abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146655462
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef twist02 het volgende:
Oh, ik heb echt een leuk notitieboek gevonden O+

[ afbeelding ]

Met allemaal leuke woorden/spreuken erop en helemaal blanco, dus geen stomme vragen!
heui! Die heb ik ook als dagboek voor mini pasta
Born to Lose, but Built to Win.
pi_146655624
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:36 schreef Dory1983 het volgende:
Hallo! ik meld me hier even!! ik ben 17 juli uitgerekend....
eerder al aangegeven dat ik sinds zondag weet dat ik zwanger ben..... midden in n drukke periode, samenwonen/verhuizen/trouwen...... Maandag gestopt met roken (na trouwens 16 jaar volop gerookt te hebben zonder n serieuze stoppoging) cold turkey van ongeveer n pakje naar 0 bahhhhh wat valt dat tegen, maar voor de baby moet het lukken.
Ik slik ook al langere tijd af en aan anti depressiva. De laatste jaren gebruikte ik venlafaxine en in overleg met huisarts gaan minderen. Ik slikte 150 mg, dus 2 per dag. De laatste weken was het door verhuizen, vakantie en vergeetachtigheid al vaker voorgekomen dat ik er pas na 4 dagen weer aan dacht om ze in te nemen. Oh ja, het advies maandag was dus halveren en dan volgende maandag kijken of we helemaal gaan stoppen. Dus dacht ik, aangezien ik al langer een beetje slordig slik kan ik best in 1 keer stoppen.

Zo poeh hee, nu ben ik moe, eten is bijna klaar!
Ik mocht juist helemaal niet stoppen met Venlafaxine tijdens mijn zwangerschap. Het risico op een extreme terugval was veel te groot doordat het hormonaal ook allemaal een zooitje was.
E.
pi_146656490
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

bij mij zeiden ze 4000 euro ;(

Nog maar eens navragen dan
Mag ik even inbreken, als lurker?
Zo niet, dan ga ik snel weer weg hoor!
Ik werk zelf bij de Sociale Dienst, als klantmanager.
Nou heb je sowieso een verschil tussen gemeentelijk beleid en de wet zelf (voor zover de laatste niet al te veel gaat veranderen vanaf 1 januari)
Artikel 34 WWB gaat over het vermogen. Wettelijk vastgesteld is de grens voor een alleenstaande (¤ 5850,-) en die voor gehuwden/alleenstaande ouder (¤ 11.700).
Alles wat jij kan sparen tijdens de bijstandsperiode, waardoor je uiteindelijk boven deze grens uit zou komen, wordt vrij gelaten. Als je maar kan aantonen dat je dit hebt kunnen sparen van de bijstandsnorm, en niet vanuit andere middelen.
En een aanvulling op wat ik net voorbij zag komen, een eigen woning hoort wel tot het vermogen maar wordt vrijgelaten tot een halve ton, daarboven wordt een krediethypotheek op gelegd (bijstand in de vorm van een lening)

Nou ben ik snel weer weg
pi_146656565
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ik mocht juist helemaal niet stoppen met Venlafaxine tijdens mijn zwangerschap. Het risico op een extreme terugval was veel te groot doordat het hormonaal ook allemaal een zooitje was.
Dat bedoelde ik eigenlijk ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')