Ik hoop het man. Het is erg genoeg wat daar nu gebeurt.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We weten waar ebola vandaan komt.
Jij denkt dat Siera Leone overvallen wordt door (buitenlands) militair ingrijpen? Dat ze daar ongevraagd en onaangekondigd aankomen op de kust?
Daar worden afspraken over gemaakt hoor, mocht het zo ver komen. Anders is het een oorlogsverklaring.
Dat is het zeker. Hopelijk komt er nu snel een medicijn wat snel in produktie genomen kan worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik hoop het man. Het is erg genoeg wat daar nu gebeurt.
Zouden ze op Haïti het geld al hebben gekregen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Tot nu toe is in Nederland ruim 3,8 miljoen euro opgehaald voor de strijd tegen ebola in Afrika.
Met dat tussensaldo begint zaterdag de nationale actieweek Stop de ebola-ramp! van Giro555. Dat hebben de Samenwerkende Hulporganisaties laten weten.
Actievoorzitter Henri van Eeghen is ''dankbaar voor dit prachtige startbedrag. Nederland laat weer zien hoe begaan we zijn met het lot van de slachtoffers van ebola''.
Zaterdag wordt de nationale actieweek op twee plaatsen afgetrapt.
Eigen acties
De komende actieweek is bedoeld om nog meer geld op te halen. Mensen kunnen zelf acties aanmelden bij Giro555.
Tientallen hebben dat inmiddels al gedaan, variërend van kerken die hun collecte-opbrengst doneren, een pizzaketen die een bedrag per pizza doneert tot scholen die lege flessen gaan inzamelen.
De week wordt vrijdag afgesloten met een grote actie bij Beeld en Geluid op het Mediapark in Hilversum.
http://www.nu.nl/binnenla(...)38-miljoen-euro.html
Zo, dat is een goede start. Had ik niet verwacht eigenlijk.
Giro555 haalt miljoenen op, maar verdeelt ze verkeerd (tegen beter weten in)quote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zouden ze op Haïti het geld al hebben gekregen?
Beter dan de gebroken plaat van sommige users.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef Tingo het volgende:
Ik hoop dat ze hoeven niet de vreselijk,pijnlijke plaat van Bono&Co.te horen.
Net als jij hoeven ze er niet naar te luisteren, maar wellicht hebben ze iets aan het geld wat er mee opgehaald wordt.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef Tingo het volgende:
Ik hoop dat ze hoeven niet de vreselijk,pijnlijke plaat van Bono&Co.te horen.
Ligt eraan precies waar 't geld gaat. Als de ebola crisis enorm overdrevend is en in scene gezet(ik vind de beelden niet overtuigend) dan geven ze maar ietsjes aan 'n paar klinieken/ziekenhuizen(kijk! zie wat goeds we doet!) en de rest kan naar 'n corrupte en/of tyranniek regering die geeft veel meer geld uit aan 't wapen industrie.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net als jij hoeven ze er niet naar te luisteren, maar wellicht hebben ze iets aan het geld wat er mee opgehaald wordt.
Dat zou best kunnen, maar dat doet toch niets af aan de motieven??quote:Op woensdag 26 november 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ligt eraan precies waar 't geld gaat. Als de ebola crisis enorm overdrevend is en in scene gezet(ik vind de beelden niet overtuigend) dan geven ze maar ietsjes aan 'n paar klinieken/ziekenhuizen(kijk! zie wat goeds we doet!) en de rest kan naar 'n corrupte en/of tyranniek regering die geeft veel meer geld uit aan 't wapen industrie.
Ik denk niet dat er veel veranderd is sinds 30jaar terug.
Als 't enorme hoax/overdrevende gedoe is, dan er is ook iets fout met de motieven.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat doet toch niets af aan de motieven??
Leg eens uit als je wilt?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als 't enorme hoax/overdrevende gedoe is, dan er is ook iets fout met de motieven.
Geldmakerij van bangmakerij.quote:
Nee, denk het niet.quote:
Ach - tis allemaal toneelspel. Grote drama maken van weinig.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, denk het niet.
Je hebt toch gezien wat een vreselijke ziekte het is? Dat moet toch bestreden worden? Medicijnen voor ontwikkeld worden, mensen bijgestaan, voorlichting gegeven. Dat kost geld. Veel geld.
Dus je mag Bono&Co eikels vinden maar ze proberen wel iets te doen.
En alweer de welbekende ironiequote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grote drama maken van weinig.
Much ado about nothing(oftewel heel weinig)
Mooi stukje over Bono de (schijn)heiligequote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je mag Bono&Co eikels vinden maar ze proberen wel iets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |