ahquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:59 schreef klumsy het volgende:
Nee helaas geen tips... Kwam er ook maar niet vanaf... Soms had ik het een paar dagen niet en dan weer een periode wel
quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:58 schreef Cholula het volgende:
Ik kon vannacht niet slapen en ik wil vanavond draadjesvlees eten dus dat staat al sinds half twee vannacht op (in de slowcooker).
Hee hoe is het bij jullie?quote:
Hier zou mijn moeder (zwanger van mij) op 5 december worden ingeleid en na lang zeuren is het gelukkig 4 december geworden, en da's nog niet leuk. Ja, veel kadootjes, maar mensen hebben gewoon andere dingen aan hun hoofdquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:00 schreef Radyhyn het volgende:
voor de wekenwissels!
Zoë wat naar allemaal! Veel beterschap en sterkte! Fijn dat je meiden het zo goed doenvoor iedereen met slechte nachten en hoestende kindjes.
voor de wagen-aankopen
Helio inderdaad een mooie datum vandaag
Maar volgens mij is elke datum uiteindelijk mooi/bijzonder als je baby wordt geboren![]()
Behalve dan 5 december... ik hoop echt dat mijn kleine niet op die dag komt hoor
Goede tip!quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:06 schreef AwayTL het volgende:
Zoe.
Vandaag en morgen 15% korting bij hema. En gratis thuisbezorgd.
Oooh ik dacht ga ff kijken of dat ook zo is voor de Hema hier in Engeland, and it isquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:06 schreef AwayTL het volgende:
Zoe.
Vandaag en morgen 15% korting bij hema. En gratis thuisbezorgd.
Jawel, genoeg voorwerkquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:08 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Goede tip!
Hoe istie daar? Nog geen voorwerk bij jou?
vond ik ook, maar vandaag is de dochter van m'n zus jarig. Dus niet erg handigquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:44 schreef Heliotrope het volgende:
Wisseldag voor purebliss en Nikoos![]()
Ik vind vandaag een mooie datum om te bevallen (14-11-14) maar geloof niet dat het nog gaat lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |