Je gaat wat missenquote:Op zondag 29 november 2015 17:37 schreef ConsoleUser het volgende:
Ik ga hem dan maar niet kopen. Ik haat framedrops en laadschermen.
Morgen maar halen danquote:Op zondag 29 november 2015 18:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je gaat wat missen
Gewoon niet doodgaan heb je ook minder last van laadschermen en op het moment dat het flink loos gaat en de framerate wat zakt heb je over het algemeen genoeg redenen om daar niet op te letten, want hectiek
Huh?quote:Op zondag 29 november 2015 18:19 schreef leeell het volgende:
Maandag Cybermonday, kan je gelijk dat antieke doosje vervangen.
Je console.quote:
de russische variant dan neem ik aan?quote:Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef leeell het volgende:
Gekocht voor PC, was toch maar 20 euri op kinguin
25 eutjes + coupon , niet russischquote:Op zondag 29 november 2015 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
de russische variant dan neem ik aan?
Gister was hij nog ¤30-ish
ja te veel spelers... want vannacht had ik er weinig last van.quote:Op zondag 29 november 2015 21:40 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft iemand nog meer bij deze game @PS4 dat ie continue roept dat ie verbinding verloren heeft met servers en dan probeert online te gaan waarna je de vraag krijgt of je dan in offline modus wil gaan?
Het irritante is dat elke keer als je naar de map gaat hij opnieuw verbinding gaat proberen te maken. Echt ontzettend irritant.
Edit: anders lees ik eerst even het topic voor ik achterlijke vragen stel.
Ditquote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef Klonk het volgende:
jeps, hier ook de hele tijd, oplossing is vrij simpel, je console offline zetten. Werkte voor mij op de PS4 als een tierelier.
Dat is ook wel zoquote:Op zondag 29 november 2015 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ricko deze moet je op de pc spelen man!
Dat zeker...quote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef Klonk het volgende:
jeps, hier ook de hele tijd, oplossing is vrij simpel, je console offline zetten. Werkte voor mij op de PS4 als een tierelier.
Maar wat een fucking epic game is dit weer. Al moet ik wel zeggen dat de explosies soms wel wat te klein/weinig indrukwekkend zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
ja te veel spelers... want vannacht had ik er weinig last van.
En nu issie totaal ermee gestopt (de servers welteverstaan)
[ afbeelding ]
En een grote hele basis innemen is wel erg gemakkelijk.quote:Op zondag 29 november 2015 23:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar wat een fucking epic game is dit weer. Al moet ik wel zeggen dat de explosies soms wel wat te klein/weinig indrukwekkend zijn.
Ja her is niet heel erg moeilijk. Ik heb echter nog maar weinig gedaan van de main story, want het geqoon rondknallen is veel toffer.quote:Op zondag 29 november 2015 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En een grote hele basis innemen is wel erg gemakkelijk.
Overall progress 29%quote:Op zondag 29 november 2015 23:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja her is niet heel erg moeilijk. Ik heb echter nog maar weinig gedaan van de main story, want het geqoon rondknallen is veel toffer.
Ik heb nu 1x een heel gebied overgenomen (dus X van X stadjes/whatever overgenomen) en ben nu bijna klaar mer het 2e gebied. Als ik dan kijk bij statistics heb ik nu 9% gespeeld. Ben vrijdag, gisteren en vandaag bezig geweest.
Als ik op de map helemaal uitzoom dan ziet de hele map niet heel groot uit, dus 9% gaat dan best hard voor mn gevoel.
Mwah dit vind ik echt onzin. Ik speel hem op de ps4 en als er enorm veel actie en shit gebeurd dan draait de game bij wijs van spreken gewoon in slowmotion.quote:Op zondag 29 november 2015 18:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je gaat wat missen
Gewoon niet doodgaan heb je ook minder last van laadschermen en op het moment dat het flink loos gaat en de framerate wat zakt heb je over het algemeen genoeg redenen om daar niet op te letten, want hectiek
Slow motion? Nog niet meegemaakt en toch wel heat 5 met van alles en nog wat achter mij aan.quote:Op maandag 30 november 2015 02:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah dit vind ik echt onzin. Ik speel hem op de ps4 en als er enorm veel actie en shit gebeurd dan draait de game bij wijs van spreken gewoon in slowmotion.
Zijn er toch? Die videotapes die je kunt verzamelen. 70 stuks volgens mijquote:Op maandag 30 november 2015 11:32 schreef Klonk het volgende:
Ik mis de hidden packages ontzettend. Niets leukers dan uren lang door Pannau zwerven op zoek naar glimmende doosjes in alle hoeken en gaten.
Ik voorzie veel PS4 versies op Marktplaatsquote:Op maandag 30 november 2015 14:31 schreef Gezicht het volgende:
Hopen dat ik hem ergens in de komende weken voor een aardige prijs kan oppikken.
ik las het net idd, wordt een lange nacht vrees ikquote:Op maandag 30 november 2015 21:19 schreef leeell het volgende:
Vannacht 01:00 , ik kijk morgenochtend wel.
gta is een stuk minder funquote:Op maandag 30 november 2015 21:26 schreef ConsoleUser het volgende:
Misschien dat ik nog liever de PS3 versie van GTA San Andreas aanschaf.
Ik heb hem echt al lang niet meer gespeeld op een console. Dus een HD-versie met trophies lijkt me wel wat.quote:
Paar missies spelen? Bij de 3e missie ofzo krijg je uitleg.quote:Op maandag 30 november 2015 20:44 schreef Gunner het volgende:
Ik bedoel de Rebel Drop. Via de comm kan ik deze niet vinden.
Volgens mij hoorde ik ook ergens de Nederlandse taal.quote:Op maandag 30 november 2015 01:46 schreef nattermann het volgende:
Leuke Nederlandse referentie gevonden trouwens, weet niet of die al bekend was. Op in ieder geval een van de tankstations in de game hangt een blad op de deur met Nederlandse tekst: wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag, en dan enkele openingstijden
Vind JC 2 toch wat beter dan JC 3quote:Op maandag 30 november 2015 11:32 schreef Klonk het volgende:
Ik mis de hidden packages ontzettend. Niets leukers dan uren lang door Pannau zwerven op zoek naar glimmende doosjes in alle hoeken en gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |