abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146576694
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarheid? Hoe weet je dat 't waar is? Ik heb helemaal niks gezien om te geloven dat 't waar is....maar ik heb wel beelden gezien die zegt dat 't fake is.
Niet liegen.
Conscience do cost.
pi_146576736
quote:

[..]

Waarheid? Hoe weet je dat 't waar is? Ik heb helemaal niks gezien om te geloven dat 't waar is....maar ik heb wel beelden gezien die zegt dat 't fake is.
Je had wat beelden op de BBC gezien waaruit jij de conclusie hebt getrokken dat het niet waar is.
Maar ik weet nog steeds niet welk programma het is geweest, zou graag die beelden ook eens zien.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146576768
quote:

[..]

Dus nee,ik ben helemaal niet bang want in mijne mening tis weer 'n enorme hoax.
Ebola bestaat wel denk ik maar deze crisis is nep(imo)
wow en dat allemaal concluderen vanachter een beeldbuis, ongelooflijk.
pi_146576771
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Trials began in the US this week and the WHO will conduct further tests in Europe and Africa.
En dat was op 19 oktober,
Enig idee of het effectief blijkt te zijn?
Als ik het even snel doorlees schijnt het wel effectief te zijn op dieren, maar op mensen weten ze niet zeker..

Ah er staat inderdaad ook bij dat dit een andere is die op de 2 Americanen is getest :)
A separate vaccine is already being trialled in the US, UK and Mali.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Trials began in the US this week and the WHO will conduct further tests in Europe and Africa.
En dat was op 19 oktober,
Enig idee of het effectief blijkt te zijn?
Als ik het even snel doorlees schijnt het wel effectief te zijn op dieren, maar op mensen weten ze niet zeker..

Ah er staat inderdaad ook bij dat dit een andere is die op de 2 Americanen is getest :)
A separate vaccine is already being trialled in the US, UK and Mali.
Ja is al getest op apen en het werkt:

Een experimenteel vaccin tegen ebola beschermt apen heel goed tegen die dodelijke ziekte. Dieren die vijf weken na vaccinatie besmet werden met een dodelijke dosis ebolavirus overleefden allemaal. Nature publiceerde het resultaat zondag.

De WHO hoopt dat dit vaccin, en een ander kandidaatvaccin, eind november al beschikbaar is voor gebruik in de West-Afrikaanse landen waar een ebola-uitbraak met conventionele isolatiemaatregelen niet in bedwang is gehouden. Medicijnen laten langer op zich wachten, concludeerden de deskundigen. De vaccins beschermen alleen vooraf, tegen het krijgen van ebola. Medicijnen kunnen patiënten helpen genezen.

http://www.nrc.nl/handels(...)ensen-getest-1418661
pi_146576824
quote:

[..]

Dus nee,ik ben helemaal niet bang want in mijne mening tis weer 'n enorme hoax.
Ebola bestaat wel denk ik maar deze crisis is nep(imo)
Volgens mij ben jij wel enorm bang en noemt daarom alles fake en hoax.
pi_146576835
quote:
Vraag me alleen af hoe snel ze dat massa kunnen produceren... er zijn heel wat litertjes nodig van dat spul.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146576901
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vraag me alleen af hoe snel ze dat massa kunnen produceren... er zijn heel wat litertjes nodig van dat spul.
Het produceren zal niet zo'n probleem zijn, het testen en valideren van de batches (vanwege de strenge eisen w.b.t. samenstelling etc!) is een langdurig verhaal.
pi_146576909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij wel enorm bang en noemt daarom alles fake en hoax.
O ja - dat moet t zijn .
ZUCHT.

Kijk uit Lav - de IS komen om je hoofd te afhakken! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146577015
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef .SP. het volgende:

[..]

wow en dat allemaal concluderen vanachter een beeldbuis, ongelooflijk.
Dat kan ik concludeer van de intensief media campagne op elke zender in Europa.
Ja- de ebola crisis verhaal is inderdaad ongelooflijk. imo.
En als dat idioot Geldof is bijbetrokken,nou.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146577115
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?
pi_146577149
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik lees jouw posts ook altijd vol ongeloof, maar wat is je probleem nu precies.
Uitgaande van Occam's Razor is een Ebola-uitbraak nog steeds een stuk aannemelijker dan alle scenario's die jij als alternatief hier geeft, maar dat zie jij waarschijnlijk anders.

quote:
Snap ik ook niet, Bono doet het altijd beter met zielige negertjes.
pi_146577387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik lees jouw posts ook altijd vol ongeloof, maar wat is je probleem nu precies.
Uitgaande van Occam's Razor is een Ebola-uitbraak nog steeds een stuk aannemelijker dan alle scenario's die jij als alternatief hier geeft, maar dat zie jij waarschijnlijk anders.

[..]

Snap ik ook niet, Bono doet het altijd beter met zielige negertjes.
Bono is ook 'n lul van de eerste klas.
pi_146577428
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef .SP. het volgende:

[..]

Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?
Misschien zijn artsen mis geinformeerd.
pi_146577481
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Bono is ook 'n lul van de eerste klas.
We zijn het eens!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is je meest realistische optie ja?
pi_146577580
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In 2010 deed Zembla dit al 'de overbodige griepprik' .. maar goed we dwalen af folks :{
Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.
pi_146577597
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

We zijn het eens!

[..]

Dat is je meest realistische optie ja?
GREAT! :)
pi_146577604
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.
Want griep en ebola zijn ook echt vergelijkbaar.
8)7
  woensdag 12 november 2014 @ 16:45:39 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146577611
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef .SP. het volgende:

[..]

Tijd voor human trials?
Op Rottumerplaat, zetten en dan door middel van Homeopathie bestrijden..

http://i100.independent.c(...)-article--l1qdO2Pazg

2 vliegen in 1 klap :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146577758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik drink het heel jaar whisky en heb nog steeds griep.

Stikkie's zijn voor pubers.
  woensdag 12 november 2014 @ 17:01:38 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146578186
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik drink het heel jaar whisky en heb nog steeds griep.

Stikkie's zijn voor pubers.
Als je chronische griep hebt lijkt me dat je dan zeker in aanmerking komt voor de griepprik. Wat zegt je doc ervan? Lijkt me zeer vervelend voor je want bij een echte griep lig je plat en ben je even uitgeschakeld..

Dat wiet een geneeskrachtige werking heeft is al langer bekend. Er bestaat zelfs zoiets als mediwiet

http://www.apotheek.nl/Th(...)spx?mId=10702&rId=41
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146578280
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je chronische griep hebt lijkt me dat je dan zeker in aanmerking komt voor de griepprik. Wat zegt je doc ervan? Lijkt me zeer vervelend voor je want bij een echte griep lig je plat en ben je even uitgeschakeld..
Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.

quote:
Dat wiet een geneeskrachtige werking heeft is al langer bekend. Er bestaat zelfs zoiets als medi-wiet
http://www.apotheek.nl/Th(...)spx?mId=10702&rId=41
Ja, dat excuus gebruikte een oude vriend van me ook.
Mijn demente oma onthield meer van gesprekken dan hij.
(ik chargeer, alles met mate... maar de meeste wiet-gebruikers hier op Fok zullen het niet vanuit medisch-oogpunt doen gok ik zo).
pi_146578580
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die collega's (geen artsen) krijgen samples die positief testen, we krijgen lezingen van artsen die mensen hebben zien doodgaan. Wat kan daar mis geinformeerd zijn?
  woensdag 12 november 2014 @ 17:11:58 #73
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146578624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.

[..]

(ik chargeer, alles met mate... maar de meeste wiet-gebruikers hier op Fok zullen het niet vanuit medisch-oogpunt doen gok ik zo).
Paar dagen beetje koppijn en zweten klinkt mij niet als een zware griep, sorry.

Alcohol veroorzaakt nog altijd meer schade en slachtoffers trouwens, vergroot ook nog eens de kans op alzheimer en dementie zelfs al ben je geen zware drinker.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146578652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[..]

Kan een tiental andere oorzaken hebben en symptomen zijn niet echt influenza-achtig, ben je wel eens positief getest op influenza in zulke gevallen?

(WTF, ben ik het met ctrlaltdlt eens???)
pi_146578659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Paar dagen beetje koppijn en zweten klinkt mij niet als een zware griep, sorry.
Heb ook nergens gezegd dat ik een zware griep had ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef .SP. het volgende:

[..]

Kan een tiental andere oorzaken hebben en symptomen zijn niet echt influenza-achtig, ben je wel eens positief getest op influenza in zulke gevallen?
Nooit, het is ook een beetje wat in de volksmond 'griep' wordt genoemd. Je voelt je een paar dagen gammel en daarna gaat het wel weer.
Enige keer dat ik ercht goed ziek van was was met die spaanse variant. Toen lag ik een week lang plat met 42 graden.

-edit-
ben er weg van, moet naar Video Games Live in de HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')