ons kent onsquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
Je gaat toch niet bij vreemden snoep ophalen meeste ouders leren kun kinderen geen dingen van vreemden aan te nemen
wtf
oquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig vieren we hier geen Sint Maarten he
Randdebieltje.
Neehoor, als je maar gelukkig bent tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Is er sprake van een wereld wonder?
Op speciaal onderwijs misschien wel ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
ik moest dat wel op de basisschool
lekker lampioennetje maken jatoch
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef xcachet het volgende:
Kwam net een man een pakketje voor mijn pa afleveren. Stond ik daar met die schaal in mijn hand.
#ditzijngeengrapjesverdomme
ben jij een gozerquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef xcachet het volgende:
Als ik ooit Jhali tegen kom:
[ afbeelding ]
Katholiek iets of zo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
dan ga je met een PALMPASENSTOK een optocht lopen en je ouders gooien kaolo veel snoep op die stok
Heb jij net zo'n Jhali obsessie als toto?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb t ook maar 1 keer gedaan op kleuterschool in nimma toen ging ik verhuizen naar roffaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom gewoon uit rofa zuid man wij deden zulke dingen niet
wat een homo feestquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
dan ga je met een PALMPASENSTOK een optocht lopen en je ouders gooien kaolo veel snoep op die stok
Jhali haat jou ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:
jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n Jhali obsessie als toto?
jaquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:06 schreef Typisch het volgende:
ik rijg wel wat anders aan mijn stok dan snoep
hahahhoahjasuihaa
afiofnddavjz 3edv
gingen we van school naar kerka lopen en ondertussen snoep etenquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
van dolfijn naar walvis is niet zo'n grote stap toch?
jouw moeder - mijn leeftijdquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is grootste leeftijdsverschil ??
Bedankt voor de wijn zegt zequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef Typisch het volgende:
dus ik kwam net terug van stage, even langs moeders gegaan met een fles wijn
is ze niet thuis
inb4 ze is bij mij
fles wijn maar weer meegenomen
einde bericht
Je mag hem hier brengenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef Typisch het volgende:
dus ik kwam net terug van stage, even langs moeders gegaan met een fles wijn
is ze niet thuis
inb4 ze is bij mij
fles wijn maar weer meegenomen
einde bericht
Mortaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
wie zat hier ook alweer bij het corps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |