heui! Die heb ik ook als dagboek voor mini pastaquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef twist02 het volgende:
Oh, ik heb echt een leuk notitieboek gevonden
[ afbeelding ]
Met allemaal leuke woorden/spreuken erop en helemaal blanco, dus geen stomme vragen!
Ik mocht juist helemaal niet stoppen met Venlafaxine tijdens mijn zwangerschap. Het risico op een extreme terugval was veel te groot doordat het hormonaal ook allemaal een zooitje was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:36 schreef Dory1983 het volgende:
Hallo! ik meld me hier even!! ik ben 17 juli uitgerekend....
eerder al aangegeven dat ik sinds zondag weet dat ik zwanger ben..... midden in n drukke periode, samenwonen/verhuizen/trouwen...... Maandag gestopt met roken (na trouwens 16 jaar volop gerookt te hebben zonder n serieuze stoppoging) cold turkey van ongeveer n pakje naar 0 bahhhhh wat valt dat tegen, maar voor de baby moet het lukken.
Ik slik ook al langere tijd af en aan anti depressiva. De laatste jaren gebruikte ik venlafaxine en in overleg met huisarts gaan minderen. Ik slikte 150 mg, dus 2 per dag. De laatste weken was het door verhuizen, vakantie en vergeetachtigheid al vaker voorgekomen dat ik er pas na 4 dagen weer aan dacht om ze in te nemen. Oh ja, het advies maandag was dus halveren en dan volgende maandag kijken of we helemaal gaan stoppen. Dus dacht ik, aangezien ik al langer een beetje slordig slik kan ik best in 1 keer stoppen.
Zo poeh hee, nu ben ik moe, eten is bijna klaar!
Mag ik even inbreken, als lurker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
bij mij zeiden ze 4000 euro![]()
Nog maar eens navragen dan
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik mocht juist helemaal niet stoppen met Venlafaxine tijdens mijn zwangerschap. Het risico op een extreme terugval was veel te groot doordat het hormonaal ook allemaal een zooitje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |