Of co-op.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hopen dat er dit keer een multiplayer bij komt
Just Cause 2 was echt een briljante game
Ja dat zou ook wel vet zijnquote:
Als het op deel 1 en 2 lijkt, weinig verhaal en een hoop manieren om je tegenstanders om zeep te helpenquote:
Ik speel liever samen met mensen tegelijkertijd het spel dan dat er een speciaal mulitplayer gedeelte komt, liever co-op dus. Lekker samen chaos veroorzaken en missies voltooien.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja dat zou ook wel vet zijn
Ik heb alleen best wel wat homies (kijk mij eens een leven hebbenpost ) die JC3 zullen willen kopen. En dan is een multiplayer best vet
Ieder zijn eigen smaak naturlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 13:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik speel liever samen met mensen tegelijkertijd het spel dan dat er een speciaal mulitplayer gedeelte komt, liever co-op dus. Lekker samen chaos veroorzaken en missies voltooien.
Naam van het eiland is bekend, we gaan Medici slopenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:43 schreef Rezania het volgende:
Nog steeds geen update, terwijl hij voor 12 november staat gepland.
Maar dat lijstje van ze kan wel mooi in de OP lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:25 schreef Klonk het volgende:
Wat je probeert te zeggen is dat het spel een productpagina op Steam heeft
Hoe dan ook ze zijn ze op tijd bij in ieder geval
quote:• Explore a Mediterranean island paradise with complete vertical freedom – skydive, BASE jump and free dive in an open world with virtually zero limits
• Glide through the air and swoop across mountains with your Wingsuit giving a new way to rain death from above
• Use your Grapple and Parachute to scale buildings, hijack vehicles, move quickly or tether objects together for creative new ways to cause Chaos.
• Cause massive chains of destruction in military bases, harbours, prisons, police stations and communications facilities to bring down a dictator
• Arm yourself with a wide range of explosive weaponry from shotguns and missile launchers to tank-busters and air-strikes
• Choose from a huge variety of different vehicles to drive including speedboats, jets, helicopters, turbo-fuelled sports cars and super bikes
• Get adventurous with dozens of challenge missions and collectibles to discover
• Online community features
Jeps, checkquote:Op donderdag 13 november 2014 12:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat lijstje van ze kan wel mooi in de OP lijkt me.
[..]
Ik lees dit net en ik denk: 'Hmmz, hoe duur zou die zijn op Steam?'quote:Op woensdag 12 november 2014 12:53 schreef Rezania het volgende:
TVP! Kan niet wachten, heb deel 2 meerdere malen uitgespeeld.
Zoals het hoort voor alle current gen platforms, dus PS4, XBOX One en PCquote:Op donderdag 13 november 2014 20:37 schreef Keltie het volgende:
Alleen voor PC of komt deze ook naar de consoles?
Godver. Weer een mustbuyquote:Op donderdag 13 november 2014 21:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zoals het hoort voor alle current gen platforms, dus PS4, XBOX One en PC
Bron? Denk dat de developers zeker wel naar multiplayer zijn gaan kijken na het succes van de JC2 multiplayer mod.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:51 schreef -CRASH- het volgende:
Om maar ff met de deur in huis te vallen...
Just Cause 3 wordt net als zijn voorgangers
een pure Single Player sanbox game.
En meer heeft een mens niet nodig om gelukkig te zijn toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:51 schreef -CRASH- het volgende:
Om maar ff met de deur in huis te vallen...
Just Cause 3 wordt net als zijn voorgangers
een pure Single Player sanbox game.
Just Cause 3 – First Details Revealed – No Multiplayer Mode But Will Support Mod Communityquote:Op donderdag 13 november 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bron? Denk dat de developers zeker wel naar multiplayer zijn gaan kijken na het succes van de JC2 multiplayer mod.
quote:
Ik weet niet, ik vind dat ergens wel een beetje vreemd. Je -weet- dat de markt dolgraag een simpele multiplayer in het spel wilt, al is het maar 2 player coop, waarvoor je eigenlijk verder niets aan de kern van de game hoeft te veranderen. Waarom dan niet in ieder geval die moeite nemen om alvast enigszins de basis te leggen voor een degelijke MP zodat de mod community dat eventueel nog verder kan uitbouwen?quote:
Nopequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
Just cause 2 was geweldig.
Hopelijk ook multiplayer.
quote:Het is een lange wacht voor fans van Rico Rodriguez' explosieve avonturen. Just Cause 2 kwam alweer in 2010 uit en we moeten nog tot het einde van dit jaar wachten voor deel 3. We hopen dat deze screenshots de pijn verzachten.
Avalanche Studios heeft een drietal vijftal afbeeldingen de wereld ingestuurd om Rico's thuisland, het zonnige maar dictatoriale Medici, te tonen. In tegenstelling tot de gebruikelijke explosies mogen we deze keer genieten van een meer idyllische sfeer en setting. Nog enkele maanden en we mogen zelf aan de slag met deze glooiende heuvels, steile kliffen en gouden graanvelden.
Foutje in de tijdquote:
Fuck ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
nog nooit just cause gespeeld. Is deel 2 nog de moeite waard om te kopen/spelen?
Zeker!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
nog nooit just cause gespeeld. Is deel 2 nog de moeite waard om te kopen/spelen?
cool, want ik las net dat batman arkham knight season pass voor 40 euro verkoopt. dus mogelijk ga ik die niet kopen tot de GOTY versie uitkomt, dus kan ik dit als vervanger kopen voor die just cause 3 komt.quote:
zeker weten. Kost geen drol en geheid je gaat er lol van hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
Zeker, maar wel op de consoles, op de PC versie zijn sommige voertuigen echt matig bestuurbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
awesommeeee!!!!!quote:
is dit gta san andreas?quote:
Of Just Cause 3 mods zal gaan ondersteunen op de consoles is nog even afwachten, maar het geeft games an sich wel een flinke meerwaarde. De actie en een enorm grote speelwereld, waarin je kunt gaan en staan waar je wilt, klinken immers alleen nog maar aanlokkelijker met de mogelijkheid om te modden.quote:“We’ve been wanting to do quite a lot of that stuff for a while. We’re not announcing anything there yet, but… we would want to support [mods] as much as possible.”
''i am so happy''quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:18 schreef delano.888 het volgende:
Wacht, was deze hier nog niet gepost?
15 minuten gameplay van nerdcubed:
Ik heb ge-preordered. Terwijl ik dat nooit meer wou doen. Verdomme
Of deze content in de vorm van een soort season pass ook voor de PS4 beschikbaar wordt gesteld is nog niet bevestigd, maar zodra we hier meer zekerheid over hebben lees je dat natuurlijk weer hier.quote:It’s never over for Rico Rodriguez; explore Medici with 3 new game-changing explosive experiences including new action-packed missions, new enemy types, weapons, gadgets and unique vehicles that transform the Just Cause 3 world.
Waarom???quote:Op donderdag 17 september 2015 00:47 schreef delano.888 het volgende:
Ok, pre order gecancelled, fuck dit.
Ik wil een compleet spel kopen, niet een spel waar dingen uit zijn geknipt om ze later voor nog eens de helft van de game prijs extra te verkopen, flikker op, games zijn duur genoeg, ik doe niet mee aan dit soort melk praktijken.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom???
je bent toch niet verplicht om de pass te kopen.
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)quote:Op donderdag 17 september 2015 00:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil een compleet spel kopen, niet een spel waar dingen uit zijn geknipt om ze later voor nog eens de helft van de game prijs extra te verkopen, flikker op, games zijn duur genoeg, ik doe niet mee aan dit soort melk praktijken.
Ik koop ook niet veel games meer tegenwoordig, als er later dlc uit komt (een tijdje na de release) snap ik het nog wel. Maar in dit geval is de dlc gewoon klaar, had in de game kunnen zitten, maar zit eigenlijk gewoon direct op releasedag (!!) achter een paywall waardoor de game 50% duurder wordt als je het gehele spel wilt hebben. Fuck dat, echt niet dat ik daar in trap.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)
want bij elk spel komt er wel een extra iets uit wat je moet/kunt kopen.
precies ja.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht wel op een goty versie met alle dlc erbij.
Ja dat is ook alleen maar zo omdat mensen zoals jij alles maar nemen wat de publishers eruit gooien mbt DLC op day onequote:Op donderdag 17 september 2015 00:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)
want bij elk spel komt er wel een extra iets uit wat je moet/kunt kopen.
Signaal afgeven. Al haal ik uit principe eigenlijk nooit DLC tenzij het waar voor mijn geld is.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom???
je bent toch niet verplicht om de pass te kopen.
Maar na die "season pass" komen er zeker weer nog meer dlc waar weer een nieuwe pass moet worden grhaaldquote:Op donderdag 17 september 2015 00:15 schreef -CRASH- het volgende:
Air, Land & Sea expansion pass aangekondigd voor Just Cause 3
[ afbeelding ]
Via Steam werd bekend dat er voor Just Cause 3 een interessante expansion pass in het vooruitzicht ligt. De Air, Land & Sea expansie geeft je toegang tot een paar leuke extra’s voor een adviesprijs van ¤24,99. Het gaat hier dan over drie aankomende DLC’s en tevens een exclusief Flame Wingsuit en parachute.
[..]
Of deze content in de vorm van een soort season pass ook voor de PS4 beschikbaar wordt gesteld is nog niet bevestigd, maar zodra we hier meer zekerheid over hebben lees je dat natuurlijk weer hier.
www.psx-sense.nl
To play the Beta or not play the Betaquote:
Gesloten beta, dus ik denk dat het not wordt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
To play the Beta or not play the Beta
thats the question
Zo gesloten is ie ook weer niet als je weet waar je een code kan halen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gesloten beta, dus ik denk dat het not wordt.
En tóch wordt er nog op gereageerd, dat móet wat zeggen over JC3quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:28 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, @TT, ja het is al 2015. Topic is al bijna een jaar oud zelfs.
Mag ook wel, anders is het wel heel slecht gesteld met de promo.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:41 schreef Braadpan2.0 het volgende:
[..]
En tóch wordt er nog op gereageerd, dat móet wat zeggen over JC3
Ligt het aan mij of is JC3 echt veel lelijker dan JC2? Of heeft Nerdł heeft alle instellingen op zijn laagst?quote:
Of kijk hem op je telefoonquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:25 schreef -CRASH- het volgende:
In deze interactieve trailer kun je om je heen kijken.
Gebruik de muis en rechter muisknop.
Wat is deze? Is dit nieuw op YouTube?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:25 schreef -CRASH- het volgende:
Dit is wel gaafquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:25 schreef -CRASH- het volgende:
WOW!!!... Zwart beeldquote:
Woww das nice dudequote:Op donderdag 26 november 2015 15:58 schreef VelitoX het volgende:
Bol stuurt me net een mailtje dat ze um al verzenden.... Is al 2e keer dit jaar dat ik een game voor release toegestuurd krijgt... wut?
Zie op website nu ook gewoon "Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis", ze verkopen um dus gewoon al? 5 dagen voor offi release...quote:
quote:Just Cause 3 morgen al in de winkels
Officieel staat de releasedatum voor Just Cause 3 op de planning voor volgende week dinsdag 1 december, echter lijkt het zo te zijn dat de game langzaam maar zeker al verstuurd wordt. We hebben diverse grote retailers gevraagd voor nadere info en bevestiging gekregen dat Just Cause 3 morgen vanaf 09:00 al in de schappen komt te liggen. Daarnaast zullen online retailers de game vandaag al versturen naar de Budgetgamers die de game hebben gepreorderd.*
Het komt wel eens voor dat een game iets eerder wordt uitgebracht, maar dat de game een week voor release al in de schappen ligt is redelijk bijzonder. Desalniettemin, goed om te weten voor de Budgetgamers die gedurende de donkere dagen alvast een warm zonnetje ingame wil pakken.*
Bron?quote:
Budgetgaming. Heb al gereserveerd. Morgenvroeg meteen oppikken.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bron?
Ik had Just Cause 2 toen ook al (bij FRS) voor de releasedatum.
Dus het verwondert me niks dat JC3 nu al te koop is.
Ik ga morgenvroeg eens ff bij GM langsquote:Op donderdag 26 november 2015 20:20 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Budgetgaming. Heb al gereserveerd. Morgenvroeg meteen oppikken.
Heb om 20:00 al gebeld naar locale GM. Morgenvroeg meteen oppikken. Zin in !quote:Op donderdag 26 november 2015 20:22 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg eens ff bij GM langs
Dan sta ik zometeen om half 10 bij de GM aan de deur...quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Heb om 20:00 al gebeld naar locale GM. Morgenvroeg meteen oppikken. Zin in !
Heftig, beterschap. En veel gameplezierquote:Op vrijdag 27 november 2015 08:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan sta ik zometeen om half 10 bij de GM aan de deur...
En ik moet toch bijkomen van een longembolie.
Dus tijd genoeg om te gamen de komende tijd.
Dank jequote:Op vrijdag 27 november 2015 08:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Heftig, beterschap. En veel gameplezier
Yep hier ook. Kreeg de steel case edition.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dank je
Magere hein wilde me al afschrijven van de lijst (precies een week geleden)
5 dagen ziekenhuis
Maar JC is binnen en je kunt bijna onmiddellijk beginnen.
die kreeg ik er ook bij jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Yep hier ook. Kreeg de steel case edition.
Idd, vervelend... Alleen bij mij gaat het om Luigiquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zit al een leuke bug in. Direct na de eerste missie moet je je melden mij Mario. Zodra je aankomt sluit de game meteen af met een foutcode. Het is dus wachten op de patch.
Niet princess Peach ?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:59 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Idd, vervelend... Alleen bij mij gaat het om Luigi
Welk platform?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zit al een leuke bug in. Direct na de eerste missie moet je je melden mij Mario. Zodra je aankomt sluit de game meteen af met een foutcode. Het is dus wachten op de patch.
Nergens last van (PS4)quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Fokking vet spel. Nu moet je wel challenges doen om je gear te upgraden. Was in deel 2 denk ik niet zo? Deel 2 iets van 70 uur gespeeld, maar geen missies, meer steden en dorpen op 100% krijgen.quote:
oei, dat van die challenges vind ik wel kut.. Achjaquote:Op zaterdag 28 november 2015 08:57 schreef JK het volgende:
[..]
Fokking vet spel. Nu moet je wel challenges doen om je gear te upgraden. Was in deel 2 denk ik niet zo? Deel 2 iets van 70 uur gespeeld, maar geen missies, meer steden en dorpen op 100% krijgen.
Staat voor mij op gelijke voet met GTA5 of nog wel iets hoger. Wel game van het jaar. Al game ik niet meer zoveel. Dit jaar alleen op Fallout 4 en Just Cause 3 gewacht. De PS4 heeft heel veel uitgestaan (en Fallout 4 heb ik voor de pc gekocht). Nu gaat de PS4 voor ijn gevoel overuren draaien.
Wat een lief kassameisjequote:Op zaterdag 28 november 2015 11:10 schreef Klonk het volgende:
Heb hem ook, heel onschuldig bij de intertoys, achter de balie lag een stapeltje. Gevraagd of ik er eentje van dat stapeltje mocht hebben en het meisje achter de kassa zei ja
Eigenlijk wel, maar sorry ben niet echt een sociaal mensquote:Op zaterdag 28 november 2015 13:28 schreef ems. het volgende:
Ik vind dat jullie uit solidariteit met de mensen die moeten wachten eigenlijk nog even niet mogen spelen.
Jeps, maar goed gezien de release pas Dinsdag gepland was maak ik me daar niet echt druk om. Komt ook nog een flinke patch aan (vandaag of morgen).quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:23 schreef Gunner het volgende:
Heel veel connection lost naar de square enix servers (X1)
Jullie ook?
Heb je als dank haar daarna nog ff gepaald of wa?quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:10 schreef Klonk het volgende:
Heb hem ook, heel onschuldig bij de intertoys, achter de balie lag een stapeltje. Gevraagd of ik er eentje van dat stapeltje mocht hebben en het meisje achter de kassa zei ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Yeah laadtijden zijn aardig heftig soms...quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:42 schreef Klonk het volgende:
geen idee, ik zit te wachten tot het spel geladen is
1 min spelen, 2 minuten laden...
Understatement van de dagquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yeah laadtijden zijn aardig heftig soms...
quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:24 schreef -Menn0- het volgende:
Helpt internet verbinding uitzetten tegen dat verbindprobleem?
Op gegeven moment kreeg ik een vraag of ik in offline modus wou.... Dus die optie is dr wel... (hoef je niet je ps4 voor offline te gooien....)quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:25 schreef Klonk het volgende:
Lees elders dat mensen inderdaad offline gaan, geen idee hoe dat moet trouwens op een ps4 ondanks dat ik hem sinds launch heb :´)
Yep had zelfde probleem.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
[..]
Op gegeven moment kreeg ik een vraag of ik in offline modus wou.... Dus die optie is dr wel... (hoef je niet je ps4 voor offline te gooien....)
Ricko deze moet je op de pc spelen man!quote:
daar issie nog niet te spelenquote:Op zondag 29 november 2015 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ricko deze moet je op de pc spelen man!
Helemaal goedquote:
Terroristquote:Op zondag 29 november 2015 12:25 schreef Klonk het volgende:
Boeit niet, dorpen bevrijden en dingen opblazen is altijd goed.
Je zwemt met de camera. Omhoog kijken dus om naar de oppervlakte te gaan om lucht te happen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:31 schreef Gunner het volgende:
Zwemmen is wel rampzalig. Hoe doe je dat eigenlijk?
Het ziet er mooi uit maar constant framedrops als je shit aan t exploderen bentquote:
Je gaat wat missenquote:Op zondag 29 november 2015 17:37 schreef ConsoleUser het volgende:
Ik ga hem dan maar niet kopen. Ik haat framedrops en laadschermen.
Morgen maar halen danquote:Op zondag 29 november 2015 18:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je gaat wat missen
Gewoon niet doodgaan heb je ook minder last van laadschermen en op het moment dat het flink loos gaat en de framerate wat zakt heb je over het algemeen genoeg redenen om daar niet op te letten, want hectiek
Huh?quote:Op zondag 29 november 2015 18:19 schreef leeell het volgende:
Maandag Cybermonday, kan je gelijk dat antieke doosje vervangen.
Je console.quote:
de russische variant dan neem ik aan?quote:Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef leeell het volgende:
Gekocht voor PC, was toch maar 20 euri op kinguin
25 eutjes + coupon , niet russischquote:Op zondag 29 november 2015 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
de russische variant dan neem ik aan?
Gister was hij nog ¤30-ish
ja te veel spelers... want vannacht had ik er weinig last van.quote:Op zondag 29 november 2015 21:40 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft iemand nog meer bij deze game @PS4 dat ie continue roept dat ie verbinding verloren heeft met servers en dan probeert online te gaan waarna je de vraag krijgt of je dan in offline modus wil gaan?
Het irritante is dat elke keer als je naar de map gaat hij opnieuw verbinding gaat proberen te maken. Echt ontzettend irritant.
Edit: anders lees ik eerst even het topic voor ik achterlijke vragen stel.
Ditquote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef Klonk het volgende:
jeps, hier ook de hele tijd, oplossing is vrij simpel, je console offline zetten. Werkte voor mij op de PS4 als een tierelier.
Dat is ook wel zoquote:Op zondag 29 november 2015 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ricko deze moet je op de pc spelen man!
Dat zeker...quote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef Klonk het volgende:
jeps, hier ook de hele tijd, oplossing is vrij simpel, je console offline zetten. Werkte voor mij op de PS4 als een tierelier.
Maar wat een fucking epic game is dit weer. Al moet ik wel zeggen dat de explosies soms wel wat te klein/weinig indrukwekkend zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
ja te veel spelers... want vannacht had ik er weinig last van.
En nu issie totaal ermee gestopt (de servers welteverstaan)
[ afbeelding ]
En een grote hele basis innemen is wel erg gemakkelijk.quote:Op zondag 29 november 2015 23:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar wat een fucking epic game is dit weer. Al moet ik wel zeggen dat de explosies soms wel wat te klein/weinig indrukwekkend zijn.
Ja her is niet heel erg moeilijk. Ik heb echter nog maar weinig gedaan van de main story, want het geqoon rondknallen is veel toffer.quote:Op zondag 29 november 2015 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En een grote hele basis innemen is wel erg gemakkelijk.
Overall progress 29%quote:Op zondag 29 november 2015 23:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja her is niet heel erg moeilijk. Ik heb echter nog maar weinig gedaan van de main story, want het geqoon rondknallen is veel toffer.
Ik heb nu 1x een heel gebied overgenomen (dus X van X stadjes/whatever overgenomen) en ben nu bijna klaar mer het 2e gebied. Als ik dan kijk bij statistics heb ik nu 9% gespeeld. Ben vrijdag, gisteren en vandaag bezig geweest.
Als ik op de map helemaal uitzoom dan ziet de hele map niet heel groot uit, dus 9% gaat dan best hard voor mn gevoel.
Mwah dit vind ik echt onzin. Ik speel hem op de ps4 en als er enorm veel actie en shit gebeurd dan draait de game bij wijs van spreken gewoon in slowmotion.quote:Op zondag 29 november 2015 18:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je gaat wat missen
Gewoon niet doodgaan heb je ook minder last van laadschermen en op het moment dat het flink loos gaat en de framerate wat zakt heb je over het algemeen genoeg redenen om daar niet op te letten, want hectiek
Slow motion? Nog niet meegemaakt en toch wel heat 5 met van alles en nog wat achter mij aan.quote:Op maandag 30 november 2015 02:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah dit vind ik echt onzin. Ik speel hem op de ps4 en als er enorm veel actie en shit gebeurd dan draait de game bij wijs van spreken gewoon in slowmotion.
Zijn er toch? Die videotapes die je kunt verzamelen. 70 stuks volgens mijquote:Op maandag 30 november 2015 11:32 schreef Klonk het volgende:
Ik mis de hidden packages ontzettend. Niets leukers dan uren lang door Pannau zwerven op zoek naar glimmende doosjes in alle hoeken en gaten.
Ik voorzie veel PS4 versies op Marktplaatsquote:Op maandag 30 november 2015 14:31 schreef Gezicht het volgende:
Hopen dat ik hem ergens in de komende weken voor een aardige prijs kan oppikken.
ik las het net idd, wordt een lange nacht vrees ikquote:Op maandag 30 november 2015 21:19 schreef leeell het volgende:
Vannacht 01:00 , ik kijk morgenochtend wel.
gta is een stuk minder funquote:Op maandag 30 november 2015 21:26 schreef ConsoleUser het volgende:
Misschien dat ik nog liever de PS3 versie van GTA San Andreas aanschaf.
Ik heb hem echt al lang niet meer gespeeld op een console. Dus een HD-versie met trophies lijkt me wel wat.quote:
Paar missies spelen? Bij de 3e missie ofzo krijg je uitleg.quote:Op maandag 30 november 2015 20:44 schreef Gunner het volgende:
Ik bedoel de Rebel Drop. Via de comm kan ik deze niet vinden.
Volgens mij hoorde ik ook ergens de Nederlandse taal.quote:Op maandag 30 november 2015 01:46 schreef nattermann het volgende:
Leuke Nederlandse referentie gevonden trouwens, weet niet of die al bekend was. Op in ieder geval een van de tankstations in de game hangt een blad op de deur met Nederlandse tekst: wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag, en dan enkele openingstijden
Vind JC 2 toch wat beter dan JC 3quote:Op maandag 30 november 2015 11:32 schreef Klonk het volgende:
Ik mis de hidden packages ontzettend. Niets leukers dan uren lang door Pannau zwerven op zoek naar glimmende doosjes in alle hoeken en gaten.
Tis wel te zien dat je er geen verstand van hebt. Kink dat slechte contrast op de xbkx versie. Crushed blacks betekend dat je geen detail ziet bij zwarte shit. Als rico op dat vliegtuig raketten afschiet zie je niks van zn outfit, helemaal zwart. Op ps4 zie je alle details.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:35 schreef Flitskikker het volgende:
Kijk op 00:40. Lijkt wel A2 Racer.
De kleuren op de XBOX vind ik wel mooier, een beetje richting JC2.
Ik wacht alle reacties nog even af.
Dat is de mobile port met missende muziek. Niet kopenquote:Op maandag 30 november 2015 21:26 schreef ConsoleUser het volgende:
Misschien dat ik nog liever de PS3 versie van GTA San Andreas aanschaf.
Het ging mij meer om de wat fellere kleuren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tis wel te zien dat je er geen verstand van hebt. Kink dat slechte contrast op de xbkx versie. Crushed blacks betekend dat je geen detail ziet bij zwarte shit. Als rico op dat vliegtuig raketten afschiet zie je niks van zn outfit, helemaal zwart. Op ps4 zie je alle details.
Flitskikker en Robijn hebben al jaren verstand van "Kleuren"quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de wat fellere kleuren.
Ik heb hem gekocht. Hier beleef je meer lol aan dan Just Cause 3 naar mijn idee. Kijken of ik hem in een dag platinum haal.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is de mobile port met missende muziek. Niet kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Dat geloof ik wel, framedrops naar 19fps op ps4. Weg met dit spel! Hopelijk komt die kerel em zo ophalen voor 40 euro...quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:25 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht. Hier beleef je meer lol aan dan Just Cause 3 naar mijn idee. Kijken of ik hem in een dag platinum haal.
Ja dat krijg je als je contrast kut isquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de wat fellere kleuren.
Hier heb ik geen framedrops op de PS4quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, framedrops naar 19fps op ps4. Weg met dit spel! Hopelijk komt die kerel em zo ophalen voor 40 euro...
quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:52 schreef -CRASH- het volgende:
Mooie gedachte aan... een teamlid??Ik kwam er ook al een tegen met een Aziatische naam en een stuk jonger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een easter-eggquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoe kan je op koeien rijden ? Iemand al geprobeerd ?
Uhuhquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hier heb ik geen framedrops op de PS4
Ik merk ze ook niet op... en ik weet hoe het er uit ziet, heb er bij Fallout 4 op de pc last van (hd6850 kaart, dus niet gek). Enige klacht die ik heb is lange laadtijd als je de pijp uit bent.quote:
Je ziet ze gewoon niet, dit is geen subjectief iets.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hier heb ik geen framedrops op de PS4
quote:Op woensdag 2 december 2015 20:18 schreef leeell het volgende:
[..]
Je ziet ze gewoon niet, dit is geen subjectief iets.
Als ik frame drops had gehad dan was het me wel opgevallen.quote:
Idd bij Fallout had ik er ook last van...quote:Op woensdag 2 december 2015 18:36 schreef JK het volgende:
[..]
Ik merk ze ook niet op... en ik weet hoe het er uit ziet, heb er bij Fallout 4 op de pc last van (hd6850 kaart, dus niet gek). Enige klacht die ik heb is lange laadtijd als je de pijp uit bent.
hoe kan je de offline mode op de pc inschakelen?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:26 schreef -Menn0- het volgende:
Offline modus zijn de laadtijden maar een paar seconden
Steam op offlinemodus zetten.quote:Op donderdag 3 december 2015 02:45 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kan je de offline mode op de pc inschakelen?
Ik had in eerste instantie geen last van crashes, maar uiteindelijk ergens in een missie wel, gebruik nu met succes de amd beta driver
ugh, waardeloos zeg..quote:Op donderdag 3 december 2015 11:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Steam op offlinemodus zetten.
Ik vermoed dat de volgende generatie consoles dan ook eindelijk SSD's in zullen bouwen. De laadtijden lopen voor diverse games uit de hand. Waar ik met games vaak enkele seconde aan het wachten ben is het voor dezelfde games bij een vriend op de PS4 vaak een thee-zet-en-masturbeer-momentje voordat hij kan spelen.quote:
Heb zelf de PS4 versie, zie echt niet de meerwaarde van de PC graphics. (Los van de laadtijden dus)quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:35 schreef Flitskikker het volgende:
Kijk op 00:40. Lijkt wel A2 Racer.
De kleuren op de XBOX vind ik wel mooier, een beetje richting JC2.
Ik wacht alle reacties nog even af.
Is dit apekoek of waarheid? 😜quote:Op donderdag 3 december 2015 18:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb zelf de PS4 versie, zie echt niet de meerwaarde van de PC graphics. (Los van de laadtijden dus)
Ik ben dan ook eerder een n00b dan een nerd. Als casual gamer zie ik het verschil echt niet meer en als er al verschil in zit lijkt mij stug dat dat je speelplezier bederft. Als dat al zo zou zijn ben je ernstig verslaafd oidquote:Op donderdag 3 december 2015 18:42 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Is dit apekoek of waarheid? 😜
Vanavond ga ik de PS4 versie ook maar proberen.
Altijd die pc jankers idd. Man man man man man. Alleen maar om het goed te praten dat je duizend euro meer betaalt dan een console.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben dan ook eerder een n00b dan een nerd. Als casual gamer zie ik het verschil echt niet meer en als er al verschil in ziet lijkt mij stug dat dat je speelplezier bederft. Als dat al zo zou zijn ben je ernstig verslaafd oid
ik blijf alleen al bij een pc vanwege het feit ik er veeel meer mee doe dan alleen gamenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de volgende generatie consoles dan ook eindelijk SSD's in zullen bouwen. De laadtijden lopen voor diverse games uit de hand. Waar ik met games vaak enkele seconde aan het wachten ben is het voor dezelfde games bij een vriend op de PS4 vaak een thee-zet-en-masturbeer-momentje voordat hij kan spelen.
Anderzijds zijn SSD's duur en hebben moderne consoles allemaal flink wat schijfruimte nodig om games op te installeren, dus we zullen zien.
Ik blijf lekker bij PC iig
Ik heb het wel gedaan, de game SSD doorschuiven naar windows, die heeft meer dan genoeg aan 250gb, en dan 1tb super schijf heb ik laatst voor 320 gekocht:quote:Op donderdag 3 december 2015 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik blijf alleen al bij een pc vanwege het feit ik er veeel meer mee doe dan alleen gamen
Maar ik moet eens mijn game ssd uitbreiden, die is slechts 250gb; 1tb is mogelijk een goede optie, helaas nog erg prijzig
Bij mij wil hij anders niet stabiel draaien zelfs als ik de aanbevolen instellingen van Nvidia gebruik. Vooral struiken vindt het spel niet leuk.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:39 schreef leeell het volgende:
Tof spel
Geen laadtijden en framedrops bij mij, al is dat natuurlijk wel enorm slordig (vooral AMD users)
Net een satelliettoren van 200 meter opgeblazen en hij bleef mooi rond de 60
Letterlijk onmogelijk omdat de consoles locked zijn op 30fps er is geen spel geweest op de consoles dat ooit boven de 60 uitkwam, zelfs 60fps on consoles is bijna non-existent behalve als ze de resolutie weer eens omlaag gooien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:50 schreef ConsoleUser het volgende:
95 fps hier op m'n PS4 met af en toe dips naar de 80.
Welles. Jij bent stomquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef leeell het volgende:
[..]
Letterlijk onmogelijk omdat de consoles locked zijn op 30fps er is geen spel geweest op de consoles dat ooit boven de 60 uitkwam, zelfs 60fps on consoles is bijna non-existent behalve als ze de resolutie weer eens omlaag gooien.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:50 schreef ConsoleUser het volgende:
Pffff das niks. Speel hier met 1080 FPS op m'n 4k tv. En dat op de Ps4.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:50 schreef ConsoleUser het volgende:
Je bedoelt 30 met dips naar 15. Is ook moeilijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:50 schreef ConsoleUser het volgende:
de huidige cd doosjes bevatten vaak niet meer dan een cd met de steam/origin installer + digitale handleiding en e.v.t. een briefje met de codequote:Op vrijdag 4 december 2015 17:32 schreef Geralt het volgende:
Download loopt.
Dat online kopen werkt wel goed zeg.
Laatst had ik Unity gekocht en kon ik na een half uurtje downloaden en nu kocht ik Just Cause 3 en had ik DIRECT een mailtje met de steamcode
34 euro. Mooie prijs voor een nieuwe game
Geen doosje erbij helaas, maar dat is me 15 euro extra ook niet waard eerlijk gezegd
Hopelijk is ie net zo tof als deel 2
Moet je nog steeds mij inhalen. 7 minuut en 2 seconden. Toen was ik het zat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:29 schreef Geralt het volgende:
Minimap was wel handig geweest ja.
Zojuist 6 minuut 31,42 s winggesuiterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |