abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2014 @ 06:59:41 #101
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_146601322
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 01:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee dat zijn gewoon wereldwijde nieuws feitjes niks nieuws aan.
Mensen gaan dood bedrijven gaan stuk, er worden mensen geboren en er komen nieuwe bedrijven bij en morgen is er ook weer! dit zijn maar aantal voorbeelden, en ja er gaan nog steeds mensen dood door honger, er zal altijd een verschil tussen arm en rijk blijven!
Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is , ik kan niet uitsluiten dat het een leugen is op basis van jouw speculaties .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_146603297
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 06:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is ,
Omdat het nu eenmaal nieuws is.

Zwarte Piet is ook veel in het nieuws

De landing van ESA op een komeet gisteren was breed uitgemeten nieuws wereldwijd.

Wanneer is het punt dat jij besluit 'dit zijn teveel berichten, het moet wel nep zijn"?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146603721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK...maar ik heb niet gezegd dat er zijn mensen dood van ebola of het niet bestaat....ik ben van mening dat we hebben heel veel BS hype van de media gehad/hebben nog steeds.Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.
Ok, dus je gelooft wel dat er mensen aan Ebola zijn overleden. Wat voor media bullshit blijft er dan over?
pi_146603733
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De landing van ESA op een komeet gisteren was breed uitgemeten nieuws wereldwijd.

Wanneer is het punt dat jij besluit 'dit zijn teveel berichten, het moet wel nep zijn"?
Dave Roelvink is ook nep!
pi_146603833
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 06:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is , ik kan niet uitsluiten dat het een leugen is op basis van jouw speculaties .
Ja, heel gek dat ebola zo in het nieuws is. Eigenlijk moet de media er niet over berichten, dan is het er ook niet.
pi_146604601
quote:
11s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, heel gek dat ebola zo in het nieuws is. Eigenlijk moet de media er niet over berichten, dan is het er ook niet.
De bijlmerramp is ook gewoon in scene gezet net zoals de eerste en tweede wereldoorlog, het was veel te veel in het nieuws, dat kan gewoon niet goed zijn!
  donderdag 13 november 2014 @ 14:37:07 #107
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_146611193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Al jaren moet ik op internet het echte verhaal lezen van het nieuws en blijkt de msm misleidend of leugenachtig dus op het moment dat de msm doet alsof ze je van a tot z op de hoogte willen houden en ook nog angst aan het verspreiden zijn , zijn ze aan het afwijken van wat ze normaal gesproken doen en kan je er donder op zeggen dat er iets is wat ze willen dat je geloofd .
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 14:45:37 #108
45833 crew  Fogel
pi_146611538
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Al jaren moet ik op internet het echte verhaal lezen van het nieuws en blijkt de msm misleidend of leugenachtig dus op het moment dat de msm doet alsof ze je van a tot z op de hoogte willen houden en ook nog angst aan het verspreiden zijn , zijn ze aan het afwijken van wat ze normaal gesproken doen en kan je er donder op zeggen dat er iets is wat ze willen dat je geloofd .
Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_146614164
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Fogel het volgende:

[..]

Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.
Oeh, kijk uit Fogel!
Straks praat je hen nog een psychose aan :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_146614913
Nog meer nieuws over Ebola medicijnen

http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-30033400
  donderdag 13 november 2014 @ 17:30:59 #111
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_146617857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Fogel het volgende:

[..]

Beide kanten onderzoeken en dan je eigen mening vormen ipv een bron geloven .
  donderdag 13 november 2014 @ 17:31:15 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146617874
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146618803
quote:
Ik zie dat hij iig de cursus 'creatief associëren' heeft gevolgd :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146618997
quote:
Ja het is een feestje allemaal.
pi_146620319
Het West-Afrikaanse Liberia heeft donderdag de noodtoestand opgeheven. Die was uitgeroepen als gevolg van de uitbraak van ebola.

Volgens president Ellen Johnson Sirleaf is het dodelijke virus op zijn retour in het land en wordt het virus uiteindelijk uitgebannen. Zij zei dat er nog wel een nachtelijk uitgaansverbod van kracht blijft.

De noodtoestand stelde de autoriteiten in staat de bewegingsvrijheid te beperken van mensen in getroffen gebieden. Zo werden scholen en sommige markten gesloten en werden grote publieke bijeenkomsten verboden.

De scholen blijven vooralsnog gesloten, maar autoriteiten zijn al wel aan het overleggen hoe en wanneer deze weer geopend kunnen worden.

http://www.nu.nl/buitenla(...)dtoestand-ebola.html
pi_146621830
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:21 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ok, dus je gelooft wel dat er mensen aan Ebola zijn overleden. Wat voor media bullshit blijft er dan over?
Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146622028
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.
Probeer het nog eens in het Nederlands. Ik snap er niets van.
pi_146622059
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:01 schreef .SP. het volgende:

[..]

De bijlmerramp is ook gewoon in scene gezet net zoals de eerste en tweede wereldoorlog, het was veel te veel in het nieuws, dat kan gewoon niet goed zijn!
Ik heb geen twijfel dat 't is gebeuren.En als ik 't goed herrinneren, de overlevenden en ooggetuigennissen adden anders gedragen dat wat ik heb gezien in veel gevallen in de laatste jaren.
Ik denk ook niet dat we hebben alle informatie gehad over precies wat er gebeurt is.Misschien ga ik verder kijken over de bijlmerramp.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146622300
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Probeer het nog eens in het Nederlands. Ik snap er niets van.
Oh dear - was it that bad ? :)
pi_146622362
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dear - was it that bad ? :)
Sorry, wist niet dat je echt geen Nederlander bent. Het was wel een beetje bad hoor ;)
pi_146622861
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:34 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Sorry, wist niet dat je echt geen Nederlander bent. Het was wel een beetje bad hoor ;)
Ik ben heel gewend ermee en 't maakt niet uit want meeste van de tijd is 't ook aardig/grappig bedoeld.
Geen probleem. :)
pi_146624311
quote:

[..]

Je bedoelt dat ze ze voor jaren in voorraad hebben?
pi_146625467
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze ze voor jaren in voorraad hebben?
Er zijn doden van ebola sinds laat jaren 70 dacht ik.
pi_146625781
quote:

[..]

Welke informatie is niet goed? De media zegt dat er mensen sterven aan Ebola, jij zegt dat je dat wel gelooft, welke informatie in de media klopt er dan niet?
pi_146625860
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn doden van ebola sinds laat jaren 70 dacht ik.
Rond die tijd is de ziektemaker geïdentificeerd. Het kan best zijn dat Ebola al eeuwenlang eens in de zoveel tijd opgedoken is in die gebieden.
pi_146626625
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:52 schreef .SP. het volgende:

[..]

Rond die tijd is de ziektemaker geïdentificeerd. Het kan best zijn dat Ebola al eeuwenlang eens in de zoveel tijd opgedoken is in die gebieden.
Ik weet 't niet, maar ik zal take your word for it.
pi_146626667
[quote]0s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Tingo het volgende:
pi_146632129
http://nos.nl/artikel/720087-ebolaarts-new-york-genezen.html

Even snel het topic doorgelezen omdat ik iets hoorde van een collega over bovenstaand bericht maar volgens mij was deze nog niet gepost hier.
pi_146640448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet 't niet, maar ik zal take your word for it.
Ik snap je niet, je zegt dat de media overdrijft en aan massahysterie doet, maar je kan niet aanwijzen wat ze nu precies fout doen?
pi_146643090
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 11:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik snap je niet, je zegt dat de media overdrijft en aan massahysterie doet, maar je kan niet aanwijzen wat ze nu precies fout doen?
Sensationalisme en bangmakerij en 't gebruik van gestaged scenarios.imo.
pi_146643290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sensationalisme en bangmakerij en 't gebruik van gestaged scenarios.imo.
Onderbuikgevoelens dus, enide discussie helaas.
pi_146681895
De uitbraak van ebola in de Democratische Republiek Congo is voorbij. Er zijn de afgelopen 42 dagen geen nieuwe besmettingen gemeld, zei minister Felix Kabange van Volksgezondheid zaterdag.

"De regering heeft verklaard dat dit het einde is van de ebola-uitbraak", aldus Kabange.

De uitbraak van ebola in Congo hangt niet samen met de 'grote uitbraak' in West-Afrika. In het uiterste noordwesten van het land zijn 66 mensen besmet geraakt. Van hen zijn er 49 overleden.

Een land mag zich volgens internationale regels ebolavrij verklaren als er zich 42 dagen geen besmettingen hebben voorgedaan. Dat is namelijk even lang als de incubatietijd van het virus, de tijd tussen de besmetting en de eerste ziekteverschijnselen.

Congo reageerde snel op de uitbraak van de dodelijke ziekte, maar dat komt ook omdat het land al zes keer eerder ebola bestreed. De ziekte werd voor het eerst vastgesteld bij de gelijknamige rivier in het land, in 1976.

Het land stuurt duizend vrijwilligers naar de zes West-Afrikaanse landen die de ziekte bestrijden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-zich-ebolavrij.html

Goed nieuws ^O^
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:51:45 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146683709
http://nos.nl/video/72014(...)-nieuw-leven-in.html

De Ierse zanger en activist wil met een aangepaste versie van 'Do They Know It's Christmas' geld inzamelen voor de slachtoffers van ebola. Het is de vierde keer dat Geldof de plaat voor een goed doel produceert.
http://www.dailymail.co.u(...)c-charity-track.html
Doen dit keer meer artiesten aan mee als toen.
Leuke actie ik denk dat ik het plaatje ga kopen :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146707984
Sting is ook zo'n lul.
pi_146716900
Ja, geld inzamelen en moeite voor de minder bedeelden. Welk een lul.
Conscience do cost.
  Moderator zondag 16 november 2014 @ 20:06:56 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_146720732
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:31 schreef Tingo het volgende:
Sting is ook zo'n lul.
Want?
Zijn er wel mensen op deze aardkloot die jij wel mag of die het in jouw ogen goed doen?
pi_146721563
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want?
Zijn er wel mensen op deze aardkloot die jij wel mag of die het in jouw ogen goed doen?
Phil Collins vind ik ook zo een.
  Moderator zondag 16 november 2014 @ 20:28:17 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_146721748
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Phil Collins vind ik ook zo een.
Doet Phil Collins ook aan liefdadigheid dan? Probeert hij ook geld voor ebola binnen te halen?
pi_146721847
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want?
Over 't algemeen vind ik mensen heel aardig en leuk.
pi_146748089
Een arts uit Sierra Leone die besmet was met ebola is overleden in een ziekenhuis in de Amerikaanse staat Nebraska. De 44-jarige chirurg Martin Salia werd dit weekend in kritieke toestand opgenomen.

Salia, die in de VS woonde, werkte in een ziekenhuis in de Sierra Leoonse hoofdstad Freetown. Het is onduidelijk of hij daar ook met ebola-patiënten heeft gewerkt.

Vergevorderd
Het ziekenhuis zegt in een verklaring dat de ziekte al in een vergevorderd stadium was bij de arts. Zo was er bij hem al nierfalen geconstateerd en had hij ernstige ademhalingsproblemen.

In West-Afrika zijn al meer dan 5000 mensen overleden, vooral in Sierra Leone, Liberia en Guinee. In de VS zijn tien mensen behandeld voor besmetting. Van hen is er nu een overleden.
http://nos.nl/artikel/722435-arts-met-ebola-overleden-in-vs.html
  maandag 17 november 2014 @ 23:49:20 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146762247
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef ems. het volgende:
Ja, geld inzamelen en moeite voor de minder bedeelden. Welk een lul.
Hoop alleen dat ze zelf ook een donatie doen.
pi_146769082
Buitenlandse artsen en verpleegkundigen die in gebieden werkten waar de ernstige ziekte ebola heerst, worden tijdelijk opvangen in Nederland.
Het gaat om een bestaande locatie van Artsen zonder Grenzen in de bossen op de Veluwe. De burgemeester van Nunspeet heeft hierover een brief gestuurd aan de inwoners van de gemeente.

Nederlandse artsen die terugkeren uit ebolagebieden gaan gewoon naar huis, zei een woordvoerster van AzG dinsdag. ''Hier gaat het om artsen en verpleegkundigen uit landen waar de medische zorg onvoldoende is of die op plekken wonen te ver van een ziekenhuis.''

De medewerkers, telkens maximaal zes, verblijven er drie weken. Het is nog niet duidelijk wanneer de eerste artsen arriveren. AzG benadrukt dat de buitenlandse artsen in principe gezond zijn, maar dat er een kleine kans bestaat dat ze toch ziek worden.

Ze zullen er niet aan huis gekluisterd zijn. ''Ze mankeren niets, dus kunnen gewoon boodschappen doen of in de bossen wandelen. Wel moeten ze twee keer per dag hun temperatuur opmeten.''

Bij symptomen die wijzen in de richting van ebola, wordt contact opgenomen met de GGD. ''Dan gaat het om koorts of braken.''

AzG hoeft geen toestemming te vragen van de gemeente voor de opvang. De villa wordt nu al regelmatig gebruikt voor uitgezonden artsen om op adem te komen. Voor de inwoners van Vierhouten is er donderdagavond een toelichting in het dorpshuis.

http://www.nu.nl/binnenla(...)gevangen-veluwe.html
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:24:29 #143
189978 controlaltdelete
pi_146779394
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoop alleen dat ze zelf ook een donatie doen.

ikke niet, no way Jose :) ... genoeg andere goede doelen die het veel harder kunnen gebruiken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146780143
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

ikke niet, no way Jose :) ... genoeg andere goede doelen die het veel harder kunnen gebruiken.
Bedankt voor deze nutteloze en inhoudsloze mededeling.
pi_146780155
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tjezus, daar is de eerste geplakte, geknipte en van idiote stemmetjes voorziene clip al.
Hahaha wat een lol :')
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:57:34 #146
430880 mig72
De Professional
pi_146780181

Die Amerikaanse Martin Salia was overigens wel zwarte. Wat overigens mijn vermoedens/stelling alleen maar verstevigt dat de ziekte alleen of iig veel meer schadelijk is voor mensen van het Afrikaans ras.
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:59:17 #147
189978 controlaltdelete
pi_146780236
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tjezus, daar is de eerste geplakte, geknipte en van idiote stemmetjes voorziene clip al.
Hahaha wat een lol :')
Ik vond het goed in elkaar gezet laat in korte tijd zien hoe de ebolie te werk gaat en wie er allemaal van profiteren. Saint Bono natuurlijk als haantje de voorste erbij.
pi_146780319
Dat filmpje laat letterlijk niets zien behalve wat losse beelden en een of andere maagd die nep aan het lachen is.

Goed stukje propaganda weer van de complotdenker. Nog even en ze kunnen eindelijk Afrika uitroeien.
Conscience do cost.
  dinsdag 18 november 2014 @ 18:04:19 #149
189978 controlaltdelete
pi_146780381
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:02 schreef ems. het volgende:
Dat filmpje laat letterlijk niets zien behalve wat losse beelden en een of andere maagd die nep aan het lachen is.

Goed stukje propaganda weer van de complotdenker. Nog even en ze kunnen eindelijk Afrika uitroeien.
Heb je al gedoneerd? Ga je het doen?
pi_146780468
Ik doneer per definitie niet aan grote hulpinstanties. De schaarste momenten dat ik bereid ben om geld weg te geven gaat dat meestal naar veel kleinere organisaties waarvan ik met enige zekerheid kan stellen dat het geld goed terecht komt.

En hoewel ik medelijden heb met arme afrikaantjes kan ik er eerlijk gezegd ook niet echt wakker van liggen.
Conscience do cost.
  dinsdag 18 november 2014 @ 18:21:08 #151
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_146780831
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:06 schreef ems. het volgende:
Ik doneer per definitie niet aan grote hulpinstanties. De schaarste momenten dat ik bereid ben om geld weg te geven gaat dat meestal naar veel kleinere organisaties waarvan ik met enige zekerheid kan stellen dat het geld goed terecht komt.

En hoewel ik medelijden heb met arme afrikaantjes kan ik er eerlijk gezegd ook niet echt wakker van liggen.
^O^

Spot on...

Veel mensen weten niet dat de directeuren ontiegelijk veel verdienen. Of dat er maar heel weinig van je gedoneerde geld goed terecht komt.
pi_146781062
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:21 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

^O^

Spot on...

Veel mensen weten niet dat de directeuren ontiegelijk veel verdienen. Of dat er maar heel weinig van je gedoneerde geld goed terecht komt.
Onder 10% dacht ik.
Misschien kunnen die 'pop' stars 'n paar van z'n grote mansions en aandelen verkopen en geef wat meer.....then maybe we would at least be spared from having to hear their atrocious songs. :)
pi_146781470
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:21 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Mja, hoewel dat eerlijk toegegeven wel een ander geval is met een actie van giro 555. Voor zover ik weet zit daar geen boze geldwolf-eindbaas en wordt alles daar een stuk netter geregeld.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Onder 10% dacht ik.
Dat één hulporganisatie dat deed wil natuurlijk niet zeggen dat dat direct van toepassing is op elke organisatie. Daarnaast is het wel degelijk te verantwoorden dat een deel van de opbrengst niet direct naar de slachtoffers gaat.
quote:
Misschien kunnen die 'pop' stars 'n paar van z'n grote mansions en aandelen verkopen en geef wat meer.....then maybe we would at least be spared from having to hear their atrocious songs. :)
Misschien kan jij zelf eens werk zoeken en wat geld weggeven (of überhaupt proberen een positieve invloed te hebben ergens) in plaats van de hele tijd af te geven op mensen die meer geld hebben dan jij. Aan pure jaloezie heeft nooit iemand wat gehad.
Conscience do cost.
  dinsdag 18 november 2014 @ 18:56:27 #154
189978 controlaltdelete
pi_146781804
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:43 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Misschien kan jij zelf eens werk zoeken en wat geld weggeven (of überhaupt proberen een positieve invloed te hebben ergens) in plaats van de hele tijd af te geven op mensen die meer geld hebben dan jij. Aan pure jaloezie heeft nooit iemand wat gehad.
Hoe weet jij dat hij werkeloos is? En waarom zou je als je sceptisch bent over de wereldregie bij voorbaat een negatief persoon van aard zijn?
pi_146782429
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat hij werkeloos is?
Weet ik gewoon. Het is fake. Ik hoef maar een reply van hem te lezen en het is duidelijk. Maar blijf vooral geloven in zijn forum-cgi.
quote:
En waarom zou je als je sceptisch bent over de wereldregie bij voorbaat een negatief persoon van aard zijn?
Geen idee? Waar zeg ik dat?
Conscience do cost.
pi_146803462
De Wereldbank schat de schade die uitbraak van ebola toebrengt aan economieën in Afrika, op 3 à 4 miljard dollar (2,4 tot 3,2 miljard euro). Dat heeft de hoofdeconoom van de bank op het Afrikaanse continent woensdag gezegd.
Eerder werd de schade op tot wel 32 miljard dollar geraamd.

Volgens econoom Francisco Ferreira van de Wereldbank is het risico op grotere economische schade afgenomen doordat door ebola getroffen landen er steeds beter in slagen de verspreiding van de ziekte tegen te gaan. Desondanks blijft waakzaamheid geboden, aldus de ontwikkelingsorganisatie.

Het eerder genoemde schadebedrag van 32 miljard dollar betrof het zwartste scenario waarin ebola zich op grote schaal zou verspreiden buiten de nu bekende infectiehaarden. Dat zou grote gevolgen hebben gehad voor handel en toerisme.

http://www.nu.nl/economie(...)ger-dan-geraamd.html
pi_146809357
Interessant stuk over Ebola gelezen:

quote:
Een onderzoek dat in 2003 in Canada is gedaan zegt in de eerste zin van haar uittreksel dat het ebolavirus een onderdeel is geweest van een biologisch wapenprogramma. Saillant detail is dat het ebolavirus is gepatenteerd! Voor wie het niet weet: alleen kunstmatig gekweekte virussen of mutaties daarvan mogen worden gepatenteerd; een gewoon griepvirus valt niet onder het patentrecht. Het is daarom met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat het ebolavirus door het Amerikaanse leger is ontwikkeld, anders zou het niet in handen zijn van een Amerikaans bedrijf dat gelieerd is aan de Amerikaanse overheid. Nu zijn er twee mogelijkheden: of het virus is ontsnapt uit een militair laboratorium. Dat gebeurt namelijk vrijwel altijd met biologische wapens; deze kun je niet binnen de muren van een laboratorium houden. De andere mogelijkheid is dat het ebolavirus opzettelijk is verspreid teneinde dood en verderf te zaaien. Dat is een trieste mogelijkheid maar je moet er wel rekening mee houden dat dit de werkelijke oorzaak kan zijn achter de ebola-epidemie van 2014. In ieder geval is te zo dat iedere drager van het ebolavirus beschouwd kan worden als een overtreder van het patentrecht. In het kader van de nationale veiligheid verlies je vervolgens al je burgerrechten en word je in quarantaine geplaatst en voorzien van vele medicijnen waarvan er niet één heeft bewezen dat het werkt. Waarom op het ebolavirus een patent is aangevraagd is een raadsel waarop geen enkele autoriteit antwoord heeft gegeven.
Bron: Ebola, een mysterieuze ziekte.

Tel hierbij op dat de Amerikaanse overheid 3000 militairen naar West-Afrika heeft gestuurd. Waarom stuurt een overheid militairen naar een epidemiegebied? Nou, er ligt behoorlijk wat olie voor de kust van West-Afrika. Dit is een rekensommetje waar je mijns inziens geen rekenmachine voor nodig hebt.
Copthorne 2.0
  woensdag 19 november 2014 @ 14:47:06 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146809438
het staat op het interweb, dus het is waar!1\
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146811159
Ebola Facts: How Has the Food Supply Been Affected by the Outbreak?
UPDATED Nov. 17, 2014

About 200,000 people are having problems getting food because of problems caused by the Ebola outbreak. An analysis by the World Food Program also concluded that if the disease continues to spread at the average rate observed since mid-September, as many as 750,000 people could lose access to affordable food by March 2015. With travel curtailed or blocked in many areas because of the outbreak, the food transport system has been severely disrupted. Liberia’s borders were closed in August, and cross-border trade has nearly halted.

Hele artikel hier: http://www.nytimes.com/in(...)utbreak-qa.html?_r=0
pi_146811735
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Tel hierbij op dat de Amerikaanse overheid 3000 militairen naar West-Afrika heeft gestuurd. Waarom stuurt een overheid militairen naar een epidemiegebied? Nou, er ligt behoorlijk wat olie voor de kust van West-Afrika. Dit is een rekensommetje waar je mijns inziens geen rekenmachine voor nodig hebt.
suggestieve nonsense, natuurlijk is Ebola onderzocht op de mogelijkheid als bio-wapen, het zou debiel zijn om het niet te doen. Suffe schaapjes gaan er dan natuurlijk vanuit dat het wordt onderzocht om er een wapen van te maken en natuurlijk niet om je er tegen te wapenen.
Daarnaast is Ebola niet gepatenteerd, dat kan ook helemaal niet. Er is wel gepatenteerd om een speciale Ebola-stam te gebruiken om een vaccin te maken, maar dat wordt er niet bijgezet.
pi_146811801
quote:

[..]
Tel hierbij op dat de Amerikaanse overheid 3000 militairen naar West-Afrika heeft gestuurd. Waarom stuurt een overheid militairen naar een epidemiegebied?
Om ondersteuning te bieden. Je bent op de hoogte dat militairen meer doen dan alleen terroristen schieten?

Bij internationale rampen zoals overstromingen, kernreactoren die afbranden of wat dan ook stuurt Amerika ook altijd militairen. Sterker nog, Amerika is wereldwijd veruit het meest actief bij hulp leveren aan andere landen bij ongevallen en rampen.

Maar dat is natuurlijk lang niet zo sappig als Amerika afkraken en olie er weer met de haren bijtrekken.
Conscience do cost.
pi_146811880
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Om ondersteuning te bieden. Je bent op de hoogte dat militairen meer doen dan alleen terroristen schieten?

Bij internationale rampen zoals overstromingen, kernreactoren die afbranden of wat dan ook stuurt Amerika ook altijd militairen. Sterker nog, Amerika is wereldwijd veruit het meest actief bij hulp leveren aan andere landen bij ongevallen en rampen.

Maar dat is natuurlijk lang niet zo sappig als Amerika afkraken en olie er weer met de haren bijtrekken.
Wat kunnen militairen meer doen dan hulpverleners in een epidemiegebied?
Copthorne 2.0
pi_146811937
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Wat kunnen militairen meer doen dan hulpverleners in een epidemiegebied?
(nood)kampen opzetten, transport van mensen en goederen regelen, hulp verlenen bij redding en berging, zorgen dat de openbare orde bewaard wordt, voedsel verdelen, zware machines inzetten, medische hulp.
Conscience do cost.
pi_146811992
quote:

[..]

Je geciteerde stukje bevat zoveel onzin en aanwijsbare onwaarheden dat er geen beginnen aan is om hier op te reageren.
VB: het is onmogelijk om een virus binnen de grenzen van een laboratorium te houden :') .
  woensdag 19 november 2014 @ 17:29:34 #165
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146814308
quote:

[..]

Je vergeet even voor het gemak dat de VS nog amper olie importeert nu ze massaal schaliegas uit de grond trekken.
pi_146827522
Als ebola een complot is, dan is het wel erg slecht uitgevoerd.
pi_146834637
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:11 schreef ems. het volgende:

[..]

(nood)kampen opzetten, transport van mensen en goederen regelen, hulp verlenen bij redding en berging, zorgen dat de openbare orde bewaard wordt, voedsel verdelen, zware machines inzetten, medische hulp.
Militairen die medische hulp verlenen? Really? De dingen die jij noemt zijn allemaal dingen die door gewone hulpverleners gedaan (kunnen) worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:13 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Je geciteerde stukje bevat zoveel onzin en aanwijsbare onwaarheden dat er geen beginnen aan is om hier op te reageren.
VB: het is onmogelijk om een virus binnen de grenzen van een laboratorium te houden :') .
Bron?
Copthorne 2.0
pi_146834686
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Militairen die medische hulp verlenen? Really? De dingen die jij noemt zijn allemaal dingen die door gewone hulpverleners gedaan (kunnen) worden.
Gek genoeg zitten er ook iig EHBO-ers in het leger om te beginnen.
Daarbij is het leger een heel stuk mee bedreven in het opzetten van een noodkamp dan de gemiddelde chirurg, dat lijkt me geen punt van discussie?
pi_146834830
quote:

[..]

[..]

Bron?
Bron? Er worden zoveel virussen gewoon in N2 bewaard. Helemaal niet lastig om die te bewaren zonder dat ze ontsnappen. Het pokkenvirus ligt bijvoorbeeld ook al sinds 1978 netjes in 2 labs opgeslagen. Heb jij sindsdien iemand gezien met pokken? Ik zou zeggen dat je eerder een ECHTE bron moet hebben om het tegenovergestelde te mogen beweren.
  donderdag 20 november 2014 @ 10:27:45 #170
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_146835166
quote:
Als je een hele organisatie klaar hebt staan om dat snel en efficiënt te gaan doen. Waarom zou je dan 'gewone' hulpverleners gaan organiseren, die minder training hebben gehad, die minder middelen (per direct) beschikbaar hebben en waarvan de hele organisatie nog op poten gezet moet worden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_146835467
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als je een hele organisatie klaar hebt staan om dat snel en efficiënt te gaan doen. Waarom zou je dan 'gewone' hulpverleners gaan organiseren, die minder training hebben gehad, die minder middelen (per direct) beschikbaar hebben en waarvan de hele organisatie nog op poten gezet moet worden.
Omdat die hulpverleners geen wapens hebben om gebieden af te zetten en grondstoffen veilig te stellen. ;)
Copthorne 2.0
  donderdag 20 november 2014 @ 11:00:22 #172
116015 SicSicSics
pi_146835861
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:41 schreef Copthorne het volgende:
Omdat die hulpverleners geen wapens hebben om gebieden af te zetten en grondstoffen veilig te stellen. ;)
Dus jij zou responstijd inleveren bij een grote calamiteit (anders wordt immers het leger niet ingezet, want die zijn behalve goed getraind en bevoorraad ook erg duur) vanwege een paranoïde waan dat 'ze' grondstoffen komen stelen... uit west afrika? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_146835914
quote:
6s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus jij zou responstijd inleveren bij een grote calamiteit (anders wordt immers het leger niet ingezet, want die zijn behalve goed getraind en bevoorraad ook erg duur) vanwege een paranoïde waan dat 'ze' grondstoffen komen stelen... uit west afrika? :)
Ik heb het daar niet voor het zeggen, maar ik zou goed laten uitzoeken waar ebola precies vandaan komt en wat die militairen precies doen. Wat ze precies bijdragen.
Copthorne 2.0
  donderdag 20 november 2014 @ 11:05:58 #174
116015 SicSicSics
pi_146835987
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb het daar niet voor het zeggen, maar ik zou goed laten uitzoeken waar ebola precies vandaan komt en wat die militairen precies doen. Wat ze precies bijdragen.
We weten waar ebola vandaan komt. :)
Jij denkt dat Siera Leone overvallen wordt door (buitenlands) militair ingrijpen? Dat ze daar ongevraagd en onaangekondigd aankomen op de kust?
Daar worden afspraken over gemaakt hoor, mocht het zo ver komen. Anders is het een oorlogsverklaring.
Fine, fuck you then!
pi_146836151
The Bill and Melinda Gates Foundation has pledged $5.7m towards a programme to increase production of experimental Ebola treatments in Guinea and other affected countries.

The programme will focus on treatments derived from the blood of survivors.

The foundation also said the grant would be used to evaluate new experimental drugs.

More than 5,000 people have died in the current Ebola outbreak - almost all of them in West Africa.

There is currently no licensed treatment or vaccine for the Ebola virus. Hospital treatment is based on giving patients fluids to stop dehydration and antibiotics to fight infections.

There are however several experimental vaccines and drug treatments for Ebola under development, but these have not yet been fully tested for safety or effectiveness.

The medical charity Medecins Sans Frontieres is to start clinical trials of some of these treatments in West Africa in December.

Blood transfusion
The foundation, run by former Microsoft boss Bill Gates and his wife Melinda, said that it would work with several private partners to develop convalescent plasma treatments.

The treatments would used blood donated from Ebola survivors who had been screened for diseases.

http://www.bbc.com/news/health-30110135

^O^
pi_146836316
Nearly half of all Liberians who were employed when the Ebola outbreak began are no longer working, a survey by the World Bank has found.

It said many workers have been told to stay at home or have lost their jobs, while markets have been forced to shut.

Earlier, a World Bank economist said the Ebola outbreak was expected to cost the region about $3-4bn (£1.9-2.5bn).

Ebola has infected about 14,000 people in West Africa, killing more than 5,000 - with about 2,800 deaths in Liberia.

Ana Revenga, a senior World Bank official, said even those living areas of Liberia that have not been hit by Ebola "are suffering the economic side effects of this terrible disease".

"Relief efforts must focus not only on those directly affected by the virus, but also on those in the poorest communities for whom market access, mobility and food security continue to get worse," she added.

The World Bank said Liberia's agricultural sector was showing the most resilience to the disease, but its survey found that 70% of respondents said they do not have enough money to afford food.

The economic cost of the outbreak will not be as bad as first feared though, according to Francisco Ferreira, the World Bank's chief economist for Africa.

Talking at a lecture in South Africa, he said the total cost was likely to be about one-tenth of the $32bn loss previously estimated as the worst-case scenario in West Africa.

http://www.bbc.com/news/world-africa-30119043

Dus de economie is ook naar de bliksem .
pi_146836551
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

We weten waar ebola vandaan komt. :)
Jij denkt dat Siera Leone overvallen wordt door (buitenlands) militair ingrijpen? Dat ze daar ongevraagd en onaangekondigd aankomen op de kust?
Daar worden afspraken over gemaakt hoor, mocht het zo ver komen. Anders is het een oorlogsverklaring.
Ik hoop het man. Het is erg genoeg wat daar nu gebeurt.
Copthorne 2.0
pi_146863801
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik hoop het man. Het is erg genoeg wat daar nu gebeurt.
Dat is het zeker. Hopelijk komt er nu snel een medicijn wat snel in produktie genomen kan worden.
pi_146868517
Congo is officieel ebolavrij. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft vrijdag gezegd dat de uitbaak van de ziekte in het land voorbij is.
Een week terug verklaarde de regering van de Democratische Republiek Congo al hetzelfde.

Toen waren er namelijk al 42 dagen - de dubbele incubatietijd van de ziekte - geen nieuwe gevallen gemeld volgens de regering.

De WHO verklaarde dat ''de 42-dagen grens'' pas vrijdag is gehaald. In totaal werden er 66 mensen ziek, en gingen er 49 dood.

De uitbraak van het virus staat los van de veel grotere uitbraak in met name de West-Afrikaanse landen Sierra Leone, Guinee en Liberia

http://www.nu.nl/buitenla(...)congo-ebolavrij.html

^O^
pi_146896025
Tot nu toe is in Nederland ruim 3,8 miljoen euro opgehaald voor de strijd tegen ebola in Afrika.
Met dat tussensaldo begint zaterdag de nationale actieweek Stop de ebola-ramp! van Giro555. Dat hebben de Samenwerkende Hulporganisaties laten weten.

Actievoorzitter Henri van Eeghen is ''dankbaar voor dit prachtige startbedrag. Nederland laat weer zien hoe begaan we zijn met het lot van de slachtoffers van ebola''.

Zaterdag wordt de nationale actieweek op twee plaatsen afgetrapt.

Eigen acties

De komende actieweek is bedoeld om nog meer geld op te halen. Mensen kunnen zelf acties aanmelden bij Giro555.

Tientallen hebben dat inmiddels al gedaan, variërend van kerken die hun collecte-opbrengst doneren, een pizzaketen die een bedrag per pizza doneert tot scholen die lege flessen gaan inzamelen.

De week wordt vrijdag afgesloten met een grote actie bij Beeld en Geluid op het Mediapark in Hilversum.

http://www.nu.nl/binnenla(...)38-miljoen-euro.html

Zo, dat is een goede start. Had ik niet verwacht eigenlijk.
pi_146956389
In het Radboud-ziekenhuis in Nijmegen is een man opgenomen die mogelijk ebola heeft. De man verbleef in Sierra Leone en vertoonde bij terugkomst in Nederland ziekteverschijnselen, meldt Omroep Gelderland. Wat hij in Sierra Leone deed, is niet bekendgemaakt.

De man meldde zich afgelopen nacht bij de huisarts met klachten. Na overleg met de GGD besloot de huisarts om hem over te brengen naar het Radboud. Daar wordt hij onderzocht in een speciaal daarvoor ingerichte isolatiekamer.

Volgens het RIVM duurt het een aantal dagen voordat kan worden vastgesteld of de man daadwerkelijk ebola heeft. Het ziekenhuis wacht op laboratoriumuitslagen.

http://nos.nl/artikel/200(...)i-nt-in-radboud.html

En nu maar hopen dat het niet zo is.
  maandag 24 november 2014 @ 15:27:33 #182
116015 SicSicSics
pi_146956653
Maak je niet druk, Ebola bestaat niet ;) :P
Fine, fuck you then!
  maandag 24 november 2014 @ 15:30:07 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146956740
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Tot nu toe is in Nederland ruim 3,8 miljoen euro opgehaald voor de strijd tegen ebola in Afrika.
Met dat tussensaldo begint zaterdag de nationale actieweek Stop de ebola-ramp! van Giro555. Dat hebben de Samenwerkende Hulporganisaties laten weten.

Actievoorzitter Henri van Eeghen is ''dankbaar voor dit prachtige startbedrag. Nederland laat weer zien hoe begaan we zijn met het lot van de slachtoffers van ebola''.

Zaterdag wordt de nationale actieweek op twee plaatsen afgetrapt.

Eigen acties

De komende actieweek is bedoeld om nog meer geld op te halen. Mensen kunnen zelf acties aanmelden bij Giro555.

Tientallen hebben dat inmiddels al gedaan, variërend van kerken die hun collecte-opbrengst doneren, een pizzaketen die een bedrag per pizza doneert tot scholen die lege flessen gaan inzamelen.

De week wordt vrijdag afgesloten met een grote actie bij Beeld en Geluid op het Mediapark in Hilversum.

http://www.nu.nl/binnenla(...)38-miljoen-euro.html

Zo, dat is een goede start. Had ik niet verwacht eigenlijk.
Zouden ze op Haïti het geld al hebben gekregen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146957254
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zouden ze op Haïti het geld al hebben gekregen?
Giro555 haalt miljoenen op, maar verdeelt ze verkeerd (tegen beter weten in)

https://decorrespondent.n(...)tegen-beter-weten-in
pi_146994468
Burial workers in the Sierra Leonean city of Kenema have dumped bodies in public in protest at non-payment of allowances for handling Ebola victims.

The workers, who went on strike over the issue, left 15 bodies abandoned at the city's main hospital.

One of the bodies was reportedly left by the hospital manager's office and two others by the hospital entrance.

A BBC reporter in Sierra Leone says the striking workers have now been sacked. The hospital has not commented.

Sierra Leone is one of the countries worst affected by this year's Ebola outbreak, with more than 1,200 deaths.

Burial workers are especially at risk of becoming infected
Kenema is the third largest city in Sierra Leone and the biggest in the east, where the Ebola outbreak first emerged in the country.

The burial workers told a BBC reporter they had not been paid agreed extra risk allowances for October and November.

The BBC's Umaru Fofana in Freetown says the bodies have now been taken away but the workers had refused to end their strike.

There has been no public comment by the hospital's management or the Sierra Leonean health ministry.

Danger after death

The burial workers' industrial action came two weeks after health workers went on strike for similar reasons at a clinic near Bo - the only facility in southern Sierra Leone treating Ebola victims.

Ebola has killed more than 5,000 people in West Africa this year, mostly in Guinea, Liberia and Sierra Leone.

http://www.bbc.com/news/world-africa-30191938
pi_147010566
Ik hoop dat ze hoeven niet de vreselijk,pijnlijke plaat van Bono&Co.te horen. :)
pi_147012522
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef Tingo het volgende:
Ik hoop dat ze hoeven niet de vreselijk,pijnlijke plaat van Bono&Co.te horen. :)
Beter dan de gebroken plaat van sommige users.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fogel op 26-11-2014 11:34:34 (username weggehaald) ]
Conscience do cost.
pi_147015856
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef Tingo het volgende:
Net als jij hoeven ze er niet naar te luisteren, maar wellicht hebben ze iets aan het geld wat er mee opgehaald wordt.
pi_147018938
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Net als jij hoeven ze er niet naar te luisteren, maar wellicht hebben ze iets aan het geld wat er mee opgehaald wordt.
Ligt eraan precies waar 't geld gaat. Als de ebola crisis enorm overdrevend is en in scene gezet(ik vind de beelden niet overtuigend) dan geven ze maar ietsjes aan 'n paar klinieken/ziekenhuizen(kijk! zie wat goeds we doet!) en de rest kan naar 'n corrupte en/of tyranniek regering die geeft veel meer geld uit aan 't wapen industrie.
Ik denk niet dat er veel veranderd is sinds 30jaar terug.
pi_147019118
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ligt eraan precies waar 't geld gaat. Als de ebola crisis enorm overdrevend is en in scene gezet(ik vind de beelden niet overtuigend) dan geven ze maar ietsjes aan 'n paar klinieken/ziekenhuizen(kijk! zie wat goeds we doet!) en de rest kan naar 'n corrupte en/of tyranniek regering die geeft veel meer geld uit aan 't wapen industrie.
Ik denk niet dat er veel veranderd is sinds 30jaar terug.
Dat zou best kunnen, maar dat doet toch niets af aan de motieven??
pi_147019262
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, maar dat doet toch niets af aan de motieven??
Als 't enorme hoax/overdrevende gedoe is, dan er is ook iets fout met de motieven.
pi_147024276
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als 't enorme hoax/overdrevende gedoe is, dan er is ook iets fout met de motieven.
Leg eens uit als je wilt?
  woensdag 26 november 2014 @ 16:06:22 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147024740
WW3 medical warfare 8-)
pi_147029089
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Leg eens uit als je wilt?
Geldmakerij van bangmakerij.
pi_147029206
Ik verspreid ook altijd dodelijk ziektes en ga dan met de pet rond. Verder moet je bangmakerij in jouw situatie niet gebruiken als argument.
Conscience do cost.
pi_147029453
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geldmakerij van bangmakerij.
Nee, denk het niet.
Je hebt toch gezien wat een vreselijke ziekte het is? Dat moet toch bestreden worden? Medicijnen voor ontwikkeld worden, mensen bijgestaan, voorlichting gegeven. Dat kost geld. Veel geld.
Dus je mag Bono&Co eikels vinden maar ze proberen wel iets te doen.
pi_147030144
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, denk het niet.
Je hebt toch gezien wat een vreselijke ziekte het is? Dat moet toch bestreden worden? Medicijnen voor ontwikkeld worden, mensen bijgestaan, voorlichting gegeven. Dat kost geld. Veel geld.
Ach - tis allemaal toneelspel. Grote drama maken van weinig.
Much ado about nothing(oftewel heel weinig)
pi_147030214
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]
Grote drama maken van weinig.
Much ado about nothing(oftewel heel weinig)
En alweer de welbekende ironie :D
Conscience do cost.
  woensdag 26 november 2014 @ 19:00:02 #199
189978 controlaltdelete
pi_147030389
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooi stukje over Bono de (schijn)heilige :{w

http://www.dewereldmorgen(...)digt-fiscale-dumping

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 26-11-2014 19:08:11 ]
pi_147030715
Wat is er precies schijnheilig? Dat hij zo min mogelijk belasting wilt betalen?
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')