Ja, die beschuldiging begrijp ik ook niet. Daar hebben de mensen die geholpen worden dankzij zijn inzet helemaal geen boodschap aan of last van. Deze beschuldiging van schijnheiligheid komt meer over als afgunst..quote:Op woensdag 26 november 2014 19:10 schreef ems. het volgende:
Wat is er precies schijnheilig? Dat hij zo min mogelijk belasting wilt betalen?
Zwak verweer hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die beschuldiging begrijp ik ook niet. Daar hebben de mensen die geholpen worden dankzij zijn inzet helemaal geen boodschap aan of last van. Deze beschuldiging van schijnheiligheid komt meer over als afgunst..
Tja, dat is een beetje het ding. Hij wordt er zelf absoluut niet slechter van (daar geloof ik iig niets van). Maar het geld wat hij ermee opbrengt kan goed gebruikt worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die beschuldiging begrijp ik ook niet. Daar hebben de mensen die geholpen worden dankzij zijn inzet helemaal geen boodschap aan of last van. Deze beschuldiging van schijnheiligheid komt meer over als afgunst..
"Don't do as I do, do as I say."quote:Op woensdag 26 november 2014 19:10 schreef ems. het volgende:
Wat is er precies schijnheilig? Dat hij zo min mogelijk belasting wilt betalen?
Ga je ook een nummer opnemen EMS.?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:22 schreef ems. het volgende:
Ik verspreid ook altijd dodelijk ziektes en ga dan met de pet rond. Verder moet je bangmakerij in jouw situatie niet gebruiken als argument.
Nee, denk ook niet dat hij er een centje pijn van heeft en misschien wel voordeel. En een aureooltje. Maar dat maakt helemaal niets uit voor de mensen die door zijn acties geholpen worden en dat is mijn punt.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje het ding. Hij wordt er zelf absoluut niet slechter van (daar geloof ik iig niets van). Maar het geld wat hij ermee opbrengt kan goed gebruikt worden.
Doel heiligt de middelen zeg maar. Idem met dat Live Aid gebeuren...
Dat is zeker heel goed nieuwsquote:Op donderdag 27 november 2014 10:13 schreef .SP. het volgende:
Goed begin:
http://www.powned.tv/nieu(...)riment_ebolavac.html
Kan toch allebei? Op dit moment is ebola de grootste zorg.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef DonnyDarko het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waar we ons druk om maken.. wereldwijd zijn er iets van 10,000 man besmet met Ebola.
Het virus is al bekend sinds halverwege de jaren 70, en is niet extreem besmettelijk.
Gemiddeld besmet een persoon die Ebola heeft maar 2 anderen, er zijn veel "explosievere" ziektes.
Tuurlijk, het is niet mooi maar ik heb het idee dat het allemaal een media hype is.
Volgensmij kunnen we beter wat aan Malaria doen voordat dat gaat muteren.
Maarach, baaaaah baaaaaaah baaaaaaah zullen we maar zeggen met zn allen
malaria is men ook erg druk mee bezig, o.a. een genetisch gemanipuleerde mug die het minder snel kan verspreiden.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef DonnyDarko het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waar we ons druk om maken.. wereldwijd zijn er iets van 10,000 man besmet met Ebola.
Het virus is al bekend sinds halverwege de jaren 70, en is niet extreem besmettelijk.
Gemiddeld besmet een persoon die Ebola heeft maar 2 anderen, er zijn veel "explosievere" ziektes.
Tuurlijk, het is niet mooi maar ik heb het idee dat het allemaal een media hype is.
Allemaal waar, echter is het een land waar de medische voorzieningen en voorlichting slecht zijn een tikkende tijdbom.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef DonnyDarko het volgende:
Dat is misschien nog wel het grootste probleem.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:15 schreef .SP. het volgende:
[..]
Allemaal waar, echter is het een land waar de medische voorzieningen en voorlichting slecht zijn een tikkende tijdbom.
Tis erger dan gewoon 'n media hype denk ik. Tis geldmakerij van bangmakerij.Het geeft de right wing nog meer reden om te zeiken over immigratie met de "Close the borders!Stop those dirty foreigners coming to our country and infecting us all! They are all so stupid they can't look after themselves properly and we the Wonderful West must go to save them all from themselves! And they are so stupid they beleive in voodoo and that ebola is a media hoax!"quote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef DonnyDarko het volgende:
Hoe vaak heb je dit nu al geschreven?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis erger dan gewoon 'n media hype denk ik. Tis geldmakerij van bangmakerij.Het geeft de right wing nog meer reden om te zeiken over immigratie met de "Close the borders!Stop those dirty foreigners coming to our country and infecting us all! They are all so stupid they can't look after themselves properly and we the Wonderful West must go to save them all from themselves! And they are so stupid they beleive in voodoo and that ebola is a media hoax!"
How dare they!
Don't worry folks Bono&Co are the way!
Dat was de eerste keer.Hoezo?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit nu al geschreven?
Mensen met een Bono-fetish zijn altijd interessant.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer.Hoezo?
Waarom vraag je?
Heeft Bono er dan al voor gepleit om de immigratie te beperken?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis erger dan gewoon 'n media hype denk ik. Tis geldmakerij van bangmakerij.Het geeft de right wing nog meer reden om te zeiken over immigratie met de "Close the borders!Stop those dirty foreigners coming to our country and infecting us all! They are all so stupid they can't look after themselves properly and we the Wonderful West must go to save them all from themselves! And they are so stupid they beleive in voodoo and that ebola is a media hoax!"
How dare they!
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mooi stukje over Bono de (schijn)heilige![]()
http://www.dewereldmorgen(...)digt-fiscale-dumping
Oke, leuk dat je het Bono en co noemt, maar Bono is er voor gevraagd door Bob Geldof die achter al dit zit net als Live Aid (1985) en Live 8 (2005).quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
How dare they!
Dit zijn de laatste cijfers:quote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef DonnyDarko het volgende:
Ja, het is een stuitende toon.quote:Op maandag 1 december 2014 13:49 schreef schommelstoel het volgende:
Het is ook best sneu dat veel uploaders van Ebola staged videos zichzelf zo betweterig neerzetten.
Dat het bijna lijkt op zelfverheerlijking, kijk eens wat ik allemaal weet en jullie leegheefden weten niets.
Lekkere aanpak hebben ze ook, als je mensen aansreekt op een toon als deze.
[ afbeelding ]
En maar denken dat ze wijsheid bezitten, als dat werkelijk zo was, dan hadden ze ook het vermogen om hoe dan ook normaal tegen wie dan ook te reageren, deze uploader laat alleen maar heel goed zien dat hij zelf geen drol toevoegt aan deze aardkloot.
Man man man man man.
Precies, ze doen eigenlijk precies waar ze anderen van beschuldigen, haat en angst zaaien.quote:
Die neemt dus nauwelijks toe. In Liberia neemt hij zelfs af. Alleen in SL er er een lichte verhogingen van de snelheid.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Het probleem is niet zozeer het aantal besmette mensen, maar de snelheid waarmee die hoeveelheid toeneemt
Die mag je me uitleggen. Op FB graag.quote:Op zondag 7 december 2014 23:56 schreef DeMolay het volgende:
Wat is jouw mening dan, moeten we die mensen weren ?
of blijf je maar artiekelen plaatsen als ter uw informatie ,met je mod status terwijl je anderen posters op dit forum er voor ditzelfde vergrijp op hen plaats zet ?
tjezus !quote:"Nu komt het dus uit het niks was er in een keer vanuit het weiland een soort storing in ons zicht , mijn vrouw spreekt alleen Engels en ik was verbaasd naar haar reactie ik dacht dat het aan mij lag maar zij had het ook.
Alsof je een seconde lang een soort ruis ziet. Nog nooit eerder ervaren dus maar ze zei, “Did you just see that blur? Like TV snow? Ja haar Engels is niet optimaal maar toch.
Op het weiland stond wat , het is donker maar de schaduw van een bolvormig iets stond er op (ik schat 10 meter hoog, 20 breed ). Het weiland is normaal alleen bewoond door ganzen en eenden, die allemaal weg waren.
Een man kwam naar ons toe, zei niks maar ik en mijn vrouw kregen de zelfde boodschap: Behoed je zelf voor wat er gaat komen bescherm je kind en verlaat dit land ga naar Maleisië, of all places Maleisië waarom weet ik niet . Maar moest het Borneo eiland zijn . Het werd niet benoemd maar in beeld gebracht niet visueel. Tja kan het niet zo goed uitleggen als je het zelf niet gehad heb.
Het was geen gray zoals ik opgezocht heb zag er niet uit zoals een gray. Maar hij behoede ons voor de grays, die een vaccin uit zouden brengen voor ebola. Maar daarmee ook de controle over de mens gaan krijgen. 2015."
bron
Die reacties onder het berichtquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef schommelstoel het volgende:
Ebola-alarm langs A27: persoon naar ziekenhuis
Hulpdiensten hebben vanmiddag iemand langs de A27 bijgestaan die onwel werd. Volgens de politie is de persoon in gebied geweest waar ebola veel voorkomt.
De persoon werd onwel in een auto op een parkeerplaats bij Noordeloos vlakbij Lexmond. Hulpverleners met beschermende pakken hielpen de persoon uit haar auto en vervoerden hem of haar naar het Erasmus MC in Rotterdam.
Het is in Nederland vier keer eerder voorgekomen dat iemand wordt opgenomen met verschijnselen van ebola. Tot nu toe bleek dat telkens loos alarm. Volgens de politie is bezoek aan een risicogebied en koorts genoeg reden om een persoon af te voeren.
Inderdaad, of als je in een westers ziekenhuis bent gewoon intraveneus vocht toedienen. Maar dat wisten we natuurlijk al lang. In Nigeria heeft men gewoon voor het beste alternatief na intraveneus gekozen en dat werkt blijkbaar bijna net zo goed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
How ‘phenomenal’ staff in Nigeria cut Ebola fatality rate in half
When the World Health Organization declared Nigeria officially Ebola-free in October, most of the fanfare centred on how Africa’s most populous country had managed to keep the virus from spreading.
But there was another, less heralded aspect of Nigeria’s success story that a Canadian doctor and her colleagues wanted to explore in more depth: How had 12 of Nigeria’s 20 Ebola patients beaten the virus?
The hospitals in Nigeria weren’t maybe to the standards of a Western hospital in terms of equipment, but the staff were phenomenal. They managed to get a very high survival rate,” said Eilish Cleary, a New Brunswick chief medical officer of health who travelled to Nigeria to provide epidemiological support to the World Health Organization during the outbreak. “Case fatality rate for Ebola can be up to 70 to 90 per cent. In Nigeria, it was 40 per cent.”
Dr. Cleary conducted detailed, videotaped interviews with six of the Nigerian patients to learn more about their treatment and recovery. The key to their survival seemed to be guzzling a stunning amount of water with oral rehydration solution [ORS] to fend off the cascade of internal failures typically caused by the virus.
Some of the survivors drank as much as five or six litres of ORS a day, an impressive feat considering Ebola can cause persistent vomiting and leave patients too weak to lift a bottle to their lips.
Only one of the six interviewed patients received intravenous fluids, another intervention that has been shown to increase the odds of survival, but which is not always available at poorly resourced treatment centres in West Africa where patients often arrive too late in the course of the disease for ORS to be effective.
“I was really encouraged to drink,” nurse Tochi Anunobi, one of the survivors, told Dr. Cleary in an interview shared with The Globe and Mail. “I was even drinking if I was sleeping. When I wake up to urinate, I will drink.”
Although the sample size is small, Nigeria’s experience is part of a larger body of treatment evidence that is growing – sadly – because of the sheer volume of cases and starkly varied health-care settings in which patients have been treated during the worst Ebola outbreak in history, which has killed more than 6,200 mostly West Africans, according to the WHO’s most recent official figures.
http://www.theglobeandmai(...)alf/article21985318/
Dus ORS. Drinken, drinken en nog meer drinken.
Geweldig he?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Inderdaad, of als je in een westers ziekenhuis bent gewoon intraveneus vocht toedienen. Maar dat wisten we natuurlijk al lang. In Nigeria heeft men gewoon voor het beste alternatief na intraveneus gekozen en dat werkt blijkbaar bijna net zo goed.
Kwam weer woordje in voorbij wat ik vaker had gehoord.quote:Op maandag 1 december 2014 10:06 schreef SicSicSics het volgende:
Gaat Jeff C. ook rectificeren als hij geen gelijk krijgt? Bijvoorbeeld wanneer de Zombie Apocalypse niet uitbreekt na het vaccineren in West-Afrika?
Hij lult lekker vanachter zijn keyboard. Echt geen greintje respect voor dit soort mensen...
Ik zal de rest van de video proberen te bekijken.
(Zieke) Mensen uitlachen omdat het toch 'niet echt' is.Vage ideeen over de kleur groen en mind control/ programming. Een thermometer een mind-control tool noemen om je psychologisch voor te beiden op een 'gun to your head'...
Die gast is echt niet lekker!
Maar we zullen zien; hij claimt oa. dat we 'binnenkort' (Soon!..alsof dat geen bangmakerij is
) verplichte vaccinatie gaan krijgen tegen Ebola en dat daarna de zombie apocalypse begint.
Ik zet 10 euro op geen verplichte vaccinatie en 100 euro op geen zombie apocalypse door de vaccinatie! Wie durft?
Klinkt als meer MSM gebluff.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:50 schreef Perox het volgende:
Ik stond vanmiddag in de "Ebola file" die volgens de radio was ontstaan door een "Ebola-verdachte" die was afgevoerd naar het ziekenhuis.
Wat zouden eigenlijk je rechten zijn? Of mogen ze je ook tegen je wil afvoeren in zo'n scenario? Niet dat daar hier sprake van was, ik neem aan dat die mevrouw blij was dat ze langs de A27 werd geholpen door de men in white.
Ik vraag me wel af hoe dat dan in gang zou zijn gezet?
"Hallo 112? -kuch kuch hoest"
"Ik sta hier langs de A27 en ik wil graag worden opgehaald. Ik denk dat ik Ebola heb!"
"-Tuurlijk mevrouw, komt in orde".
klinkt inderdaad niet lekker, maar hoe zou je het anders willen noemen?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:14 schreef Perox het volgende:
Er wordt wel weer gerept over een "Ebolaverdachte", wat ik echt geen frisse term vind.
OMG! Mannen in witte jassen!quote:Op woensdag 10 december 2014 08:04 schreef Perox het volgende:
NOS heeft wel beeldmateriaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: http://nos.nl/artikel/200(...)al-in-nederland.html
Time magazine.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
De mensen die strijden tegen de ebola-epidemie zijn door het tijdschrift Time verkozen tot 'Persoon van het Jaar.'
Dat maakt het tijdschrift woensdag bekend.
Dit jaar heeft het ebola-virus voor duizenden doden gezorgd in West-Afrikaanse landen. Iedereen die in de getroffen landen het virus bestrijdt, loopt een grote kans om zelf besmet te raken.
Voor Time is dat de reden dat deze mensen de titel Persoon van het Jaar verdienen. "De rest van de wereld kan rustig slapen omdat er 's nachts een groep mannen en vrouwen opstaan om de ziekte te bestrijden. Vanwege de moedige daden van deze strijders zijn ze Persoon van het Jaar."
http://www.nu.nl/buitenla(...)ar-volgens-time.html
Artikel in Time:
http://time.com/time-person-of-the-year-ebola-fighters-choice/
Wegens MSM, of heb je een andere reden om dat te schrijven? (want op deze manier draagt het niet veel bij aan het topicquote:
Tis heel lang geleden dat ik Time heb gelezen.Ik vond 't altijd n middle class conservative propaganda blad...zoiets als Elsevier of zo.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wegens MSM, of heb je een andere reden om dat te schrijven? (want op deze manier draagt het niet veel bij aan het topic)
Goh verrassend. Ebola is een Hoax. BadPharma speelt vuilspel. Whats newquote:De grote ebolaleugen... Hoe de gezondheidsindustrie een zoveelste hype creëerde om fondsen op te halen
De gezondheidsindustrie heeft rond ebola een hype gecreëerd met als enig doel fondsen binnen te halen en een epidemie te bestrijden die ze - net als vele van haar voorgangers - gewoon onder controle had. Dat schrijft Forbes-journalist Michael Fumento in een opiniestuk in de New York Post.
De bureaucraten van de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO) zullen uiteraard niet toegeven dat de epidemie haar piek al had bereikt vooraleer de organisatie actie ondernam. Net als dat met Aids, Sars, de vogelgriep en de laatste twee ebola-uitbraken was gebeurd. Maar zolang de media hier gretig op inspelen en politici hen miljarden dollars blijven toegooien mag weinig of geen verandering worden verwacht, merkt Fumento op.
Hij verwijst daarbij naar een artikel dat een aantal weken geleden door The New York Times werd gepubliceerd en waarin werd gesteld dat ebola snel 10.000 nieuwe besmettingen per week zou kunnen veroorzaken en meer geld nodig is om de epidemie te bestrijden. Wat en wanneer ‘snel’ is wordt niet gestipuleerd.
Ian Smith, de directeur van de Wereld Gezondheidsorganisatie spreekt nog sterkere taal. Volgens hem is ebola ‘de gevaarlijkste en meest dringende noodsituatie uit de moderne tijd.’
Vandaag blijkt dat ebola helemaal onderaan het lijstje van andere epidemieën als Aids, Sars en andere voornoemde ziektes rangschikt. De WHO blonk vooral uit in het geven van cijfers die daarna weinig acuraat bleken, zoals die 10.000 per week.
Dan was er nog het Centers for Disease Control and Prevention, dat voorspelde dat tegen 20 januari 2015 het aantal besmettingen tussen de 540.000 en 1,5 miljoen zou liggen. Voorspellingen die in de verste verste niet in de buurt van de ware omvang van de ebola-epidemie komen.
Eén maand voor die datum zijn in totaal nu minder dan 19.000 gevallen gerapporteerd.
Schaars zijn de media die de foute berichtgeving en de valse cijfers, door de gezondheidsindustrie naar voren geschoven, hebben weten temperen, besluit Fumento. Kranten, tv-kanalen en andere magazines sprongen zoals altijd gretig op de sensatiekar van wat vandaag als 'de grote ebola-leugen' mag worden omschreven.
bron
een hype hoeft geen leugen te zijnquote:
een dodelijke epidemie die door helden succesvol wordt bestreden wordt weer eens neergezet als een leugen. Hoe triest zijn die keyboard jockeys die jouw bronnen van waarheid zijn wel niet.....quote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Goh verrassend. Ebola is een Hoax. BadPharma speelt vuilspel. Whats new
Uit het stuk dat je quote blijkt duidelijk dat dat hier dan ook niet het geval is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:36 schreef Lambiekje het volgende:
Een hype hoeft geen leugen te zijn.
Nee Lambiekje. Ebola is geen hoax.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Goh verrassend. Ebola is een Hoax. BadPharma speelt vuilspel. Whats new
jazeker wel. Niet dat mensen niet ziek zijn ... maar ebola-uitbraak is een hoax.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee Lambiekje. Ebola is geen hoax.
Altijd het zelfde gelul toch. BigFharma, MSM, illuminati, aliens etc.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:09 schreef .SP. het volgende:
[..]
een dodelijke epidemie die door helden succesvol wordt bestreden wordt weer eens neergezet als een leugen. Hoe triest zijn die keyboard jockeys die jouw bronnen van waarheid zijn wel niet.....
Top. Je schrijft illuminati foutloosquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd het zelfde gelul toch. BigFharma, MSM, illuminati, aliens etc.
Ik vond fharma er al zo raar uitzienquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top. Je schrijft illuminati foutloosNog even oefenen op Big Pharma
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vond fharma er al zo raar uitzienEn ik heb extra hard m'n best gedaan op illuminati omdat ik wist dat jij het zou lezen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jazeker wel. Niet dat mensen niet ziek zijn ... maar ebola-uitbraak is een hoax.
Negers worden betaald om te veinsen zo dat de extreem ill-informde domme Europeaan misleid, bedrogen kan worden. Puur vooor winstmaximalisatie.
Ziektemanagment is een industrie.
Laatste cijfers Lambiekje:quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jazeker wel. Niet dat mensen niet ziek zijn ... maar ebola-uitbraak is een hoax.
Negers worden betaald om te veinsen zo dat de extreem ill-informde domme Europeaan misleid, bedrogen kan worden. Puur vooor winstmaximalisatie.
Ziektemanagment is een industrie.
Ze hebben toch genoeg controle/connecties om te komen met any old cijfer dat ze willen doorgeven aan hun media vrienden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laatste cijfers Lambiekje:
WHO telt 7.377 doden door ebola
De zeer besmettelijke virusziekte ebola heeft in West-Afrika al aan 7.373 mensen het leven gekost.
Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zijn ruim 19.000 mensen in Guinee, Liberië en Sierra Leone besmet (geweest) met de ziekte.
Het Wereldvoedselprogramma en de Landbouw- en Voedselorganisatie van de Verenigde Naties waarschuwden deze week dat ebola niet de enige dreiging voor het gebied is.
Voor honderdduizenden mensen dreigt ook honger. In maart kan het aantal bedreigde mensen opgelopen zijn tot een miljoen.
Sierra Leone is nog altijd het zwaarst getroffen met bijna 9.000 besmettingen, terwijl in Liberië bijna 8.000 mensen ebola opliepen. Omdat het dodental in Sierra Leone met nog geen 2.500 veel lager is dan de ruim 3.300 overledenen die Liberia heeft gemeld, stellen deskundigen vraagtekens bij de geloofwaardigheid van de cijfers die Sierra Leone levert.
http://www.nu.nl/buitenla(...)377-doden-ebola.html
Wel apart dat Sierra Leone meer doden heeft gemeld dan er daadwerkelijk overleden zijn .
Ik denk dat de achterhoek van Liberia geen goede connecties en/of controle mechanismen hebben, minder dan de helft van de volwassenen kan lezen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze hebben toch genoeg controle/connecties om te komen met any old cijfer dat ze willen doorgeven aan hun media vrienden.
Denk ook dat dat de onduidelijkheid over de hoeveelheid doden verklaart.quote:Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik denk dat de achterhoek van Liberia geen goede connecties en/of controle mechanismen hebben, minder dan de helft van de volwassenen kan lezen.
Ik bedoel dat grote organisaties hebben dikke connecties met de MSM,en kunnen gewoon 'n cijfer aan de media geven.Ik denk niet dat 't maakt erg veel uit als de cijfers kloppen of niet,zolang de MSM krijgt 'n verhaal dat versterkt en steunt de hoax/hype/enormous exaggeration/whatever.quote:Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik denk dat de achterhoek van Liberia geen goede connecties en/of controle mechanismen hebben, minder dan de helft van de volwassenen kan lezen.
Waar haal jij je cijfers dan vandaan die laten zien dat dit niet klopt en een hoax is?quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat grote organisaties hebben dikke connecties met de MSM,en kunnen gewoon 'n cijfer aan de media geven.Ik denk niet dat 't maakt erg veel uit als de cijfers kloppen of niet,zolang de MSM krijgt 'n verhaal dat versterkt en steunt de hoax/hype/enormous exaggeration/whatever.
Ik weet geen cijfers.Ik vind de hele gedoe enorme overdreven.quote:Op zondag 21 december 2014 14:36 schreef nikao het volgende:
[..]
Waar haal jij je cijfers dan vandaan die laten zien dat dit niet klopt en een hoax is?
quote:Op zondag 21 december 2014 14:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet geen cijfers.Ik vind de hele gedoe enorme overdreven.
Ebola was toch ontdekt in de jaren 70.Als 't manmade is dat weet ik niet. Ik denk niet dat 't zo'n grote uitbraak is als de media e.a. hoeren willen ons laten denken/geloven.quote:Op zondag 21 december 2014 14:42 schreef nikao het volgende:
[..]'ik vind' is een mening, terwijl jij het als waarheid claimt. Of ontken je de uitbraak niet maar vind je het alsnog overdreven?
Op basis waarvan denk je dat dan? Je gelooft de cijfers niet maar je hebt geen andere bron van andere cijfers of welke reden dan ook om het niet te geloven?quote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ebola was toch ontdekt in de jaren 70.Als 't manmade is dat weet ik niet. Ik denk niet dat 't zo'n grote uitbraak is als de media e.a. hoeren willen ons laten denken/geloven.
klinkt spannend, enige ondersteuning hiervan of weer een onderbuikgevoel?quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat grote organisaties hebben dikke connecties met de MSM,en kunnen gewoon 'n cijfer aan de media geven.Ik denk niet dat 't maakt erg veel uit als de cijfers kloppen of niet,zolang de MSM krijgt 'n verhaal dat versterkt en steunt de hoax/hype/enormous exaggeration/whatever.
Want de beelden ik heb gezien ziet er nep uit en kan makkelijk in scene gezet imo.quote:Op zondag 21 december 2014 16:22 schreef nikao het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat dan? Je gelooft de cijfers niet maar je hebt geen andere bron van andere cijfers of welke reden dan ook om het niet te geloven?![]()
Leef je zo in je eigen wereld en werkelijkheid dat je willekeurig zaken wel en niet geloofd?
Je antwoord is dus een heel duidelijke JA op mijn vraag.quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want de beelden ik heb gezien ziet er nep uit en kan makkelijk in scene gezet imo.
Paar van de hulpverleners kan ook acteurs zijn,van wat ik heb gezien.
Ik heb niet gezegd dat ik denk dat zal ooit gebeuren(maasale vaccinaties) maar 't zal me ook niet verbazen als 't wel gaat verder.quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef .SP. het volgende:
[..]
klinkt spannend, enige ondersteuning hiervan of weer een onderbuikgevoel?
wacht trouwens nog steeds op de massale vaccinaties enzulks, wanneer wordt deze fase van het masterplan ingezet?
Ik heb m'n meningen en denkwijs als dat is wat je bedoelt.quote:Op zondag 21 december 2014 17:22 schreef nikao het volgende:
[..]
Je antwoord is dus een heel duidelijke JA op mijn vraag.
"Leef je zo in je eigen wereld en werkelijkheid dat je willekeurig zaken wel en niet geloofd?"
Totaal gebaseerd op niets meer dan je eigen onderbuikgevoel inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 17:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb m'n meningen en denkwijs als dat is wat je bedoelt.
Totaal disconnected van reality want ik geloof er geen reet van TV reality dramas die iemand op TV vertelt dat 't echt is? Dat is 'n vreemde defintie van 'reality'. imo.quote:Op zondag 21 december 2014 17:29 schreef nikao het volgende:
[..]
Totaal gebaseerd op niets meer dan je eigen onderbuikgevoel inderdaad.
Oftewel; totaal disconnected van reality
Nee, omdat je een willekeur hebt en een vooringenomen stelling in wat je wel en niet geloofd. En dat wordt niet door realiteit gevoed maar door je eigen onderbuik blijkbaar.quote:Op zondag 21 december 2014 17:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Totaal disconnected van reality want ik geloof er geen reet van TV reality dramas die iemand op TV vertelt dat 't echt is? Dat is 'n vreemde defintie van 'reality'. imo.
Ik heb 'n heel goede connectie met reality,dankje wel.
Ik denk ik heb goed genoeg redenen om te denken dat er iets heel erg verdacht van wat we zien op TV/MSM enz.quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef nikao het volgende:
[..]
Nee, omdat je een willekeur hebt en een vooringenomen stelling in wat je wel en niet geloofd. En dat wordt niet door realiteit gevoed maar door je eigen onderbuik blijkbaar.
Oh shit- so we have to hear even more nonsense about ebola for the whole of next year?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
West Africa's Ebola crisis is likely to last until the end of 2015, says a leading researcher who helped to discover the virus.
Peter Piot, who has just returned from Sierra Leone, told the BBC that he was encouraged by progress there and by the promise of new anti-viral therapies.
But he also warned that vaccines would take time to develop.
The current Ebola outbreak, the deadliest to date, has so far killed more than 7,300 people.
Most of the victims have been in Sierra Leone, Liberia and Guinea.
Prof Piot was one of the scientists who discovered Ebola in 1976 and is now Director of the London School of Hygiene and Tropical Medicine.
He said that even though the outbreak has peaked in Liberia and was likely to peak in Sierra Leone in the next few weeks, the epidemic could have a "very long tail and a bumpy tail".
"This epidemic all started with one case" - Professor Peter Piot
"The Ebola epidemic is still very much there. People are still dying, new cases are being detected," he told the BBC World Service's Newsday programme.
"We need to be ready for a long effort, a sustained effort [for] probably the rest of 2015."
But he added that he was impressed by the progress that he had seen in Sierra Leone.
"Treatment centres have now been established across the country with British help. You don't see any longer the scenes where people are dying in the streets," he said.
He also said he was also encouraged that thanks to simple treatments such as intravenous fluids and antibiotics, mortality rates had fallen to as low as one in three.
"Getting it below that will require specific therapies that are now going to be tested," he said, adding that he hoped that within three months it would be clear which anti-viral therapies were effective.
Developing a vaccine would be more complicated, he said, but must be done "so that when there is another epidemic or maybe when this epidemic drags on for a long time, that we have that vaccine available
http://www.bbc.com/news/world-africa-30595352
Nee hoor, daar is een prima oplossing voor:quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Tingo het volgende:
Oh shit- so we have to hear even more nonsense about ebola for the whole of next year?
Wat is dat toch? Wil je zo graag trollen?quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh shit- so we have to hear even more nonsense about ebola for the whole of next year?
Jij noemt het nonsense. De ziekte heeft complete landen platgelegd, dat ebt wel even na.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor + als je al weinig nieuws kijkt kan je het moeilijk tegen komen + het zit al aardig op de achterklap, en je zal alleen berichten horen welk land virus vrij is en of het afgelopen is!quote:Op woensdag 24 december 2014 19:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gewoon niet posten in dit topic!quote:Op woensdag 24 december 2014 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is een prima oplossing voor:
[ afbeelding ]
Hoe kan jij weten hoe veel ' nieuws' ik volgen?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor + als je al weinig nieuws kijkt kan je het moeilijk tegen komen + het zit al aardig op de achterklap, en je zal alleen berichten horen welk land virus vrij is en of het afgelopen is!
En er zit een zap knop op je AB en je kan veel nieuws met een muisklik weg klikken
[..]
Gewoon niet posten in dit topic!
Maar nee, het moet wel even gemeld worden dat mijnheer het nieuws beu is!
Die verschrikkelijke season finalequote:Op woensdag 24 december 2014 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Ja, het CDC in Atlanta. The Walking Dead in seizoen 1: het CDC in Atlanta. Ik vind het een leuke toevalligheid
Was tof man.quote:Op donderdag 25 december 2014 12:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke season finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |