Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is , ik kan niet uitsluiten dat het een leugen is op basis van jouw speculaties .quote:Op donderdag 13 november 2014 01:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon wereldwijde nieuws feitjes niks nieuws aan.
Mensen gaan dood bedrijven gaan stuk, er worden mensen geboren en er komen nieuwe bedrijven bij en morgen is er ook weer! dit zijn maar aantal voorbeelden, en ja er gaan nog steeds mensen dood door honger, er zal altijd een verschil tussen arm en rijk blijven!
Omdat het nu eenmaal nieuws is.quote:Op donderdag 13 november 2014 06:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is ,
Ok, dus je gelooft wel dat er mensen aan Ebola zijn overleden. Wat voor media bullshit blijft er dan over?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK...maar ik heb niet gezegd dat er zijn mensen dood van ebola of het niet bestaat....ik ben van mening dat we hebben heel veel BS hype van de media gehad/hebben nog steeds.Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.
Dave Roelvink is ook nep!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat het nu eenmaal nieuws is.
Zwarte Piet is ook veel in het nieuws
De landing van ESA op een komeet gisteren was breed uitgemeten nieuws wereldwijd.
Wanneer is het punt dat jij besluit 'dit zijn teveel berichten, het moet wel nep zijn"?
Ja, heel gek dat ebola zo in het nieuws is. Eigenlijk moet de media er niet over berichten, dan is het er ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 06:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is , ik kan niet uitsluiten dat het een leugen is op basis van jouw speculaties .
De bijlmerramp is ook gewoon in scene gezet net zoals de eerste en tweede wereldoorlog, het was veel te veel in het nieuws, dat kan gewoon niet goed zijn!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heel gek dat ebola zo in het nieuws is. Eigenlijk moet de media er niet over berichten, dan is het er ook niet.
Al jaren moet ik op internet het echte verhaal lezen van het nieuws en blijkt de msm misleidend of leugenachtig dus op het moment dat de msm doet alsof ze je van a tot z op de hoogte willen houden en ook nog angst aan het verspreiden zijn , zijn ze aan het afwijken van wat ze normaal gesproken doen en kan je er donder op zeggen dat er iets is wat ze willen dat je geloofd .quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat het nu eenmaal nieuws is.
Zwarte Piet is ook veel in het nieuws
De landing van ESA op een komeet gisteren was breed uitgemeten nieuws wereldwijd.
Wanneer is het punt dat jij besluit 'dit zijn teveel berichten, het moet wel nep zijn"?
Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Al jaren moet ik op internet het echte verhaal lezen van het nieuws en blijkt de msm misleidend of leugenachtig dus op het moment dat de msm doet alsof ze je van a tot z op de hoogte willen houden en ook nog angst aan het verspreiden zijn , zijn ze aan het afwijken van wat ze normaal gesproken doen en kan je er donder op zeggen dat er iets is wat ze willen dat je geloofd .
Oeh, kijk uit Fogel!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.
Beide kanten onderzoeken en dan je eigen mening vormen ipv een bron geloven .quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.
Ik zie dat hij iig de cursus 'creatief associëren' heeft gevolgdquote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef controlaltdelete het volgende:
tevens een lekker muziekje
Ja het is een feestje allemaal.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef controlaltdelete het volgende:
tevens een lekker muziekje
Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ok, dus je gelooft wel dat er mensen aan Ebola zijn overleden. Wat voor media bullshit blijft er dan over?
Probeer het nog eens in het Nederlands. Ik snap er niets van.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.
Ik heb geen twijfel dat 't is gebeuren.En als ik 't goed herrinneren, de overlevenden en ooggetuigennissen adden anders gedragen dat wat ik heb gezien in veel gevallen in de laatste jaren.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:01 schreef .SP. het volgende:
[..]
De bijlmerramp is ook gewoon in scene gezet net zoals de eerste en tweede wereldoorlog, het was veel te veel in het nieuws, dat kan gewoon niet goed zijn!
Oh dear - was it that bad ?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Probeer het nog eens in het Nederlands. Ik snap er niets van.
Ik ben heel gewend ermee en 't maakt niet uit want meeste van de tijd is 't ook aardig/grappig bedoeld.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:34 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je echt geen Nederlander bent. Het was wel een beetje bad hoor
Je bedoelt dat ze ze voor jaren in voorraad hebben?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.
Er zijn doden van ebola sinds laat jaren 70 dacht ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze ze voor jaren in voorraad hebben?
Welke informatie is niet goed? De media zegt dat er mensen sterven aan Ebola, jij zegt dat je dat wel gelooft, welke informatie in de media klopt er dan niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Rond die tijd is de ziektemaker geïdentificeerd. Het kan best zijn dat Ebola al eeuwenlang eens in de zoveel tijd opgedoken is in die gebieden.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn doden van ebola sinds laat jaren 70 dacht ik.
Ik weet 't niet, maar ik zal take your word for it.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Rond die tijd is de ziektemaker geïdentificeerd. Het kan best zijn dat Ebola al eeuwenlang eens in de zoveel tijd opgedoken is in die gebieden.
Ik snap je niet, je zegt dat de media overdrijft en aan massahysterie doet, maar je kan niet aanwijzen wat ze nu precies fout doen?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, maar ik zal take your word for it.
Sensationalisme en bangmakerij en 't gebruik van gestaged scenarios.imo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik snap je niet, je zegt dat de media overdrijft en aan massahysterie doet, maar je kan niet aanwijzen wat ze nu precies fout doen?
Onderbuikgevoelens dus, enide discussie helaas.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sensationalisme en bangmakerij en 't gebruik van gestaged scenarios.imo.
Phil Collins vind ik ook zo een.quote:Op zondag 16 november 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want?
Zijn er wel mensen op deze aardkloot die jij wel mag of die het in jouw ogen goed doen?
Doet Phil Collins ook aan liefdadigheid dan? Probeert hij ook geld voor ebola binnen te halen?quote:
Over 't algemeen vind ik mensen heel aardig en leuk.quote:Op zondag 16 november 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want?
Zijn er wel mensen op deze aardkloot die jij wel mag of die het in jouw ogen goed doen?
Hoop alleen dat ze zelf ook een donatie doen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef ems. het volgende:
Ja, geld inzamelen en moeite voor de minder bedeelden. Welk een lul.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoop alleen dat ze zelf ook een donatie doen.
Bedankt voor deze nutteloze en inhoudsloze mededeling.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ikke niet, no way Jose... genoeg andere goede doelen die het veel harder kunnen gebruiken.
Tjezus, daar is de eerste geplakte, geknipte en van idiote stemmetjes voorziene clip al.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ikke niet, no way Jose... genoeg andere goede doelen die het veel harder kunnen gebruiken.
Ik vond het goed in elkaar gezet laat in korte tijd zien hoe de ebolie te werk gaat en wie er allemaal van profiteren. Saint Bono natuurlijk als haantje de voorste erbij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjezus, daar is de eerste geplakte, geknipte en van idiote stemmetjes voorziene clip al.
Hahaha wat een lol
Heb je al gedoneerd? Ga je het doen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:02 schreef ems. het volgende:
Dat filmpje laat letterlijk niets zien behalve wat losse beelden en een of andere maagd die nep aan het lachen is.
Goed stukje propaganda weer van de complotdenker. Nog even en ze kunnen eindelijk Afrika uitroeien.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:06 schreef ems. het volgende:
Ik doneer per definitie niet aan grote hulpinstanties. De schaarste momenten dat ik bereid ben om geld weg te geven gaat dat meestal naar veel kleinere organisaties waarvan ik met enige zekerheid kan stellen dat het geld goed terecht komt.
En hoewel ik medelijden heb met arme afrikaantjes kan ik er eerlijk gezegd ook niet echt wakker van liggen.
Onder 10% dacht ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:21 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Spot on...
Veel mensen weten niet dat de directeuren ontiegelijk veel verdienen. Of dat er maar heel weinig van je gedoneerde geld goed terecht komt.
Mja, hoewel dat eerlijk toegegeven wel een ander geval is met een actie van giro 555. Voor zover ik weet zit daar geen boze geldwolf-eindbaas en wordt alles daar een stuk netter geregeld.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:21 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Veel mensen weten niet dat de directeuren ontiegelijk veel verdienen. Of dat er maar heel weinig van je gedoneerde geld goed terecht komt.
Dat één hulporganisatie dat deed wil natuurlijk niet zeggen dat dat direct van toepassing is op elke organisatie. Daarnaast is het wel degelijk te verantwoorden dat een deel van de opbrengst niet direct naar de slachtoffers gaat.quote:
Misschien kan jij zelf eens werk zoeken en wat geld weggeven (of überhaupt proberen een positieve invloed te hebben ergens) in plaats van de hele tijd af te geven op mensen die meer geld hebben dan jij. Aan pure jaloezie heeft nooit iemand wat gehad.quote:Misschien kunnen die 'pop' stars 'n paar van z'n grote mansions en aandelen verkopen en geef wat meer.....then maybe we would at least be spared from having to hear their atrocious songs.
Hoe weet jij dat hij werkeloos is? En waarom zou je als je sceptisch bent over de wereldregie bij voorbaat een negatief persoon van aard zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:43 schreef ems. het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan jij zelf eens werk zoeken en wat geld weggeven (of überhaupt proberen een positieve invloed te hebben ergens) in plaats van de hele tijd af te geven op mensen die meer geld hebben dan jij. Aan pure jaloezie heeft nooit iemand wat gehad.
Weet ik gewoon. Het is fake. Ik hoef maar een reply van hem te lezen en het is duidelijk. Maar blijf vooral geloven in zijn forum-cgi.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij werkeloos is?
Geen idee? Waar zeg ik dat?quote:En waarom zou je als je sceptisch bent over de wereldregie bij voorbaat een negatief persoon van aard zijn?
Bron: Ebola, een mysterieuze ziekte.quote:Een onderzoek dat in 2003 in Canada is gedaan zegt in de eerste zin van haar uittreksel dat het ebolavirus een onderdeel is geweest van een biologisch wapenprogramma. Saillant detail is dat het ebolavirus is gepatenteerd! Voor wie het niet weet: alleen kunstmatig gekweekte virussen of mutaties daarvan mogen worden gepatenteerd; een gewoon griepvirus valt niet onder het patentrecht. Het is daarom met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat het ebolavirus door het Amerikaanse leger is ontwikkeld, anders zou het niet in handen zijn van een Amerikaans bedrijf dat gelieerd is aan de Amerikaanse overheid. Nu zijn er twee mogelijkheden: of het virus is ontsnapt uit een militair laboratorium. Dat gebeurt namelijk vrijwel altijd met biologische wapens; deze kun je niet binnen de muren van een laboratorium houden. De andere mogelijkheid is dat het ebolavirus opzettelijk is verspreid teneinde dood en verderf te zaaien. Dat is een trieste mogelijkheid maar je moet er wel rekening mee houden dat dit de werkelijke oorzaak kan zijn achter de ebola-epidemie van 2014. In ieder geval is te zo dat iedere drager van het ebolavirus beschouwd kan worden als een overtreder van het patentrecht. In het kader van de nationale veiligheid verlies je vervolgens al je burgerrechten en word je in quarantaine geplaatst en voorzien van vele medicijnen waarvan er niet één heeft bewezen dat het werkt. Waarom op het ebolavirus een patent is aangevraagd is een raadsel waarop geen enkele autoriteit antwoord heeft gegeven.
suggestieve nonsense, natuurlijk is Ebola onderzocht op de mogelijkheid als bio-wapen, het zou debiel zijn om het niet te doen. Suffe schaapjes gaan er dan natuurlijk vanuit dat het wordt onderzocht om er een wapen van te maken en natuurlijk niet om je er tegen te wapenen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef Copthorne het volgende:
Interessant stuk over Ebola gelezen:
[..]
Bron: Ebola, een mysterieuze ziekte.
Tel hierbij op dat de Amerikaanse overheid 3000 militairen naar West-Afrika heeft gestuurd. Waarom stuurt een overheid militairen naar een epidemiegebied? Nou, er ligt behoorlijk wat olie voor de kust van West-Afrika. Dit is een rekensommetje waar je mijns inziens geen rekenmachine voor nodig hebt.
Om ondersteuning te bieden. Je bent op de hoogte dat militairen meer doen dan alleen terroristen schieten?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tel hierbij op dat de Amerikaanse overheid 3000 militairen naar West-Afrika heeft gestuurd. Waarom stuurt een overheid militairen naar een epidemiegebied?
Wat kunnen militairen meer doen dan hulpverleners in een epidemiegebied?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Om ondersteuning te bieden. Je bent op de hoogte dat militairen meer doen dan alleen terroristen schieten?
Bij internationale rampen zoals overstromingen, kernreactoren die afbranden of wat dan ook stuurt Amerika ook altijd militairen. Sterker nog, Amerika is wereldwijd veruit het meest actief bij hulp leveren aan andere landen bij ongevallen en rampen.
Maar dat is natuurlijk lang niet zo sappig als Amerika afkraken en olie er weer met de haren bijtrekken.
(nood)kampen opzetten, transport van mensen en goederen regelen, hulp verlenen bij redding en berging, zorgen dat de openbare orde bewaard wordt, voedsel verdelen, zware machines inzetten, medische hulp.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat kunnen militairen meer doen dan hulpverleners in een epidemiegebied?
Je geciteerde stukje bevat zoveel onzin en aanwijsbare onwaarheden dat er geen beginnen aan is om hier op te reageren.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tel hierbij op dat de Amerikaanse overheid 3000 militairen naar West-Afrika heeft gestuurd. Waarom stuurt een overheid militairen naar een epidemiegebied? Nou, er ligt behoorlijk wat olie voor de kust van West-Afrika. Dit is een rekensommetje waar je mijns inziens geen rekenmachine voor nodig hebt.
Je vergeet even voor het gemak dat de VS nog amper olie importeert nu ze massaal schaliegas uit de grond trekken.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Militairen die medische hulp verlenen? Really? De dingen die jij noemt zijn allemaal dingen die door gewone hulpverleners gedaan (kunnen) worden.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:11 schreef ems. het volgende:
[..]
(nood)kampen opzetten, transport van mensen en goederen regelen, hulp verlenen bij redding en berging, zorgen dat de openbare orde bewaard wordt, voedsel verdelen, zware machines inzetten, medische hulp.
Bron?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:13 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Je geciteerde stukje bevat zoveel onzin en aanwijsbare onwaarheden dat er geen beginnen aan is om hier op te reageren.
VB: het is onmogelijk om een virus binnen de grenzen van een laboratorium te houden.
Gek genoeg zitten er ook iig EHBO-ers in het leger om te beginnen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Militairen die medische hulp verlenen? Really? De dingen die jij noemt zijn allemaal dingen die door gewone hulpverleners gedaan (kunnen) worden.
Bron? Er worden zoveel virussen gewoon in N2 bewaard. Helemaal niet lastig om die te bewaren zonder dat ze ontsnappen. Het pokkenvirus ligt bijvoorbeeld ook al sinds 1978 netjes in 2 labs opgeslagen. Heb jij sindsdien iemand gezien met pokken? Ik zou zeggen dat je eerder een ECHTE bron moet hebben om het tegenovergestelde te mogen beweren.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Militairen die medische hulp verlenen? Really? De dingen die jij noemt zijn allemaal dingen die door gewone hulpverleners gedaan (kunnen) worden.
[..]
Bron?
Als je een hele organisatie klaar hebt staan om dat snel en efficiënt te gaan doen. Waarom zou je dan 'gewone' hulpverleners gaan organiseren, die minder training hebben gehad, die minder middelen (per direct) beschikbaar hebben en waarvan de hele organisatie nog op poten gezet moet worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef Copthorne het volgende:
Omdat die hulpverleners geen wapens hebben om gebieden af te zetten en grondstoffen veilig te stellen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je een hele organisatie klaar hebt staan om dat snel en efficiënt te gaan doen. Waarom zou je dan 'gewone' hulpverleners gaan organiseren, die minder training hebben gehad, die minder middelen (per direct) beschikbaar hebben en waarvan de hele organisatie nog op poten gezet moet worden.
Dus jij zou responstijd inleveren bij een grote calamiteit (anders wordt immers het leger niet ingezet, want die zijn behalve goed getraind en bevoorraad ook erg duur) vanwege een paranoïde waan dat 'ze' grondstoffen komen stelen... uit west afrika?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:41 schreef Copthorne het volgende:
Omdat die hulpverleners geen wapens hebben om gebieden af te zetten en grondstoffen veilig te stellen.
Ik heb het daar niet voor het zeggen, maar ik zou goed laten uitzoeken waar ebola precies vandaan komt en wat die militairen precies doen. Wat ze precies bijdragen.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus jij zou responstijd inleveren bij een grote calamiteit (anders wordt immers het leger niet ingezet, want die zijn behalve goed getraind en bevoorraad ook erg duur) vanwege een paranoïde waan dat 'ze' grondstoffen komen stelen... uit west afrika?
We weten waar ebola vandaan komt.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb het daar niet voor het zeggen, maar ik zou goed laten uitzoeken waar ebola precies vandaan komt en wat die militairen precies doen. Wat ze precies bijdragen.
Ik hoop het man. Het is erg genoeg wat daar nu gebeurt.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We weten waar ebola vandaan komt.
Jij denkt dat Siera Leone overvallen wordt door (buitenlands) militair ingrijpen? Dat ze daar ongevraagd en onaangekondigd aankomen op de kust?
Daar worden afspraken over gemaakt hoor, mocht het zo ver komen. Anders is het een oorlogsverklaring.
Dat is het zeker. Hopelijk komt er nu snel een medicijn wat snel in produktie genomen kan worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik hoop het man. Het is erg genoeg wat daar nu gebeurt.
Zouden ze op Haïti het geld al hebben gekregen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Tot nu toe is in Nederland ruim 3,8 miljoen euro opgehaald voor de strijd tegen ebola in Afrika.
Met dat tussensaldo begint zaterdag de nationale actieweek Stop de ebola-ramp! van Giro555. Dat hebben de Samenwerkende Hulporganisaties laten weten.
Actievoorzitter Henri van Eeghen is ''dankbaar voor dit prachtige startbedrag. Nederland laat weer zien hoe begaan we zijn met het lot van de slachtoffers van ebola''.
Zaterdag wordt de nationale actieweek op twee plaatsen afgetrapt.
Eigen acties
De komende actieweek is bedoeld om nog meer geld op te halen. Mensen kunnen zelf acties aanmelden bij Giro555.
Tientallen hebben dat inmiddels al gedaan, variërend van kerken die hun collecte-opbrengst doneren, een pizzaketen die een bedrag per pizza doneert tot scholen die lege flessen gaan inzamelen.
De week wordt vrijdag afgesloten met een grote actie bij Beeld en Geluid op het Mediapark in Hilversum.
http://www.nu.nl/binnenla(...)38-miljoen-euro.html
Zo, dat is een goede start. Had ik niet verwacht eigenlijk.
Giro555 haalt miljoenen op, maar verdeelt ze verkeerd (tegen beter weten in)quote:Op maandag 24 november 2014 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zouden ze op Haïti het geld al hebben gekregen?
Beter dan de gebroken plaat van sommige users.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef Tingo het volgende:
Ik hoop dat ze hoeven niet de vreselijk,pijnlijke plaat van Bono&Co.te horen.
Net als jij hoeven ze er niet naar te luisteren, maar wellicht hebben ze iets aan het geld wat er mee opgehaald wordt.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef Tingo het volgende:
Ik hoop dat ze hoeven niet de vreselijk,pijnlijke plaat van Bono&Co.te horen.
Ligt eraan precies waar 't geld gaat. Als de ebola crisis enorm overdrevend is en in scene gezet(ik vind de beelden niet overtuigend) dan geven ze maar ietsjes aan 'n paar klinieken/ziekenhuizen(kijk! zie wat goeds we doet!) en de rest kan naar 'n corrupte en/of tyranniek regering die geeft veel meer geld uit aan 't wapen industrie.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net als jij hoeven ze er niet naar te luisteren, maar wellicht hebben ze iets aan het geld wat er mee opgehaald wordt.
Dat zou best kunnen, maar dat doet toch niets af aan de motieven??quote:Op woensdag 26 november 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ligt eraan precies waar 't geld gaat. Als de ebola crisis enorm overdrevend is en in scene gezet(ik vind de beelden niet overtuigend) dan geven ze maar ietsjes aan 'n paar klinieken/ziekenhuizen(kijk! zie wat goeds we doet!) en de rest kan naar 'n corrupte en/of tyranniek regering die geeft veel meer geld uit aan 't wapen industrie.
Ik denk niet dat er veel veranderd is sinds 30jaar terug.
Als 't enorme hoax/overdrevende gedoe is, dan er is ook iets fout met de motieven.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat doet toch niets af aan de motieven??
Leg eens uit als je wilt?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als 't enorme hoax/overdrevende gedoe is, dan er is ook iets fout met de motieven.
Geldmakerij van bangmakerij.quote:
Nee, denk het niet.quote:
Ach - tis allemaal toneelspel. Grote drama maken van weinig.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, denk het niet.
Je hebt toch gezien wat een vreselijke ziekte het is? Dat moet toch bestreden worden? Medicijnen voor ontwikkeld worden, mensen bijgestaan, voorlichting gegeven. Dat kost geld. Veel geld.
Dus je mag Bono&Co eikels vinden maar ze proberen wel iets te doen.
En alweer de welbekende ironiequote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grote drama maken van weinig.
Much ado about nothing(oftewel heel weinig)
Mooi stukje over Bono de (schijn)heiligequote:Op woensdag 26 november 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je mag Bono&Co eikels vinden maar ze proberen wel iets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |