Niemand toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
wie zat hier ook alweer bij het corps
Corps?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
wie zat hier ook alweer bij het corps
goed verhaal zegquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend van de middelbare kwam ik dit weekend na een jaar tegen, studeert nu in Leiden.
"Ja kerel, is bom"
Heerlijke VVD-r erbij en damn
ja daar hebben wij verder niets mee te maken als schooiersquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriend van de middelbare kwam ik dit weekend na een jaar tegen, studeert nu in Leiden.
"Ja kerel, is bom"
Heerlijke VVD-r erbij en damn
Gelukkig niet nee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daar hebben wij verder niets mee te maken als schooiers
ik ben dit jaar naar 3 feestjes van hun geweest en ik moet zeggen het is wel leukquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daar hebben wij verder niets mee te maken als schooiers
mijn broertje heeft het idee opgevat om als ie gaat studeren daarbij te gaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben dit jaar naar 3 feestjes van hun geweest en ik moet zeggen het is wel leuk
al moeten ze niet door hebben dat je er niet bij hoort want dan kijken ze je niet meer aan
waar gaat ie studeren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn broertje heeft het idee opgevat om als ie gaat studeren daarbij te gaan
ik ga dat uit zn hoofd praten
een allochtoon hoort daar niet
Ben je niet gewoon jaloers danquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn broertje heeft het idee opgevat om als ie gaat studeren daarbij te gaan
ik ga dat uit zn hoofd praten
een allochtoon hoort daar niet
Had hem wel vaker langs zien lopen in Zutphen, maar dacht steeds dat ie me negeerde, maar hij fucking chill enzeauquote:
hoezo ik kan toch ook lid wordenquote:
Je studeert nu niet toch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo ik kan toch ook lid worden
je gaat toch niet als allochtoon daarbij ik zeg eerlijk
nee maar ik zou theoretisch gezien gewoon aan kunnen melden voor een studiequote:
corps is kneiter duur manquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo ik kan toch ook lid worden
je gaat toch niet als allochtoon daarbij ik zeg eerlijk
Als freeroller zeker weet je wat het kostquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar ik zou theoretisch gezien gewoon aan kunnen melden voor een studie
heb werk nu he vanaf volgende weekquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Als freeroller zeker weet je wat het kost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |