Tis wel te zien dat je er geen verstand van hebt. Kink dat slechte contrast op de xbkx versie. Crushed blacks betekend dat je geen detail ziet bij zwarte shit. Als rico op dat vliegtuig raketten afschiet zie je niks van zn outfit, helemaal zwart. Op ps4 zie je alle details.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:35 schreef Flitskikker het volgende:
Kijk op 00:40. Lijkt wel A2 Racer.
De kleuren op de XBOX vind ik wel mooier, een beetje richting JC2.
Ik wacht alle reacties nog even af.
Dat is de mobile port met missende muziek. Niet kopenquote:Op maandag 30 november 2015 21:26 schreef ConsoleUser het volgende:
Misschien dat ik nog liever de PS3 versie van GTA San Andreas aanschaf.
Het ging mij meer om de wat fellere kleuren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tis wel te zien dat je er geen verstand van hebt. Kink dat slechte contrast op de xbkx versie. Crushed blacks betekend dat je geen detail ziet bij zwarte shit. Als rico op dat vliegtuig raketten afschiet zie je niks van zn outfit, helemaal zwart. Op ps4 zie je alle details.
Flitskikker en Robijn hebben al jaren verstand van "Kleuren"quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de wat fellere kleuren.
Ik heb hem gekocht. Hier beleef je meer lol aan dan Just Cause 3 naar mijn idee. Kijken of ik hem in een dag platinum haal.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is de mobile port met missende muziek. Niet kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Dat geloof ik wel, framedrops naar 19fps op ps4. Weg met dit spel! Hopelijk komt die kerel em zo ophalen voor 40 euro...quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:25 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht. Hier beleef je meer lol aan dan Just Cause 3 naar mijn idee. Kijken of ik hem in een dag platinum haal.
Ja dat krijg je als je contrast kut isquote:Op dinsdag 1 december 2015 13:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de wat fellere kleuren.
Hier heb ik geen framedrops op de PS4quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, framedrops naar 19fps op ps4. Weg met dit spel! Hopelijk komt die kerel em zo ophalen voor 40 euro...
quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:52 schreef -CRASH- het volgende:
Mooie gedachte aan... een teamlid??Ik kwam er ook al een tegen met een Aziatische naam en een stuk jonger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een easter-eggquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoe kan je op koeien rijden ? Iemand al geprobeerd ?
Uhuhquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hier heb ik geen framedrops op de PS4
Ik merk ze ook niet op... en ik weet hoe het er uit ziet, heb er bij Fallout 4 op de pc last van (hd6850 kaart, dus niet gek). Enige klacht die ik heb is lange laadtijd als je de pijp uit bent.quote:
Je ziet ze gewoon niet, dit is geen subjectief iets.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hier heb ik geen framedrops op de PS4
quote:Op woensdag 2 december 2015 20:18 schreef leeell het volgende:
[..]
Je ziet ze gewoon niet, dit is geen subjectief iets.
Als ik frame drops had gehad dan was het me wel opgevallen.quote:
Idd bij Fallout had ik er ook last van...quote:Op woensdag 2 december 2015 18:36 schreef JK het volgende:
[..]
Ik merk ze ook niet op... en ik weet hoe het er uit ziet, heb er bij Fallout 4 op de pc last van (hd6850 kaart, dus niet gek). Enige klacht die ik heb is lange laadtijd als je de pijp uit bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |