en terecht, maar daar kun je dus eigenlijk niet zoveel mee. Maar ik ga gewoon duimen dat je child bearing hips hebtquote:Op donderdag 13 november 2014 21:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja dat zou mooi zijn!En metingen.. ach.. hoor vaker dat ze er ver naast zitten dan niet. Maar als een ervaren VK op de hand zegt: groter dan gemiddeld, dan geloof ik dat wel.
38+ he, t zal wel eerder richting 39 worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Heliotrope het volgende:
Crumpette spannend wel, met 38 weken al strippen, dat schiet ook al best op!
En LadyT even gemist waarom bij jou strippen, vanwege klachten of vanwege groot?
Ik wilde geen kleertjes meer kopen maar kon het toch echt niet laten vandaag.nu moet het stoppen
Ik vrees van nietquote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en terecht, maar daar kun je dus eigenlijk niet zoveel mee. Maar ik ga gewoon duimen dat je child bearing hips hebt![]()
Omdat het bij mij andersom was. Draak was een kleintje bij de eerste groeiecho en sindsdien werd het elke 2 weken/elke week gecontroleerd.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:23 schreef NotTheSame het volgende:
Crumpette, krijg jij vanwege het vermoeden van een grote baby meer groeiecho's nu?
Dat... Mijn manneke heeft geen groot hoofd, woog 7,5 pond en was wel lang dus niet dik... En no wai dat ik m eruit had kunnem krijgen volgens de gyn. Dikke pech.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, ik hecht ook niet meer zo aan die metingen nadat ik mijn op de echo geschatte P97 baby er in iets meer dan 3,5 uur probleemloos uit plopte. Feit is dat het ene lichaam het wel aankan en het andere niet, en daar valt bij een eerste kind niets over te zeggen van te voren. Sommigen krijgen een zesponder er niet uit en anderen baren binnen een uur een negenponder
Crumpette, hopelijk komt ie gewoon vanzelf
van wegen klachten. T word gewoon te zwaar alleen. Ze gaan kijken of ik ontsluiting heb en wat wroeten. En aan de hand daarvan verder kijken. Maar dan ben ik inmiddels 39+3 dus dat is niet echt extreem vroeg of zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Heliotrope het volgende:
Crumpette spannend wel, met 38 weken al strippen, dat schiet ook al best op!
En LadyT even gemist waarom bij jou strippen, vanwege klachten of vanwege groot?
Ik wilde geen kleertjes meer kopen maar kon het toch echt niet laten vandaag.nu moet het stoppen
Lief dat je t vraagt. Kraamhulp komt zo tempen. Voel me echt niet goed. Gister kwam er weer wat 'vers' bloed. Vannacht geen bloed en vanmorgen gutste het oude er uitquote:Op donderdag 13 november 2014 23:35 schreef Crumpette het volgende:
Hoe ist eigenlijk met Zoe? Nog koorts?
ja dat lijkt me best wel een tegenvaller, na een zo goede dubbel-bevallingquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Lief dat je t vraagt. Kraamhulp komt zo tempen. Voel me echt niet goed. Gister kwam er weer wat 'vers' bloed. Vannacht geen bloed en vanmorgen gutste het oude er uit. Het werkt dus nog niet helemaal goed.
Baal echt heel erg voelde me best redelijk en dan krijg je uiteindelijk dit..
De baarmoeder moet geactiveerd worden.. Liever niet in het ziekenhuis![]()
Vervelend zo na een goede bevallinghakt er wel ff in bij me.
Helio
Lekker shoppen
En verder lees ik nog meeben nieuwsgierig jullie mooie kindjes
Herkenbaar, leuk is dat hequote:Op vrijdag 14 november 2014 08:32 schreef Melliemuis het volgende:
Oh en vriend rond zien lopen met kinderwagens is
tips wat helpt?quote:Op vrijdag 14 november 2014 06:46 schreef klumsy het volgende:
Hier een hoestdreumes... Dus veel wakker geweest. Zelf ook een snotkop en keeltyfuszo balen dat je nu amper wat mag hebben, dus hoop dat het snel over gaat!
LT, ruk is dat! Heb ik bij Lola ook veel last van gehad, hoop dat ik er deze keer geen last van krijg.
ahquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:59 schreef klumsy het volgende:
Nee helaas geen tips... Kwam er ook maar niet vanaf... Soms had ik het een paar dagen niet en dan weer een periode wel
quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:58 schreef Cholula het volgende:
Ik kon vannacht niet slapen en ik wil vanavond draadjesvlees eten dus dat staat al sinds half twee vannacht op (in de slowcooker).
Hee hoe is het bij jullie?quote:
Hier zou mijn moeder (zwanger van mij) op 5 december worden ingeleid en na lang zeuren is het gelukkig 4 december geworden, en da's nog niet leuk. Ja, veel kadootjes, maar mensen hebben gewoon andere dingen aan hun hoofdquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:00 schreef Radyhyn het volgende:
voor de wekenwissels!
Zoë wat naar allemaal! Veel beterschap en sterkte! Fijn dat je meiden het zo goed doenvoor iedereen met slechte nachten en hoestende kindjes.
voor de wagen-aankopen
Helio inderdaad een mooie datum vandaag
Maar volgens mij is elke datum uiteindelijk mooi/bijzonder als je baby wordt geboren![]()
Behalve dan 5 december... ik hoop echt dat mijn kleine niet op die dag komt hoor
Goede tip!quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:06 schreef AwayTL het volgende:
Zoe.
Vandaag en morgen 15% korting bij hema. En gratis thuisbezorgd.
Oooh ik dacht ga ff kijken of dat ook zo is voor de Hema hier in Engeland, and it isquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:06 schreef AwayTL het volgende:
Zoe.
Vandaag en morgen 15% korting bij hema. En gratis thuisbezorgd.
Jawel, genoeg voorwerkquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:08 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Goede tip!
Hoe istie daar? Nog geen voorwerk bij jou?
vond ik ook, maar vandaag is de dochter van m'n zus jarig. Dus niet erg handigquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:44 schreef Heliotrope het volgende:
Wisseldag voor purebliss en Nikoos![]()
Ik vind vandaag een mooie datum om te bevallen (14-11-14) maar geloof niet dat het nog gaat lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |