Wat fijn dat ze er isquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef krijgerrtje het volgende:
DaD, wat een schitterende foto![]()
![]()
Sorry dat ik zo laat pas meld, maar ik lig al de hele ochtend te babyknuffelen![]()
![]()
Na een vrij pittige bevalling (sterrenkind, persweeen bij 6/7 cm en dus heel lang wegpuffen, en tot slot een kind dat op het allerlaatste moment besloot te poepen in 't vruchtwater) ben ik om 5:25 bevallen van onze dochter S.ofie
![]()
Ivm poepwater moeten we nog een nachtje blijven, maar 't gaat goed en drinken aan de borst gaat tot nog toe ook wel goed, al vind ik het zelf nog lastig de baby goed aan te laten happen.. Komt vast goed
Gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat ze er nu -eindelijk - is. Klinkt echt als een pittige bevalling. wat een lieve mooie naamquote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef krijgerrtje het volgende:
DaD, wat een schitterende foto![]()
![]()
Sorry dat ik zo laat pas meld, maar ik lig al de hele ochtend te babyknuffelen![]()
![]()
Na een vrij pittige bevalling (sterrenkind, persweeen bij 6/7 cm en dus heel lang wegpuffen, en tot slot een kind dat op het allerlaatste moment besloot te poepen in 't vruchtwater) ben ik om 5:25 bevallen van onze dochter S.ofie
![]()
Ivm poepwater moeten we nog een nachtje blijven, maar 't gaat goed en drinken aan de borst gaat tot nog toe ook wel goed, al vind ik het zelf nog lastig de baby goed aan te laten happen.. Komt vast goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Hu! en jij op 2quote:
Hehehehequote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef -Spring het volgende:
Ik kreeg eerder deze week wat positiekleding van mn schoonzus. In de veronderstelling dat ik dat nog lang niet nodig zou hebben, heb ik het op zolder gegooid. Maar ik geloof dat ik het er zo toch maar weer vandaan ga trekken.
Dat heb je als je bijna een week vooruit wordt gezet.
i wishquote:Op donderdag 13 november 2014 15:00 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Crump dutjes zijn ook lekker hoor!
Hier moet ik mezelf juist proberen in te houden.. heel de ochtend weer bezig geweest met wassen en kleding uitzoeken en kasten uitruimen
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef Nikooos het volgende:
Ik had een hysterische vriendin in de whatsapp. Die is haar spijkerbroek kwijt
Heb nog nooit een spijkerbroek weg zien lopen, dus ik gok op zwangerschapsdementie
Je hebt er ook vast iets mee te maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef Nikooos het volgende:
Heb nog nooit een spijkerbroek weg zien lopen, dus ik gok op zwangerschapsdementie
Ik raak normaal wel vanalles kwijt en heb vanochtend ook een spijkerbroek weggegooid, maar die was na het vissen in de prullenbak toch echt van mijquote:Op donderdag 13 november 2014 15:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Je hebt er ook vast iets mee te maken.
En zo niet dan toch.
spannend he ?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:58 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Hu! en jij op 2
Herkenbaar Crumpette! Maar je moest vast ook even bijkomen, je hebt net verlof. Hoop dat je energie nog een beetje terugkomt.
heb jij hem niet aan?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef Nikooos het volgende:
Gefeliciteerd Zolena!!! Gaat alles naar verwachting?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Zolena het volgende:
Krijgertje gefeliciteerd.
En we hebben een datumtweeling. Vanmiddag is onze zoon o.livier geboren. 2840 gram en 49 cm.
Jaaaahhhhh!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Zolena het volgende:
En we hebben een datumtweeling. Vanmiddag is onze zoon o.livier geboren. 2840 gram en 49 cm.
Jeeej nog een klein snoetje erbij vandaagquote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Zolena het volgende:
oooohhhhh Gefeliciteerd!! wat een geweldige naam! - stond ook op mijn lijstje voor een jongen -quote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Zolena het volgende:
Als ze een DaD'tje heeft gedaan was het misschien ook nog wel rustig ;-)quote:Op donderdag 13 november 2014 18:17 schreef Heliotrope het volgende:
Jaaa Zolena daar is hij dan! Sneaky vanochtend nog zeggen dat alles rustig wasleuke naam! Geniet ervan!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lag al ff in het ziekenhuis in afwachting van groen licht en 37 weken. Dus dat vandaag dé dag was, was voor ons nog wel een verrassing.. maar niet zo'n heeele grote verrassingquote:Op donderdag 13 november 2014 18:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Als ze een DaD'tje heeft gedaan was het misschien ook nog wel rustig ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |