Heb je als dank haar daarna nog ff gepaald of wa?quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:10 schreef Klonk het volgende:
Heb hem ook, heel onschuldig bij de intertoys, achter de balie lag een stapeltje. Gevraagd of ik er eentje van dat stapeltje mocht hebben en het meisje achter de kassa zei ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Yeah laadtijden zijn aardig heftig soms...quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:42 schreef Klonk het volgende:
geen idee, ik zit te wachten tot het spel geladen is
1 min spelen, 2 minuten laden...
Understatement van de dagquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yeah laadtijden zijn aardig heftig soms...
quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:24 schreef -Menn0- het volgende:
Helpt internet verbinding uitzetten tegen dat verbindprobleem?
Op gegeven moment kreeg ik een vraag of ik in offline modus wou.... Dus die optie is dr wel... (hoef je niet je ps4 voor offline te gooien....)quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:25 schreef Klonk het volgende:
Lees elders dat mensen inderdaad offline gaan, geen idee hoe dat moet trouwens op een ps4 ondanks dat ik hem sinds launch heb :´)
Yep had zelfde probleem.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
[..]
Op gegeven moment kreeg ik een vraag of ik in offline modus wou.... Dus die optie is dr wel... (hoef je niet je ps4 voor offline te gooien....)
Ricko deze moet je op de pc spelen man!quote:
daar issie nog niet te spelenquote:Op zondag 29 november 2015 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ricko deze moet je op de pc spelen man!
Helemaal goedquote:
Terroristquote:Op zondag 29 november 2015 12:25 schreef Klonk het volgende:
Boeit niet, dorpen bevrijden en dingen opblazen is altijd goed.
Je zwemt met de camera. Omhoog kijken dus om naar de oppervlakte te gaan om lucht te happen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:31 schreef Gunner het volgende:
Zwemmen is wel rampzalig. Hoe doe je dat eigenlijk?
Het ziet er mooi uit maar constant framedrops als je shit aan t exploderen bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |