Niet liegen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarheid? Hoe weet je dat 't waar is? Ik heb helemaal niks gezien om te geloven dat 't waar is....maar ik heb wel beelden gezien die zegt dat 't fake is.
Je had wat beelden op de BBC gezien waaruit jij de conclusie hebt getrokken dat het niet waar is.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarheid? Hoe weet je dat 't waar is? Ik heb helemaal niks gezien om te geloven dat 't waar is....maar ik heb wel beelden gezien die zegt dat 't fake is.
wow en dat allemaal concluderen vanachter een beeldbuis, ongelooflijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus nee,ik ben helemaal niet bang want in mijne mening tis weer 'n enorme hoax.
Ebola bestaat wel denk ik maar deze crisis is nep(imo)
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trials began in the US this week and the WHO will conduct further tests in Europe and Africa.
En dat was op 19 oktober,
Enig idee of het effectief blijkt te zijn?
Als ik het even snel doorlees schijnt het wel effectief te zijn op dieren, maar op mensen weten ze niet zeker..
Ah er staat inderdaad ook bij dat dit een andere is die op de 2 Americanen is getest![]()
A separate vaccine is already being trialled in the US, UK and Mali.
Ja is al getest op apen en het werkt:quote:Op woensdag 12 november 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trials began in the US this week and the WHO will conduct further tests in Europe and Africa.
En dat was op 19 oktober,
Enig idee of het effectief blijkt te zijn?
Als ik het even snel doorlees schijnt het wel effectief te zijn op dieren, maar op mensen weten ze niet zeker..
Ah er staat inderdaad ook bij dat dit een andere is die op de 2 Americanen is getest![]()
A separate vaccine is already being trialled in the US, UK and Mali.
Volgens mij ben jij wel enorm bang en noemt daarom alles fake en hoax.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus nee,ik ben helemaal niet bang want in mijne mening tis weer 'n enorme hoax.
Ebola bestaat wel denk ik maar deze crisis is nep(imo)
Vraag me alleen af hoe snel ze dat massa kunnen produceren... er zijn heel wat litertjes nodig van dat spul.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/handels(...)ensen-getest-1418661
Het produceren zal niet zo'n probleem zijn, het testen en valideren van de batches (vanwege de strenge eisen w.b.t. samenstelling etc!) is een langdurig verhaal.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe snel ze dat massa kunnen produceren... er zijn heel wat litertjes nodig van dat spul.
O ja - dat moet t zijn .quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel enorm bang en noemt daarom alles fake en hoax.
Dat kan ik concludeer van de intensief media campagne op elke zender in Europa.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
wow en dat allemaal concluderen vanachter een beeldbuis, ongelooflijk.
Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat kan ik concludeer van de intensief media campagne op elke zender in Europa.
Ja- de ebola crisis verhaal is inderdaad ongelooflijk. imo.
En als dat idioot Geldof is bijbetrokken,nou.
Ik lees jouw posts ook altijd vol ongeloof, maar wat is je probleem nu precies.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat kan ik concludeer van de intensief media campagne op elke zender in Europa.
Ja- de ebola crisis verhaal is inderdaad ongelooflijk. imo.
Snap ik ook niet, Bono doet het altijd beter met zielige negertjes.quote:En als dat idioot Geldof is bijbetrokken,nou.
Bono is ook 'n lul van de eerste klas.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts ook altijd vol ongeloof, maar wat is je probleem nu precies.
Uitgaande van Occam's Razor is een Ebola-uitbraak nog steeds een stuk aannemelijker dan alle scenario's die jij als alternatief hier geeft, maar dat zie jij waarschijnlijk anders.
[..]
Snap ik ook niet, Bono doet het altijd beter met zielige negertjes.
Misschien zijn artsen mis geinformeerd.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?
We zijn het eens!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bono is ook 'n lul van de eerste klas.
Dat is je meest realistische optie ja?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn artsen mis geinformeerd.
Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In 2010 deed Zembla dit al 'de overbodige griepprik' .. maar goed we dwalen af folks
GREAT!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
We zijn het eens!
[..]
Dat is je meest realistische optie ja?
Want griep en ebola zijn ook echt vergelijkbaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.
Tijd voor human trials?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Collega's van me krijgen Ebola samples uit binnen en buitenland om te testen of ze positief zijn, we hebben lezingen van artsen die daar gewerkt hebben. Nog steeds een hoax?
Ik drink het heel jaar whisky en heb nog steeds griep.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Beste kuur voor griep ik heb gehad is Whisky,hete water,honig en kruidnagels en 'n paar aspirine en 'n klein stikkie.
Als je chronische griep hebt lijkt me dat je dan zeker in aanmerking komt voor de griepprik. Wat zegt je doc ervan? Lijkt me zeer vervelend voor je want bij een echte griep lig je plat en ben je even uitgeschakeld..quote:Op woensdag 12 november 2014 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik drink het heel jaar whisky en heb nog steeds griep.
Stikkie's zijn voor pubers.
Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je chronische griep hebt lijkt me dat je dan zeker in aanmerking komt voor de griepprik. Wat zegt je doc ervan? Lijkt me zeer vervelend voor je want bij een echte griep lig je plat en ben je even uitgeschakeld..
Ja, dat excuus gebruikte een oude vriend van me ook.quote:Dat wiet een geneeskrachtige werking heeft is al langer bekend. Er bestaat zelfs zoiets als medi-wiet
http://www.apotheek.nl/Th(...)spx?mId=10702&rId=41
Die collega's (geen artsen) krijgen samples die positief testen, we krijgen lezingen van artsen die mensen hebben zien doodgaan. Wat kan daar mis geinformeerd zijn?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn artsen mis geinformeerd.
Paar dagen beetje koppijn en zweten klinkt mij niet als een zware griep, sorry.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.
[..]
Ja, dat excuus gebruikte een oude vriend van me ook.
Mijn demente oma onthield meer van gesprekken dan hij.
(ik chargeer, alles met mate... maar de meeste wiet-gebruikers hier op Fok zullen het niet vanuit medisch-oogpunt doen gok ik zo).
Kan een tiental andere oorzaken hebben en symptomen zijn niet echt influenza-achtig, ben je wel eens positief getest op influenza in zulke gevallen?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paar dagen beetje koppijn en wat zweterig, doorgaands werk ik gewoon door. Lekker de rest besmetten. Niets waarvoor ik naar een huisarts ga iig.
[..]
Ja, dat excuus gebruikte een oude vriend van me ook.
Mijn demente oma onthield meer van gesprekken dan hij.
(ik chargeer, alles met mate... maar de meeste wiet-gebruikers hier op Fok zullen het niet vanuit medisch-oogpunt doen gok ik zo).
Heb ook nergens gezegd dat ik een zware griep hadquote:Op woensdag 12 november 2014 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Paar dagen beetje koppijn en zweten klinkt mij niet als een zware griep, sorry.
Nooit, het is ook een beetje wat in de volksmond 'griep' wordt genoemd. Je voelt je een paar dagen gammel en daarna gaat het wel weer.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Kan een tiental andere oorzaken hebben en symptomen zijn niet echt influenza-achtig, ben je wel eens positief getest op influenza in zulke gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |