Ik weet 't niet, maar ik zal take your word for it.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Rond die tijd is de ziektemaker geïdentificeerd. Het kan best zijn dat Ebola al eeuwenlang eens in de zoveel tijd opgedoken is in die gebieden.
Ik snap je niet, je zegt dat de media overdrijft en aan massahysterie doet, maar je kan niet aanwijzen wat ze nu precies fout doen?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, maar ik zal take your word for it.
Sensationalisme en bangmakerij en 't gebruik van gestaged scenarios.imo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik snap je niet, je zegt dat de media overdrijft en aan massahysterie doet, maar je kan niet aanwijzen wat ze nu precies fout doen?
Onderbuikgevoelens dus, enide discussie helaas.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sensationalisme en bangmakerij en 't gebruik van gestaged scenarios.imo.
Phil Collins vind ik ook zo een.quote:Op zondag 16 november 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want?
Zijn er wel mensen op deze aardkloot die jij wel mag of die het in jouw ogen goed doen?
Doet Phil Collins ook aan liefdadigheid dan? Probeert hij ook geld voor ebola binnen te halen?quote:
Over 't algemeen vind ik mensen heel aardig en leuk.quote:Op zondag 16 november 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want?
Zijn er wel mensen op deze aardkloot die jij wel mag of die het in jouw ogen goed doen?
Hoop alleen dat ze zelf ook een donatie doen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef ems. het volgende:
Ja, geld inzamelen en moeite voor de minder bedeelden. Welk een lul.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoop alleen dat ze zelf ook een donatie doen.
Bedankt voor deze nutteloze en inhoudsloze mededeling.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ikke niet, no way Jose... genoeg andere goede doelen die het veel harder kunnen gebruiken.
Tjezus, daar is de eerste geplakte, geknipte en van idiote stemmetjes voorziene clip al.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ikke niet, no way Jose... genoeg andere goede doelen die het veel harder kunnen gebruiken.
Ik vond het goed in elkaar gezet laat in korte tijd zien hoe de ebolie te werk gaat en wie er allemaal van profiteren. Saint Bono natuurlijk als haantje de voorste erbij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjezus, daar is de eerste geplakte, geknipte en van idiote stemmetjes voorziene clip al.
Hahaha wat een lol
Heb je al gedoneerd? Ga je het doen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:02 schreef ems. het volgende:
Dat filmpje laat letterlijk niets zien behalve wat losse beelden en een of andere maagd die nep aan het lachen is.
Goed stukje propaganda weer van de complotdenker. Nog even en ze kunnen eindelijk Afrika uitroeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |