Wat fijn dat ze er isquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef krijgerrtje het volgende:
DaD, wat een schitterende foto![]()
![]()
Sorry dat ik zo laat pas meld, maar ik lig al de hele ochtend te babyknuffelen![]()
![]()
Na een vrij pittige bevalling (sterrenkind, persweeen bij 6/7 cm en dus heel lang wegpuffen, en tot slot een kind dat op het allerlaatste moment besloot te poepen in 't vruchtwater) ben ik om 5:25 bevallen van onze dochter S.ofie
![]()
Ivm poepwater moeten we nog een nachtje blijven, maar 't gaat goed en drinken aan de borst gaat tot nog toe ook wel goed, al vind ik het zelf nog lastig de baby goed aan te laten happen.. Komt vast goed
Gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat ze er nu -eindelijk - is. Klinkt echt als een pittige bevalling. wat een lieve mooie naamquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef krijgerrtje het volgende:
DaD, wat een schitterende foto![]()
![]()
Sorry dat ik zo laat pas meld, maar ik lig al de hele ochtend te babyknuffelen![]()
![]()
Na een vrij pittige bevalling (sterrenkind, persweeen bij 6/7 cm en dus heel lang wegpuffen, en tot slot een kind dat op het allerlaatste moment besloot te poepen in 't vruchtwater) ben ik om 5:25 bevallen van onze dochter S.ofie
![]()
Ivm poepwater moeten we nog een nachtje blijven, maar 't gaat goed en drinken aan de borst gaat tot nog toe ook wel goed, al vind ik het zelf nog lastig de baby goed aan te laten happen.. Komt vast goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |