.
Oh ja, ik zie het, sorry.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ok, nogmaals, de P70 meting is dus niet het probleem. die is oud. Baby lijkt groot.
De zwangerschapsagenda van Wij Ouders of zoiets? Gratis aan te vragen op internet en dan kan je hem bij de Jumbo ophalen. Per week van je zwangerschap kan je zelf opschrijven wat je wilt (of niet).quote:Op donderdag 13 november 2014 19:40 schreef twist02 het volgende:
Wat een liefje, krijgertje!Goed afgebakken!
----------
Iemand tips waar je een leuk, blanco dagboekje kunt kopen? Ik heb zo'n 9 maanden boek gekregen, maar ik vind de vragen die erin staan echt heel stom
Het interesseert me geen bal hoeveel cm mijn buikomvang is toegenomen...
Dus ik wil gewoon zelf een dagboekje bij gaan houden, zodat ik er precies in kan zetten wat ik wil.
Iemand een idee?
nee dat niet, staat er nog eentje gepland voor over 2 weken maar dat was meer voor de ligging geloof ik. Heb ook maar 1 groeiecho gehad tot nu toe, die was in eerste instantie ingepland voor placentaligging, en toen baby begon er groot uit te zien op de hand besloten ze ook even te meten. VK zei vanavond dat meten nu niet zo heel veel zin meer heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:23 schreef NotTheSame het volgende:
Crumpette, krijg jij vanwege het vermoeden van een grote baby meer groeiecho's nu?
quote:
ja dat zou mooi zijn!quote:Op donderdag 13 november 2014 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, ik hecht ook niet meer zo aan die metingen nadat ik mijn op de echo geschatte P97 baby er in iets meer dan 3,5 uur probleemloos uit plopte. Feit is dat het ene lichaam het wel aankan en het andere niet, en daar valt bij een eerste kind niets over te zeggen van te voren. Sommigen krijgen een zesponder er niet uit en anderen baren binnen een uur een negenponder
Crumpette, hopelijk komt ie gewoon vanzelf
en terecht, maar daar kun je dus eigenlijk niet zoveel mee. Maar ik ga gewoon duimen dat je child bearing hips hebtquote:Op donderdag 13 november 2014 21:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja dat zou mooi zijn!En metingen.. ach.. hoor vaker dat ze er ver naast zitten dan niet. Maar als een ervaren VK op de hand zegt: groter dan gemiddeld, dan geloof ik dat wel.
38+ he, t zal wel eerder richting 39 worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Heliotrope het volgende:
Crumpette spannend wel, met 38 weken al strippen, dat schiet ook al best op!
En LadyT even gemist waarom bij jou strippen, vanwege klachten of vanwege groot?
Ik wilde geen kleertjes meer kopen maar kon het toch echt niet laten vandaag.nu moet het stoppen
Ik vrees van nietquote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en terecht, maar daar kun je dus eigenlijk niet zoveel mee. Maar ik ga gewoon duimen dat je child bearing hips hebt![]()
Omdat het bij mij andersom was. Draak was een kleintje bij de eerste groeiecho en sindsdien werd het elke 2 weken/elke week gecontroleerd.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:23 schreef NotTheSame het volgende:
Crumpette, krijg jij vanwege het vermoeden van een grote baby meer groeiecho's nu?
Dat... Mijn manneke heeft geen groot hoofd, woog 7,5 pond en was wel lang dus niet dik... En no wai dat ik m eruit had kunnem krijgen volgens de gyn. Dikke pech.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, ik hecht ook niet meer zo aan die metingen nadat ik mijn op de echo geschatte P97 baby er in iets meer dan 3,5 uur probleemloos uit plopte. Feit is dat het ene lichaam het wel aankan en het andere niet, en daar valt bij een eerste kind niets over te zeggen van te voren. Sommigen krijgen een zesponder er niet uit en anderen baren binnen een uur een negenponder
Crumpette, hopelijk komt ie gewoon vanzelf
van wegen klachten. T word gewoon te zwaar alleen. Ze gaan kijken of ik ontsluiting heb en wat wroeten. En aan de hand daarvan verder kijken. Maar dan ben ik inmiddels 39+3 dus dat is niet echt extreem vroeg of zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Heliotrope het volgende:
Crumpette spannend wel, met 38 weken al strippen, dat schiet ook al best op!
En LadyT even gemist waarom bij jou strippen, vanwege klachten of vanwege groot?
Ik wilde geen kleertjes meer kopen maar kon het toch echt niet laten vandaag.nu moet het stoppen
Lief dat je t vraagt. Kraamhulp komt zo tempen. Voel me echt niet goed. Gister kwam er weer wat 'vers' bloed. Vannacht geen bloed en vanmorgen gutste het oude er uitquote:Op donderdag 13 november 2014 23:35 schreef Crumpette het volgende:
Hoe ist eigenlijk met Zoe? Nog koorts?
ja dat lijkt me best wel een tegenvaller, na een zo goede dubbel-bevallingquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Lief dat je t vraagt. Kraamhulp komt zo tempen. Voel me echt niet goed. Gister kwam er weer wat 'vers' bloed. Vannacht geen bloed en vanmorgen gutste het oude er uit. Het werkt dus nog niet helemaal goed.
Baal echt heel erg voelde me best redelijk en dan krijg je uiteindelijk dit..
De baarmoeder moet geactiveerd worden.. Liever niet in het ziekenhuis![]()
Vervelend zo na een goede bevallinghakt er wel ff in bij me.
Helio
Lekker shoppen
En verder lees ik nog meeben nieuwsgierig jullie mooie kindjes
Herkenbaar, leuk is dat hequote:Op vrijdag 14 november 2014 08:32 schreef Melliemuis het volgende:
Oh en vriend rond zien lopen met kinderwagens is
tips wat helpt?quote:Op vrijdag 14 november 2014 06:46 schreef klumsy het volgende:
Hier een hoestdreumes... Dus veel wakker geweest. Zelf ook een snotkop en keeltyfuszo balen dat je nu amper wat mag hebben, dus hoop dat het snel over gaat!
LT, ruk is dat! Heb ik bij Lola ook veel last van gehad, hoop dat ik er deze keer geen last van krijg.
ahquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:59 schreef klumsy het volgende:
Nee helaas geen tips... Kwam er ook maar niet vanaf... Soms had ik het een paar dagen niet en dan weer een periode wel
quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:58 schreef Cholula het volgende:
Ik kon vannacht niet slapen en ik wil vanavond draadjesvlees eten dus dat staat al sinds half twee vannacht op (in de slowcooker).
Hee hoe is het bij jullie?quote:
Hier zou mijn moeder (zwanger van mij) op 5 december worden ingeleid en na lang zeuren is het gelukkig 4 december geworden, en da's nog niet leuk. Ja, veel kadootjes, maar mensen hebben gewoon andere dingen aan hun hoofdquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:00 schreef Radyhyn het volgende:
voor de wekenwissels!
Zoë wat naar allemaal! Veel beterschap en sterkte! Fijn dat je meiden het zo goed doenvoor iedereen met slechte nachten en hoestende kindjes.
voor de wagen-aankopen
Helio inderdaad een mooie datum vandaag
Maar volgens mij is elke datum uiteindelijk mooi/bijzonder als je baby wordt geboren![]()
Behalve dan 5 december... ik hoop echt dat mijn kleine niet op die dag komt hoor
Goede tip!quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:06 schreef AwayTL het volgende:
Zoe.
Vandaag en morgen 15% korting bij hema. En gratis thuisbezorgd.
Oooh ik dacht ga ff kijken of dat ook zo is voor de Hema hier in Engeland, and it isquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:06 schreef AwayTL het volgende:
Zoe.
Vandaag en morgen 15% korting bij hema. En gratis thuisbezorgd.
Jawel, genoeg voorwerkquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:08 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Goede tip!
Hoe istie daar? Nog geen voorwerk bij jou?
vond ik ook, maar vandaag is de dochter van m'n zus jarig. Dus niet erg handigquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:44 schreef Heliotrope het volgende:
Wisseldag voor purebliss en Nikoos![]()
Ik vind vandaag een mooie datum om te bevallen (14-11-14) maar geloof niet dat het nog gaat lukken
jij ook gefeliciteeerd ! Hoe oud is hij geworden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:24 schreef Radyhyn het volgende:
Helio wat goed van je sticker!!
Eens kijken of je die afspraak van volgende week nog haalt
LT gefeliciteerd met je nichtje! Mijn neefje is vandaag ook jarig, toevallig
misschien ben je dan al geploftquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:14 schreef Heliotrope het volgende:
Zo, weer fatsoenlijk goedgekeurd vandaaggoede bloeddruk en rest ook prima. Nieuwe controle woensdag, dan ben ik al 40+3.
Ah joh, ook daar pas je wel een mouw aan. Mijn stiefzus en ik zijn met 3 uur verschil bevallen... tis effe passen en meten maar je vindt je weg ook daar wel in ;:+quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:00 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
vond ik ook, maar vandaag is de dochter van m'n zus jarig. Dus niet erg handigvoor alle wissels
9 jaarquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
jij ook gefeliciteeerd ! Hoe oud is hij geworden?
Haha, nou als dat de tijd is voor een echo dan valt dat 2x zo lang! Blijft erg spannend he.. Vooral na een mk natuurlijk. Maar je klinkt inderdaad zwanger hoor!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nou, 2 afspraken in de agenda.. 8w0 en 9w2 ongeveer. Wat zijn 2,5/4 weken op een mensenleven he..*zoekttijdmachine*
In dat geval ben ik nog nepper zwanger, ik heb alleen de boobies.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pff, ik ga zo de verloskundigepraktijk bellen om me weer aan te melden, maar ik voel me zo'n nep-zwangere![]()
De kwaaltjes wisselen en mijn emotionele toestand wisselt mee..(Behalve the boobies.. die wisselen niet, maar bereiken de grenzen van mijn bh's... dus... dat on the bright side)
js gewoon niet leuk voor de meisjes en ook nu niet aangezien m'n zus bij de bevalling isquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ah joh, ook daar pas je wel een mouw aan. Mijn stiefzus en ik zijn met 3 uur verschil bevallen... tis effe passen en meten maar je vindt je weg ook daar wel in ;:+
sm?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:10 schreef Risu het volgende:
Oh sicilia, spannend dagje dus.
Ik word bij vlagen een beetje moe van sm. Ik wil graag een spaarrekening voor de kleine. Heel normaal toch? Maar eeh heb je er wel aan gedacht dat het bij het gezamelijke inkomen valt en dat boven de zoveel, geen recht op bijstand en weet ik het allemaal. En wat heeft dat kind nou aan geld, ze krijgt toch gewoon alles van jullie? En het kan toch gewoon in de kluis?
Ehm wut? Mijn man heeft een baan en mag die voorlopig echt wel houden, moet ik daar echt de spaarrekening voor laten schieten? En het bedrag is best hoog, wat je mag hebben. En dan, moet ik mijn kind alles maar geven omdat het toevallig mijn kind is? Studie gaat nog een hoop kosten en ik wil dat niet allemaal in de kluis hebben liggen. Bovendien wil ik graag nog een tweede, hoe weet ik nou of het wel eerlijk verloopt als ik geen rekening heb. Naja, gekkigheid. Mijn ouders hadden voor ons ook een spaarrekening en dat is nog nooit fout gegaan. Ik snap het niet zo.
Wij willen graag geld op de spaarrekening van de kleine storten als kado, oh ja, doe maar op onze, want ja, ze heeft er geen.
Schoonmoederquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
sm?![]()
Ik zit in de bijstand en mag/kan ook niet sparen voor die kleine
Dat klopt niet, je mag als alleenstaande ouder ¤ 11.700 aan eigen vermogen hebben. Hieronder valt naast spaargeld ook bv. een eigen auto en eigen huis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
sm?![]()
Ik zit in de bijstand en mag/kan ook niet sparen voor die kleine
bij mij zeiden ze 4000 euroquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:19 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat klopt niet, je mag als alleenstaande ouder ¤ 11.700 aan eigen vermogen hebben. Hieronder valt naast spaargeld ook bv. een eigen auto en eigen huis.
Edit: ik heb het over het mogen. Het kunnen is natuurlijk een ander verhaal.
heui! Die heb ik ook als dagboek voor mini pastaquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef twist02 het volgende:
Oh, ik heb echt een leuk notitieboek gevonden
[ afbeelding ]
Met allemaal leuke woorden/spreuken erop en helemaal blanco, dus geen stomme vragen!
Ik mocht juist helemaal niet stoppen met Venlafaxine tijdens mijn zwangerschap. Het risico op een extreme terugval was veel te groot doordat het hormonaal ook allemaal een zooitje was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:36 schreef Dory1983 het volgende:
Hallo! ik meld me hier even!! ik ben 17 juli uitgerekend....
eerder al aangegeven dat ik sinds zondag weet dat ik zwanger ben..... midden in n drukke periode, samenwonen/verhuizen/trouwen...... Maandag gestopt met roken (na trouwens 16 jaar volop gerookt te hebben zonder n serieuze stoppoging) cold turkey van ongeveer n pakje naar 0 bahhhhh wat valt dat tegen, maar voor de baby moet het lukken.
Ik slik ook al langere tijd af en aan anti depressiva. De laatste jaren gebruikte ik venlafaxine en in overleg met huisarts gaan minderen. Ik slikte 150 mg, dus 2 per dag. De laatste weken was het door verhuizen, vakantie en vergeetachtigheid al vaker voorgekomen dat ik er pas na 4 dagen weer aan dacht om ze in te nemen. Oh ja, het advies maandag was dus halveren en dan volgende maandag kijken of we helemaal gaan stoppen. Dus dacht ik, aangezien ik al langer een beetje slordig slik kan ik best in 1 keer stoppen.
Zo poeh hee, nu ben ik moe, eten is bijna klaar!
Mag ik even inbreken, als lurker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
bij mij zeiden ze 4000 euro![]()
Nog maar eens navragen dan
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik mocht juist helemaal niet stoppen met Venlafaxine tijdens mijn zwangerschap. Het risico op een extreme terugval was veel te groot doordat het hormonaal ook allemaal een zooitje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |