Foutje in de tijdquote:
Fuck ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
nog nooit just cause gespeeld. Is deel 2 nog de moeite waard om te kopen/spelen?
Zeker!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
nog nooit just cause gespeeld. Is deel 2 nog de moeite waard om te kopen/spelen?
cool, want ik las net dat batman arkham knight season pass voor 40 euro verkoopt. dus mogelijk ga ik die niet kopen tot de GOTY versie uitkomt, dus kan ik dit als vervanger kopen voor die just cause 3 komt.quote:
zeker weten. Kost geen drol en geheid je gaat er lol van hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
Zeker, maar wel op de consoles, op de PC versie zijn sommige voertuigen echt matig bestuurbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
awesommeeee!!!!!quote:
is dit gta san andreas?quote:
Of Just Cause 3 mods zal gaan ondersteunen op de consoles is nog even afwachten, maar het geeft games an sich wel een flinke meerwaarde. De actie en een enorm grote speelwereld, waarin je kunt gaan en staan waar je wilt, klinken immers alleen nog maar aanlokkelijker met de mogelijkheid om te modden.quote:“We’ve been wanting to do quite a lot of that stuff for a while. We’re not announcing anything there yet, but… we would want to support [mods] as much as possible.”
''i am so happy''quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:18 schreef delano.888 het volgende:
Wacht, was deze hier nog niet gepost?
15 minuten gameplay van nerdcubed:
Ik heb ge-preordered. Terwijl ik dat nooit meer wou doen. Verdomme
Of deze content in de vorm van een soort season pass ook voor de PS4 beschikbaar wordt gesteld is nog niet bevestigd, maar zodra we hier meer zekerheid over hebben lees je dat natuurlijk weer hier.quote:It’s never over for Rico Rodriguez; explore Medici with 3 new game-changing explosive experiences including new action-packed missions, new enemy types, weapons, gadgets and unique vehicles that transform the Just Cause 3 world.
Waarom???quote:Op donderdag 17 september 2015 00:47 schreef delano.888 het volgende:
Ok, pre order gecancelled, fuck dit.
Ik wil een compleet spel kopen, niet een spel waar dingen uit zijn geknipt om ze later voor nog eens de helft van de game prijs extra te verkopen, flikker op, games zijn duur genoeg, ik doe niet mee aan dit soort melk praktijken.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom???
je bent toch niet verplicht om de pass te kopen.
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)quote:Op donderdag 17 september 2015 00:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil een compleet spel kopen, niet een spel waar dingen uit zijn geknipt om ze later voor nog eens de helft van de game prijs extra te verkopen, flikker op, games zijn duur genoeg, ik doe niet mee aan dit soort melk praktijken.
Ik koop ook niet veel games meer tegenwoordig, als er later dlc uit komt (een tijdje na de release) snap ik het nog wel. Maar in dit geval is de dlc gewoon klaar, had in de game kunnen zitten, maar zit eigenlijk gewoon direct op releasedag (!!) achter een paywall waardoor de game 50% duurder wordt als je het gehele spel wilt hebben. Fuck dat, echt niet dat ik daar in trap.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)
want bij elk spel komt er wel een extra iets uit wat je moet/kunt kopen.
precies ja.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht wel op een goty versie met alle dlc erbij.
Ja dat is ook alleen maar zo omdat mensen zoals jij alles maar nemen wat de publishers eruit gooien mbt DLC op day onequote:Op donderdag 17 september 2015 00:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)
want bij elk spel komt er wel een extra iets uit wat je moet/kunt kopen.
Signaal afgeven. Al haal ik uit principe eigenlijk nooit DLC tenzij het waar voor mijn geld is.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom???
je bent toch niet verplicht om de pass te kopen.
Maar na die "season pass" komen er zeker weer nog meer dlc waar weer een nieuwe pass moet worden grhaaldquote:Op donderdag 17 september 2015 00:15 schreef -CRASH- het volgende:
Air, Land & Sea expansion pass aangekondigd voor Just Cause 3
[ afbeelding ]
Via Steam werd bekend dat er voor Just Cause 3 een interessante expansion pass in het vooruitzicht ligt. De Air, Land & Sea expansie geeft je toegang tot een paar leuke extra’s voor een adviesprijs van ¤24,99. Het gaat hier dan over drie aankomende DLC’s en tevens een exclusief Flame Wingsuit en parachute.
[..]
Of deze content in de vorm van een soort season pass ook voor de PS4 beschikbaar wordt gesteld is nog niet bevestigd, maar zodra we hier meer zekerheid over hebben lees je dat natuurlijk weer hier.
www.psx-sense.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |