jij ook gefeliciteeerd ! Hoe oud is hij geworden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:24 schreef Radyhyn het volgende:
Helio wat goed van je sticker!!
Eens kijken of je die afspraak van volgende week nog haalt
LT gefeliciteerd met je nichtje! Mijn neefje is vandaag ook jarig, toevallig
misschien ben je dan al geploftquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:14 schreef Heliotrope het volgende:
Zo, weer fatsoenlijk goedgekeurd vandaaggoede bloeddruk en rest ook prima. Nieuwe controle woensdag, dan ben ik al 40+3.
Ah joh, ook daar pas je wel een mouw aan. Mijn stiefzus en ik zijn met 3 uur verschil bevallen... tis effe passen en meten maar je vindt je weg ook daar wel in ;:+quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:00 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
vond ik ook, maar vandaag is de dochter van m'n zus jarig. Dus niet erg handigvoor alle wissels
9 jaarquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
jij ook gefeliciteeerd ! Hoe oud is hij geworden?
Haha, nou als dat de tijd is voor een echo dan valt dat 2x zo lang! Blijft erg spannend he.. Vooral na een mk natuurlijk. Maar je klinkt inderdaad zwanger hoor!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nou, 2 afspraken in de agenda.. 8w0 en 9w2 ongeveer. Wat zijn 2,5/4 weken op een mensenleven he..*zoekttijdmachine*
In dat geval ben ik nog nepper zwanger, ik heb alleen de boobies.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pff, ik ga zo de verloskundigepraktijk bellen om me weer aan te melden, maar ik voel me zo'n nep-zwangere![]()
De kwaaltjes wisselen en mijn emotionele toestand wisselt mee..(Behalve the boobies.. die wisselen niet, maar bereiken de grenzen van mijn bh's... dus... dat on the bright side)
js gewoon niet leuk voor de meisjes en ook nu niet aangezien m'n zus bij de bevalling isquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ah joh, ook daar pas je wel een mouw aan. Mijn stiefzus en ik zijn met 3 uur verschil bevallen... tis effe passen en meten maar je vindt je weg ook daar wel in ;:+
sm?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:10 schreef Risu het volgende:
Oh sicilia, spannend dagje dus.
Ik word bij vlagen een beetje moe van sm. Ik wil graag een spaarrekening voor de kleine. Heel normaal toch? Maar eeh heb je er wel aan gedacht dat het bij het gezamelijke inkomen valt en dat boven de zoveel, geen recht op bijstand en weet ik het allemaal. En wat heeft dat kind nou aan geld, ze krijgt toch gewoon alles van jullie? En het kan toch gewoon in de kluis?
Ehm wut? Mijn man heeft een baan en mag die voorlopig echt wel houden, moet ik daar echt de spaarrekening voor laten schieten? En het bedrag is best hoog, wat je mag hebben. En dan, moet ik mijn kind alles maar geven omdat het toevallig mijn kind is? Studie gaat nog een hoop kosten en ik wil dat niet allemaal in de kluis hebben liggen. Bovendien wil ik graag nog een tweede, hoe weet ik nou of het wel eerlijk verloopt als ik geen rekening heb. Naja, gekkigheid. Mijn ouders hadden voor ons ook een spaarrekening en dat is nog nooit fout gegaan. Ik snap het niet zo.
Wij willen graag geld op de spaarrekening van de kleine storten als kado, oh ja, doe maar op onze, want ja, ze heeft er geen.
Schoonmoederquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
sm?![]()
Ik zit in de bijstand en mag/kan ook niet sparen voor die kleine
Dat klopt niet, je mag als alleenstaande ouder ¤ 11.700 aan eigen vermogen hebben. Hieronder valt naast spaargeld ook bv. een eigen auto en eigen huis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
sm?![]()
Ik zit in de bijstand en mag/kan ook niet sparen voor die kleine
bij mij zeiden ze 4000 euroquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:19 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat klopt niet, je mag als alleenstaande ouder ¤ 11.700 aan eigen vermogen hebben. Hieronder valt naast spaargeld ook bv. een eigen auto en eigen huis.
Edit: ik heb het over het mogen. Het kunnen is natuurlijk een ander verhaal.
heui! Die heb ik ook als dagboek voor mini pastaquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef twist02 het volgende:
Oh, ik heb echt een leuk notitieboek gevonden
[ afbeelding ]
Met allemaal leuke woorden/spreuken erop en helemaal blanco, dus geen stomme vragen!
Ik mocht juist helemaal niet stoppen met Venlafaxine tijdens mijn zwangerschap. Het risico op een extreme terugval was veel te groot doordat het hormonaal ook allemaal een zooitje was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:36 schreef Dory1983 het volgende:
Hallo! ik meld me hier even!! ik ben 17 juli uitgerekend....
eerder al aangegeven dat ik sinds zondag weet dat ik zwanger ben..... midden in n drukke periode, samenwonen/verhuizen/trouwen...... Maandag gestopt met roken (na trouwens 16 jaar volop gerookt te hebben zonder n serieuze stoppoging) cold turkey van ongeveer n pakje naar 0 bahhhhh wat valt dat tegen, maar voor de baby moet het lukken.
Ik slik ook al langere tijd af en aan anti depressiva. De laatste jaren gebruikte ik venlafaxine en in overleg met huisarts gaan minderen. Ik slikte 150 mg, dus 2 per dag. De laatste weken was het door verhuizen, vakantie en vergeetachtigheid al vaker voorgekomen dat ik er pas na 4 dagen weer aan dacht om ze in te nemen. Oh ja, het advies maandag was dus halveren en dan volgende maandag kijken of we helemaal gaan stoppen. Dus dacht ik, aangezien ik al langer een beetje slordig slik kan ik best in 1 keer stoppen.
Zo poeh hee, nu ben ik moe, eten is bijna klaar!
Mag ik even inbreken, als lurker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
bij mij zeiden ze 4000 euro![]()
Nog maar eens navragen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |