abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146626625
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:52 schreef .SP. het volgende:

[..]

Rond die tijd is de ziektemaker geïdentificeerd. Het kan best zijn dat Ebola al eeuwenlang eens in de zoveel tijd opgedoken is in die gebieden.
Ik weet 't niet, maar ik zal take your word for it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146626667
[quote]0s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Tingo het volgende:
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146632129
http://nos.nl/artikel/720087-ebolaarts-new-york-genezen.html

Even snel het topic doorgelezen omdat ik iets hoorde van een collega over bovenstaand bericht maar volgens mij was deze nog niet gepost hier.
pi_146640448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet 't niet, maar ik zal take your word for it.
Ik snap je niet, je zegt dat de media overdrijft en aan massahysterie doet, maar je kan niet aanwijzen wat ze nu precies fout doen?
pi_146643090
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 11:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik snap je niet, je zegt dat de media overdrijft en aan massahysterie doet, maar je kan niet aanwijzen wat ze nu precies fout doen?
Sensationalisme en bangmakerij en 't gebruik van gestaged scenarios.imo.
pi_146643290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sensationalisme en bangmakerij en 't gebruik van gestaged scenarios.imo.
Onderbuikgevoelens dus, enide discussie helaas.
pi_146681895
De uitbraak van ebola in de Democratische Republiek Congo is voorbij. Er zijn de afgelopen 42 dagen geen nieuwe besmettingen gemeld, zei minister Felix Kabange van Volksgezondheid zaterdag.

"De regering heeft verklaard dat dit het einde is van de ebola-uitbraak", aldus Kabange.

De uitbraak van ebola in Congo hangt niet samen met de 'grote uitbraak' in West-Afrika. In het uiterste noordwesten van het land zijn 66 mensen besmet geraakt. Van hen zijn er 49 overleden.

Een land mag zich volgens internationale regels ebolavrij verklaren als er zich 42 dagen geen besmettingen hebben voorgedaan. Dat is namelijk even lang als de incubatietijd van het virus, de tijd tussen de besmetting en de eerste ziekteverschijnselen.

Congo reageerde snel op de uitbraak van de dodelijke ziekte, maar dat komt ook omdat het land al zes keer eerder ebola bestreed. De ziekte werd voor het eerst vastgesteld bij de gelijknamige rivier in het land, in 1976.

Het land stuurt duizend vrijwilligers naar de zes West-Afrikaanse landen die de ziekte bestrijden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-zich-ebolavrij.html

Goed nieuws ^O^
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:51:45 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146683709
http://nos.nl/video/72014(...)-nieuw-leven-in.html

De Ierse zanger en activist wil met een aangepaste versie van 'Do They Know It's Christmas' geld inzamelen voor de slachtoffers van ebola. Het is de vierde keer dat Geldof de plaat voor een goed doel produceert.
http://www.dailymail.co.u(...)c-charity-track.html
Doen dit keer meer artiesten aan mee als toen.
Leuke actie ik denk dat ik het plaatje ga kopen :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146707984
Sting is ook zo'n lul.
pi_146716900
Ja, geld inzamelen en moeite voor de minder bedeelden. Welk een lul.
Conscience do cost.
  Moderator zondag 16 november 2014 @ 20:06:56 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_146720732
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 13:31 schreef Tingo het volgende:
Sting is ook zo'n lul.
Want?
Zijn er wel mensen op deze aardkloot die jij wel mag of die het in jouw ogen goed doen?
pi_146721563
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want?
Zijn er wel mensen op deze aardkloot die jij wel mag of die het in jouw ogen goed doen?
Phil Collins vind ik ook zo een.
  Moderator zondag 16 november 2014 @ 20:28:17 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_146721748
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Phil Collins vind ik ook zo een.
Doet Phil Collins ook aan liefdadigheid dan? Probeert hij ook geld voor ebola binnen te halen?
pi_146721847
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want?
Over 't algemeen vind ik mensen heel aardig en leuk.
pi_146748089
Een arts uit Sierra Leone die besmet was met ebola is overleden in een ziekenhuis in de Amerikaanse staat Nebraska. De 44-jarige chirurg Martin Salia werd dit weekend in kritieke toestand opgenomen.

Salia, die in de VS woonde, werkte in een ziekenhuis in de Sierra Leoonse hoofdstad Freetown. Het is onduidelijk of hij daar ook met ebola-patiënten heeft gewerkt.

Vergevorderd
Het ziekenhuis zegt in een verklaring dat de ziekte al in een vergevorderd stadium was bij de arts. Zo was er bij hem al nierfalen geconstateerd en had hij ernstige ademhalingsproblemen.

In West-Afrika zijn al meer dan 5000 mensen overleden, vooral in Sierra Leone, Liberia en Guinee. In de VS zijn tien mensen behandeld voor besmetting. Van hen is er nu een overleden.
http://nos.nl/artikel/722435-arts-met-ebola-overleden-in-vs.html
  maandag 17 november 2014 @ 23:49:20 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146762247
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef ems. het volgende:
Ja, geld inzamelen en moeite voor de minder bedeelden. Welk een lul.
Hoop alleen dat ze zelf ook een donatie doen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146769082
Buitenlandse artsen en verpleegkundigen die in gebieden werkten waar de ernstige ziekte ebola heerst, worden tijdelijk opvangen in Nederland.
Het gaat om een bestaande locatie van Artsen zonder Grenzen in de bossen op de Veluwe. De burgemeester van Nunspeet heeft hierover een brief gestuurd aan de inwoners van de gemeente.

Nederlandse artsen die terugkeren uit ebolagebieden gaan gewoon naar huis, zei een woordvoerster van AzG dinsdag. ''Hier gaat het om artsen en verpleegkundigen uit landen waar de medische zorg onvoldoende is of die op plekken wonen te ver van een ziekenhuis.''

De medewerkers, telkens maximaal zes, verblijven er drie weken. Het is nog niet duidelijk wanneer de eerste artsen arriveren. AzG benadrukt dat de buitenlandse artsen in principe gezond zijn, maar dat er een kleine kans bestaat dat ze toch ziek worden.

Ze zullen er niet aan huis gekluisterd zijn. ''Ze mankeren niets, dus kunnen gewoon boodschappen doen of in de bossen wandelen. Wel moeten ze twee keer per dag hun temperatuur opmeten.''

Bij symptomen die wijzen in de richting van ebola, wordt contact opgenomen met de GGD. ''Dan gaat het om koorts of braken.''

AzG hoeft geen toestemming te vragen van de gemeente voor de opvang. De villa wordt nu al regelmatig gebruikt voor uitgezonden artsen om op adem te komen. Voor de inwoners van Vierhouten is er donderdagavond een toelichting in het dorpshuis.

http://www.nu.nl/binnenla(...)gevangen-veluwe.html
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:24:29 #143
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146779394
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoop alleen dat ze zelf ook een donatie doen.

ikke niet, no way Jose :) ... genoeg andere goede doelen die het veel harder kunnen gebruiken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146780143
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

ikke niet, no way Jose :) ... genoeg andere goede doelen die het veel harder kunnen gebruiken.
Bedankt voor deze nutteloze en inhoudsloze mededeling.
pi_146780155
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tjezus, daar is de eerste geplakte, geknipte en van idiote stemmetjes voorziene clip al.
Hahaha wat een lol :')
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:57:34 #146
430880 mig72
De Professional
pi_146780181

Die Amerikaanse Martin Salia was overigens wel zwarte. Wat overigens mijn vermoedens/stelling alleen maar verstevigt dat de ziekte alleen of iig veel meer schadelijk is voor mensen van het Afrikaans ras.
  dinsdag 18 november 2014 @ 17:59:17 #147
189978 controlaltdelete
pi_146780236
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tjezus, daar is de eerste geplakte, geknipte en van idiote stemmetjes voorziene clip al.
Hahaha wat een lol :')
Ik vond het goed in elkaar gezet laat in korte tijd zien hoe de ebolie te werk gaat en wie er allemaal van profiteren. Saint Bono natuurlijk als haantje de voorste erbij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146780319
Dat filmpje laat letterlijk niets zien behalve wat losse beelden en een of andere maagd die nep aan het lachen is.

Goed stukje propaganda weer van de complotdenker. Nog even en ze kunnen eindelijk Afrika uitroeien.
Conscience do cost.
  dinsdag 18 november 2014 @ 18:04:19 #149
189978 controlaltdelete
pi_146780381
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:02 schreef ems. het volgende:
Dat filmpje laat letterlijk niets zien behalve wat losse beelden en een of andere maagd die nep aan het lachen is.

Goed stukje propaganda weer van de complotdenker. Nog even en ze kunnen eindelijk Afrika uitroeien.
Heb je al gedoneerd? Ga je het doen?
pi_146780468
Ik doneer per definitie niet aan grote hulpinstanties. De schaarste momenten dat ik bereid ben om geld weg te geven gaat dat meestal naar veel kleinere organisaties waarvan ik met enige zekerheid kan stellen dat het geld goed terecht komt.

En hoewel ik medelijden heb met arme afrikaantjes kan ik er eerlijk gezegd ook niet echt wakker van liggen.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')