Eerder werd beweerd dat het alleen op donker gekleurde mensen vat zou hebben. En nu zelfs ook op religieuze voorkeur? Bijzonder geavanceerd virusquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef hoas het volgende:
Ach schei toch uit, het komt het westen veel te goed uit deze ziekte, zou mij ook niet verbazen als er ook een paar Moslimlanden mee te maken krijgt.
De Islam is de grootste religie van Guinee en Sierra Leone. Minstens de helft van alle Nigerianen is islamitisch en bijna een kwart van de Liberianen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef hoas het volgende:
Ach schei toch uit, het komt het westen veel te goed uit deze ziekte, zou mij ook niet verbazen als er ook een paar Moslimlanden mee te maken krijgt.
Wie daaraan geeft kan net zo goed zijn geld het raam uitgooien heb je nog meer aanquote:Op woensdag 12 november 2014 09:47 schreef Tingo het volgende:
Oh jee, Bob Geldof gaat 'n 30jaar anniversary Do they know its Christmas plaat maken om geld te verzamelen voor de Ebola bollocks crisis.
Pass the sick bucket please.
Ben je zo bang voor de waarheid dat er echt gewoon een hele nare ziekte rondwaart, dat je je hoofd in het zand steekt en je eigen mindere enge wereldje gaat verzinnen?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:47 schreef Tingo het volgende:
Oh jee, Bob Geldof gaat 'n 30jaar anniversary Do they know its Christmas plaat maken om geld te verzamelen voor de Ebola bollocks crisis.
Pass the sick bucket please.
Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet bang voor ebola waar ik me zorgen om maak zijn die vaccinaties maar dat is iets anders dan bang zijn. Maar ik kan niet voor Tingo spreken natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ben je zo bang voor de waarheid dat er echt gewoon een hele nare ziekte rondwaart, dat je je hoofd in het zand steekt en je eigen mindere enge wereldje gaat verzinnen?
Is het verzinnen van de NWO/illuminatie etc. zoveel makkelijker te accepteren dan een dodelijke ziekte die helaas weer eens van zijn natuurlijk reservoir in de bevolking is terecht gekomen?
Zucht, alsof ze de hele wereld gaan vaccineren tegen ebola.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik helemaal niet bang voor ebola waar ik me zorgen om maak zijn die vaccinaties maar dat is iets anders dan bang zijn. Maar ik kan niet voor Tingo spreken natuurlijk.
Ook zo'n misvatting.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zucht, alsof ze de hele wereld gaan vaccineren tegen ebola.
De Spaanse Griep destijds was daar een beter argument voor geweest; die was tenminste nog in Europa gekomen...quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zucht, alsof ze de hele wereld gaan vaccineren tegen ebola.
Om over effectiviteit maar niet te sprekenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar goed, gezond boerenverstand heb ik de NWO nog nooit op kunnen betrappen.
Ik vermoed dat alle projectleiders bij de overheid ook op de loonlijst van de illuminati staan, dat zijn ook van die incompetente prutsers.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:42 schreef .SP. het volgende:
[..]
Om over effectiviteit maar niet te spreken
Flikker dan wat er in het vaccin moet in de dktp prik ofzo, maar nee, er moet een hele epidemie met duizenden crisis acteurs worden opgezet om een nieuw vaccin te kunnen pushen. Zelfs voor de aluhoedjes moet dit toch wel als enigzins vergezocht verhaal zijn.quote:
Misschien dat alle wachtgeldzitters eigenlijk bij de NWO werken, dat zou een boel verklaren.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vermoed dat alle projectleiders bij de overheid ook op de loonlijst van de illuminati staan, dat zijn ook van die incompetente prutsers.
Eigenlijk is het gewoon 1 grote sociale werkplaats die NWO
En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef .SP. het volgende:
[..]
Flikker dan wat er in het vaccin moet in de dktp prik ofzo, maar nee, er moet een hele epidemie met duizenden crisis acteurs worden opgezet om een nieuw vaccin te kunnen pushen. Zelfs voor de aluhoedjes moet dit toch wel als enigzins vergezocht verhaal zijn.
Bij ziektes die hier voorkomen zoals Mazelen bijvoorbeeld is het bijzonder nuttig, dat beschermt de mensen bij wie de vaccinatie niet werkt of niet gevaccineerd kunnen worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.
Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over de zinloosheid om iedereen maar te vaccineren.
Jazeker. Maar ik bedoel de ebola-vaccinatie (als die er komt).quote:Op woensdag 12 november 2014 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij ziektes die hier voorkomen zoals Mazelen bijvoorbeeld is het bijzonder nuttig, dat beschermt de mensen bij wie de vaccinatie niet werkt of niet gevaccineerd kunnen worden.
Gisteren nog gekregen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.
Ik bedank vriendelijk elk jaar.quote:
Owjeeee en voel je het einde naderen?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren nog gekregen.
Maar we hebben het over massale vaccinatie tegen ebola.
Ik niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik bedank vriendelijk elk jaar.
Nou, nou 'massaal'.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo zinloos is het niet. Denk maar aan de massale vaccinatie voor de mexicaanse griep wat een zogenaamde pandemie zou worden destijds en dan de jaarlijkse griepprik waar men massaal in de rij voor staat, beiden nutteloos maar BP vult zijn zakken dus alleen al vanuit dit oogpunt is het absoluut niet nutteloos voor hun.
Alleen zmapp is er en dat is nog experimenteel. Dus hoe mensen er bij komen dat dit massaal zal worden gevaccineerd is me een raadsel.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Owjeeee en voel je het einde naderen? [ afbeelding ]
Btw er is toch nog geen Vaccin, Dus hoe willen ze dat gaan doen als er nog niks is, Nou ja op dat Experimentel goedje na wat maanden duurt om te maken en voor maar een paar gevallen kan worden gebruikt..
Nee, er is ook een vaccin dat al getest wordt op miniscule schaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen zmapp is er en dat is nog experimenteel. Dus hoe mensen er bij komen dat dit massaal zal worden gevaccineerd is me een raadsel.
miniscuul idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:43 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, er is ook een vaccin dat al getest wordt op miniscule schaal.
Bij de huisarts jl zag ik de makke schaapjes voor de voordeur op de stoep in de rij staan. Opmerking erbij is dat de 17 miljoen Nederlanders niet allemaal een oproep krijgen natuurlijk. Het gros die wél een oproep krijgen laten zich mak prikken over het algemeen. Ondertussen ben ik weer twee keer gebeld door mijn ha omdat ik die prik niet kwam halen. Zelfs voor de huisarts is het cashen deze periode dus vaccineren zal je!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou, nou 'massaal'.
Het ziekenhuis waar ik voor werk heeft 5% van de mederwerkers (8000 man) weten te prikken...
Naar schatting halen 2.9 Miljoen Nederlanders de griepprik. (van de bijna 17 Miljoen).
Of ze een oproep krijgen of niet is irrelevant; er zijn 2.9 Miljoen Nederlanders gevaccineerd. Wat neerkomt op een 17% van de bevolking. Ik noem dat niet massaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij de huisarts jl zag ik de makke schaapjes voor de voordeur op de stoep in de rij staan. Opmerking erbij is dat de 17 miljoen Nederlanders niet allemaal een oproep krijgen natuurlijk. Het gros die wél een oproep krijgen laten zich mak prikken over het algemeen. Ondertussen ben ik weer twee keer gebeld door mijn ha omdat ik die prik niet kwam halen. Zelfs voor de huisarts is het cashen deze periode dus vaccineren zal je!
Je laat je toch hier ook niet vaccineren met de zg tropenprikken als je niet naar de tropen gaat? Ik heb een hele waslijst die ik bij hou, maar das omdat ik internationaal werk en soms plotsklaps naar midden amerika of azie moest.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik bedoel de ebola-vaccinatie (als die er komt).
Jij bent geen mak schaapje, niet? Jij zou je kinderen gewoon polio laten krijgen want vaccinaties zijn eng, nietwaar?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij de huisarts jl zag ik de makke schaapjes voor de voordeur op de stoep in de rij staan. Opmerking erbij is dat de 17 miljoen Nederlanders niet allemaal een oproep krijgen natuurlijk. Het gros die wél een oproep krijgen laten zich mak prikken over het algemeen. Ondertussen ben ik weer twee keer gebeld door mijn ha omdat ik die prik niet kwam halen. Zelfs voor de huisarts is het cashen deze periode dus vaccineren zal je!
Zolang er over aluhoedjes wordt gesproken op dit forum mag ik best de term makke schaapjes gebuiken. Niks rebels aan hoor je niet laten vaccineren meer een kwestie van je gezonde verstand gebruikenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of ze een oproep krijgen of niet is irrelevant; er zijn 2.9 Miljoen Nederlanders gevaccineerd. Wat neerkomt op een 17% van de bevolking. Ik noem dat niet massaal.
Dat geneuzel over 'makke schaapjes' begint ook wat vermoeiend te worden. Net of het zo rebels is om nee te zeggen tegen die griepprik.
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zolang er over aluhoedjes wordt gesproken op dit forum mag ik best de term makke schaapjes gebuiken. Niks rebels aan hoor je niet laten vaccineren meer een kwestie van je gezonde verstand gebruiken![]()
O jawel hoor, moet je hem alleen zelf betalen. Maar je mag zonder meer een griepprik halen als je wil. Ook als je niet risico-groep bent. Sommige werkgevers betalen dat voor hun werknemers (zorginstellingen vooral).quote:Op woensdag 12 november 2014 15:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Verder maakt het wel terdege uit of men een oproep krijgt. De mensen die geen oproep krijgen kunnen ook niet gaan lijkt me simpel en dat zijn de meesten Nederlanders.
http://www.rivm.nl/Onderw(...)jaarlijkse_griepprikquote:Ik zou wel eens cijfers willen zien welk percentage van deze oproep zich wel en niet laat vaccineren. Ik denk 'niet-vaccineren' beduidend lager ligt en de overigen zich braaf laten volspuiten.
Je begint in herhaling te vallen met je makke schaapjes en je komt hier alleen maar om iedereen in de gordijnen te jagen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zolang er over aluhoedjes wordt gesproken op dit forum mag ik best de term makke schaapjes gebuiken. Niks rebels aan hoor je niet laten vaccineren meer een kwestie van je gezonde verstand gebruiken![]()
Verder maakt het wel terdege uit of men een oproep krijgt. De mensen die geen oproep krijgen kunnen ook niet gaan lijkt me simpel en dat zijn de meeste Nederlanders. Ik zou wel eens cijfers willen zien welk percentage van deze oproep zich wel en niet laat vaccineren. Ik denk 'niet-vaccineren' beduidend lager ligt en de overigen zich braaf laten volspuiten.
Inhoudsloos puberaal gedragquote:Op woensdag 12 november 2014 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begint in herhaling te vallen met je makke schaapjes en je komt hier alleen maar om iedereen in de gordijnen te jagen.
Misschien zie je jezelf wel als vrijheidsstrijder ofzo, maar het komt bij mij over als puur getroll.
Nok daar nu eens mee.
Ik trol niet dat ervaar je zo. Ik kom hier om te discussiëren maar men (de tegenstanders) zitten te snel op de kast omdat het tegen hun waarheid ingaat.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begint in herhaling te vallen met je makke schaapjes en je komt hier alleen maar om iedereen in de gordijnen te jagen.
Misschien zie je jezelf wel als vrijheidsstrijder ofzo, maar het komt bij mij over als puur getroll.
Nok daar nu eens mee.
Ik behoor ook tot de risicogroep en dit is nu mijn 3e jaar dat ik niet ga. Ik heb nog nooit de griep gehad maar ik zal dan wel geluk hebben gehad.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O jawel hoor, moet je hem alleen zelf betalen. Maar je mag zonder meer een griepprik halen als je wil. Ook als je niet risico-groep bent. Sommige werkgevers betalen dat voor hun werknemers (zorginstellingen vooral).
[..]
http://www.rivm.nl/Onderw(...)jaarlijkse_griepprik
Dit zijn alle mensen die in de risicogroepen zitten. Maar aantallen daarvan kan ik zo snel niet vinden.
Dit alles gezegd hebbende is er nog steeds een open discussie over het gehele nut van de griepprik. Genoeg artsen hier in het ziekenhuis die zich er openlijk tegen uitspreken.
Ik behoor niet tot de risicogroep en ik pik ieder jaar minimaal 2x de griepgolf mee.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik behoor ook tot de risicogroep en dit is nu mijn 3e jaar dat ik niet ga. Ik heb nog nooit de griep gehad maar ik zal dan wel geluk hebben gehad.
Zijn we het eens ergens over eens? Verbazend! ..of lees ik het verkeerd?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de risicogroep en ik pik ieder jaar minimaal 2x de griepgolf mee.
Maar ik ben dan ook een brak geval
Zolang er geen aantoonbaar nut is van die griepprik laat ik me ook niet inenten, maar dat geldt voor elk medicijn.
En gelukkig is iedereen vrij om er wel of niet voor te kiezen. Zonder dat er druk wordt uitgeoefend.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de risicogroep en ik pik ieder jaar minimaal 2x de griepgolf mee.
Maar ik ben dan ook een brak geval
Zolang er geen aantoonbaar nut is van die griepprik laat ik me ook niet inenten, maar dat geldt voor elk medicijn.
Heb je wat info hier over, of is dat het zelfde experimentele middel wat eerder op die 2 americanen is getets?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:43 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, er is ook een vaccin dat al getest wordt op miniscule schaal.
Niet zo verbazend; het hele nut van de griepprik wordt op de intranet-site van het AMC zelfs aan de kaak gesteld.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zijn we het eens ergens over eens? Verbazend! ..of lees ik het verkeerd?
Nee, is ander middel.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je wat info hier over, of is dat het zelfde experimentele middel wat eerder op die 2 americanen is getets?
In 2010 deed Zembla dit al 'de overbodige griepprik' .. maar goed we dwalen af folksquote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet zo verbazend; het hele nut van de griepprik wordt op de intranet-site van het AMC zelfs aan de kaak gesteld.
Uhm nee?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In 2010 deed Zembla dit al 'de overbodige griepprik' .. maar goed we dwalen af folks
Ja, dwalen we af?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In 2010 deed Zembla dit al 'de overbodige griepprik' .. maar goed we dwalen af folks
Trials began in the US this week and the WHO will conduct further tests in Europe and Africa.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:29 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, is ander middel.
http://www.bbc.co.uk/news/health-29680393
Waarheid? Hoe weet je dat 't waar is? Ik heb helemaal niks gezien om te geloven dat 't waar is....maar ik heb wel beelden gezien die zegt dat 't fake is.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ben je zo bang voor de waarheid dat er echt gewoon een hele nare ziekte rondwaart, dat je je hoofd in het zand steekt en je eigen mindere enge wereldje gaat verzinnen?
Is het verzinnen van de NWO/illuminatie etc. zoveel makkelijker te accepteren dan een dodelijke ziekte die helaas weer eens van zijn natuurlijk reservoir in de bevolking is terecht gekomen?
Niet liegen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarheid? Hoe weet je dat 't waar is? Ik heb helemaal niks gezien om te geloven dat 't waar is....maar ik heb wel beelden gezien die zegt dat 't fake is.
Je had wat beelden op de BBC gezien waaruit jij de conclusie hebt getrokken dat het niet waar is.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarheid? Hoe weet je dat 't waar is? Ik heb helemaal niks gezien om te geloven dat 't waar is....maar ik heb wel beelden gezien die zegt dat 't fake is.
wow en dat allemaal concluderen vanachter een beeldbuis, ongelooflijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus nee,ik ben helemaal niet bang want in mijne mening tis weer 'n enorme hoax.
Ebola bestaat wel denk ik maar deze crisis is nep(imo)
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trials began in the US this week and the WHO will conduct further tests in Europe and Africa.
En dat was op 19 oktober,
Enig idee of het effectief blijkt te zijn?
Als ik het even snel doorlees schijnt het wel effectief te zijn op dieren, maar op mensen weten ze niet zeker..
Ah er staat inderdaad ook bij dat dit een andere is die op de 2 Americanen is getest![]()
A separate vaccine is already being trialled in the US, UK and Mali.
Ja is al getest op apen en het werkt:quote:Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trials began in the US this week and the WHO will conduct further tests in Europe and Africa.
En dat was op 19 oktober,
Enig idee of het effectief blijkt te zijn?
Als ik het even snel doorlees schijnt het wel effectief te zijn op dieren, maar op mensen weten ze niet zeker..
Ah er staat inderdaad ook bij dat dit een andere is die op de 2 Americanen is getest![]()
A separate vaccine is already being trialled in the US, UK and Mali.
Volgens mij ben jij wel enorm bang en noemt daarom alles fake en hoax.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus nee,ik ben helemaal niet bang want in mijne mening tis weer 'n enorme hoax.
Ebola bestaat wel denk ik maar deze crisis is nep(imo)
Vraag me alleen af hoe snel ze dat massa kunnen produceren... er zijn heel wat litertjes nodig van dat spul.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/handels(...)ensen-getest-1418661
Het produceren zal niet zo'n probleem zijn, het testen en valideren van de batches (vanwege de strenge eisen w.b.t. samenstelling etc!) is een langdurig verhaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe snel ze dat massa kunnen produceren... er zijn heel wat litertjes nodig van dat spul.
O ja - dat moet t zijn .quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel enorm bang en noemt daarom alles fake en hoax.
Dat kan ik concludeer van de intensief media campagne op elke zender in Europa.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
wow en dat allemaal concluderen vanachter een beeldbuis, ongelooflijk.
Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat kan ik concludeer van de intensief media campagne op elke zender in Europa.
Ja- de ebola crisis verhaal is inderdaad ongelooflijk. imo.
En als dat idioot Geldof is bijbetrokken,nou.
Ik lees jouw posts ook altijd vol ongeloof, maar wat is je probleem nu precies.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat kan ik concludeer van de intensief media campagne op elke zender in Europa.
Ja- de ebola crisis verhaal is inderdaad ongelooflijk. imo.
Snap ik ook niet, Bono doet het altijd beter met zielige negertjes.quote:En als dat idioot Geldof is bijbetrokken,nou.
Bono is ook 'n lul van de eerste klas.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts ook altijd vol ongeloof, maar wat is je probleem nu precies.
Uitgaande van Occam's Razor is een Ebola-uitbraak nog steeds een stuk aannemelijker dan alle scenario's die jij als alternatief hier geeft, maar dat zie jij waarschijnlijk anders.
[..]
Snap ik ook niet, Bono doet het altijd beter met zielige negertjes.
Misschien zijn artsen mis geinformeerd.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?
We zijn het eens!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bono is ook 'n lul van de eerste klas.
Dat is je meest realistische optie ja?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn artsen mis geinformeerd.
Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
GREAT!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
We zijn het eens!
[..]
Dat is je meest realistische optie ja?
Want griep en ebola zijn ook echt vergelijkbaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.
Tijd voor human trials?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?
Ik drink het heel jaar whisky en heb nog steeds griep.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.
Als je chronische griep hebt lijkt me dat je dan zeker in aanmerking komt voor de griepprik. Wat zegt je doc ervan? Lijkt me zeer vervelend voor je want bij een echte griep lig je plat en ben je even uitgeschakeld..quote:Op woensdag 12 november 2014 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik drink het heel jaar whisky en heb nog steeds griep.
Stikkie's zijn voor pubers.
Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je chronische griep hebt lijkt me dat je dan zeker in aanmerking komt voor de griepprik. Wat zegt je doc ervan? Lijkt me zeer vervelend voor je want bij een echte griep lig je plat en ben je even uitgeschakeld..
Ja, dat excuus gebruikte een oude vriend van me ook.quote:Dat wiet een geneeskrachtige werking heeft is al langer bekend. Er bestaat zelfs zoiets als medi-wiet
http://www.apotheek.nl/Th(...)spx?mId=10702&rId=41
Die collega's (geen artsen) krijgen samples die positief testen, we krijgen lezingen van artsen die mensen hebben zien doodgaan. Wat kan daar mis geinformeerd zijn?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn artsen mis geinformeerd.
Paar dagen beetje koppijn en zweten klinkt mij niet als een zware griep, sorry.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.
[..]
Ja, dat excuus gebruikte een oude vriend van me ook.
Mijn demente oma onthield meer van gesprekken dan hij.
(ik chargeer, alles met mate... maar de meeste wiet-gebruikers hier op Fok zullen het niet vanuit medisch-oogpunt doen gok ik zo).
Kan een tiental andere oorzaken hebben en symptomen zijn niet echt influenza-achtig, ben je wel eens positief getest op influenza in zulke gevallen?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.
[..]
Ja, dat excuus gebruikte een oude vriend van me ook.
Mijn demente oma onthield meer van gesprekken dan hij.
(ik chargeer, alles met mate... maar de meeste wiet-gebruikers hier op Fok zullen het niet vanuit medisch-oogpunt doen gok ik zo).
Heb ook nergens gezegd dat ik een zware griep hadquote:Op woensdag 12 november 2014 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Paar dagen beetje koppijn en zweten klinkt mij niet als een zware griep, sorry.
Nooit, het is ook een beetje wat in de volksmond 'griep' wordt genoemd. Je voelt je een paar dagen gammel en daarna gaat het wel weer.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Kan een tiental andere oorzaken hebben en symptomen zijn niet echt influenza-achtig, ben je wel eens positief getest op influenza in zulke gevallen?
99% kans dat je geen influenza hebt en vaccinatie inderdaad voor niets zou zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb ook nergens gezegd dat ik een zware griep had
[..]
Nooit, het is ook een beetje wat in de volksmond 'griep' wordt genoemd. Je voelt je een paar dagen gammel en daarna gaat het wel weer.
Enige keer dat ik ercht goed ziek van was was met die spaanse variant. Toen lag ik een week lang plat met 42 graden.
Yup en dat is waar het RIVM de fout in gaat met hun cijfers over al die griepgevallen. Al deze symptomen schrijven ze toe aan de griep terwijl het CBS met een stuk lagere cijfers komt. We moeten het eigenlijk weer over eboLie hebbenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
99% kans dat je geen influenza hebt en vaccinatie inderdaad voor niets zou zijn.
Dat is een van de problemen met influenza en effectiviteit meten; er zijn zoveel virussen die vergelijkbare symptomen veroorzaken dat mensen snel het idee hebben dat het niet tegen, wat je terecht 'in de volksmond' de griep noemt werkt.
Jij had 't over griep.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want griep en ebola zijn ook echt vergelijkbaar.
OK...maar ik heb niet gezegd dat er zijn mensen dood van ebola of het niet bestaat....ik ben van mening dat we hebben heel veel BS hype van de media gehad/hebben nog steeds.Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Die collega's (geen artsen) krijgen samples die positief testen, we krijgen lezingen van artsen die mensen hebben zien doodgaan. Wat kan daar mis geinformeerd zijn?
Een logisch gevolg van het uitbreken van een ziekte. Als er gevaar dreigt is het verstandig dat mensen weten wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.
Juist. Maar dat ebola jl. is ontstaan door het eten van bushmeat daar zet ik grote vraagtekens bij.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK...maar ik heb niet gezegd dat er zijn mensen dood van ebola of het niet bestaat....ik ben van mening dat we hebben heel veel BS hype van de media gehad/hebben nog steeds.Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.
Is een van de mogelijkheden, als ik het goed heb, zou het afkomstig kunnen zijn van een vleermuis.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Juist. Maar dat ebola jl. is ontstaan door het eten van bushmeat daar zet ik grote vraagtekens bij.
Oh ja en in jaren tachtig (AIDS) hadden ze 't over 'somebody fucked a green monkey then fucked an airline steward'. Echt.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe raak je besmet met het ebolavirus?
De boosdoener kan zowel door mensen als door dieren doorgegeven worden. Besmette vleerhonden (grote vleermuizen), chimpansees, gorilla’s en andere apen, woudantilopen en stekelvarkens zijn de (inmiddels geïdentificeerde) verspreiders van het virus. Het virus wordt doorgegeven via contact met lichaamsvocht van besmette mensen of dieren. Het virus is via alle lichaamssappen overdraagbaar:
urine;
transpiratievocht (zweet);
bloed;
speeksel;
sperma;
ontlasting; of
moedermelk.
Mensen kunnen die ziek zijn geworden kunnen andere mensen besmetten via direct contact met bloed, ontlasting, urine, sperma, braaksel en zweet. Zo lang iemand geen ziekteverschijnselen heeft (koorts, bloedingen, diarree), is hij/zij niet besmettelijk voor anderen. Mensen die in direct contact komen met de patiënt, zoals familieleden en verzorgers, lopen een groot risico op besmetting. Tijdens begrafenisrituelen in West-Afrika, waarbij familieleden het lijk wassen, kan het virus ook zijn kans schoon zien om zich te verspreiden. Doordat het virus wordt overgedragen door contact met lichaamsvocht, kan ook medisch personeel gemakkelijk besmet raken, wanneer het geen speciale bescherming draagt (zie foto bovenaan het artikel waarbij gezondheidswerkers in Afrika afgebeeld staan die beschermende kleding dragen).
http://mens-en-gezondheid(...)t-met-het-ebolavirus
Daar gaat het altijd om dus ik zou niet weten waarom dat nu inene anders is en de wereld massaal eerlijk en oprecht is geworden . De wereld is nog steeds aan het afglijden .quote:Op woensdag 12 november 2014 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK...maar ik heb niet gezegd dat er zijn mensen dood van ebola of het niet bestaat....ik ben van mening dat we hebben heel veel BS hype van de media gehad/hebben nog steeds.Het gaat op de conditioneren en manipulatie van de volk.
In die wereld leven we nou eenmaal en dat komt alleen goed door je er bewust van te worden , goedpraten betekend alles in stand houden en alles hetzelfde doen als je gisteren deed met steeds hetzelfde resultaat .quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel enorm bang en noemt daarom alles fake en hoax.
Klopt. Ik heb daar eens die docu over gezien nu je het zegt. BP kwam destijds met zijn (vergiftigd) AZT op de proppen. Kassa!quote:Op woensdag 12 november 2014 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja en in jaren tachtig (AIDS) hadden ze 't over 'somebody fucked a green monkey then fucked an airline steward'. Echt.
Mensen doen rare dingen..quote:Op woensdag 12 november 2014 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja en in jaren tachtig (AIDS) hadden ze 't over 'somebody fucked a green monkey then fucked an airline steward'. Echt.
Afglijden ten opzichte van wat? Heb je ooit een geschiedenisboek open geslagen?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar gaat het altijd om dus ik zou niet weten waarom dat nu inene anders is en de wereld massaal eerlijk en oprecht is geworden . De wereld is nog steeds aan het afglijden .
Het word gewoon weer tijd dat we Heksen gaan verbranden die verantwoordelijk zijn voor deze Ebola uitbraak!quote:Op woensdag 12 november 2014 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Afglijden ten opzichte van wat? Heb je ooit een geschiedenisboek open geslagen?
10 jaar 20 jaar 30 jaar geleden , nu . Daar heb ik geen geschiedenisboek voor nodig . Waanzin regeerd de wereld op dit moment en dankzij internet zijn mensen daar sneller achter en zien hoeveel de realiteit afwijkt van wat de msm als realiteit weerspiegeld .quote:Op woensdag 12 november 2014 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Afglijden ten opzichte van wat? Heb je ooit een geschiedenisboek open geslagen?
Die ene in het midden boven is een acteur!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef Summers het volgende:
[..]
10 jaar 20 jaar 30 jaar geleden , nu . Daar heb ik geen geschiedenisboek voor nodig . Waanzin regeerd de wereld op dit moment en dankzij internet zijn mensen daar sneller achter en zien hoeveel de realiteit afwijkt van wat de msm als realiteit weerspiegeld .
De aandacht voor ebola staat niet in verhouding met de realiteit waar 25.000 kinderen per dag doodgaan aan de honger .
, het is niet meer zo vanzelfsprekend dat alles automatisch waar is als de massamedia iets elke dag herhaald en leugens zijn altijd een mogelijkheid vooral als iets elke dag word herhaald door de msm .
en dan krijg je dit soort acties ,
[ afbeelding ]
Tv/internet-retoriek heb ik al vaak genoeg weerlegd dus daar hoeven we geen aandacht aan te besteden.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef Summers het volgende:
[..]
10 jaar 20 jaar 30 jaar geleden , nu . Daar heb ik geen geschiedenisboek voor nodig . Waanzin regeerd de wereld op dit moment en dankzij internet zijn mensen daar sneller achter en zien hoeveel de realiteit afwijkt van wat de msm als realiteit weerspiegeld .
Achja, het nieuws moet natuurlijk dagelijkse berichtgeving doen over hoeveel kinderen er vandaag weer aan honger zijn overleden. Net zoals die massamedia die jij op internet zoals bezoekt toch. Toch? TOCH?quote:De aandacht voor ebola staat niet in verhouding met de realiteit waar 25.000 kinderen per dag doodgaan aan de honger .
Internet is massamedia. Het is zelfs de grootste "massa"media die er bestaat gezien verreweg de meeste mensen daar tegenwoordig hun nieuws vandaan halen. Het is jammer dat je dat niet inziet.quote:, het is niet meer zo vanzelfsprekend dat alles automatisch waar is als de massamedia iets elke dag herhaald en leugens zijn altijd een mogelijkheid vooral als iets elke dag word herhaald door de msm
Als ik met een groepje mensen een slabbetje op zou doen waarop staat dat ebola echt is en ik post dat op twitter. Ben jij dan onder de indruk?quote:
Die van jou is een acteur idd maar ik zie de gelijkenis nietquote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die ene in het midden boven is een acteur!
[ afbeelding ]
Dat weet iedereen wel zo'n beetje is ook niet nieuws, Ebola is nieuws, dat er dagelijks mensen door honger omkomen, kan je elke dag wel in het nieuws gooien, maar dat gebeurt elke dag het hele jaar door.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef Summers het volgende:
[..]
De aandacht voor ebola staat niet in verhouding met de realiteit waar 25.000 kinderen per dag doodgaan aan de honger .
, het is niet meer zo vanzelfsprekend dat alles automatisch waar is als de massamedia iets elke dag herhaald en leugens zijn altijd een mogelijkheid vooral als iets elke dag word herhaald door de msm .
en dan krijg je dit soort acties ,
[ afbeelding ]
En dat is het.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het issue is ook niet dat er mensen dood gaan ebola, het issue is dat deze iedere maand ongeveer verdubbelen.
Mensen kijken anders naar het msm nieuws en daar valt niks aan te weerleggen , sommige mensen hebben meer wantrouwen en vertrouwen in verschillende bronnen . Ik heb nog niks gehoord wat mij zegt dat ik er anders tegenaan zou moeten kijken dan ik nu doe . Wat mij betreft heb ik gezond wantrouwen gebaseerd op eerdere ervaringen en heb ik vertrouwen laten vallen waar dat onterecht was .quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Tv/internet-retoriek heb ik al vaak genoeg weerlegd dus daar hoeven we geen aandacht aan te besteden.
Dat kopieren neem ik juist waar bij de msm en bij politieke belangen , ik maak me niet zo druk om een minderheid alternatieve bronnen van burgers . Zonder die alternatieve bronnen zou je nooit kunnen vergelijken en daar gaat het om zodat je ZELF een conclusie kan trekken .quote:[..]
Achja, het nieuws moet natuurlijk dagelijkse berichtgeving doen over hoeveel kinderen er vandaag weer aan honger zijn overleden. Net zoals die massamedia die jij op internet zoals bezoekt toch. Toch? TOCH?
Driewerf neen. Het voornaamste wat ze doen is berichten kopiëren van de oh zo slechte "massa"media en daar dan vervolgens keihard tegenin gaan. Ze doen het niet uit nobel initiatief, ze doen het uit populisme. En wat dat betreft is er geen enkel verschil tussen het NOS journaal of één van die bronnen die jij gebruikt.
De oorzaak is toch echt dat de msm het er steeds over heeft en vooral angst verspreid en niet een groepering die daarop reageerd of dat verdacht vind .quote:En welke aandacht voor ebola? Normaal volg ik het journaal niet zo maar dankzij mijn werk heb ik de laatste tijd redelijk wat NOS/2vandaag propaganda kunnen kijken en het hele ebola item valt nogal mee. Alleen als er een nieuwe ontwikkeling is hoor je er eigenlijk over. Dit in schril contrast tot de "ebola is overrated" groeperingen op internet die er maar niet over kunnen ophouden.
Het 1 is een feit en de ander is angst voor het geval dat het een feit word . Ik vind internet een betrouwbaardere bron van nieuws dan de msm . Het gaat niet meer om een bron wel of niet voor waar aannemen maar om je eigen conclusies te trekken na verschillende bronnen .quote:Bovendien: Ja, ebola is relevanter voor Nederland dan honger. Als ebola zou uitbreken in Nederland zou dat flinke schade kunnen aanrichten. Honger is in vergelijking geen enkel probleem, in ieder geval voor de Nederlandse burger. En Nederlandse media zijn nou eenmaal 'partijdig' voor dingen die (eventueel) invloed kunnen uitoefenen op Nederland. Dat is, wederom, net zo toepasselijk op internet als op tv.
De grootste schade en gevaar zie ik toch echt van de msm komen dag in dag uit , ik zie het als een positieve invloed dat mensen op internet lijnrecht tegen de msm ingaan en de leugens aanwijzen .quote:[..]
Internet is massamedia. Het is zelfs de grootste "massa"media die er bestaat gezien verreweg de meeste mensen daar tegenwoordig hun nieuws vandaan halen. Het is jammer dat je dat niet inziet.
Bestaat er een regel dat je alles moet geloven wat de tv zegt ? Als ze met onzin komen of leugens word het gewoon niet meer geloofd en mensen trekken hun eigen conclusies .quote:Verder is het nogal iets om de TV te beschuldigen van elke dag iets herhalen terwijl onze internetvrienden al meer dan een decennium lang niet te stoppen zijn wat betreft 9/11.
Ik vind het zowiezo al bizar dat mensen overtuigt moeten worden door het steeds te herhalen en als boodschap te geven op borden . En zelfs dan geloven mensen in Afrika het niet . Als redenen voor dat ongeloof kom ik iig niet het bushmeat of halve wilden verhaal en bijgeloof tegen .quote:[..]
Als ik met een groepje mensen een slabbetje op zou doen waarop staat dat ebola echt is en ik post dat op twitter. Ben jij dan onder de indruk?
Allemaal speculatie dus een leugen is nog steeds de mogelijkheid .quote:Op woensdag 12 november 2014 22:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat weet iedereen wel zo'n beetje is ook niet nieuws, Ebola is nieuws, dat er dagelijks mensen door honger omkomen, kan je elke dag wel in het nieuws gooien, maar dat gebeurt elke dag het hele jaar door.
Kan je net zo goed het volgende nieuws presenteren.
Het nieuws van vandaag!
Er zijn vandaag weer een paar miljoen mensen dood gegaan door ziektes honger oorlog en gewoon ouderdom.
Er zijn vandaag ook weer miljoenen mensen geboren.
Een paar duizend bedrijven zijn failiet gegaan.
Er ook weer een paar duizend bedrijven bijgekomen.
Dan nu het weer..... we zien wel wat het word
Nee dat zijn gewoon wereldwijde nieuws feitjes niks nieuws aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Allemaal speculatie dus een leugen is nog steeds de mogelijkheid .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |