To play the Beta or not play the Betaquote:
Gesloten beta, dus ik denk dat het not wordt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
To play the Beta or not play the Beta
thats the question
Zo gesloten is ie ook weer niet als je weet waar je een code kan halen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gesloten beta, dus ik denk dat het not wordt.
En tóch wordt er nog op gereageerd, dat móet wat zeggen over JC3quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:28 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, @TT, ja het is al 2015. Topic is al bijna een jaar oud zelfs.
Mag ook wel, anders is het wel heel slecht gesteld met de promo.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:41 schreef Braadpan2.0 het volgende:
[..]
En tóch wordt er nog op gereageerd, dat móet wat zeggen over JC3
Ligt het aan mij of is JC3 echt veel lelijker dan JC2? Of heeft Nerd³ heeft alle instellingen op zijn laagst?quote:
Of kijk hem op je telefoonquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:25 schreef -CRASH- het volgende:
In deze interactieve trailer kun je om je heen kijken.
Gebruik de muis en rechter muisknop.
Wat is deze? Is dit nieuw op YouTube?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:25 schreef -CRASH- het volgende:
Dit is wel gaafquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:25 schreef -CRASH- het volgende:
WOW!!!... Zwart beeldquote:
Woww das nice dudequote:Op donderdag 26 november 2015 15:58 schreef VelitoX het volgende:
Bol stuurt me net een mailtje dat ze um al verzenden.... Is al 2e keer dit jaar dat ik een game voor release toegestuurd krijgt... wut?
Zie op website nu ook gewoon "Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis", ze verkopen um dus gewoon al? 5 dagen voor offi release...quote:
quote:Just Cause 3 morgen al in de winkels
Officieel staat de releasedatum voor Just Cause 3 op de planning voor volgende week dinsdag 1 december, echter lijkt het zo te zijn dat de game langzaam maar zeker al verstuurd wordt. We hebben diverse grote retailers gevraagd voor nadere info en bevestiging gekregen dat Just Cause 3 morgen vanaf 09:00 al in de schappen komt te liggen. Daarnaast zullen online retailers de game vandaag al versturen naar de Budgetgamers die de game hebben gepreorderd.*
Het komt wel eens voor dat een game iets eerder wordt uitgebracht, maar dat de game een week voor release al in de schappen ligt is redelijk bijzonder. Desalniettemin, goed om te weten voor de Budgetgamers die gedurende de donkere dagen alvast een warm zonnetje ingame wil pakken.*
Bron?quote:
Budgetgaming. Heb al gereserveerd. Morgenvroeg meteen oppikken.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bron?
Ik had Just Cause 2 toen ook al (bij FRS) voor de releasedatum.
Dus het verwondert me niks dat JC3 nu al te koop is.
Ik ga morgenvroeg eens ff bij GM langsquote:Op donderdag 26 november 2015 20:20 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Budgetgaming. Heb al gereserveerd. Morgenvroeg meteen oppikken.
Heb om 20:00 al gebeld naar locale GM. Morgenvroeg meteen oppikken. Zin in !quote:Op donderdag 26 november 2015 20:22 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg eens ff bij GM langs
Dan sta ik zometeen om half 10 bij de GM aan de deur...quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Heb om 20:00 al gebeld naar locale GM. Morgenvroeg meteen oppikken. Zin in !
Heftig, beterschap. En veel gameplezierquote:Op vrijdag 27 november 2015 08:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan sta ik zometeen om half 10 bij de GM aan de deur...
En ik moet toch bijkomen van een longembolie.
Dus tijd genoeg om te gamen de komende tijd.
Dank jequote:Op vrijdag 27 november 2015 08:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Heftig, beterschap. En veel gameplezier
Yep hier ook. Kreeg de steel case edition.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dank je
Magere hein wilde me al afschrijven van de lijst (precies een week geleden)
5 dagen ziekenhuis
Maar JC is binnen en je kunt bijna onmiddellijk beginnen.
die kreeg ik er ook bij jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Yep hier ook. Kreeg de steel case edition.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |