Ik koop ook niet veel games meer tegenwoordig, als er later dlc uit komt (een tijdje na de release) snap ik het nog wel. Maar in dit geval is de dlc gewoon klaar, had in de game kunnen zitten, maar zit eigenlijk gewoon direct op releasedag (!!) achter een paywall waardoor de game 50% duurder wordt als je het gehele spel wilt hebben. Fuck dat, echt niet dat ik daar in trap.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)
want bij elk spel komt er wel een extra iets uit wat je moet/kunt kopen.
precies ja.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht wel op een goty versie met alle dlc erbij.
Ja dat is ook alleen maar zo omdat mensen zoals jij alles maar nemen wat de publishers eruit gooien mbt DLC op day onequote:Op donderdag 17 september 2015 00:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen enkel spel meer kopen (ookal zit er geen pas bij)
want bij elk spel komt er wel een extra iets uit wat je moet/kunt kopen.
Signaal afgeven. Al haal ik uit principe eigenlijk nooit DLC tenzij het waar voor mijn geld is.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom???
je bent toch niet verplicht om de pass te kopen.
Maar na die "season pass" komen er zeker weer nog meer dlc waar weer een nieuwe pass moet worden grhaaldquote:Op donderdag 17 september 2015 00:15 schreef -CRASH- het volgende:
Air, Land & Sea expansion pass aangekondigd voor Just Cause 3
[ afbeelding ]
Via Steam werd bekend dat er voor Just Cause 3 een interessante expansion pass in het vooruitzicht ligt. De Air, Land & Sea expansie geeft je toegang tot een paar leuke extra’s voor een adviesprijs van ¤24,99. Het gaat hier dan over drie aankomende DLC’s en tevens een exclusief Flame Wingsuit en parachute.
[..]
Of deze content in de vorm van een soort season pass ook voor de PS4 beschikbaar wordt gesteld is nog niet bevestigd, maar zodra we hier meer zekerheid over hebben lees je dat natuurlijk weer hier.
www.psx-sense.nl
To play the Beta or not play the Betaquote:
Gesloten beta, dus ik denk dat het not wordt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
To play the Beta or not play the Beta
thats the question
Zo gesloten is ie ook weer niet als je weet waar je een code kan halen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gesloten beta, dus ik denk dat het not wordt.
En tóch wordt er nog op gereageerd, dat móet wat zeggen over JC3quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:28 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, @TT, ja het is al 2015. Topic is al bijna een jaar oud zelfs.
Mag ook wel, anders is het wel heel slecht gesteld met de promo.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:41 schreef Braadpan2.0 het volgende:
[..]
En tóch wordt er nog op gereageerd, dat móet wat zeggen over JC3
Ligt het aan mij of is JC3 echt veel lelijker dan JC2? Of heeft Nerd³ heeft alle instellingen op zijn laagst?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |