Of co-op.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hopen dat er dit keer een multiplayer bij komt
Just Cause 2 was echt een briljante game
Ja dat zou ook wel vet zijnquote:
Als het op deel 1 en 2 lijkt, weinig verhaal en een hoop manieren om je tegenstanders om zeep te helpenquote:
Ik speel liever samen met mensen tegelijkertijd het spel dan dat er een speciaal mulitplayer gedeelte komt, liever co-op dus. Lekker samen chaos veroorzaken en missies voltooien.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja dat zou ook wel vet zijn
Ik heb alleen best wel wat homies (kijk mij eens een leven hebbenpost ) die JC3 zullen willen kopen. En dan is een multiplayer best vet
Ieder zijn eigen smaak naturlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 13:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik speel liever samen met mensen tegelijkertijd het spel dan dat er een speciaal mulitplayer gedeelte komt, liever co-op dus. Lekker samen chaos veroorzaken en missies voltooien.
Naam van het eiland is bekend, we gaan Medici slopenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:43 schreef Rezania het volgende:
Nog steeds geen update, terwijl hij voor 12 november staat gepland.
Maar dat lijstje van ze kan wel mooi in de OP lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:25 schreef Klonk het volgende:
Wat je probeert te zeggen is dat het spel een productpagina op Steam heeft
Hoe dan ook ze zijn ze op tijd bij in ieder geval
quote:• Explore a Mediterranean island paradise with complete vertical freedom – skydive, BASE jump and free dive in an open world with virtually zero limits
• Glide through the air and swoop across mountains with your Wingsuit giving a new way to rain death from above
• Use your Grapple and Parachute to scale buildings, hijack vehicles, move quickly or tether objects together for creative new ways to cause Chaos.
• Cause massive chains of destruction in military bases, harbours, prisons, police stations and communications facilities to bring down a dictator
• Arm yourself with a wide range of explosive weaponry from shotguns and missile launchers to tank-busters and air-strikes
• Choose from a huge variety of different vehicles to drive including speedboats, jets, helicopters, turbo-fuelled sports cars and super bikes
• Get adventurous with dozens of challenge missions and collectibles to discover
• Online community features
Jeps, checkquote:Op donderdag 13 november 2014 12:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat lijstje van ze kan wel mooi in de OP lijkt me.
[..]
Ik lees dit net en ik denk: 'Hmmz, hoe duur zou die zijn op Steam?'quote:Op woensdag 12 november 2014 12:53 schreef Rezania het volgende:
TVP! Kan niet wachten, heb deel 2 meerdere malen uitgespeeld.
Zoals het hoort voor alle current gen platforms, dus PS4, XBOX One en PCquote:Op donderdag 13 november 2014 20:37 schreef Keltie het volgende:
Alleen voor PC of komt deze ook naar de consoles?
Godver. Weer een mustbuyquote:Op donderdag 13 november 2014 21:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zoals het hoort voor alle current gen platforms, dus PS4, XBOX One en PC
Bron? Denk dat de developers zeker wel naar multiplayer zijn gaan kijken na het succes van de JC2 multiplayer mod.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:51 schreef -CRASH- het volgende:
Om maar ff met de deur in huis te vallen...
Just Cause 3 wordt net als zijn voorgangers
een pure Single Player sanbox game.
En meer heeft een mens niet nodig om gelukkig te zijn toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:51 schreef -CRASH- het volgende:
Om maar ff met de deur in huis te vallen...
Just Cause 3 wordt net als zijn voorgangers
een pure Single Player sanbox game.
Just Cause 3 – First Details Revealed – No Multiplayer Mode But Will Support Mod Communityquote:Op donderdag 13 november 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bron? Denk dat de developers zeker wel naar multiplayer zijn gaan kijken na het succes van de JC2 multiplayer mod.
quote:
Ik weet niet, ik vind dat ergens wel een beetje vreemd. Je -weet- dat de markt dolgraag een simpele multiplayer in het spel wilt, al is het maar 2 player coop, waarvoor je eigenlijk verder niets aan de kern van de game hoeft te veranderen. Waarom dan niet in ieder geval die moeite nemen om alvast enigszins de basis te leggen voor een degelijke MP zodat de mod community dat eventueel nog verder kan uitbouwen?quote:
Nopequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
Just cause 2 was geweldig.
Hopelijk ook multiplayer.
quote:Het is een lange wacht voor fans van Rico Rodriguez' explosieve avonturen. Just Cause 2 kwam alweer in 2010 uit en we moeten nog tot het einde van dit jaar wachten voor deel 3. We hopen dat deze screenshots de pijn verzachten.
Avalanche Studios heeft een drietal vijftal afbeeldingen de wereld ingestuurd om Rico's thuisland, het zonnige maar dictatoriale Medici, te tonen. In tegenstelling tot de gebruikelijke explosies mogen we deze keer genieten van een meer idyllische sfeer en setting. Nog enkele maanden en we mogen zelf aan de slag met deze glooiende heuvels, steile kliffen en gouden graanvelden.
Foutje in de tijdquote:
Fuck ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
nog nooit just cause gespeeld. Is deel 2 nog de moeite waard om te kopen/spelen?
Zeker!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
nog nooit just cause gespeeld. Is deel 2 nog de moeite waard om te kopen/spelen?
cool, want ik las net dat batman arkham knight season pass voor 40 euro verkoopt. dus mogelijk ga ik die niet kopen tot de GOTY versie uitkomt, dus kan ik dit als vervanger kopen voor die just cause 3 komt.quote:
zeker weten. Kost geen drol en geheid je gaat er lol van hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
Zeker, maar wel op de consoles, op de PC versie zijn sommige voertuigen echt matig bestuurbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
awesommeeee!!!!!quote:
is dit gta san andreas?quote:
Of Just Cause 3 mods zal gaan ondersteunen op de consoles is nog even afwachten, maar het geeft games an sich wel een flinke meerwaarde. De actie en een enorm grote speelwereld, waarin je kunt gaan en staan waar je wilt, klinken immers alleen nog maar aanlokkelijker met de mogelijkheid om te modden.quote:“We’ve been wanting to do quite a lot of that stuff for a while. We’re not announcing anything there yet, but… we would want to support [mods] as much as possible.”
''i am so happy''quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:18 schreef delano.888 het volgende:
Wacht, was deze hier nog niet gepost?
15 minuten gameplay van nerdcubed:
Ik heb ge-preordered. Terwijl ik dat nooit meer wou doen. Verdomme
Of deze content in de vorm van een soort season pass ook voor de PS4 beschikbaar wordt gesteld is nog niet bevestigd, maar zodra we hier meer zekerheid over hebben lees je dat natuurlijk weer hier.quote:It’s never over for Rico Rodriguez; explore Medici with 3 new game-changing explosive experiences including new action-packed missions, new enemy types, weapons, gadgets and unique vehicles that transform the Just Cause 3 world.
Waarom???quote:Op donderdag 17 september 2015 00:47 schreef delano.888 het volgende:
Ok, pre order gecancelled, fuck dit.
Ik wil een compleet spel kopen, niet een spel waar dingen uit zijn geknipt om ze later voor nog eens de helft van de game prijs extra te verkopen, flikker op, games zijn duur genoeg, ik doe niet mee aan dit soort melk praktijken.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom???
je bent toch niet verplicht om de pass te kopen.
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)quote:Op donderdag 17 september 2015 00:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil een compleet spel kopen, niet een spel waar dingen uit zijn geknipt om ze later voor nog eens de helft van de game prijs extra te verkopen, flikker op, games zijn duur genoeg, ik doe niet mee aan dit soort melk praktijken.
Ik koop ook niet veel games meer tegenwoordig, als er later dlc uit komt (een tijdje na de release) snap ik het nog wel. Maar in dit geval is de dlc gewoon klaar, had in de game kunnen zitten, maar zit eigenlijk gewoon direct op releasedag (!!) achter een paywall waardoor de game 50% duurder wordt als je het gehele spel wilt hebben. Fuck dat, echt niet dat ik daar in trap.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)
want bij elk spel komt er wel een extra iets uit wat je moet/kunt kopen.
precies ja.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht wel op een goty versie met alle dlc erbij.
Ja dat is ook alleen maar zo omdat mensen zoals jij alles maar nemen wat de publishers eruit gooien mbt DLC op day onequote:Op donderdag 17 september 2015 00:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)
want bij elk spel komt er wel een extra iets uit wat je moet/kunt kopen.
Signaal afgeven. Al haal ik uit principe eigenlijk nooit DLC tenzij het waar voor mijn geld is.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom???
je bent toch niet verplicht om de pass te kopen.
Maar na die "season pass" komen er zeker weer nog meer dlc waar weer een nieuwe pass moet worden grhaaldquote:Op donderdag 17 september 2015 00:15 schreef -CRASH- het volgende:
Air, Land & Sea expansion pass aangekondigd voor Just Cause 3
[ afbeelding ]
Via Steam werd bekend dat er voor Just Cause 3 een interessante expansion pass in het vooruitzicht ligt. De Air, Land & Sea expansie geeft je toegang tot een paar leuke extra’s voor een adviesprijs van ¤24,99. Het gaat hier dan over drie aankomende DLC’s en tevens een exclusief Flame Wingsuit en parachute.
[..]
Of deze content in de vorm van een soort season pass ook voor de PS4 beschikbaar wordt gesteld is nog niet bevestigd, maar zodra we hier meer zekerheid over hebben lees je dat natuurlijk weer hier.
www.psx-sense.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |