Zo zijn vele helden gevallen.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Je moet nog uitkijken ook bij dat rotzakje want hij doet achter elkaar TR's maken.
Kill. If you leave my life, I'm better of dead.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 00:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Kill. If you leave my life, I'm better of dead.
We zijn verzwakt. Maar daarom is het aan ons om stand te houden. Tot we ons kunnen regroeperen en terug kunnen slaan als nooit daarvoor.De laatste der Mohikanen.quote:
?? Ben je boos op mij dvenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je nu even flink gaat wenen dan ben je weer op het punt als waarop je altijd geacteerd hebt
2006 beldequote:Op woensdag 12 november 2014 00:14 schreef Dven het volgende:
Spotify is kenkergers trouwens. Ik zou meer mee moeten lopen met vooruitgang dan dat ik de afgelopen jaren deed.
Ik heb al twaalfendertig keer mijn post opnieuw geformuleerd. Uiteindelijk wil ik alleen maar aangeven dat ik alles behalve boos op je benquote:
Als zelfs jij mij begint te dissen..quote:
oké dan kan ik nrt een gerust hart gaan slapen. Trusten xquote:Op woensdag 12 november 2014 00:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb al twaalfendertig keer mijn post opnieuw geformuleerd. Uiteindelijk wil ik alleen maar aangeven dat ik alles behalve boos op je ben
1love
slaap zacht liefjequote:Op woensdag 12 november 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oké dan kan ik nrt een gerust hart gaan slapen. Trusten x
Als je die ook weer per stuk 20 keer door de statiegeldmachine haalt, dan heb je afhankelijk van waar je je bevindt tussen de 0,00 en 100 euro verdiend.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
20 cola light flessen gekocht vanmiddag dven.
Oke doeiquote:Op woensdag 12 november 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oké dan kan ik nrt een gerust hart gaan slapen. Trusten x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
0,00quote:Op woensdag 12 november 2014 00:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je die ook weer per stuk 20 keer door de statiegeldmachine haalt, dan heb je afhankelijk van waar je je bevindt tussen de 0,00 en 100 euro verdiend.
Jop oppurtunitie
Tellen kratten wel?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,00
En het zijn Poolse flessen.
De posts van Dven bagger noemenquote:Op woensdag 12 november 2014 07:56 schreef kanovinnie het volgende:
We kunnen wel gewoon hier verder. En Dven, topics volbaggeren hoeft niet.
Eh okquote:Op woensdag 12 november 2014 07:56 schreef kanovinnie het volgende:
We kunnen wel gewoon hier verder. En Dven, topics volbaggeren hoeft niet.
Kwaliteit straalt er vanaf maar niet iedereen wil dat zien of erkennen. Beetje jammer.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De posts van Dven bagger noemenLouter kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |