ons kent onsquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
Je gaat toch niet bij vreemden snoep ophalen meeste ouders leren kun kinderen geen dingen van vreemden aan te nemen
wtf
oquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig vieren we hier geen Sint Maarten he
Randdebieltje.
Neehoor, als je maar gelukkig bent tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Is er sprake van een wereld wonder?
Op speciaal onderwijs misschien wel ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
ik moest dat wel op de basisschool
lekker lampioennetje maken jatoch
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef xcachet het volgende:
Kwam net een man een pakketje voor mijn pa afleveren. Stond ik daar met die schaal in mijn hand.
#ditzijngeengrapjesverdomme
ben jij een gozerquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef xcachet het volgende:
Als ik ooit Jhali tegen kom:
[ afbeelding ]
Katholiek iets of zo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
dan ga je met een PALMPASENSTOK een optocht lopen en je ouders gooien kaolo veel snoep op die stok
Heb jij net zo'n Jhali obsessie als toto?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb t ook maar 1 keer gedaan op kleuterschool in nimma toen ging ik verhuizen naar roffaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom gewoon uit rofa zuid man wij deden zulke dingen niet
wat een homo feestquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
dan ga je met een PALMPASENSTOK een optocht lopen en je ouders gooien kaolo veel snoep op die stok
Jhali haat jou ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:
jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n Jhali obsessie als toto?
jaquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:06 schreef Typisch het volgende:
ik rijg wel wat anders aan mijn stok dan snoep
hahahhoahjasuihaa
afiofnddavjz 3edv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |