SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
blablablabla
Genoeg, maar meer van Eredivisiequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
Inso weet je veel van Engels voetbal of alleen Southampton?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg, maar meer van Eredivisie
Zit Davids daar nog?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit zinvol om te betten? Heb weekend 4 tientjes gewonnen en verveel me beetje
Beter wachten man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit zinvol om te betten? Heb weekend 4 tientjes gewonnen en verveel me beetje
Dat is non-league football.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké man morgen weer interlands tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is non-league football.
Daar zou ik nooit op betten
al paar maanden wegquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is toch hoofdcoach bij Barnet geworden
gewoon volgende PL-ronde weer op Balo to score.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is toch hoofdcoach bij Barnet geworden
Doe ik elke week man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon volgende PL-ronde weer op Balo to score.
Quote zal inmiddels wel rond de 8 liggen nu
Goed gezienquote:
praat niet tegen mequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi etsu
We hebben net heerlijk over je geroddeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |