SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
blablablabla
Genoeg, maar meer van Eredivisiequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
Inso weet je veel van Engels voetbal of alleen Southampton?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg, maar meer van Eredivisie
Zit Davids daar nog?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit zinvol om te betten? Heb weekend 4 tientjes gewonnen en verveel me beetje
Beter wachten man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit zinvol om te betten? Heb weekend 4 tientjes gewonnen en verveel me beetje
Dat is non-league football.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké man morgen weer interlands tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is non-league football.
Daar zou ik nooit op betten
al paar maanden wegquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is toch hoofdcoach bij Barnet geworden
gewoon volgende PL-ronde weer op Balo to score.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is toch hoofdcoach bij Barnet geworden
Doe ik elke week man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon volgende PL-ronde weer op Balo to score.
Quote zal inmiddels wel rond de 8 liggen nu
Goed gezienquote:
praat niet tegen mequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi etsu
We hebben net heerlijk over je geroddeld
En je hebt mijn 100k post gemistquote:
Was je trots op me?quote:
Ziet er bijna Spaans uitquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
naar het buitenland gaan als je naar torquay kan
Is het weer wel goed daar dan.quote:
Beter gewoon calais/duinkerken met autotje jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het weer wel goed daar dan.
Hoe kom ik daar beste via Calais zeker of vliegen op London.
Kun je beter naar Spanje vliegen dus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter gewoon calais/duinkerken met autotje ja
uiteraard.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je beter naar Spanje vliegen dus.
Beetje duur voor je bruiloft alleen als je honderden gasten hebtquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
beter dubai voor warm weer en chillings
Veel Moslims man daaroquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
beter dubai voor warm weer en chillings
kan je wel gewoon goede chilling zetten als toerist hoorquote:
en weinig kerkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje duur voor je bruiloft alleen als je honderden gasten hebt
Ja okéquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan je wel gewoon goede chilling zetten als toerist hoor
Nee, dat niet. Maar voor zon/strand is wel chill daar manquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oké
Dacht dat je als trouwlocatie wilde
Kan nog wel problemen geven om een kerk te vinden daar
Ja tuurlijk manquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar voor zon/strand is wel chill daar man
Lijkt me toch niet zo chill als daar 100+ katholieke Polen komen manquote:
ahahaha geniaal juist man stel je voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo chill als daar 100+ katholieke Polen komen man
Wodka drinken op vliegveld schelden tegen bewakersquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelijk een paar worden in gevangenis gegooid![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wodka drinken op vliegveld schelden tegen bewakers
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelijk een paar worden in gevangenis gegooid![]()
Okquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:52 schreef xcachet het volgende:
Oh men. Ik krijg al kotsneigingen van het eten van vanavond.
Wat eet jequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:52 schreef xcachet het volgende:
Oh men. Ik krijg al kotsneigingen van het eten van vanavond.
Wij konden kiezen of we mee wilde doen. Niks opgehangen dus ook niet gebeldquote:
haha pauperquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Asiatische troep ala voorverpakte shit.
een kasteel zal wel duur zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet hier eens kijken
http://www.unieke-groepsaccomodaties.nl/search
Staan zieke villa`s in die je kan afhuren voor bruiloft, zelfs hele kastelen
Valt mee. Max 2000 euro geloof ik voor lang weekendquote:
kiezen? Hangen? Gebeld ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij konden kiezen of we mee wilde doen. Niks opgehangen dus ook niet gebeld
lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
ga bij LMI eten volgende week donderdag zakenlunch
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
kiezen? Hangen? Gebeld ?
Hier komen die schijtkinderen gewoon.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
net 2 kinderen pakten allebei een mandarijn
Dat opvoeding
niets mis meequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
net 2 kinderen pakten allebei een mandarijn
Dat opvoeding
kwamen hier allemaal kinderen met halloween echt dom om deze wijk langs te gaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
Zou die kinderen vergiftigen komen ze nooit meer gelijk
alsof kinderen nog langs jouw huis mogen van paps en mamsquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
Zou die kinderen vergiftigen komen ze nooit meer gelijk
Gelukkig vieren we hier geen Sint Maarten hequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof kinderen nog langs jouw huis mogen van paps en mams
pedo
ach vroeger kon het ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
Je gaat toch niet bij vreemden snoep ophalen meeste ouders leren kun kinderen geen dingen van vreemden aan te nemen
wtf
Zou echt gaan schreeuwen dat ze weg moesten hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kwamen hier allemaal kinderen met halloween echt dom om deze wijk langs te gaan
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou echt gaan schreeuwen dat ze weg moesten hoor.
mn vriendin ging allemaal snoep geven enzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou echt gaan schreeuwen dat ze weg moesten hoor.
Vroeger kon je ook naar bijbelklas en keek je op tegen de pater.quote:
nooit naar bijbelschool geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook naar bijbelklas en keek je op tegen de pater.
Tijden veranderen.
ons kent onsquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
Je gaat toch niet bij vreemden snoep ophalen meeste ouders leren kun kinderen geen dingen van vreemden aan te nemen
wtf
oquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig vieren we hier geen Sint Maarten he
Randdebieltje.
Neehoor, als je maar gelukkig bent tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Is er sprake van een wereld wonder?
Op speciaal onderwijs misschien wel ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
ik moest dat wel op de basisschool
lekker lampioennetje maken jatoch
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef xcachet het volgende:
Kwam net een man een pakketje voor mijn pa afleveren. Stond ik daar met die schaal in mijn hand.
#ditzijngeengrapjesverdomme
ben jij een gozerquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef xcachet het volgende:
Als ik ooit Jhali tegen kom:
[ afbeelding ]
Katholiek iets of zo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
dan ga je met een PALMPASENSTOK een optocht lopen en je ouders gooien kaolo veel snoep op die stok
Heb jij net zo'n Jhali obsessie als toto?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb t ook maar 1 keer gedaan op kleuterschool in nimma toen ging ik verhuizen naar roffaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom gewoon uit rofa zuid man wij deden zulke dingen niet
wat een homo feestquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
dan ga je met een PALMPASENSTOK een optocht lopen en je ouders gooien kaolo veel snoep op die stok
Jhali haat jou ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:
jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n Jhali obsessie als toto?
jaquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:06 schreef Typisch het volgende:
ik rijg wel wat anders aan mijn stok dan snoep
hahahhoahjasuihaa
afiofnddavjz 3edv
gingen we van school naar kerka lopen en ondertussen snoep etenquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
van dolfijn naar walvis is niet zo'n grote stap toch?
jouw moeder - mijn leeftijdquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is grootste leeftijdsverschil ??
Bedankt voor de wijn zegt zequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef Typisch het volgende:
dus ik kwam net terug van stage, even langs moeders gegaan met een fles wijn
is ze niet thuis
inb4 ze is bij mij
fles wijn maar weer meegenomen
einde bericht
Je mag hem hier brengenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef Typisch het volgende:
dus ik kwam net terug van stage, even langs moeders gegaan met een fles wijn
is ze niet thuis
inb4 ze is bij mij
fles wijn maar weer meegenomen
einde bericht
Mortaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
wie zat hier ook alweer bij het corps
Niemand toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Corps?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
goed verhaal zegquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend van de middelbare kwam ik dit weekend na een jaar tegen, studeert nu in Leiden.
"Ja kerel, is bom"
Heerlijke VVD-r erbij en damn
ja daar hebben wij verder niets mee te maken als schooiersquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend van de middelbare kwam ik dit weekend na een jaar tegen, studeert nu in Leiden.
"Ja kerel, is bom"
Gelukkig niet nee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daar hebben wij verder niets mee te maken als schooiers
ik ben dit jaar naar 3 feestjes van hun geweest en ik moet zeggen het is wel leukquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daar hebben wij verder niets mee te maken als schooiers
mijn broertje heeft het idee opgevat om als ie gaat studeren daarbij te gaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben dit jaar naar 3 feestjes van hun geweest en ik moet zeggen het is wel leuk
al moeten ze niet door hebben dat je er niet bij hoort want dan kijken ze je niet meer aan
waar gaat ie studeren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn broertje heeft het idee opgevat om als ie gaat studeren daarbij te gaan
ik ga dat uit zn hoofd praten
een allochtoon hoort daar niet
Ben je niet gewoon jaloers danquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn broertje heeft het idee opgevat om als ie gaat studeren daarbij te gaan
ik ga dat uit zn hoofd praten
een allochtoon hoort daar niet
Had hem wel vaker langs zien lopen in Zutphen, maar dacht steeds dat ie me negeerde, maar hij fucking chill enzeauquote:
hoezo ik kan toch ook lid wordenquote:
Je studeert nu niet toch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo ik kan toch ook lid worden
je gaat toch niet als allochtoon daarbij ik zeg eerlijk
nee maar ik zou theoretisch gezien gewoon aan kunnen melden voor een studiequote:
corps is kneiter duur manquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo ik kan toch ook lid worden
je gaat toch niet als allochtoon daarbij ik zeg eerlijk
Als freeroller zeker weet je wat het kostquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar ik zou theoretisch gezien gewoon aan kunnen melden voor een studie
heb werk nu he vanaf volgende weekquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Als freeroller zeker weet je wat het kost
Waar ga je werken?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb werk nu he vanaf volgende week
beter manquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb werk nu he vanaf volgende week
Gewoon beetje simpel kantoorwerk. beetje data verwerken enzoquote:
LEkker manquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon beetje simpel kantoorwerk. beetje data verwerken enzo
Maar verdient wel goed en het is gewoon chill op een kantoor en ik ken er mensen.
Heeft ie al gedaan in Blijdorp maar verliep niet helemaal naar wens.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom probeer jij dat ook niet?
Soberso vvd, verneukt heel nederlandquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ja kerel, is bom"
Beter dan pvda, sp, gl, d66, cda, pvv, 50plusquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soberso vvd, verneukt heel nederland
ja manquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb geen gorilla opgevoedquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom probeer jij dat ook niet?
zou ook nooit vvd stemmen iddquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef Elan het volgende:
Op conventionele partijen stemmen![]()
Geen uitgesproken idealen hebben
te weinig politieke inhoudquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
de enige decentedelijke partij is de piratenpartij
Eensquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
die snappen tenminste dat in het huidige tijdperk het internet een essentiele rol speelt
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:31 schreef Typisch het volgende:
oh en partijen die hun geloof aanhalen in hun naam zijn ook aids
wel goede boodschap iddquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
die snappen tenminste dat in het huidige tijdperk het internet een essentiele rol speelt
Obama's reactio over netneutrality is tofquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben denk ik geen liberaalquote:
En Obama heeft zelf al jaren netneutrality zitten verkankeren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Obama's reactio over netneutrality is tofBelangrijke zet tegen comcast enzo
CU is helemaal niet conservatief ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
zijn denkbeelden komen niet zomaar uit de lucht vallen hé
Hoezo? de FCC is onafhankelijk, heeft obama niks in te zeggenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Obama heeft zelf al jaren netneutrality zitten verkankeren.
ja zeer linkse partij qua economie en solidariteitquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
CU = Christenunie? Of heb je over andere partij
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo? de FCC is onafhankelijk, heeft obama niks in te zeggen
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zeer linkse partij qua economie en solidariteit
quote:Bij het zoeken naar antwoorden wil de ChristenUnie zich laten leiden door de Bijbel, het gezaghebbende Woord van God. Geïnspireerd door dit Woord maken we politieke keuzes.
Geloof je welquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kijk het programma maar door. Gewoon linkse partij
d66 heeft nog enigszins visie maar gaat onze problemen niet oplossen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan pvda, sp, gl, d66, cda, pvv, 50plus
Cu is voor vrouwenemancipatie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof je wel
Behalve als het over zaken als abortus en vrouwenparticipatie gaat dan toch zeker
had je mijn nummer gister gezien die ik posttequote:
ja had gereageerd tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had je mijn nummer gister gezien die ik postte
Wow vroeger toen Etsu nog normaal deed #distantmemoriesquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:16 schreef Copthorne het volgende:
Nu nog even Mortaxx die op Etsu's verzoek wat topics sluit en het hele feest is weer compleet.
weet neit ik was weg daarnaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja had gereageerd toch
of was er nog een andere
oh ik reageerde:quote:
Tering downies daarquote:
MEN waar het hoort.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tering downies daar
Moet echt naar ander forum
Ja maar MEN is dood. Je kan beter naar GC doen Ofzoquote:
Zolang het in ONZ staat kun je niemand wat kwalijk nemen.quote:
kloptquote:
ja ik merk hetquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is leuker als je meepost.
Topic is behoorlijk dood zoals je ziet.
nee fokkie heeft kleinere tatquote:
jawelquote:
Praat niet meer met jou je bent mijn aandacht niet waard.quote:
Nou dat vind ik verschrikkelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Praat niet meer met jou je bent mijn aandacht niet waard.
Mortaxx is het hier mee eens.
Tot nooit.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
sof sof
welterusten schatje hopelijk kom je weer snel meer posten
Als je nu even flink gaat wenen dan ben je weer op het punt als waarop je altijd geacteerd hebtquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
Mijn gemiddelde van posts per dag is met 1 afgenomen
Ik vind dit een zeer beschaafde manier van iemand de waarheid vertellen. FOK! is afgezaktquote:
Jaquote:Op woensdag 12 november 2014 00:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer beschaafde manier van iemand de waarheid vertellen. FOK! is afgezakt
Zo zijn vele helden gevallen.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Je moet nog uitkijken ook bij dat rotzakje want hij doet achter elkaar TR's maken.
Kill. If you leave my life, I'm better of dead.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 00:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Kill. If you leave my life, I'm better of dead.
We zijn verzwakt. Maar daarom is het aan ons om stand te houden. Tot we ons kunnen regroeperen en terug kunnen slaan als nooit daarvoor.De laatste der Mohikanen.quote:
?? Ben je boos op mij dvenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je nu even flink gaat wenen dan ben je weer op het punt als waarop je altijd geacteerd hebt
2006 beldequote:Op woensdag 12 november 2014 00:14 schreef Dven het volgende:
Spotify is kenkergers trouwens. Ik zou meer mee moeten lopen met vooruitgang dan dat ik de afgelopen jaren deed.
Ik heb al twaalfendertig keer mijn post opnieuw geformuleerd. Uiteindelijk wil ik alleen maar aangeven dat ik alles behalve boos op je benquote:
Als zelfs jij mij begint te dissen..quote:
oké dan kan ik nrt een gerust hart gaan slapen. Trusten xquote:Op woensdag 12 november 2014 00:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb al twaalfendertig keer mijn post opnieuw geformuleerd. Uiteindelijk wil ik alleen maar aangeven dat ik alles behalve boos op je ben
1love
slaap zacht liefjequote:Op woensdag 12 november 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oké dan kan ik nrt een gerust hart gaan slapen. Trusten x
Als je die ook weer per stuk 20 keer door de statiegeldmachine haalt, dan heb je afhankelijk van waar je je bevindt tussen de 0,00 en 100 euro verdiend.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
20 cola light flessen gekocht vanmiddag dven.
Oke doeiquote:Op woensdag 12 november 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oké dan kan ik nrt een gerust hart gaan slapen. Trusten x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
0,00quote:Op woensdag 12 november 2014 00:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je die ook weer per stuk 20 keer door de statiegeldmachine haalt, dan heb je afhankelijk van waar je je bevindt tussen de 0,00 en 100 euro verdiend.
Jop oppurtunitie
Tellen kratten wel?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,00
En het zijn Poolse flessen.
De posts van Dven bagger noemenquote:Op woensdag 12 november 2014 07:56 schreef kanovinnie het volgende:
We kunnen wel gewoon hier verder. En Dven, topics volbaggeren hoeft niet.
Eh okquote:Op woensdag 12 november 2014 07:56 schreef kanovinnie het volgende:
We kunnen wel gewoon hier verder. En Dven, topics volbaggeren hoeft niet.
Kwaliteit straalt er vanaf maar niet iedereen wil dat zien of erkennen. Beetje jammer.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De posts van Dven bagger noemenLouter kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |