Eerder werd beweerd dat het alleen op donker gekleurde mensen vat zou hebben. En nu zelfs ook op religieuze voorkeur? Bijzonder geavanceerd virusquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef hoas het volgende:
Ach schei toch uit, het komt het westen veel te goed uit deze ziekte, zou mij ook niet verbazen als er ook een paar Moslimlanden mee te maken krijgt.
De Islam is de grootste religie van Guinee en Sierra Leone. Minstens de helft van alle Nigerianen is islamitisch en bijna een kwart van de Liberianen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef hoas het volgende:
Ach schei toch uit, het komt het westen veel te goed uit deze ziekte, zou mij ook niet verbazen als er ook een paar Moslimlanden mee te maken krijgt.
Wie daaraan geeft kan net zo goed zijn geld het raam uitgooien heb je nog meer aanquote:Op woensdag 12 november 2014 09:47 schreef Tingo het volgende:
Oh jee, Bob Geldof gaat 'n 30jaar anniversary Do they know its Christmas plaat maken om geld te verzamelen voor de Ebola bollocks crisis.
Pass the sick bucket please.
Ben je zo bang voor de waarheid dat er echt gewoon een hele nare ziekte rondwaart, dat je je hoofd in het zand steekt en je eigen mindere enge wereldje gaat verzinnen?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:47 schreef Tingo het volgende:
Oh jee, Bob Geldof gaat 'n 30jaar anniversary Do they know its Christmas plaat maken om geld te verzamelen voor de Ebola bollocks crisis.
Pass the sick bucket please.
Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet bang voor ebola waar ik me zorgen om maak zijn die vaccinaties maar dat is iets anders dan bang zijn. Maar ik kan niet voor Tingo spreken natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ben je zo bang voor de waarheid dat er echt gewoon een hele nare ziekte rondwaart, dat je je hoofd in het zand steekt en je eigen mindere enge wereldje gaat verzinnen?
Is het verzinnen van de NWO/illuminatie etc. zoveel makkelijker te accepteren dan een dodelijke ziekte die helaas weer eens van zijn natuurlijk reservoir in de bevolking is terecht gekomen?
Zucht, alsof ze de hele wereld gaan vaccineren tegen ebola.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet bang voor ebola waar ik me zorgen om maak zijn die vaccinaties maar dat is iets anders dan bang zijn. Maar ik kan niet voor Tingo spreken natuurlijk.
Ook zo'n misvatting.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zucht, alsof ze de hele wereld gaan vaccineren tegen ebola.
De Spaanse Griep destijds was daar een beter argument voor geweest; die was tenminste nog in Europa gekomen...quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zucht, alsof ze de hele wereld gaan vaccineren tegen ebola.
Om over effectiviteit maar niet te sprekenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar goed, gezond boerenverstand heb ik de NWO nog nooit op kunnen betrappen.
Ik vermoed dat alle projectleiders bij de overheid ook op de loonlijst van de illuminati staan, dat zijn ook van die incompetente prutsers.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:42 schreef .SP. het volgende:
[..]
Om over effectiviteit maar niet te spreken
Flikker dan wat er in het vaccin moet in de dktp prik ofzo, maar nee, er moet een hele epidemie met duizenden crisis acteurs worden opgezet om een nieuw vaccin te kunnen pushen. Zelfs voor de aluhoedjes moet dit toch wel als enigzins vergezocht verhaal zijn.quote:
Misschien dat alle wachtgeldzitters eigenlijk bij de NWO werken, dat zou een boel verklaren.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vermoed dat alle projectleiders bij de overheid ook op de loonlijst van de illuminati staan, dat zijn ook van die incompetente prutsers.
Eigenlijk is het gewoon 1 grote sociale werkplaats die NWO
En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef .SP. het volgende:
[..]
Flikker dan wat er in het vaccin moet in de dktp prik ofzo, maar nee, er moet een hele epidemie met duizenden crisis acteurs worden opgezet om een nieuw vaccin te kunnen pushen. Zelfs voor de aluhoedjes moet dit toch wel als enigzins vergezocht verhaal zijn.
Bij ziektes die hier voorkomen zoals Mazelen bijvoorbeeld is het bijzonder nuttig, dat beschermt de mensen bij wie de vaccinatie niet werkt of niet gevaccineerd kunnen worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.
Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.
Jazeker. Maar ik bedoel de ebola-vaccinatie (als die er komt).quote:Op woensdag 12 november 2014 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij ziektes die hier voorkomen zoals Mazelen bijvoorbeeld is het bijzonder nuttig, dat beschermt de mensen bij wie de vaccinatie niet werkt of niet gevaccineerd kunnen worden.
Gisteren nog gekregen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.
Ik bedank vriendelijk elk jaar.quote:
Owjeeee en voel je het einde naderen?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren nog gekregen.
Maar we hebben het over massale vaccinatie tegen ebola.
Ik niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik bedank vriendelijk elk jaar.
Nou, nou 'massaal'.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.
Alleen zmapp is er en dat is nog experimenteel. Dus hoe mensen er bij komen dat dit massaal zal worden gevaccineerd is me een raadsel.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Owjeeee en voel je het einde naderen? [ afbeelding ]
Btw er is toch nog geen Vaccin, Dus hoe willen ze dat gaan doen als er nog niks is, Nou ja op dat Experimentel goedje na wat maanden duurt om te maken en voor maar een paar gevallen kan worden gebruikt..
Nee, er is ook een vaccin dat al getest wordt op miniscule schaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen zmapp is er en dat is nog experimenteel. Dus hoe mensen er bij komen dat dit massaal zal worden gevaccineerd is me een raadsel.
miniscuul idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:43 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, er is ook een vaccin dat al getest wordt op miniscule schaal.
Bij de huisarts jl zag ik de makke schaapjes voor de voordeur op de stoep in de rij staan. Opmerking erbij is dat de 17 miljoen Nederlanders niet allemaal een oproep krijgen natuurlijk. Het gros die wél een oproep krijgen laten zich mak prikken over het algemeen. Ondertussen ben ik weer twee keer gebeld door mijn ha omdat ik die prik niet kwam halen. Zelfs voor de huisarts is het cashen deze periode dus vaccineren zal je!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou, nou 'massaal'.
Het ziekenhuis waar ik voor werk heeft 5% van de mederwerkers (8000 man) weten te prikken...
Naar schatting halen 2.9 Miljoen Nederlanders de griepprik. (van de bijna 17 Miljoen).
Of ze een oproep krijgen of niet is irrelevant; er zijn 2.9 Miljoen Nederlanders gevaccineerd. Wat neerkomt op een 17% van de bevolking. Ik noem dat niet massaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij de huisarts jl zag ik de makke schaapjes voor de voordeur op de stoep in de rij staan. Opmerking erbij is dat de 17 miljoen Nederlanders niet allemaal een oproep krijgen natuurlijk. Het gros die wél een oproep krijgen laten zich mak prikken over het algemeen. Ondertussen ben ik weer twee keer gebeld door mijn ha omdat ik die prik niet kwam halen. Zelfs voor de huisarts is het cashen deze periode dus vaccineren zal je!
Je laat je toch hier ook niet vaccineren met de zg tropenprikken als je niet naar de tropen gaat? Ik heb een hele waslijst die ik bij hou, maar das omdat ik internationaal werk en soms plotsklaps naar midden amerika of azie moest.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik bedoel de ebola-vaccinatie (als die er komt).
Jij bent geen mak schaapje, niet? Jij zou je kinderen gewoon polio laten krijgen want vaccinaties zijn eng, nietwaar?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij de huisarts jl zag ik de makke schaapjes voor de voordeur op de stoep in de rij staan. Opmerking erbij is dat de 17 miljoen Nederlanders niet allemaal een oproep krijgen natuurlijk. Het gros die wél een oproep krijgen laten zich mak prikken over het algemeen. Ondertussen ben ik weer twee keer gebeld door mijn ha omdat ik die prik niet kwam halen. Zelfs voor de huisarts is het cashen deze periode dus vaccineren zal je!
Zolang er over aluhoedjes wordt gesproken op dit forum mag ik best de term makke schaapjes gebuiken. Niks rebels aan hoor je niet laten vaccineren meer een kwestie van je gezonde verstand gebruikenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of ze een oproep krijgen of niet is irrelevant; er zijn 2.9 Miljoen Nederlanders gevaccineerd. Wat neerkomt op een 17% van de bevolking. Ik noem dat niet massaal.
Dat geneuzel over 'makke schaapjes' begint ook wat vermoeiend te worden. Net of het zo rebels is om nee te zeggen tegen die griepprik.
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zolang er over aluhoedjes wordt gesproken op dit forum mag ik best de term makke schaapjes gebuiken. Niks rebels aan hoor je niet laten vaccineren meer een kwestie van je gezonde verstand gebruiken![]()
O jawel hoor, moet je hem alleen zelf betalen. Maar je mag zonder meer een griepprik halen als je wil. Ook als je niet risico-groep bent. Sommige werkgevers betalen dat voor hun werknemers (zorginstellingen vooral).quote:Op woensdag 12 november 2014 15:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Verder maakt het wel terdege uit of men een oproep krijgt. De mensen die geen oproep krijgen kunnen ook niet gaan lijkt me simpel en dat zijn de meesten Nederlanders.
http://www.rivm.nl/Onderw(...)jaarlijkse_griepprikquote:Ik zou wel eens cijfers willen zien welk percentage van deze oproep zich wel en niet laat vaccineren. Ik denk 'niet-vaccineren' beduidend lager ligt en de overigen zich braaf laten volspuiten.
Je begint in herhaling te vallen met je makke schaapjes en je komt hier alleen maar om iedereen in de gordijnen te jagen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zolang er over aluhoedjes wordt gesproken op dit forum mag ik best de term makke schaapjes gebuiken. Niks rebels aan hoor je niet laten vaccineren meer een kwestie van je gezonde verstand gebruiken![]()
Verder maakt het wel terdege uit of men een oproep krijgt. De mensen die geen oproep krijgen kunnen ook niet gaan lijkt me simpel en dat zijn de meeste Nederlanders. Ik zou wel eens cijfers willen zien welk percentage van deze oproep zich wel en niet laat vaccineren. Ik denk 'niet-vaccineren' beduidend lager ligt en de overigen zich braaf laten volspuiten.
Inhoudsloos puberaal gedragquote:Op woensdag 12 november 2014 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begint in herhaling te vallen met je makke schaapjes en je komt hier alleen maar om iedereen in de gordijnen te jagen.
Misschien zie je jezelf wel als vrijheidsstrijder ofzo, maar het komt bij mij over als puur getroll.
Nok daar nu eens mee.
Ik trol niet dat ervaar je zo. Ik kom hier om te discussiëren maar men (de tegenstanders) zitten te snel op de kast omdat het tegen hun waarheid ingaat.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begint in herhaling te vallen met je makke schaapjes en je komt hier alleen maar om iedereen in de gordijnen te jagen.
Misschien zie je jezelf wel als vrijheidsstrijder ofzo, maar het komt bij mij over als puur getroll.
Nok daar nu eens mee.
Ik behoor ook tot de risicogroep en dit is nu mijn 3e jaar dat ik niet ga. Ik heb nog nooit de griep gehad maar ik zal dan wel geluk hebben gehad.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O jawel hoor, moet je hem alleen zelf betalen. Maar je mag zonder meer een griepprik halen als je wil. Ook als je niet risico-groep bent. Sommige werkgevers betalen dat voor hun werknemers (zorginstellingen vooral).
[..]
http://www.rivm.nl/Onderw(...)jaarlijkse_griepprik
Dit zijn alle mensen die in de risicogroepen zitten. Maar aantallen daarvan kan ik zo snel niet vinden.
Dit alles gezegd hebbende is er nog steeds een open discussie over het gehele nut van de griepprik. Genoeg artsen hier in het ziekenhuis die zich er openlijk tegen uitspreken.
Ik behoor niet tot de risicogroep en ik pik ieder jaar minimaal 2x de griepgolf mee.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik behoor ook tot de risicogroep en dit is nu mijn 3e jaar dat ik niet ga. Ik heb nog nooit de griep gehad maar ik zal dan wel geluk hebben gehad.
Zijn we het eens ergens over eens? Verbazend! ..of lees ik het verkeerd?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de risicogroep en ik pik ieder jaar minimaal 2x de griepgolf mee.
Maar ik ben dan ook een brak geval
Zolang er geen aantoonbaar nut is van die griepprik laat ik me ook niet inenten, maar dat geldt voor elk medicijn.
En gelukkig is iedereen vrij om er wel of niet voor te kiezen. Zonder dat er druk wordt uitgeoefend.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de risicogroep en ik pik ieder jaar minimaal 2x de griepgolf mee.
Maar ik ben dan ook een brak geval
Zolang er geen aantoonbaar nut is van die griepprik laat ik me ook niet inenten, maar dat geldt voor elk medicijn.
Heb je wat info hier over, of is dat het zelfde experimentele middel wat eerder op die 2 americanen is getets?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:43 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, er is ook een vaccin dat al getest wordt op miniscule schaal.
Niet zo verbazend; het hele nut van de griepprik wordt op de intranet-site van het AMC zelfs aan de kaak gesteld.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zijn we het eens ergens over eens? Verbazend! ..of lees ik het verkeerd?
Nee, is ander middel.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je wat info hier over, of is dat het zelfde experimentele middel wat eerder op die 2 americanen is getets?
In 2010 deed Zembla dit al 'de overbodige griepprik' .. maar goed we dwalen af folksquote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet zo verbazend; het hele nut van de griepprik wordt op de intranet-site van het AMC zelfs aan de kaak gesteld.
Uhm nee?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In 2010 deed Zembla dit al 'de overbodige griepprik' .. maar goed we dwalen af folks
Ja, dwalen we af?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In 2010 deed Zembla dit al 'de overbodige griepprik' .. maar goed we dwalen af folks
Trials began in the US this week and the WHO will conduct further tests in Europe and Africa.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:29 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, is ander middel.
http://www.bbc.co.uk/news/health-29680393
Waarheid? Hoe weet je dat 't waar is? Ik heb helemaal niks gezien om te geloven dat 't waar is....maar ik heb wel beelden gezien die zegt dat 't fake is.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ben je zo bang voor de waarheid dat er echt gewoon een hele nare ziekte rondwaart, dat je je hoofd in het zand steekt en je eigen mindere enge wereldje gaat verzinnen?
Is het verzinnen van de NWO/illuminatie etc. zoveel makkelijker te accepteren dan een dodelijke ziekte die helaas weer eens van zijn natuurlijk reservoir in de bevolking is terecht gekomen?
Niet liegen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarheid? Hoe weet je dat 't waar is? Ik heb helemaal niks gezien om te geloven dat 't waar is....maar ik heb wel beelden gezien die zegt dat 't fake is.
Je had wat beelden op de BBC gezien waaruit jij de conclusie hebt getrokken dat het niet waar is.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarheid? Hoe weet je dat 't waar is? Ik heb helemaal niks gezien om te geloven dat 't waar is....maar ik heb wel beelden gezien die zegt dat 't fake is.
wow en dat allemaal concluderen vanachter een beeldbuis, ongelooflijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus nee,ik ben helemaal niet bang want in mijne mening tis weer 'n enorme hoax.
Ebola bestaat wel denk ik maar deze crisis is nep(imo)
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trials began in the US this week and the WHO will conduct further tests in Europe and Africa.
En dat was op 19 oktober,
Enig idee of het effectief blijkt te zijn?
Als ik het even snel doorlees schijnt het wel effectief te zijn op dieren, maar op mensen weten ze niet zeker..
Ah er staat inderdaad ook bij dat dit een andere is die op de 2 Americanen is getest![]()
A separate vaccine is already being trialled in the US, UK and Mali.
Ja is al getest op apen en het werkt:quote:Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trials began in the US this week and the WHO will conduct further tests in Europe and Africa.
En dat was op 19 oktober,
Enig idee of het effectief blijkt te zijn?
Als ik het even snel doorlees schijnt het wel effectief te zijn op dieren, maar op mensen weten ze niet zeker..
Ah er staat inderdaad ook bij dat dit een andere is die op de 2 Americanen is getest![]()
A separate vaccine is already being trialled in the US, UK and Mali.
Volgens mij ben jij wel enorm bang en noemt daarom alles fake en hoax.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus nee,ik ben helemaal niet bang want in mijne mening tis weer 'n enorme hoax.
Ebola bestaat wel denk ik maar deze crisis is nep(imo)
Vraag me alleen af hoe snel ze dat massa kunnen produceren... er zijn heel wat litertjes nodig van dat spul.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/handels(...)ensen-getest-1418661
Het produceren zal niet zo'n probleem zijn, het testen en valideren van de batches (vanwege de strenge eisen w.b.t. samenstelling etc!) is een langdurig verhaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe snel ze dat massa kunnen produceren... er zijn heel wat litertjes nodig van dat spul.
O ja - dat moet t zijn .quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel enorm bang en noemt daarom alles fake en hoax.
Dat kan ik concludeer van de intensief media campagne op elke zender in Europa.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
wow en dat allemaal concluderen vanachter een beeldbuis, ongelooflijk.
Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat kan ik concludeer van de intensief media campagne op elke zender in Europa.
Ja- de ebola crisis verhaal is inderdaad ongelooflijk. imo.
En als dat idioot Geldof is bijbetrokken,nou.
Ik lees jouw posts ook altijd vol ongeloof, maar wat is je probleem nu precies.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat kan ik concludeer van de intensief media campagne op elke zender in Europa.
Ja- de ebola crisis verhaal is inderdaad ongelooflijk. imo.
Snap ik ook niet, Bono doet het altijd beter met zielige negertjes.quote:En als dat idioot Geldof is bijbetrokken,nou.
Bono is ook 'n lul van de eerste klas.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts ook altijd vol ongeloof, maar wat is je probleem nu precies.
Uitgaande van Occam's Razor is een Ebola-uitbraak nog steeds een stuk aannemelijker dan alle scenario's die jij als alternatief hier geeft, maar dat zie jij waarschijnlijk anders.
[..]
Snap ik ook niet, Bono doet het altijd beter met zielige negertjes.
Misschien zijn artsen mis geinformeerd.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?
We zijn het eens!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bono is ook 'n lul van de eerste klas.
Dat is je meest realistische optie ja?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn artsen mis geinformeerd.
Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
GREAT!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
We zijn het eens!
[..]
Dat is je meest realistische optie ja?
Want griep en ebola zijn ook echt vergelijkbaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.
Tijd voor human trials?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?
Ik drink het heel jaar whisky en heb nog steeds griep.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.
Als je chronische griep hebt lijkt me dat je dan zeker in aanmerking komt voor de griepprik. Wat zegt je doc ervan? Lijkt me zeer vervelend voor je want bij een echte griep lig je plat en ben je even uitgeschakeld..quote:Op woensdag 12 november 2014 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik drink het heel jaar whisky en heb nog steeds griep.
Stikkie's zijn voor pubers.
Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je chronische griep hebt lijkt me dat je dan zeker in aanmerking komt voor de griepprik. Wat zegt je doc ervan? Lijkt me zeer vervelend voor je want bij een echte griep lig je plat en ben je even uitgeschakeld..
Ja, dat excuus gebruikte een oude vriend van me ook.quote:Dat wiet een geneeskrachtige werking heeft is al langer bekend. Er bestaat zelfs zoiets als medi-wiet
http://www.apotheek.nl/Th(...)spx?mId=10702&rId=41
Die collega's (geen artsen) krijgen samples die positief testen, we krijgen lezingen van artsen die mensen hebben zien doodgaan. Wat kan daar mis geinformeerd zijn?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn artsen mis geinformeerd.
Paar dagen beetje koppijn en zweten klinkt mij niet als een zware griep, sorry.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.
[..]
Ja, dat excuus gebruikte een oude vriend van me ook.
Mijn demente oma onthield meer van gesprekken dan hij.
(ik chargeer, alles met mate... maar de meeste wiet-gebruikers hier op Fok zullen het niet vanuit medisch-oogpunt doen gok ik zo).
Kan een tiental andere oorzaken hebben en symptomen zijn niet echt influenza-achtig, ben je wel eens positief getest op influenza in zulke gevallen?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.
[..]
Ja, dat excuus gebruikte een oude vriend van me ook.
Mijn demente oma onthield meer van gesprekken dan hij.
(ik chargeer, alles met mate... maar de meeste wiet-gebruikers hier op Fok zullen het niet vanuit medisch-oogpunt doen gok ik zo).
Heb ook nergens gezegd dat ik een zware griep hadquote:Op woensdag 12 november 2014 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Paar dagen beetje koppijn en zweten klinkt mij niet als een zware griep, sorry.
Nooit, het is ook een beetje wat in de volksmond 'griep' wordt genoemd. Je voelt je een paar dagen gammel en daarna gaat het wel weer.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Kan een tiental andere oorzaken hebben en symptomen zijn niet echt influenza-achtig, ben je wel eens positief getest op influenza in zulke gevallen?
99% kans dat je geen influenza hebt en vaccinatie inderdaad voor niets zou zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb ook nergens gezegd dat ik een zware griep had
[..]
Nooit, het is ook een beetje wat in de volksmond 'griep' wordt genoemd. Je voelt je een paar dagen gammel en daarna gaat het wel weer.
Enige keer dat ik ercht goed ziek van was was met die spaanse variant. Toen lag ik een week lang plat met 42 graden.
Yup en dat is waar het RIVM de fout in gaat met hun cijfers over al die griepgevallen. Al deze symptomen schrijven ze toe aan de griep terwijl het CBS met een stuk lagere cijfers komt. We moeten het eigenlijk weer over eboLie hebbenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
99% kans dat je geen influenza hebt en vaccinatie inderdaad voor niets zou zijn.
Dat is een van de problemen met influenza en effectiviteit meten; er zijn zoveel virussen die vergelijkbare symptomen veroorzaken dat mensen snel het idee hebben dat het niet tegen, wat je terecht 'in de volksmond' de griep noemt werkt.
Jij had 't over griep.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want griep en ebola zijn ook echt vergelijkbaar.
OK...maar ik heb niet gezegd dat er zijn mensen dood van ebola of het niet bestaat....ik ben van mening dat we hebben heel veel BS hype van de media gehad/hebben nog steeds.Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Die collega's (geen artsen) krijgen samples die positief testen, we krijgen lezingen van artsen die mensen hebben zien doodgaan. Wat kan daar mis geinformeerd zijn?
Een logisch gevolg van het uitbreken van een ziekte. Als er gevaar dreigt is het verstandig dat mensen weten wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.
Juist. Maar dat ebola jl. is ontstaan door het eten van bushmeat daar zet ik grote vraagtekens bij.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK...maar ik heb niet gezegd dat er zijn mensen dood van ebola of het niet bestaat....ik ben van mening dat we hebben heel veel BS hype van de media gehad/hebben nog steeds.Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.
Is een van de mogelijkheden, als ik het goed heb, zou het afkomstig kunnen zijn van een vleermuis.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Juist. Maar dat ebola jl. is ontstaan door het eten van bushmeat daar zet ik grote vraagtekens bij.
Oh ja en in jaren tachtig (AIDS) hadden ze 't over 'somebody fucked a green monkey then fucked an airline steward'. Echt.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe raak je besmet met het ebolavirus?
De boosdoener kan zowel door mensen als door dieren doorgegeven worden. Besmette vleerhonden (grote vleermuizen), chimpansees, gorilla’s en andere apen, woudantilopen en stekelvarkens zijn de (inmiddels geïdentificeerde) verspreiders van het virus. Het virus wordt doorgegeven via contact met lichaamsvocht van besmette mensen of dieren. Het virus is via alle lichaamssappen overdraagbaar:
urine;
transpiratievocht (zweet);
bloed;
speeksel;
sperma;
ontlasting; of
moedermelk.
Mensen kunnen die ziek zijn geworden kunnen andere mensen besmetten via direct contact met bloed, ontlasting, urine, sperma, braaksel en zweet. Zo lang iemand geen ziekteverschijnselen heeft (koorts, bloedingen, diarree), is hij/zij niet besmettelijk voor anderen. Mensen die in direct contact komen met de patiënt, zoals familieleden en verzorgers, lopen een groot risico op besmetting. Tijdens begrafenisrituelen in West-Afrika, waarbij familieleden het lijk wassen, kan het virus ook zijn kans schoon zien om zich te verspreiden. Doordat het virus wordt overgedragen door contact met lichaamsvocht, kan ook medisch personeel gemakkelijk besmet raken, wanneer het geen speciale bescherming draagt (zie foto bovenaan het artikel waarbij gezondheidswerkers in Afrika afgebeeld staan die beschermende kleding dragen).
http://mens-en-gezondheid(...)t-met-het-ebolavirus
Daar gaat het altijd om dus ik zou niet weten waarom dat nu inene anders is en de wereld massaal eerlijk en oprecht is geworden . De wereld is nog steeds aan het afglijden .quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK...maar ik heb niet gezegd dat er zijn mensen dood van ebola of het niet bestaat....ik ben van mening dat we hebben heel veel BS hype van de media gehad/hebben nog steeds.Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.
In die wereld leven we nou eenmaal en dat komt alleen goed door je er bewust van te worden , goedpraten betekend alles in stand houden en alles hetzelfde doen als je gisteren deed met steeds hetzelfde resultaat .quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel enorm bang en noemt daarom alles fake en hoax.
Klopt. Ik heb daar eens die docu over gezien nu je het zegt. BP kwam destijds met zijn (vergiftigd) AZT op de proppen. Kassa!quote:Op woensdag 12 november 2014 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja en in jaren tachtig (AIDS) hadden ze 't over 'somebody fucked a green monkey then fucked an airline steward'. Echt.
Mensen doen rare dingen..quote:Op woensdag 12 november 2014 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja en in jaren tachtig (AIDS) hadden ze 't over 'somebody fucked a green monkey then fucked an airline steward'. Echt.
Afglijden ten opzichte van wat? Heb je ooit een geschiedenisboek open geslagen?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar gaat het altijd om dus ik zou niet weten waarom dat nu inene anders is en de wereld massaal eerlijk en oprecht is geworden . De wereld is nog steeds aan het afglijden .
Het word gewoon weer tijd dat we Heksen gaan verbranden die verantwoordelijk zijn voor deze Ebola uitbraak!quote:Op woensdag 12 november 2014 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Afglijden ten opzichte van wat? Heb je ooit een geschiedenisboek open geslagen?
10 jaar 20 jaar 30 jaar geleden , nu . Daar heb ik geen geschiedenisboek voor nodig . Waanzin regeerd de wereld op dit moment en dankzij internet zijn mensen daar sneller achter en zien hoeveel de realiteit afwijkt van wat de msm als realiteit weerspiegeld .quote:Op woensdag 12 november 2014 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Afglijden ten opzichte van wat? Heb je ooit een geschiedenisboek open geslagen?
Die ene in het midden boven is een acteur!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef Summers het volgende:
[..]
10 jaar 20 jaar 30 jaar geleden , nu . Daar heb ik geen geschiedenisboek voor nodig . Waanzin regeerd de wereld op dit moment en dankzij internet zijn mensen daar sneller achter en zien hoeveel de realiteit afwijkt van wat de msm als realiteit weerspiegeld .
De aandacht voor ebola staat niet in verhouding met de realiteit waar 25.000 kinderen per dag doodgaan aan de honger .
, het is niet meer zo vanzelfsprekend dat alles automatisch waar is als de massamedia iets elke dag herhaald en leugens zijn altijd een mogelijkheid vooral als iets elke dag word herhaald door de msm .
en dan krijg je dit soort acties ,
[ afbeelding ]
Tv/internet-retoriek heb ik al vaak genoeg weerlegd dus daar hoeven we geen aandacht aan te besteden.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef Summers het volgende:
[..]
10 jaar 20 jaar 30 jaar geleden , nu . Daar heb ik geen geschiedenisboek voor nodig . Waanzin regeerd de wereld op dit moment en dankzij internet zijn mensen daar sneller achter en zien hoeveel de realiteit afwijkt van wat de msm als realiteit weerspiegeld .
Achja, het nieuws moet natuurlijk dagelijkse berichtgeving doen over hoeveel kinderen er vandaag weer aan honger zijn overleden. Net zoals die massamedia die jij op internet zoals bezoekt toch. Toch? TOCH?quote:De aandacht voor ebola staat niet in verhouding met de realiteit waar 25.000 kinderen per dag doodgaan aan de honger .
Internet is massamedia. Het is zelfs de grootste "massa"media die er bestaat gezien verreweg de meeste mensen daar tegenwoordig hun nieuws vandaan halen. Het is jammer dat je dat niet inziet.quote:, het is niet meer zo vanzelfsprekend dat alles automatisch waar is als de massamedia iets elke dag herhaald en leugens zijn altijd een mogelijkheid vooral als iets elke dag word herhaald door de msm
Als ik met een groepje mensen een slabbetje op zou doen waarop staat dat ebola echt is en ik post dat op twitter. Ben jij dan onder de indruk?quote:
Die van jou is een acteur idd maar ik zie de gelijkenis nietquote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die ene in het midden boven is een acteur!
[ afbeelding ]
Dat weet iedereen wel zo'n beetje is ook niet nieuws, Ebola is nieuws, dat er dagelijks mensen door honger omkomen, kan je elke dag wel in het nieuws gooien, maar dat gebeurt elke dag het hele jaar door.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef Summers het volgende:
[..]
De aandacht voor ebola staat niet in verhouding met de realiteit waar 25.000 kinderen per dag doodgaan aan de honger .
, het is niet meer zo vanzelfsprekend dat alles automatisch waar is als de massamedia iets elke dag herhaald en leugens zijn altijd een mogelijkheid vooral als iets elke dag word herhaald door de msm .
en dan krijg je dit soort acties ,
[ afbeelding ]
En dat is het.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het issue is ook niet dat er mensen dood gaan ebola, het issue is dat deze iedere maand ongeveer verdubbelen.
Mensen kijken anders naar het msm nieuws en daar valt niks aan te weerleggen , sommige mensen hebben meer wantrouwen en vertrouwen in verschillende bronnen . Ik heb nog niks gehoord wat mij zegt dat ik er anders tegenaan zou moeten kijken dan ik nu doe . Wat mij betreft heb ik gezond wantrouwen gebaseerd op eerdere ervaringen en heb ik vertrouwen laten vallen waar dat onterecht was .quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Tv/internet-retoriek heb ik al vaak genoeg weerlegd dus daar hoeven we geen aandacht aan te besteden.
Dat kopieren neem ik juist waar bij de msm en bij politieke belangen , ik maak me niet zo druk om een minderheid alternatieve bronnen van burgers . Zonder die alternatieve bronnen zou je nooit kunnen vergelijken en daar gaat het om zodat je ZELF een conclusie kan trekken .quote:[..]
Achja, het nieuws moet natuurlijk dagelijkse berichtgeving doen over hoeveel kinderen er vandaag weer aan honger zijn overleden. Net zoals die massamedia die jij op internet zoals bezoekt toch. Toch? TOCH?
Driewerf neen. Het voornaamste wat ze doen is berichten kopiëren van de oh zo slechte "massa"media en daar dan vervolgens keihard tegenin gaan. Ze doen het niet uit nobel initiatief, ze doen het uit populisme. En wat dat betreft is er geen enkel verschil tussen het NOS journaal of één van die bronnen die jij gebruikt.
De oorzaak is toch echt dat de msm het er steeds over heeft en vooral angst verspreid en niet een groepering die daarop reageerd of dat verdacht vind .quote:En welke aandacht voor ebola? Normaal volg ik het journaal niet zo maar dankzij mijn werk heb ik de laatste tijd redelijk wat NOS/2vandaag propaganda kunnen kijken en het hele ebola item valt nogal mee. Alleen als er een nieuwe ontwikkeling is hoor je er eigenlijk over. Dit in schril contrast tot de "ebola is overrated" groeperingen op internet die er maar niet over kunnen ophouden.
Het 1 is een feit en de ander is angst voor het geval dat het een feit word . Ik vind internet een betrouwbaardere bron van nieuws dan de msm . Het gaat niet meer om een bron wel of niet voor waar aannemen maar om je eigen conclusies te trekken na verschillende bronnen .quote:Bovendien: Ja, ebola is relevanter voor Nederland dan honger. Als ebola zou uitbreken in Nederland zou dat flinke schade kunnen aanrichten. Honger is in vergelijking geen enkel probleem, in ieder geval voor de Nederlandse burger. En Nederlandse media zijn nou eenmaal 'partijdig' voor dingen die (eventueel) invloed kunnen uitoefenen op Nederland. Dat is, wederom, net zo toepasselijk op internet als op tv.
De grootste schade en gevaar zie ik toch echt van de msm komen dag in dag uit , ik zie het als een positieve invloed dat mensen op internet lijnrecht tegen de msm ingaan en de leugens aanwijzen .quote:[..]
Internet is massamedia. Het is zelfs de grootste "massa"media die er bestaat gezien verreweg de meeste mensen daar tegenwoordig hun nieuws vandaan halen. Het is jammer dat je dat niet inziet.
Bestaat er een regel dat je alles moet geloven wat de tv zegt ? Als ze met onzin komen of leugens word het gewoon niet meer geloofd en mensen trekken hun eigen conclusies .quote:Verder is het nogal iets om de TV te beschuldigen van elke dag iets herhalen terwijl onze internetvrienden al meer dan een decennium lang niet te stoppen zijn wat betreft 9/11.
Ik vind het zowiezo al bizar dat mensen overtuigt moeten worden door het steeds te herhalen en als boodschap te geven op borden . En zelfs dan geloven mensen in Afrika het niet . Als redenen voor dat ongeloof kom ik iig niet het bushmeat of halve wilden verhaal en bijgeloof tegen .quote:[..]
Als ik met een groepje mensen een slabbetje op zou doen waarop staat dat ebola echt is en ik post dat op twitter. Ben jij dan onder de indruk?
Allemaal speculatie dus een leugen is nog steeds de mogelijkheid .quote:Op woensdag 12 november 2014 22:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat weet iedereen wel zo'n beetje is ook niet nieuws, Ebola is nieuws, dat er dagelijks mensen door honger omkomen, kan je elke dag wel in het nieuws gooien, maar dat gebeurt elke dag het hele jaar door.
Kan je net zo goed het volgende nieuws presenteren.
Het nieuws van vandaag!
Er zijn vandaag weer een paar miljoen mensen dood gegaan door ziektes honger oorlog en gewoon ouderdom.
Er zijn vandaag ook weer miljoenen mensen geboren.
Een paar duizend bedrijven zijn failiet gegaan.
Er ook weer een paar duizend bedrijven bijgekomen.
Dan nu het weer..... we zien wel wat het word
Nee dat zijn gewoon wereldwijde nieuws feitjes niks nieuws aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Allemaal speculatie dus een leugen is nog steeds de mogelijkheid .
Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is , ik kan niet uitsluiten dat het een leugen is op basis van jouw speculaties .quote:Op donderdag 13 november 2014 01:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon wereldwijde nieuws feitjes niks nieuws aan.
Mensen gaan dood bedrijven gaan stuk, er worden mensen geboren en er komen nieuwe bedrijven bij en morgen is er ook weer! dit zijn maar aantal voorbeelden, en ja er gaan nog steeds mensen dood door honger, er zal altijd een verschil tussen arm en rijk blijven!
Omdat het nu eenmaal nieuws is.quote:Op donderdag 13 november 2014 06:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is ,
Ok, dus je gelooft wel dat er mensen aan Ebola zijn overleden. Wat voor media bullshit blijft er dan over?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dave Roelvink is ook nep!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat het nu eenmaal nieuws is.
Zwarte Piet is ook veel in het nieuws
De landing van ESA op een komeet gisteren was breed uitgemeten nieuws wereldwijd.
Wanneer is het punt dat jij besluit 'dit zijn teveel berichten, het moet wel nep zijn"?
Ja, heel gek dat ebola zo in het nieuws is. Eigenlijk moet de media er niet over berichten, dan is het er ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 06:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is , ik kan niet uitsluiten dat het een leugen is op basis van jouw speculaties .
De bijlmerramp is ook gewoon in scene gezet net zoals de eerste en tweede wereldoorlog, het was veel te veel in het nieuws, dat kan gewoon niet goed zijn!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heel gek dat ebola zo in het nieuws is. Eigenlijk moet de media er niet over berichten, dan is het er ook niet.
Al jaren moet ik op internet het echte verhaal lezen van het nieuws en blijkt de msm misleidend of leugenachtig dus op het moment dat de msm doet alsof ze je van a tot z op de hoogte willen houden en ook nog angst aan het verspreiden zijn , zijn ze aan het afwijken van wat ze normaal gesproken doen en kan je er donder op zeggen dat er iets is wat ze willen dat je geloofd .quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat het nu eenmaal nieuws is.
Zwarte Piet is ook veel in het nieuws
De landing van ESA op een komeet gisteren was breed uitgemeten nieuws wereldwijd.
Wanneer is het punt dat jij besluit 'dit zijn teveel berichten, het moet wel nep zijn"?
Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Al jaren moet ik op internet het echte verhaal lezen van het nieuws en blijkt de msm misleidend of leugenachtig dus op het moment dat de msm doet alsof ze je van a tot z op de hoogte willen houden en ook nog angst aan het verspreiden zijn , zijn ze aan het afwijken van wat ze normaal gesproken doen en kan je er donder op zeggen dat er iets is wat ze willen dat je geloofd .
Oeh, kijk uit Fogel!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.
Beide kanten onderzoeken en dan je eigen mening vormen ipv een bron geloven .quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.
Ik zie dat hij iig de cursus 'creatief associëren' heeft gevolgdquote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef controlaltdelete het volgende:
tevens een lekker muziekje
Ja het is een feestje allemaal.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef controlaltdelete het volgende:
tevens een lekker muziekje
Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ok, dus je gelooft wel dat er mensen aan Ebola zijn overleden. Wat voor media bullshit blijft er dan over?
Probeer het nog eens in het Nederlands. Ik snap er niets van.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.
Ik heb geen twijfel dat 't is gebeuren.En als ik 't goed herrinneren, de overlevenden en ooggetuigennissen adden anders gedragen dat wat ik heb gezien in veel gevallen in de laatste jaren.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:01 schreef .SP. het volgende:
[..]
De bijlmerramp is ook gewoon in scene gezet net zoals de eerste en tweede wereldoorlog, het was veel te veel in het nieuws, dat kan gewoon niet goed zijn!
Oh dear - was it that bad ?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Probeer het nog eens in het Nederlands. Ik snap er niets van.
Ik ben heel gewend ermee en 't maakt niet uit want meeste van de tijd is 't ook aardig/grappig bedoeld.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:34 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je echt geen Nederlander bent. Het was wel een beetje bad hoor
Je bedoelt dat ze ze voor jaren in voorraad hebben?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.
Er zijn doden van ebola sinds laat jaren 70 dacht ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze ze voor jaren in voorraad hebben?
Welke informatie is niet goed? De media zegt dat er mensen sterven aan Ebola, jij zegt dat je dat wel gelooft, welke informatie in de media klopt er dan niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Rond die tijd is de ziektemaker geïdentificeerd. Het kan best zijn dat Ebola al eeuwenlang eens in de zoveel tijd opgedoken is in die gebieden.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn doden van ebola sinds laat jaren 70 dacht ik.
Ik weet 't niet, maar ik zal take your word for it.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Rond die tijd is de ziektemaker geïdentificeerd. Het kan best zijn dat Ebola al eeuwenlang eens in de zoveel tijd opgedoken is in die gebieden.
Ik snap je niet, je zegt dat de media overdrijft en aan massahysterie doet, maar je kan niet aanwijzen wat ze nu precies fout doen?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, maar ik zal take your word for it.
Sensationalisme en bangmakerij en 't gebruik van gestaged scenarios.imo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik snap je niet, je zegt dat de media overdrijft en aan massahysterie doet, maar je kan niet aanwijzen wat ze nu precies fout doen?
Onderbuikgevoelens dus, enide discussie helaas.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sensationalisme en bangmakerij en 't gebruik van gestaged scenarios.imo.
Phil Collins vind ik ook zo een.quote:Op zondag 16 november 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want?
Zijn er wel mensen op deze aardkloot die jij wel mag of die het in jouw ogen goed doen?
Doet Phil Collins ook aan liefdadigheid dan? Probeert hij ook geld voor ebola binnen te halen?quote:
Over 't algemeen vind ik mensen heel aardig en leuk.quote:Op zondag 16 november 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want?
Zijn er wel mensen op deze aardkloot die jij wel mag of die het in jouw ogen goed doen?
Hoop alleen dat ze zelf ook een donatie doen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef ems. het volgende:
Ja, geld inzamelen en moeite voor de minder bedeelden. Welk een lul.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoop alleen dat ze zelf ook een donatie doen.
Bedankt voor deze nutteloze en inhoudsloze mededeling.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ikke niet, no way Jose... genoeg andere goede doelen die het veel harder kunnen gebruiken.
Tjezus, daar is de eerste geplakte, geknipte en van idiote stemmetjes voorziene clip al.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ikke niet, no way Jose... genoeg andere goede doelen die het veel harder kunnen gebruiken.
Ik vond het goed in elkaar gezet laat in korte tijd zien hoe de ebolie te werk gaat en wie er allemaal van profiteren. Saint Bono natuurlijk als haantje de voorste erbij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjezus, daar is de eerste geplakte, geknipte en van idiote stemmetjes voorziene clip al.
Hahaha wat een lol
Heb je al gedoneerd? Ga je het doen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:02 schreef ems. het volgende:
Dat filmpje laat letterlijk niets zien behalve wat losse beelden en een of andere maagd die nep aan het lachen is.
Goed stukje propaganda weer van de complotdenker. Nog even en ze kunnen eindelijk Afrika uitroeien.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:06 schreef ems. het volgende:
Ik doneer per definitie niet aan grote hulpinstanties. De schaarste momenten dat ik bereid ben om geld weg te geven gaat dat meestal naar veel kleinere organisaties waarvan ik met enige zekerheid kan stellen dat het geld goed terecht komt.
En hoewel ik medelijden heb met arme afrikaantjes kan ik er eerlijk gezegd ook niet echt wakker van liggen.
Onder 10% dacht ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:21 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Spot on...
Veel mensen weten niet dat de directeuren ontiegelijk veel verdienen. Of dat er maar heel weinig van je gedoneerde geld goed terecht komt.
Mja, hoewel dat eerlijk toegegeven wel een ander geval is met een actie van giro 555. Voor zover ik weet zit daar geen boze geldwolf-eindbaas en wordt alles daar een stuk netter geregeld.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:21 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Veel mensen weten niet dat de directeuren ontiegelijk veel verdienen. Of dat er maar heel weinig van je gedoneerde geld goed terecht komt.
Dat één hulporganisatie dat deed wil natuurlijk niet zeggen dat dat direct van toepassing is op elke organisatie. Daarnaast is het wel degelijk te verantwoorden dat een deel van de opbrengst niet direct naar de slachtoffers gaat.quote:
Misschien kan jij zelf eens werk zoeken en wat geld weggeven (of überhaupt proberen een positieve invloed te hebben ergens) in plaats van de hele tijd af te geven op mensen die meer geld hebben dan jij. Aan pure jaloezie heeft nooit iemand wat gehad.quote:Misschien kunnen die 'pop' stars 'n paar van z'n grote mansions en aandelen verkopen en geef wat meer.....then maybe we would at least be spared from having to hear their atrocious songs.
Hoe weet jij dat hij werkeloos is? En waarom zou je als je sceptisch bent over de wereldregie bij voorbaat een negatief persoon van aard zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:43 schreef ems. het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan jij zelf eens werk zoeken en wat geld weggeven (of überhaupt proberen een positieve invloed te hebben ergens) in plaats van de hele tijd af te geven op mensen die meer geld hebben dan jij. Aan pure jaloezie heeft nooit iemand wat gehad.
Weet ik gewoon. Het is fake. Ik hoef maar een reply van hem te lezen en het is duidelijk. Maar blijf vooral geloven in zijn forum-cgi.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij werkeloos is?
Geen idee? Waar zeg ik dat?quote:En waarom zou je als je sceptisch bent over de wereldregie bij voorbaat een negatief persoon van aard zijn?
Bron: Ebola, een mysterieuze ziekte.quote:Een onderzoek dat in 2003 in Canada is gedaan zegt in de eerste zin van haar uittreksel dat het ebolavirus een onderdeel is geweest van een biologisch wapenprogramma. Saillant detail is dat het ebolavirus is gepatenteerd! Voor wie het niet weet: alleen kunstmatig gekweekte virussen of mutaties daarvan mogen worden gepatenteerd; een gewoon griepvirus valt niet onder het patentrecht. Het is daarom met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat het ebolavirus door het Amerikaanse leger is ontwikkeld, anders zou het niet in handen zijn van een Amerikaans bedrijf dat gelieerd is aan de Amerikaanse overheid. Nu zijn er twee mogelijkheden: of het virus is ontsnapt uit een militair laboratorium. Dat gebeurt namelijk vrijwel altijd met biologische wapens; deze kun je niet binnen de muren van een laboratorium houden. De andere mogelijkheid is dat het ebolavirus opzettelijk is verspreid teneinde dood en verderf te zaaien. Dat is een trieste mogelijkheid maar je moet er wel rekening mee houden dat dit de werkelijke oorzaak kan zijn achter de ebola-epidemie van 2014. In ieder geval is te zo dat iedere drager van het ebolavirus beschouwd kan worden als een overtreder van het patentrecht. In het kader van de nationale veiligheid verlies je vervolgens al je burgerrechten en word je in quarantaine geplaatst en voorzien van vele medicijnen waarvan er niet één heeft bewezen dat het werkt. Waarom op het ebolavirus een patent is aangevraagd is een raadsel waarop geen enkele autoriteit antwoord heeft gegeven.
suggestieve nonsense, natuurlijk is Ebola onderzocht op de mogelijkheid als bio-wapen, het zou debiel zijn om het niet te doen. Suffe schaapjes gaan er dan natuurlijk vanuit dat het wordt onderzocht om er een wapen van te maken en natuurlijk niet om je er tegen te wapenen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef Copthorne het volgende:
Interessant stuk over Ebola gelezen:
[..]
Bron: Ebola, een mysterieuze ziekte.
Tel hierbij op dat de Amerikaanse overheid 3000 militairen naar West-Afrika heeft gestuurd. Waarom stuurt een overheid militairen naar een epidemiegebied? Nou, er ligt behoorlijk wat olie voor de kust van West-Afrika. Dit is een rekensommetje waar je mijns inziens geen rekenmachine voor nodig hebt.
Om ondersteuning te bieden. Je bent op de hoogte dat militairen meer doen dan alleen terroristen schieten?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tel hierbij op dat de Amerikaanse overheid 3000 militairen naar West-Afrika heeft gestuurd. Waarom stuurt een overheid militairen naar een epidemiegebied?
Wat kunnen militairen meer doen dan hulpverleners in een epidemiegebied?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Om ondersteuning te bieden. Je bent op de hoogte dat militairen meer doen dan alleen terroristen schieten?
Bij internationale rampen zoals overstromingen, kernreactoren die afbranden of wat dan ook stuurt Amerika ook altijd militairen. Sterker nog, Amerika is wereldwijd veruit het meest actief bij hulp leveren aan andere landen bij ongevallen en rampen.
Maar dat is natuurlijk lang niet zo sappig als Amerika afkraken en olie er weer met de haren bijtrekken.
(nood)kampen opzetten, transport van mensen en goederen regelen, hulp verlenen bij redding en berging, zorgen dat de openbare orde bewaard wordt, voedsel verdelen, zware machines inzetten, medische hulp.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat kunnen militairen meer doen dan hulpverleners in een epidemiegebied?
Je geciteerde stukje bevat zoveel onzin en aanwijsbare onwaarheden dat er geen beginnen aan is om hier op te reageren.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tel hierbij op dat de Amerikaanse overheid 3000 militairen naar West-Afrika heeft gestuurd. Waarom stuurt een overheid militairen naar een epidemiegebied? Nou, er ligt behoorlijk wat olie voor de kust van West-Afrika. Dit is een rekensommetje waar je mijns inziens geen rekenmachine voor nodig hebt.
Je vergeet even voor het gemak dat de VS nog amper olie importeert nu ze massaal schaliegas uit de grond trekken.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Militairen die medische hulp verlenen? Really? De dingen die jij noemt zijn allemaal dingen die door gewone hulpverleners gedaan (kunnen) worden.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:11 schreef ems. het volgende:
[..]
(nood)kampen opzetten, transport van mensen en goederen regelen, hulp verlenen bij redding en berging, zorgen dat de openbare orde bewaard wordt, voedsel verdelen, zware machines inzetten, medische hulp.
Bron?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:13 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Je geciteerde stukje bevat zoveel onzin en aanwijsbare onwaarheden dat er geen beginnen aan is om hier op te reageren.
VB: het is onmogelijk om een virus binnen de grenzen van een laboratorium te houden.
Gek genoeg zitten er ook iig EHBO-ers in het leger om te beginnen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Militairen die medische hulp verlenen? Really? De dingen die jij noemt zijn allemaal dingen die door gewone hulpverleners gedaan (kunnen) worden.
Bron? Er worden zoveel virussen gewoon in N2 bewaard. Helemaal niet lastig om die te bewaren zonder dat ze ontsnappen. Het pokkenvirus ligt bijvoorbeeld ook al sinds 1978 netjes in 2 labs opgeslagen. Heb jij sindsdien iemand gezien met pokken? Ik zou zeggen dat je eerder een ECHTE bron moet hebben om het tegenovergestelde te mogen beweren.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Militairen die medische hulp verlenen? Really? De dingen die jij noemt zijn allemaal dingen die door gewone hulpverleners gedaan (kunnen) worden.
[..]
Bron?
Als je een hele organisatie klaar hebt staan om dat snel en efficiënt te gaan doen. Waarom zou je dan 'gewone' hulpverleners gaan organiseren, die minder training hebben gehad, die minder middelen (per direct) beschikbaar hebben en waarvan de hele organisatie nog op poten gezet moet worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef Copthorne het volgende:
Omdat die hulpverleners geen wapens hebben om gebieden af te zetten en grondstoffen veilig te stellen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je een hele organisatie klaar hebt staan om dat snel en efficiënt te gaan doen. Waarom zou je dan 'gewone' hulpverleners gaan organiseren, die minder training hebben gehad, die minder middelen (per direct) beschikbaar hebben en waarvan de hele organisatie nog op poten gezet moet worden.
Dus jij zou responstijd inleveren bij een grote calamiteit (anders wordt immers het leger niet ingezet, want die zijn behalve goed getraind en bevoorraad ook erg duur) vanwege een paranoïde waan dat 'ze' grondstoffen komen stelen... uit west afrika?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:41 schreef Copthorne het volgende:
Omdat die hulpverleners geen wapens hebben om gebieden af te zetten en grondstoffen veilig te stellen.
Ik heb het daar niet voor het zeggen, maar ik zou goed laten uitzoeken waar ebola precies vandaan komt en wat die militairen precies doen. Wat ze precies bijdragen.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus jij zou responstijd inleveren bij een grote calamiteit (anders wordt immers het leger niet ingezet, want die zijn behalve goed getraind en bevoorraad ook erg duur) vanwege een paranoïde waan dat 'ze' grondstoffen komen stelen... uit west afrika?
We weten waar ebola vandaan komt.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb het daar niet voor het zeggen, maar ik zou goed laten uitzoeken waar ebola precies vandaan komt en wat die militairen precies doen. Wat ze precies bijdragen.
Ik hoop het man. Het is erg genoeg wat daar nu gebeurt.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We weten waar ebola vandaan komt.
Jij denkt dat Siera Leone overvallen wordt door (buitenlands) militair ingrijpen? Dat ze daar ongevraagd en onaangekondigd aankomen op de kust?
Daar worden afspraken over gemaakt hoor, mocht het zo ver komen. Anders is het een oorlogsverklaring.
Dat is het zeker. Hopelijk komt er nu snel een medicijn wat snel in produktie genomen kan worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik hoop het man. Het is erg genoeg wat daar nu gebeurt.
Zouden ze op Haïti het geld al hebben gekregen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Tot nu toe is in Nederland ruim 3,8 miljoen euro opgehaald voor de strijd tegen ebola in Afrika.
Met dat tussensaldo begint zaterdag de nationale actieweek Stop de ebola-ramp! van Giro555. Dat hebben de Samenwerkende Hulporganisaties laten weten.
Actievoorzitter Henri van Eeghen is ''dankbaar voor dit prachtige startbedrag. Nederland laat weer zien hoe begaan we zijn met het lot van de slachtoffers van ebola''.
Zaterdag wordt de nationale actieweek op twee plaatsen afgetrapt.
Eigen acties
De komende actieweek is bedoeld om nog meer geld op te halen. Mensen kunnen zelf acties aanmelden bij Giro555.
Tientallen hebben dat inmiddels al gedaan, variërend van kerken die hun collecte-opbrengst doneren, een pizzaketen die een bedrag per pizza doneert tot scholen die lege flessen gaan inzamelen.
De week wordt vrijdag afgesloten met een grote actie bij Beeld en Geluid op het Mediapark in Hilversum.
http://www.nu.nl/binnenla(...)38-miljoen-euro.html
Zo, dat is een goede start. Had ik niet verwacht eigenlijk.
Giro555 haalt miljoenen op, maar verdeelt ze verkeerd (tegen beter weten in)quote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zouden ze op Haïti het geld al hebben gekregen?
Beter dan de gebroken plaat van sommige users.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef Tingo het volgende:
Ik hoop dat ze hoeven niet de vreselijk,pijnlijke plaat van Bono&Co.te horen.
Net als jij hoeven ze er niet naar te luisteren, maar wellicht hebben ze iets aan het geld wat er mee opgehaald wordt.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef Tingo het volgende:
Ik hoop dat ze hoeven niet de vreselijk,pijnlijke plaat van Bono&Co.te horen.
Ligt eraan precies waar 't geld gaat. Als de ebola crisis enorm overdrevend is en in scene gezet(ik vind de beelden niet overtuigend) dan geven ze maar ietsjes aan 'n paar klinieken/ziekenhuizen(kijk! zie wat goeds we doet!) en de rest kan naar 'n corrupte en/of tyranniek regering die geeft veel meer geld uit aan 't wapen industrie.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net als jij hoeven ze er niet naar te luisteren, maar wellicht hebben ze iets aan het geld wat er mee opgehaald wordt.
Dat zou best kunnen, maar dat doet toch niets af aan de motieven??quote:Op woensdag 26 november 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ligt eraan precies waar 't geld gaat. Als de ebola crisis enorm overdrevend is en in scene gezet(ik vind de beelden niet overtuigend) dan geven ze maar ietsjes aan 'n paar klinieken/ziekenhuizen(kijk! zie wat goeds we doet!) en de rest kan naar 'n corrupte en/of tyranniek regering die geeft veel meer geld uit aan 't wapen industrie.
Ik denk niet dat er veel veranderd is sinds 30jaar terug.
Als 't enorme hoax/overdrevende gedoe is, dan er is ook iets fout met de motieven.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat doet toch niets af aan de motieven??
Leg eens uit als je wilt?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als 't enorme hoax/overdrevende gedoe is, dan er is ook iets fout met de motieven.
Geldmakerij van bangmakerij.quote:
Nee, denk het niet.quote:
Ach - tis allemaal toneelspel. Grote drama maken van weinig.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, denk het niet.
Je hebt toch gezien wat een vreselijke ziekte het is? Dat moet toch bestreden worden? Medicijnen voor ontwikkeld worden, mensen bijgestaan, voorlichting gegeven. Dat kost geld. Veel geld.
Dus je mag Bono&Co eikels vinden maar ze proberen wel iets te doen.
En alweer de welbekende ironiequote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grote drama maken van weinig.
Much ado about nothing(oftewel heel weinig)
Mooi stukje over Bono de (schijn)heiligequote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je mag Bono&Co eikels vinden maar ze proberen wel iets te doen.
Ja, die beschuldiging begrijp ik ook niet. Daar hebben de mensen die geholpen worden dankzij zijn inzet helemaal geen boodschap aan of last van. Deze beschuldiging van schijnheiligheid komt meer over als afgunst..quote:Op woensdag 26 november 2014 19:10 schreef ems. het volgende:
Wat is er precies schijnheilig? Dat hij zo min mogelijk belasting wilt betalen?
Zwak verweer hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die beschuldiging begrijp ik ook niet. Daar hebben de mensen die geholpen worden dankzij zijn inzet helemaal geen boodschap aan of last van. Deze beschuldiging van schijnheiligheid komt meer over als afgunst..
Tja, dat is een beetje het ding. Hij wordt er zelf absoluut niet slechter van (daar geloof ik iig niets van). Maar het geld wat hij ermee opbrengt kan goed gebruikt worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die beschuldiging begrijp ik ook niet. Daar hebben de mensen die geholpen worden dankzij zijn inzet helemaal geen boodschap aan of last van. Deze beschuldiging van schijnheiligheid komt meer over als afgunst..
"Don't do as I do, do as I say."quote:Op woensdag 26 november 2014 19:10 schreef ems. het volgende:
Wat is er precies schijnheilig? Dat hij zo min mogelijk belasting wilt betalen?
Ga je ook een nummer opnemen EMS.?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:22 schreef ems. het volgende:
Ik verspreid ook altijd dodelijk ziektes en ga dan met de pet rond. Verder moet je bangmakerij in jouw situatie niet gebruiken als argument.
Nee, denk ook niet dat hij er een centje pijn van heeft en misschien wel voordeel. En een aureooltje. Maar dat maakt helemaal niets uit voor de mensen die door zijn acties geholpen worden en dat is mijn punt.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje het ding. Hij wordt er zelf absoluut niet slechter van (daar geloof ik iig niets van). Maar het geld wat hij ermee opbrengt kan goed gebruikt worden.
Doel heiligt de middelen zeg maar. Idem met dat Live Aid gebeuren...
Dat is zeker heel goed nieuwsquote:Op donderdag 27 november 2014 10:13 schreef .SP. het volgende:
Goed begin:
http://www.powned.tv/nieu(...)riment_ebolavac.html
Kan toch allebei? Op dit moment is ebola de grootste zorg.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef DonnyDarko het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waar we ons druk om maken.. wereldwijd zijn er iets van 10,000 man besmet met Ebola.
Het virus is al bekend sinds halverwege de jaren 70, en is niet extreem besmettelijk.
Gemiddeld besmet een persoon die Ebola heeft maar 2 anderen, er zijn veel "explosievere" ziektes.
Tuurlijk, het is niet mooi maar ik heb het idee dat het allemaal een media hype is.
Volgensmij kunnen we beter wat aan Malaria doen voordat dat gaat muteren.
Maarach, baaaaah baaaaaaah baaaaaaah zullen we maar zeggen met zn allen
malaria is men ook erg druk mee bezig, o.a. een genetisch gemanipuleerde mug die het minder snel kan verspreiden.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef DonnyDarko het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waar we ons druk om maken.. wereldwijd zijn er iets van 10,000 man besmet met Ebola.
Het virus is al bekend sinds halverwege de jaren 70, en is niet extreem besmettelijk.
Gemiddeld besmet een persoon die Ebola heeft maar 2 anderen, er zijn veel "explosievere" ziektes.
Tuurlijk, het is niet mooi maar ik heb het idee dat het allemaal een media hype is.
Allemaal waar, echter is het een land waar de medische voorzieningen en voorlichting slecht zijn een tikkende tijdbom.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef DonnyDarko het volgende:
Dat is misschien nog wel het grootste probleem.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:15 schreef .SP. het volgende:
[..]
Allemaal waar, echter is het een land waar de medische voorzieningen en voorlichting slecht zijn een tikkende tijdbom.
Tis erger dan gewoon 'n media hype denk ik. Tis geldmakerij van bangmakerij.Het geeft de right wing nog meer reden om te zeiken over immigratie met de "Close the borders!Stop those dirty foreigners coming to our country and infecting us all! They are all so stupid they can't look after themselves properly and we the Wonderful West must go to save them all from themselves! And they are so stupid they beleive in voodoo and that ebola is a media hoax!"quote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef DonnyDarko het volgende:
Hoe vaak heb je dit nu al geschreven?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis erger dan gewoon 'n media hype denk ik. Tis geldmakerij van bangmakerij.Het geeft de right wing nog meer reden om te zeiken over immigratie met de "Close the borders!Stop those dirty foreigners coming to our country and infecting us all! They are all so stupid they can't look after themselves properly and we the Wonderful West must go to save them all from themselves! And they are so stupid they beleive in voodoo and that ebola is a media hoax!"
How dare they!
Don't worry folks Bono&Co are the way!
Dat was de eerste keer.Hoezo?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit nu al geschreven?
Mensen met een Bono-fetish zijn altijd interessant.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer.Hoezo?
Waarom vraag je?
Heeft Bono er dan al voor gepleit om de immigratie te beperken?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis erger dan gewoon 'n media hype denk ik. Tis geldmakerij van bangmakerij.Het geeft de right wing nog meer reden om te zeiken over immigratie met de "Close the borders!Stop those dirty foreigners coming to our country and infecting us all! They are all so stupid they can't look after themselves properly and we the Wonderful West must go to save them all from themselves! And they are so stupid they beleive in voodoo and that ebola is a media hoax!"
How dare they!
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mooi stukje over Bono de (schijn)heilige![]()
http://www.dewereldmorgen(...)digt-fiscale-dumping
Oke, leuk dat je het Bono en co noemt, maar Bono is er voor gevraagd door Bob Geldof die achter al dit zit net als Live Aid (1985) en Live 8 (2005).quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
How dare they!
Dit zijn de laatste cijfers:quote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef DonnyDarko het volgende:
Ja, het is een stuitende toon.quote:Op maandag 1 december 2014 13:49 schreef schommelstoel het volgende:
Het is ook best sneu dat veel uploaders van Ebola staged videos zichzelf zo betweterig neerzetten.
Dat het bijna lijkt op zelfverheerlijking, kijk eens wat ik allemaal weet en jullie leegheefden weten niets.
Lekkere aanpak hebben ze ook, als je mensen aansreekt op een toon als deze.
[ afbeelding ]
En maar denken dat ze wijsheid bezitten, als dat werkelijk zo was, dan hadden ze ook het vermogen om hoe dan ook normaal tegen wie dan ook te reageren, deze uploader laat alleen maar heel goed zien dat hij zelf geen drol toevoegt aan deze aardkloot.
Man man man man man.
Precies, ze doen eigenlijk precies waar ze anderen van beschuldigen, haat en angst zaaien.quote:
Die neemt dus nauwelijks toe. In Liberia neemt hij zelfs af. Alleen in SL er er een lichte verhogingen van de snelheid.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Het probleem is niet zozeer het aantal besmette mensen, maar de snelheid waarmee die hoeveelheid toeneemt
Die mag je me uitleggen. Op FB graag.quote:Op zondag 7 december 2014 23:56 schreef DeMolay het volgende:
Wat is jouw mening dan, moeten we die mensen weren ?
of blijf je maar artiekelen plaatsen als ter uw informatie ,met je mod status terwijl je anderen posters op dit forum er voor ditzelfde vergrijp op hen plaats zet ?
tjezus !quote:"Nu komt het dus uit het niks was er in een keer vanuit het weiland een soort storing in ons zicht , mijn vrouw spreekt alleen Engels en ik was verbaasd naar haar reactie ik dacht dat het aan mij lag maar zij had het ook.
Alsof je een seconde lang een soort ruis ziet. Nog nooit eerder ervaren dus maar ze zei, “Did you just see that blur? Like TV snow? Ja haar Engels is niet optimaal maar toch.
Op het weiland stond wat , het is donker maar de schaduw van een bolvormig iets stond er op (ik schat 10 meter hoog, 20 breed ). Het weiland is normaal alleen bewoond door ganzen en eenden, die allemaal weg waren.
Een man kwam naar ons toe, zei niks maar ik en mijn vrouw kregen de zelfde boodschap: Behoed je zelf voor wat er gaat komen bescherm je kind en verlaat dit land ga naar Maleisië, of all places Maleisië waarom weet ik niet . Maar moest het Borneo eiland zijn . Het werd niet benoemd maar in beeld gebracht niet visueel. Tja kan het niet zo goed uitleggen als je het zelf niet gehad heb.
Het was geen gray zoals ik opgezocht heb zag er niet uit zoals een gray. Maar hij behoede ons voor de grays, die een vaccin uit zouden brengen voor ebola. Maar daarmee ook de controle over de mens gaan krijgen. 2015."
bron
Die reacties onder het berichtquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef schommelstoel het volgende:
Ebola-alarm langs A27: persoon naar ziekenhuis
Hulpdiensten hebben vanmiddag iemand langs de A27 bijgestaan die onwel werd. Volgens de politie is de persoon in gebied geweest waar ebola veel voorkomt.
De persoon werd onwel in een auto op een parkeerplaats bij Noordeloos vlakbij Lexmond. Hulpverleners met beschermende pakken hielpen de persoon uit haar auto en vervoerden hem of haar naar het Erasmus MC in Rotterdam.
Het is in Nederland vier keer eerder voorgekomen dat iemand wordt opgenomen met verschijnselen van ebola. Tot nu toe bleek dat telkens loos alarm. Volgens de politie is bezoek aan een risicogebied en koorts genoeg reden om een persoon af te voeren.
Inderdaad, of als je in een westers ziekenhuis bent gewoon intraveneus vocht toedienen. Maar dat wisten we natuurlijk al lang. In Nigeria heeft men gewoon voor het beste alternatief na intraveneus gekozen en dat werkt blijkbaar bijna net zo goed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
How ‘phenomenal’ staff in Nigeria cut Ebola fatality rate in half
When the World Health Organization declared Nigeria officially Ebola-free in October, most of the fanfare centred on how Africa’s most populous country had managed to keep the virus from spreading.
But there was another, less heralded aspect of Nigeria’s success story that a Canadian doctor and her colleagues wanted to explore in more depth: How had 12 of Nigeria’s 20 Ebola patients beaten the virus?
The hospitals in Nigeria weren’t maybe to the standards of a Western hospital in terms of equipment, but the staff were phenomenal. They managed to get a very high survival rate,” said Eilish Cleary, a New Brunswick chief medical officer of health who travelled to Nigeria to provide epidemiological support to the World Health Organization during the outbreak. “Case fatality rate for Ebola can be up to 70 to 90 per cent. In Nigeria, it was 40 per cent.”
Dr. Cleary conducted detailed, videotaped interviews with six of the Nigerian patients to learn more about their treatment and recovery. The key to their survival seemed to be guzzling a stunning amount of water with oral rehydration solution [ORS] to fend off the cascade of internal failures typically caused by the virus.
Some of the survivors drank as much as five or six litres of ORS a day, an impressive feat considering Ebola can cause persistent vomiting and leave patients too weak to lift a bottle to their lips.
Only one of the six interviewed patients received intravenous fluids, another intervention that has been shown to increase the odds of survival, but which is not always available at poorly resourced treatment centres in West Africa where patients often arrive too late in the course of the disease for ORS to be effective.
“I was really encouraged to drink,” nurse Tochi Anunobi, one of the survivors, told Dr. Cleary in an interview shared with The Globe and Mail. “I was even drinking if I was sleeping. When I wake up to urinate, I will drink.”
Although the sample size is small, Nigeria’s experience is part of a larger body of treatment evidence that is growing – sadly – because of the sheer volume of cases and starkly varied health-care settings in which patients have been treated during the worst Ebola outbreak in history, which has killed more than 6,200 mostly West Africans, according to the WHO’s most recent official figures.
http://www.theglobeandmai(...)alf/article21985318/
Dus ORS. Drinken, drinken en nog meer drinken.
Geweldig he?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Inderdaad, of als je in een westers ziekenhuis bent gewoon intraveneus vocht toedienen. Maar dat wisten we natuurlijk al lang. In Nigeria heeft men gewoon voor het beste alternatief na intraveneus gekozen en dat werkt blijkbaar bijna net zo goed.
Kwam weer woordje in voorbij wat ik vaker had gehoord.quote:Op maandag 1 december 2014 10:06 schreef SicSicSics het volgende:
Gaat Jeff C. ook rectificeren als hij geen gelijk krijgt? Bijvoorbeeld wanneer de Zombie Apocalypse niet uitbreekt na het vaccineren in West-Afrika?
Hij lult lekker vanachter zijn keyboard. Echt geen greintje respect voor dit soort mensen...
Ik zal de rest van de video proberen te bekijken.
(Zieke) Mensen uitlachen omdat het toch 'niet echt' is.Vage ideeen over de kleur groen en mind control/ programming. Een thermometer een mind-control tool noemen om je psychologisch voor te beiden op een 'gun to your head'...
Die gast is echt niet lekker!
Maar we zullen zien; hij claimt oa. dat we 'binnenkort' (Soon!..alsof dat geen bangmakerij is
) verplichte vaccinatie gaan krijgen tegen Ebola en dat daarna de zombie apocalypse begint.
Ik zet 10 euro op geen verplichte vaccinatie en 100 euro op geen zombie apocalypse door de vaccinatie! Wie durft?
Klinkt als meer MSM gebluff.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:50 schreef Perox het volgende:
Ik stond vanmiddag in de "Ebola file" die volgens de radio was ontstaan door een "Ebola-verdachte" die was afgevoerd naar het ziekenhuis.
Wat zouden eigenlijk je rechten zijn? Of mogen ze je ook tegen je wil afvoeren in zo'n scenario? Niet dat daar hier sprake van was, ik neem aan dat die mevrouw blij was dat ze langs de A27 werd geholpen door de men in white.
Ik vraag me wel af hoe dat dan in gang zou zijn gezet?
"Hallo 112? -kuch kuch hoest"
"Ik sta hier langs de A27 en ik wil graag worden opgehaald. Ik denk dat ik Ebola heb!"
"-Tuurlijk mevrouw, komt in orde".
klinkt inderdaad niet lekker, maar hoe zou je het anders willen noemen?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Perox het volgende:
Er wordt wel weer gerept over een "Ebolaverdachte", wat ik echt geen frisse term vind.
OMG! Mannen in witte jassen!quote:Op woensdag 10 december 2014 08:04 schreef Perox het volgende:
NOS heeft wel beeldmateriaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: http://nos.nl/artikel/200(...)al-in-nederland.html
Time magazine.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
De mensen die strijden tegen de ebola-epidemie zijn door het tijdschrift Time verkozen tot 'Persoon van het Jaar.'
Dat maakt het tijdschrift woensdag bekend.
Dit jaar heeft het ebola-virus voor duizenden doden gezorgd in West-Afrikaanse landen. Iedereen die in de getroffen landen het virus bestrijdt, loopt een grote kans om zelf besmet te raken.
Voor Time is dat de reden dat deze mensen de titel Persoon van het Jaar verdienen. "De rest van de wereld kan rustig slapen omdat er 's nachts een groep mannen en vrouwen opstaan om de ziekte te bestrijden. Vanwege de moedige daden van deze strijders zijn ze Persoon van het Jaar."
http://www.nu.nl/buitenla(...)ar-volgens-time.html
Artikel in Time:
http://time.com/time-person-of-the-year-ebola-fighters-choice/
Wegens MSM, of heb je een andere reden om dat te schrijven? (want op deze manier draagt het niet veel bij aan het topicquote:
Tis heel lang geleden dat ik Time heb gelezen.Ik vond 't altijd n middle class conservative propaganda blad...zoiets als Elsevier of zo.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wegens MSM, of heb je een andere reden om dat te schrijven? (want op deze manier draagt het niet veel bij aan het topic)
Goh verrassend. Ebola is een Hoax. BadPharma speelt vuilspel. Whats newquote:De grote ebolaleugen... Hoe de gezondheidsindustrie een zoveelste hype creëerde om fondsen op te halen
De gezondheidsindustrie heeft rond ebola een hype gecreëerd met als enig doel fondsen binnen te halen en een epidemie te bestrijden die ze - net als vele van haar voorgangers - gewoon onder controle had. Dat schrijft Forbes-journalist Michael Fumento in een opiniestuk in de New York Post.
De bureaucraten van de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO) zullen uiteraard niet toegeven dat de epidemie haar piek al had bereikt vooraleer de organisatie actie ondernam. Net als dat met Aids, Sars, de vogelgriep en de laatste twee ebola-uitbraken was gebeurd. Maar zolang de media hier gretig op inspelen en politici hen miljarden dollars blijven toegooien mag weinig of geen verandering worden verwacht, merkt Fumento op.
Hij verwijst daarbij naar een artikel dat een aantal weken geleden door The New York Times werd gepubliceerd en waarin werd gesteld dat ebola snel 10.000 nieuwe besmettingen per week zou kunnen veroorzaken en meer geld nodig is om de epidemie te bestrijden. Wat en wanneer ‘snel’ is wordt niet gestipuleerd.
Ian Smith, de directeur van de Wereld Gezondheidsorganisatie spreekt nog sterkere taal. Volgens hem is ebola ‘de gevaarlijkste en meest dringende noodsituatie uit de moderne tijd.’
Vandaag blijkt dat ebola helemaal onderaan het lijstje van andere epidemieën als Aids, Sars en andere voornoemde ziektes rangschikt. De WHO blonk vooral uit in het geven van cijfers die daarna weinig acuraat bleken, zoals die 10.000 per week.
Dan was er nog het Centers for Disease Control and Prevention, dat voorspelde dat tegen 20 januari 2015 het aantal besmettingen tussen de 540.000 en 1,5 miljoen zou liggen. Voorspellingen die in de verste verste niet in de buurt van de ware omvang van de ebola-epidemie komen.
Eén maand voor die datum zijn in totaal nu minder dan 19.000 gevallen gerapporteerd.
Schaars zijn de media die de foute berichtgeving en de valse cijfers, door de gezondheidsindustrie naar voren geschoven, hebben weten temperen, besluit Fumento. Kranten, tv-kanalen en andere magazines sprongen zoals altijd gretig op de sensatiekar van wat vandaag als 'de grote ebola-leugen' mag worden omschreven.
bron
een hype hoeft geen leugen te zijnquote:
een dodelijke epidemie die door helden succesvol wordt bestreden wordt weer eens neergezet als een leugen. Hoe triest zijn die keyboard jockeys die jouw bronnen van waarheid zijn wel niet.....quote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Goh verrassend. Ebola is een Hoax. BadPharma speelt vuilspel. Whats new
Uit het stuk dat je quote blijkt duidelijk dat dat hier dan ook niet het geval is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:36 schreef Lambiekje het volgende:
Een hype hoeft geen leugen te zijn.
Nee Lambiekje. Ebola is geen hoax.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Goh verrassend. Ebola is een Hoax. BadPharma speelt vuilspel. Whats new
jazeker wel. Niet dat mensen niet ziek zijn ... maar ebola-uitbraak is een hoax.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee Lambiekje. Ebola is geen hoax.
Altijd het zelfde gelul toch. BigFharma, MSM, illuminati, aliens etc.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:09 schreef .SP. het volgende:
[..]
een dodelijke epidemie die door helden succesvol wordt bestreden wordt weer eens neergezet als een leugen. Hoe triest zijn die keyboard jockeys die jouw bronnen van waarheid zijn wel niet.....
Top. Je schrijft illuminati foutloosquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd het zelfde gelul toch. BigFharma, MSM, illuminati, aliens etc.
Ik vond fharma er al zo raar uitzienquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top. Je schrijft illuminati foutloosNog even oefenen op Big Pharma
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vond fharma er al zo raar uitzienEn ik heb extra hard m'n best gedaan op illuminati omdat ik wist dat jij het zou lezen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jazeker wel. Niet dat mensen niet ziek zijn ... maar ebola-uitbraak is een hoax.
Negers worden betaald om te veinsen zo dat de extreem ill-informde domme Europeaan misleid, bedrogen kan worden. Puur vooor winstmaximalisatie.
Ziektemanagment is een industrie.
Laatste cijfers Lambiekje:quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jazeker wel. Niet dat mensen niet ziek zijn ... maar ebola-uitbraak is een hoax.
Negers worden betaald om te veinsen zo dat de extreem ill-informde domme Europeaan misleid, bedrogen kan worden. Puur vooor winstmaximalisatie.
Ziektemanagment is een industrie.
Ze hebben toch genoeg controle/connecties om te komen met any old cijfer dat ze willen doorgeven aan hun media vrienden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laatste cijfers Lambiekje:
WHO telt 7.377 doden door ebola
De zeer besmettelijke virusziekte ebola heeft in West-Afrika al aan 7.373 mensen het leven gekost.
Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zijn ruim 19.000 mensen in Guinee, Liberië en Sierra Leone besmet (geweest) met de ziekte.
Het Wereldvoedselprogramma en de Landbouw- en Voedselorganisatie van de Verenigde Naties waarschuwden deze week dat ebola niet de enige dreiging voor het gebied is.
Voor honderdduizenden mensen dreigt ook honger. In maart kan het aantal bedreigde mensen opgelopen zijn tot een miljoen.
Sierra Leone is nog altijd het zwaarst getroffen met bijna 9.000 besmettingen, terwijl in Liberië bijna 8.000 mensen ebola opliepen. Omdat het dodental in Sierra Leone met nog geen 2.500 veel lager is dan de ruim 3.300 overledenen die Liberia heeft gemeld, stellen deskundigen vraagtekens bij de geloofwaardigheid van de cijfers die Sierra Leone levert.
http://www.nu.nl/buitenla(...)377-doden-ebola.html
Wel apart dat Sierra Leone meer doden heeft gemeld dan er daadwerkelijk overleden zijn .
Ik denk dat de achterhoek van Liberia geen goede connecties en/of controle mechanismen hebben, minder dan de helft van de volwassenen kan lezen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze hebben toch genoeg controle/connecties om te komen met any old cijfer dat ze willen doorgeven aan hun media vrienden.
Denk ook dat dat de onduidelijkheid over de hoeveelheid doden verklaart.quote:Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik denk dat de achterhoek van Liberia geen goede connecties en/of controle mechanismen hebben, minder dan de helft van de volwassenen kan lezen.
Ik bedoel dat grote organisaties hebben dikke connecties met de MSM,en kunnen gewoon 'n cijfer aan de media geven.Ik denk niet dat 't maakt erg veel uit als de cijfers kloppen of niet,zolang de MSM krijgt 'n verhaal dat versterkt en steunt de hoax/hype/enormous exaggeration/whatever.quote:Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik denk dat de achterhoek van Liberia geen goede connecties en/of controle mechanismen hebben, minder dan de helft van de volwassenen kan lezen.
Waar haal jij je cijfers dan vandaan die laten zien dat dit niet klopt en een hoax is?quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat grote organisaties hebben dikke connecties met de MSM,en kunnen gewoon 'n cijfer aan de media geven.Ik denk niet dat 't maakt erg veel uit als de cijfers kloppen of niet,zolang de MSM krijgt 'n verhaal dat versterkt en steunt de hoax/hype/enormous exaggeration/whatever.
Ik weet geen cijfers.Ik vind de hele gedoe enorme overdreven.quote:Op zondag 21 december 2014 14:36 schreef nikao het volgende:
[..]
Waar haal jij je cijfers dan vandaan die laten zien dat dit niet klopt en een hoax is?
quote:Op zondag 21 december 2014 14:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet geen cijfers.Ik vind de hele gedoe enorme overdreven.
Ebola was toch ontdekt in de jaren 70.Als 't manmade is dat weet ik niet. Ik denk niet dat 't zo'n grote uitbraak is als de media e.a. hoeren willen ons laten denken/geloven.quote:Op zondag 21 december 2014 14:42 schreef nikao het volgende:
[..]'ik vind' is een mening, terwijl jij het als waarheid claimt. Of ontken je de uitbraak niet maar vind je het alsnog overdreven?
Op basis waarvan denk je dat dan? Je gelooft de cijfers niet maar je hebt geen andere bron van andere cijfers of welke reden dan ook om het niet te geloven?quote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ebola was toch ontdekt in de jaren 70.Als 't manmade is dat weet ik niet. Ik denk niet dat 't zo'n grote uitbraak is als de media e.a. hoeren willen ons laten denken/geloven.
klinkt spannend, enige ondersteuning hiervan of weer een onderbuikgevoel?quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat grote organisaties hebben dikke connecties met de MSM,en kunnen gewoon 'n cijfer aan de media geven.Ik denk niet dat 't maakt erg veel uit als de cijfers kloppen of niet,zolang de MSM krijgt 'n verhaal dat versterkt en steunt de hoax/hype/enormous exaggeration/whatever.
Want de beelden ik heb gezien ziet er nep uit en kan makkelijk in scene gezet imo.quote:Op zondag 21 december 2014 16:22 schreef nikao het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat dan? Je gelooft de cijfers niet maar je hebt geen andere bron van andere cijfers of welke reden dan ook om het niet te geloven?![]()
Leef je zo in je eigen wereld en werkelijkheid dat je willekeurig zaken wel en niet geloofd?
Je antwoord is dus een heel duidelijke JA op mijn vraag.quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want de beelden ik heb gezien ziet er nep uit en kan makkelijk in scene gezet imo.
Paar van de hulpverleners kan ook acteurs zijn,van wat ik heb gezien.
Ik heb niet gezegd dat ik denk dat zal ooit gebeuren(maasale vaccinaties) maar 't zal me ook niet verbazen als 't wel gaat verder.quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef .SP. het volgende:
[..]
klinkt spannend, enige ondersteuning hiervan of weer een onderbuikgevoel?
wacht trouwens nog steeds op de massale vaccinaties enzulks, wanneer wordt deze fase van het masterplan ingezet?
Ik heb m'n meningen en denkwijs als dat is wat je bedoelt.quote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef nikao het volgende:
[..]
Je antwoord is dus een heel duidelijke JA op mijn vraag.
"Leef je zo in je eigen wereld en werkelijkheid dat je willekeurig zaken wel en niet geloofd?"
Totaal gebaseerd op niets meer dan je eigen onderbuikgevoel inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 17:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb m'n meningen en denkwijs als dat is wat je bedoelt.
Totaal disconnected van reality want ik geloof er geen reet van TV reality dramas die iemand op TV vertelt dat 't echt is? Dat is 'n vreemde defintie van 'reality'. imo.quote:Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef nikao het volgende:
[..]
Totaal gebaseerd op niets meer dan je eigen onderbuikgevoel inderdaad.
Oftewel; totaal disconnected van reality
Nee, omdat je een willekeur hebt en een vooringenomen stelling in wat je wel en niet geloofd. En dat wordt niet door realiteit gevoed maar door je eigen onderbuik blijkbaar.quote:Op zondag 21 december 2014 17:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Totaal disconnected van reality want ik geloof er geen reet van TV reality dramas die iemand op TV vertelt dat 't echt is? Dat is 'n vreemde defintie van 'reality'. imo.
Ik heb 'n heel goede connectie met reality,dankje wel.
Ik denk ik heb goed genoeg redenen om te denken dat er iets heel erg verdacht van wat we zien op TV/MSM enz.quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef nikao het volgende:
[..]
Nee, omdat je een willekeur hebt en een vooringenomen stelling in wat je wel en niet geloofd. En dat wordt niet door realiteit gevoed maar door je eigen onderbuik blijkbaar.
Oh shit- so we have to hear even more nonsense about ebola for the whole of next year?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
West Africa's Ebola crisis is likely to last until the end of 2015, says a leading researcher who helped to discover the virus.
Peter Piot, who has just returned from Sierra Leone, told the BBC that he was encouraged by progress there and by the promise of new anti-viral therapies.
But he also warned that vaccines would take time to develop.
The current Ebola outbreak, the deadliest to date, has so far killed more than 7,300 people.
Most of the victims have been in Sierra Leone, Liberia and Guinea.
Prof Piot was one of the scientists who discovered Ebola in 1976 and is now Director of the London School of Hygiene and Tropical Medicine.
He said that even though the outbreak has peaked in Liberia and was likely to peak in Sierra Leone in the next few weeks, the epidemic could have a "very long tail and a bumpy tail".
"This epidemic all started with one case" - Professor Peter Piot
"The Ebola epidemic is still very much there. People are still dying, new cases are being detected," he told the BBC World Service's Newsday programme.
"We need to be ready for a long effort, a sustained effort [for] probably the rest of 2015."
But he added that he was impressed by the progress that he had seen in Sierra Leone.
"Treatment centres have now been established across the country with British help. You don't see any longer the scenes where people are dying in the streets," he said.
He also said he was also encouraged that thanks to simple treatments such as intravenous fluids and antibiotics, mortality rates had fallen to as low as one in three.
"Getting it below that will require specific therapies that are now going to be tested," he said, adding that he hoped that within three months it would be clear which anti-viral therapies were effective.
Developing a vaccine would be more complicated, he said, but must be done "so that when there is another epidemic or maybe when this epidemic drags on for a long time, that we have that vaccine available
http://www.bbc.com/news/world-africa-30595352
Nee hoor, daar is een prima oplossing voor:quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Tingo het volgende:
Oh shit- so we have to hear even more nonsense about ebola for the whole of next year?
Wat is dat toch? Wil je zo graag trollen?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh shit- so we have to hear even more nonsense about ebola for the whole of next year?
Jij noemt het nonsense. De ziekte heeft complete landen platgelegd, dat ebt wel even na.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor + als je al weinig nieuws kijkt kan je het moeilijk tegen komen + het zit al aardig op de achterklap, en je zal alleen berichten horen welk land virus vrij is en of het afgelopen is!quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gewoon niet posten in dit topic!quote:Op woensdag 24 december 2014 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is een prima oplossing voor:
[ afbeelding ]
Hoe kan jij weten hoe veel ' nieuws' ik volgen?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor + als je al weinig nieuws kijkt kan je het moeilijk tegen komen + het zit al aardig op de achterklap, en je zal alleen berichten horen welk land virus vrij is en of het afgelopen is!
En er zit een zap knop op je AB en je kan veel nieuws met een muisklik weg klikken
[..]
Gewoon niet posten in dit topic!
Maar nee, het moet wel even gemeld worden dat mijnheer het nieuws beu is!
Die verschrikkelijke season finalequote:Op woensdag 24 december 2014 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Ja, het CDC in Atlanta. The Walking Dead in seizoen 1: het CDC in Atlanta. Ik vind het een leuke toevalligheid
Was tof man.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke season finale
Onbegrijpelijk, iemand die uit een besmet gebied komt waar ze hulpverlening heeft gedaan kan gewoon zo het land in. Pas nadat ze ziek is geworden in quarantaine gezetquote:Hulpverlener Schotland heeft ebola | NOS
In Schotland is bij een hulpverlener ebola vastgesteld. De patiënt ligt in een ziekenhuis in Glasgow. Volgens de BBC is het een vrouw. Ze was gisteravond teruggekeerd uit Sierra Leone, waar ze had geholpen bij de bestrijding van het dodelijke virus.
De vrouw werd vanochtend in het ziekenhuis opgenomen toen ze zich onwel voelde. Ze is in Glasgow in quarantaine geplaatst en wordt zo snel mogelijk overgebracht naar een gespecialiseerd ziekenhuis in Londen.
Onderzocht wordt met wie de vrouw onlangs contact heeft gehad. Omdat de ziekte in een vroeg stadium is vastgesteld, is de kans zeer klein dat de vrouw anderen heeft besmet, benadrukken gezondheidsmedewerkers.
De hulpverlener reisde gisteren van Sierra Leone, via Casablanca en Londen Heathrow naar Glasgow Airport en arriveerde daar rond 23.30 uur met een vlucht van British Airways. Er is een noodnummer ingesteld voor mensen die op de vlucht van Londen naar Glasgow zaten.
"Schotland heeft zich hierop voorbereid sinds het begin van de uitbraak in West-Afrika", zegt premier Sturgeon. "Ik ben ervan overtuigd dat we goed voorbereid zijn." De premier heeft over de zaak contact gehad met haar Britse collega Cameron.
Tot nu toe was de Britse verpleegkundige William Pooley de enige ebola-patiënt van het Verenigd Koninkrijk. Hij herstelde na behandeling in Londen en reisde terug naar West-Afrika.
Inmiddels zijn meer dan 20.000 mensen besmet geraakt met het virus. Bijna 8000 mensen zijn overleden aan de ziekte, vooral in Sierra Leone, Liberia en Guinee.
Bron: nos.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |