Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is , ik kan niet uitsluiten dat het een leugen is op basis van jouw speculaties .quote:Op donderdag 13 november 2014 01:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon wereldwijde nieuws feitjes niks nieuws aan.
Mensen gaan dood bedrijven gaan stuk, er worden mensen geboren en er komen nieuwe bedrijven bij en morgen is er ook weer! dit zijn maar aantal voorbeelden, en ja er gaan nog steeds mensen dood door honger, er zal altijd een verschil tussen arm en rijk blijven!

Omdat het nu eenmaal nieuws is.quote:Op donderdag 13 november 2014 06:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is ,

Ok, dus je gelooft wel dat er mensen aan Ebola zijn overleden. Wat voor media bullshit blijft er dan over?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK...maar ik heb niet gezegd dat er zijn mensen dood van ebola of het niet bestaat....ik ben van mening dat we hebben heel veel BS hype van de media gehad/hebben nog steeds.Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.

Dave Roelvink is ook nep!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat het nu eenmaal nieuws is.
Zwarte Piet is ook veel in het nieuws
De landing van ESA op een komeet gisteren was breed uitgemeten nieuws wereldwijd.
Wanneer is het punt dat jij besluit 'dit zijn teveel berichten, het moet wel nep zijn"?

Ja, heel gek dat ebola zo in het nieuws is. Eigenlijk moet de media er niet over berichten, dan is het er ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 06:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het over de reden dat ebola zoveel in het nieuws is , ik kan niet uitsluiten dat het een leugen is op basis van jouw speculaties .

De bijlmerramp is ook gewoon in scene gezet net zoals de eerste en tweede wereldoorlog, het was veel te veel in het nieuws, dat kan gewoon niet goed zijn!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heel gek dat ebola zo in het nieuws is. Eigenlijk moet de media er niet over berichten, dan is het er ook niet.

Al jaren moet ik op internet het echte verhaal lezen van het nieuws en blijkt de msm misleidend of leugenachtig dus op het moment dat de msm doet alsof ze je van a tot z op de hoogte willen houden en ook nog angst aan het verspreiden zijn , zijn ze aan het afwijken van wat ze normaal gesproken doen en kan je er donder op zeggen dat er iets is wat ze willen dat je geloofd .quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat het nu eenmaal nieuws is.
Zwarte Piet is ook veel in het nieuws
De landing van ESA op een komeet gisteren was breed uitgemeten nieuws wereldwijd.
Wanneer is het punt dat jij besluit 'dit zijn teveel berichten, het moet wel nep zijn"?

Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Al jaren moet ik op internet het echte verhaal lezen van het nieuws en blijkt de msm misleidend of leugenachtig dus op het moment dat de msm doet alsof ze je van a tot z op de hoogte willen houden en ook nog angst aan het verspreiden zijn , zijn ze aan het afwijken van wat ze normaal gesproken doen en kan je er donder op zeggen dat er iets is wat ze willen dat je geloofd .

Oeh, kijk uit Fogel!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.

Beide kanten onderzoeken en dan je eigen mening vormen ipv een bron geloven .quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar het mooie hiervan is dat de alternatieve media ook wil dat je gelooft wat ze schrijven. Hoe bepaal je wat waar is? Misschien is een alternatief mediakanaal juist een aftakking van een MSM bedrijf om je alsnog te laten geloven wat ze schrijven.

Ik zie dat hij iig de cursus 'creatief associëren' heeft gevolgdquote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef controlaltdelete het volgende:
tevens een lekker muziekje

Ja het is een feestje allemaal.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:31 schreef controlaltdelete het volgende:
tevens een lekker muziekje

Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ok, dus je gelooft wel dat er mensen aan Ebola zijn overleden. Wat voor media bullshit blijft er dan over?

Probeer het nog eens in het Nederlands. Ik snap er niets van.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.

Ik heb geen twijfel dat 't is gebeuren.En als ik 't goed herrinneren, de overlevenden en ooggetuigennissen adden anders gedragen dat wat ik heb gezien in veel gevallen in de laatste jaren.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:01 schreef .SP. het volgende:
[..]
De bijlmerramp is ook gewoon in scene gezet net zoals de eerste en tweede wereldoorlog, het was veel te veel in het nieuws, dat kan gewoon niet goed zijn!

Oh dear - was it that bad ?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Probeer het nog eens in het Nederlands. Ik snap er niets van.

Ik ben heel gewend ermee en 't maakt niet uit want meeste van de tijd is 't ook aardig/grappig bedoeld.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:34 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je echt geen Nederlander bent. Het was wel een beetje bad hoor

Je bedoelt dat ze ze voor jaren in voorraad hebben?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zijn mensen sterfgevallen(is that right?) voor jaren...net als alle andere ziektes/oorlogen enz. Ik denk niet dat we die goede informatie krijgen van de media.

Er zijn doden van ebola sinds laat jaren 70 dacht ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze ze voor jaren in voorraad hebben?

Welke informatie is niet goed? De media zegt dat er mensen sterven aan Ebola, jij zegt dat je dat wel gelooft, welke informatie in de media klopt er dan niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
[..]

Rond die tijd is de ziektemaker geïdentificeerd. Het kan best zijn dat Ebola al eeuwenlang eens in de zoveel tijd opgedoken is in die gebieden.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn doden van ebola sinds laat jaren 70 dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |