Idd, vervelend... Alleen bij mij gaat het om Luigiquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zit al een leuke bug in. Direct na de eerste missie moet je je melden mij Mario. Zodra je aankomt sluit de game meteen af met een foutcode. Het is dus wachten op de patch.
Niet princess Peach ?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:59 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Idd, vervelend... Alleen bij mij gaat het om Luigi
Welk platform?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zit al een leuke bug in. Direct na de eerste missie moet je je melden mij Mario. Zodra je aankomt sluit de game meteen af met een foutcode. Het is dus wachten op de patch.
Nergens last van (PS4)quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Fokking vet spel. Nu moet je wel challenges doen om je gear te upgraden. Was in deel 2 denk ik niet zo? Deel 2 iets van 70 uur gespeeld, maar geen missies, meer steden en dorpen op 100% krijgen.quote:
oei, dat van die challenges vind ik wel kut.. Achjaquote:Op zaterdag 28 november 2015 08:57 schreef JK het volgende:
[..]
Fokking vet spel. Nu moet je wel challenges doen om je gear te upgraden. Was in deel 2 denk ik niet zo? Deel 2 iets van 70 uur gespeeld, maar geen missies, meer steden en dorpen op 100% krijgen.
Staat voor mij op gelijke voet met GTA5 of nog wel iets hoger. Wel game van het jaar. Al game ik niet meer zoveel. Dit jaar alleen op Fallout 4 en Just Cause 3 gewacht. De PS4 heeft heel veel uitgestaan (en Fallout 4 heb ik voor de pc gekocht). Nu gaat de PS4 voor ijn gevoel overuren draaien.
Wat een lief kassameisjequote:Op zaterdag 28 november 2015 11:10 schreef Klonk het volgende:
Heb hem ook, heel onschuldig bij de intertoys, achter de balie lag een stapeltje. Gevraagd of ik er eentje van dat stapeltje mocht hebben en het meisje achter de kassa zei ja
Eigenlijk wel, maar sorry ben niet echt een sociaal mensquote:Op zaterdag 28 november 2015 13:28 schreef ems. het volgende:
Ik vind dat jullie uit solidariteit met de mensen die moeten wachten eigenlijk nog even niet mogen spelen.
Jeps, maar goed gezien de release pas Dinsdag gepland was maak ik me daar niet echt druk om. Komt ook nog een flinke patch aan (vandaag of morgen).quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:23 schreef Gunner het volgende:
Heel veel connection lost naar de square enix servers (X1)
Jullie ook?
Heb je als dank haar daarna nog ff gepaald of wa?quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:10 schreef Klonk het volgende:
Heb hem ook, heel onschuldig bij de intertoys, achter de balie lag een stapeltje. Gevraagd of ik er eentje van dat stapeltje mocht hebben en het meisje achter de kassa zei ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Yeah laadtijden zijn aardig heftig soms...quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:42 schreef Klonk het volgende:
geen idee, ik zit te wachten tot het spel geladen is
1 min spelen, 2 minuten laden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |