quote:
nu nog bij fit 4 free maar vanaf januari zeer waarschijnlijk Free Fitness.Vlakbij Zuidplein. FitnessCentrum Noord is echt te ver weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
alleen werken verder nix
naar welke gym ga je nu vriend
Poverty OV towk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
is tog goede wu vriend of kom je met scooter
no feelzquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zei toch.
Je had haar moeten neuken toen ze kwam ontbijten.
Maar je durfde niet.
Dit van Dima te horen krijgenquote:
Lekker makkelijk een 'belofte' die je toch niet waar hoeft te makenquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:11 schreef Klokov het volgende:
Iemand wil een oproepje op FOK! plaatsen om een (ex-)crimineel te interviewen voor een schoolopdracht. Als die niet getrolld wordt dan weet ik het ook niet meer
Lol nee, alhoewel Opstelten en Teeven daar anders over zullen denkenquote:
Ja hij stuurde picca op de dmquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
Is Dima al ontknaapt door een niet digitale vrouw?
ik heb vorig jaar wel eens de wijkagent inhuis gehad. Die kwam ff praten over iets srs hahahahquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol nee, alhoewel Opstelten en Teeven daar anders over zullen denken
Maar nee, geen veroordeling op mn naam, ook nooit verdachte geweest bij mijn weten
Ja, typ maarquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar wel eens de wijkagent inhuis gehad. Die kwam ff praten over iets srs hahahah
wil iemand weten? ik heb nog 3 minuten om het te typen
Dat verhaal met de toegangspoort / slagboom?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar wel eens de wijkagent inhuis gehad. Die kwam ff praten over iets srs hahahah
wil iemand weten? ik heb nog 3 minuten om het te typen
nee geen anjerbollen.quote:
Anytime Fitness is ook chill.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
nu nog bij fit 4 free maar vanaf januari zeer waarschijnlijk Free Fitness.Vlakbij Zuidplein. FitnessCentrum Noord is echt te ver weg.
moeders die kids met de auto wegbrengen moeten zwz stokslagen hebben ga maar fietse luie bitchquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee geen anjerbollen.
ons PRIVE parkeerterrein achter de flat ligt ook aan de achterkant van een klein basisschooltje.
Je raad het al 4 of 6x per dag auto's op onze parkeerplaats. Soms zelfs 3 breed voor de auto's van de bewoners, stationair kwartier draaien, muziek aan soms. enz enz.
Paar keer uit m'n penty gegaan, met school gepraat, div ouders die het bleven doen keer op keer aanspreken niks.
Toen op een avond bij mij de maat vol was en ik e.o.a. ordinair viswijf niet zo vriendleijk meer toesprak dat ze die kar van d'r van ons terrein moest halen en wel direct.
Wijf ging van leer joh van 10 meter afstand dat wel, met kind en al, ik had nog nooit zulke taal gehoord.
Dus ik eindigde het gesprek met " als je die wagen niet gauw weghaalt, dan gaan er hele andere dingen gebeuren" (ik dacht aan wielklem zetten bijv. of sleepdienst in het vervolg)
Zei dacht dat ik haar wat aan ging doen LOL.
Toen ging ze tranen met tuiten huilen op het politiebureau![]()
![]()
Dat ik d'r bedreigt had dit dat.
's avonds om 8:00 ging de deurbel of de wijkagent ff mocht komen praten binnen.
Die vent moest alleen maar lachen en zei "ja niet zo handig om dat te zeggen maar ik snap het wel"
Hij ging weg met de vraag of ik bij het Wijk preventieteam wilde. Ze zochten nog mensen![]()
Nu is het afgesloten met een automatische parkeerbeugel. Heel die school niet meer te breiken met de auto LOL
Je ken het krijgen zoals je het hebben wilt denk ik altijd maar![]()
oke ff squatten tot zo weer
Bye bye carrière en levenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef THEFXR het volgende:
Molly Shattuck, 47 year old NFL cheerleader arrested for giving 15 year old blow job.
http://scallywagandvagabo(...)ng-15-year-oral-sex/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sickquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef THEFXR het volgende:
Molly Shattuck, 47 year old NFL cheerleader arrested for giving 15 year old blow job.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij ons komen al die wijven met de bakfiets. Die ze dan op de parkeerdplekken neerpleuren. Of gewoon op de oprit naar parkeerterein zodat ik mijn auto niet kan parkeren. Enige nadeel van een binnenstadschoolquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moeders die kids met de auto wegbrengen moeten zwz stokslagen hebben ga maar fietse luie bitch
Ze hebben wel een squatrack (helemaal achterin op de eerste 'verdieping'), maar bijna geen kracht apparatuur inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen squatrack helaas. Zo goed als geen kracht apparatuur. En dumbells tot maar 20kg.
Weet je zeker dat dat geen smith machine isquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze hebben wel een squatrack (helemaal achterin op de eerste 'verdieping'), maar bijna geen kracht apparatuur inderdaad.
kut gymquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef Weissman het volgende:
geen squatrack was zijn argumentatie.
Wauwquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen smith machine is
Toen ik er was heb ik de eigenaar gesproken en die zei dat een squatrack uitgesloten was vanwege veiligheid enzo. Omdat er niet continu personeel aanwezig is ook geen squatrack was zijn argumentatie.
Ow heet zo'n ding een smith machine? Voor mij een pot natquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen smith machine is
Toen ik er was heb ik de eigenaar gesproken en die zei dat een squatrack uitgesloten was vanwege veiligheid enzo. Omdat er niet continu personeel aanwezig is ook geen squatrack was zijn argumentatie.
Nice....quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen ze niet lopen of fietsen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bij ons komen al die wijven met de bakfiets. Die ze dan op de parkeerdplekken neerpleuren. Of gewoon op de oprit naar parkeerterein zodat ik mijn auto niet kan parkeren. Enige nadeel van een binnenstadschool
Ik ros die dingen gewoon opzij, parkeer auto en breng kinderen naar school
Lekker in je eentje op de ligfiets #genietenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ow heet zo'n ding een smith machine? Voor mij een pot nat![]()
Maar het is heel relax daar. 24/7 open. Ik heb vaak momenten gehad dat ik heel de gym voor mezelf had. Zo nice...
penor lifte?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:06 schreef Sapstengel het volgende:
thanks man wil net naar de gym gaan nu zit ik hier met een boner
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:06 schreef Sapstengel het volgende:
thanks man wil net naar de gym gaan nu zit ik hier met een boner
http://lesbiansilk.tumblr(...)us-2014-s02e06-tracyquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
oh god die onderste gif
even pre workout fapje doen nu
goodbye gains
Gewoon PWO mac na je fap broquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
oh god die onderste gif
even pre workout fapje doen nu
goodbye gains
B&J's sowiesoquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
Heb nog bijna 1600 kcal over voor vandaag, en zit al op 111g eiwitten. Zit eraan te denken om even lanks de McDrive te gaan. 5 cheeseburgers, of 1 big tasty met bacon en 2 cheeseburgers. Moeilijke keuzes.
#dieleef
Dat begrijp ik dan wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb al bijna een kg kwarktaart op vandaag, wil nu even iets hartigs.
Big tasty sowieso.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind die big tasty zo lekker, maar 3 cheeseburgers vult beter, en is ook erg lekker. Ekte struggles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Italiaanse bol als broodje.
Zij wel. Ik niet. Das cardio. En itt de meeste van die wijven moet ik wel door naar mijn werkquote:
Hey, volgens mij is dat geen broodjequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mac is toch lekkerder jwz veel goedkoper ook
[ afbeelding ]
Daar zou ik wel van willen snoepen. Nomsayin'.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mac is toch lekkerder jwz veel goedkoper ook
[ afbeelding ]
Zij heeft de crazy eyes. Zou niet raken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Yesssss.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Like dis:Italiaanse bol hamburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Italiaanse bol als broodje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Lelijk wijf man.quote:
Ik faalde volgens mij al in de nacht van 31 oktober op 1 novemberquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Weissman het volgende:
Hoeveel mensen zijn nog in de race voor no fap november? srs
check.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Weissman het volgende:
quote:
Hahah. Nee man. Is al dik 1,5 jr terug ook, dus beetje oude koeienquote:
picsquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik werk mijn facial hair zelfs bij:(
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:57 schreef Weissman het volgende:
Scheer dat haar van hem af, zet er een paar tattoo's op en je kan zo een reality serie rond Ray heen bouwen.
Al die hippe ouders met bakfietsenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bij ons komen al die wijven met de bakfiets. Die ze dan op de parkeerdplekken neerpleuren. Of gewoon op de oprit naar parkeerterein zodat ik mijn auto niet kan parkeren. Enige nadeel van een binnenstadschool
Ik ros die dingen gewoon opzij, parkeer auto en breng kinderen naar school
Allemachtig. Dacht dat ik veel strepen onder mn oksels hadquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hij stuurde picca op de dm
[ afbeelding ]
Lolquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ray zou wel een goeie big bro zijn. Even op iemand afsturen die gemeen tegen je is geweest.
Hey Weissmanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ik dacht dat Turken altijd genoeg broers hadden. Of neven of ooms.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel een intimiderende grote broer, kom je mensen klappen voor me?
check. 4 keer. Sem en Finn zitten in 1 gezin overigensquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Al die hippe ouders met bakfietsenheten hun kinderen ook allemaal Sem en Finn en Merel en Sophie?
hoe denk je dat ie blauw is gewordenquote:
Ja klopt wel, maar ray lijkt volzinnen te kunnen produceren, dat is bij Turkse broers altijd wat minder het geval.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Turken altijd genoeg broers hadden. Of neven of ooms.
Whahhaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
check. 4 keer. Sem en Finn zitten in 1 gezin overigens
Vlad en Siobhan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:14 schreef stinkie het volgende:
Gelukkig hebben de mijne echte Russische en Keltische namen.
Vriendin volgespoten, dus af.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Weissman het volgende:
Dat zijn vaak dezelfden in die cultuur, toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Turken altijd genoeg broers hadden. Of neven of ooms.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zijn vaak dezelfden in die cultuur, toch?
Hoe kan iemand zo'n gym nou chill vindenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen squatrack helaas. Zo goed als geen kracht apparatuur. En dumbells tot maar 20kg.
Goed verhaal weer, bro.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee geen anjerbollen.
ons PRIVE parkeerterrein achter de flat ligt ook aan de achterkant van een klein basisschooltje.
Je raad het al 4 of 6x per dag auto's op onze parkeerplaats. Soms zelfs 3 breed voor de auto's van de bewoners, stationair kwartier draaien, muziek aan soms. enz enz.
Paar keer uit m'n penty gegaan, met school gepraat, div ouders die het bleven doen keer op keer aanspreken niks.
Toen op een avond bij mij de maat vol was en ik e.o.a. ordinair viswijf niet zo vriendleijk meer toesprak dat ze die kar van d'r van ons terrein moest halen en wel direct.
Wijf ging van leer joh van 10 meter afstand dat wel, met kind en al, ik had nog nooit zulke taal gehoord.
Dus ik eindigde het gesprek met " als je die wagen niet gauw weghaalt, dan gaan er hele andere dingen gebeuren" (ik dacht aan wielklem zetten bijv. of sleepdienst in het vervolg)
Zei dacht dat ik haar wat aan ging doen LOL.
Toen ging ze tranen met tuiten huilen op het politiebureau![]()
![]()
Dat ik d'r bedreigt had dit dat.
's avonds om 8:00 ging de deurbel of de wijkagent ff mocht komen praten binnen.
Die vent moest alleen maar lachen en zei "ja niet zo handig om dat te zeggen maar ik snap het wel"
Hij ging weg met de vraag of ik bij het Wijk preventieteam wilde. Ze zochten nog mensen![]()
Nu is het afgesloten met een automatische parkeerbeugel. Heel die school niet meer te breiken met de auto LOL
Je ken het krijgen zoals je het hebben wilt denk ik altijd maar![]()
oke ff squatten tot zo weer
Op je 47e nog cheerleader zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee van die namen kunnen dezelfde zijn, mits iets anders geschreven. Mijn hond heette Boris. Verder meld ik 1 checkquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Valdimir, Dimitri, Sascha, Pjotr en als we gek gaan doen nemen we Boris en Alexander ook mee.
Sssssstquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
twee van die namen kunnen dezelfde zijn, mits iets anders geschreven. Mijn hond heette Boris. Verder meld ik 1 check
ik denk dat ie alleen denk 'Yes, gelukt'quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Eleiko heb je wel eens seks met je vrouw en denk je daarbij aan Nelleke?
Betaalt met een t. En wacht maar tot ik m'n shakebeker en trainkleding uit ga zoeken, volle paniek!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Harde fuckarounditis bij weiss en c_c
Ga gwn trainen man. Maakt die gym nu uit. Je spieren weten echt niet hoeveel contributie je betaald hoor
Yogabroekje, roze shaker. De rest boeit niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Betaalt met een t. En wacht maar tot ik m'n shakebeker en trainkleding uit ga zoeken, volle paniek!
dan is zomerhofstraat ook dichtbij en daar kan je wel squatten en relax trainen je moet zelf maar weternquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Weissman, noord heeft wel kettlebells. http://www.fitnesscentrumnoord.nl/ Ziet er sowieso wel moeilijk gelikt en serieus uit. En zit op spuugafstand. Hm. Mijn F4F loopt af over 2 maanden, zit te twijfelen. Andere sportschool (deze dus) of geld steken in sportfysio. Hm.
Het is dat je je benen aan het trainen bent. Anders zou de combinatie van tanktop + sweatpants nogal verdacht zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
Gister picca gemaakt in me gym train er al jaren, relaxte sfeer. Veel space.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zit ik nu, da's een F4F geworden. Maar aan jou te horen geen problemen mee?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan is zomerhofstraat ook dichtbij en daar kan je wel squatten en relax trainen je moet zelf maar wetern
Haha train jij in mijn gym?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, da's een F4F geworden. Maar aan jou te horen geen problemen mee?
Ik neig nog steeds meer naar fysio-PT. Ivm gewrichtsproblematiek (aids in m'n heup en schouder) ook wel lekkero m er begeleiding bij te hebben.
fuc ja daar krijg ik altijd een vette boner vanquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben die geile blondine die elke week d'r insta staat te updaten.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Haha train jij in mijn gym? Jij wilde met mijn chick gaan hardlopen.
Op een schaal van 1 tot Nogal. Hoe awkward gaat de volgende ontmoeting zijn?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha, ben jij de vriend van? Godverdomme, wat een incestgroepje is FOK toch ook eigenlijk. Wil ik nog steeds ja, zodra de ebola gecleared is..
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha, ben jij de vriend van? Godverdomme, wat een incestgroepje is FOK toch ook eigenlijk. Wil ik nog steeds ja, zodra de ebola gecleared is..
Kijk zoveel ruimte om het squatrack is er dus niet op Zuid. En een plate-loaded leg press is er ook niet. De drukte is ondertussen wel verdubbeld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
Gister picca gemaakt in me gym train er al jaren, relaxte sfeer. Veel space. Alleen bidden dat het onder F4F ook nog zo blijft, recent overgenomen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben nooit in Zuid geweest eigenlijk trainde al jaren in Noord toen Fitnessclub 't overnam en ook filiaal op Zuid opende. Tis vanf mijn eiland ong. even ver.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk zoveel ruimte om het squatrack is er dus niet op Zuid. En een plate-loaded leg press is er ook niet. De drukte is ondertussen wel verdubbeld.
voordat ik kom ga ik eerst de neuklijst nog eens goed doornemenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Op een schaal van 1 tot Nogal. Hoe awkward gaat de volgende ontmoeting zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 21:03:11 ]
Jouw chick heb ik al vaak zat "gezien"quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
voordat ik kom ga ik eerst de neuklijst nog eens goed doornemen
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Allemachtig. Dacht dat ik veel strepen onder mn oksels had
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Awww yess bijna overgewicht.
Vandaag in shorts getraind. Daarmee zie je er opeens aesthetic 2.0 uit, ga ik vaker doen. Eerst altijd onzeker door gorilla legs. In de zomer ook nooit shorts aan. Begin eindeiljk ook beetje body te krijgen. Summer 2015 word mijn eerste zomer waar ik elke dag lekker in shorts ga lopen met xs v neck slimfit stretchfuaaaark.
Fuaarkkkk. Solid thick en tight vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag in shorts getraind. Daarmee zie je er opeens aesthetic 2.0 uit, ga ik vaker doen. Eerst altijd onzeker door gorilla legs. In de zomer ook nooit shorts aan. Begin eindeiljk ook beetje body te krijgen. Summer 2015 word mijn eerste zomer waar ik elke dag lekker in shorts ga lopen met xs v neck slimfit stretchfuaaaark.
Goede shoulder to waist ratio!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep up the good work bro!
Tru dat. Ben best wel jelly. Ik heb óf smalle schouders óf brede heupen. Nowhere near die ratio.quote:
Nu doorgaan pik. Goeie genetics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik moet weer eens Arrow gaan kijken maar ik raak altijd afgeleid door hem waardoor ik niet meer weet waar het verhaal over gaatquote:
Ja ben deze week begonnen, verhaal is inderdaad niet de belangrijkste reden om te kijkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik moet weer eens Arrow gaan kijken maar ik raak altijd afgeleid door hem waardoor ik niet meer weet waar het verhaal over gaat
Ik heb echt zoveel mogelijkheden met deze uitspraak.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alleen heb ik van mijn leven nog nooit gepost in het dieettopic
Give me your best shot boy!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel mogelijkheden met deze uitspraak.
Waar dat vriend?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En bacon burgers. Net vier gegeten, sickening 1300 kcal voor maar ¤ 4
Gewoon McDonalds, 1 euro per stuk à 330 kcal. Cheeseburgers zijn ook tering duur ja, 2.25 ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar dat vriend?
Ik heb vandaag 3 cheeseburgers en 1 big tasty gehad. ~1600 kcal, 10 fucking euro.
Maak ze dan zelf. Ben je voor 5 euro klaar en 100000 keer zo lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar dat vriend?
Ik heb vandaag 3 cheeseburgers en 1 big tasty gehad. ~1600 kcal, 10 fucking euro.
Hamburger heeft 255 volgens de site, cheeseburger 305.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon McDonalds, 1 euro per stuk à 330 kcal. Cheeseburgers zijn ook tering duur ja, 2.25 ofzo
gvd kutgrijze ogenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, m'n hart klopt alleen wat sneller wanneer ik mooie blauwe ogen en brede onderarmen zie
Deze http://m.mcdonalds.nl/producten/burgers-mcnuggets/baconburgerquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hamburger heeft 255 volgens de site, cheeseburger 305.
Ah, bacon burger. Had ik overheen gelezen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze http://m.mcdonalds.nl/producten/burgers-mcnuggets/baconburger
Maat geen grote onderarmen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
blauwe ogen blond haar ubermensch masterrace checkin' in
vraag dat maar aan GRSquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maat geen grote onderarmen.
Hoe gaan jullie dat nu oplossen?
ik heb 1 ding dat net zo groot is als een onderarm nomsayinquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
waar hebbie t over?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:17 schreef Deuce92 het volgende:
Vriend ik heb niks gezegd over een staaf. Stinkie was vies aan het doen.
Grijs groene ogen crew checking inquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:01 schreef stinkie het volgende:
Grijs met groen. Het enige lichaamskenmerk dat ik wel van mijn vader had willen erven
Sommigen zijn gezegend met goddelijke onderarmenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
attractive crew checkin inquote:
Klaudia Kelly is ongeveer de max voor mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Sja, wat is too fat he? #filosofie
Kwam gister bij bbw porn uit. Nasty shit, deze.
plumperpass of zoiets?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Sja, wat is too fat he? #filosofie
Kwam gister bij bbw porn uit. Nasty shit, deze.
Voor een relatie ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klaudia Kelly is ongeveer de max voor mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahahquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor een relatie ja.
Voor een keertje lekker rampetampen kan ik wel leven met meer. Na een fapje schaam ik me kapot soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht wel, deze.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Na een fapje schaam ik me kapot soms.
Ik schaam me daar dus niet meer voor.quote:
Moet je de video van haar kijken:quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef Deuce92 het volgende:
Had ik eerst met shemales, en dat soort BBWs. Nu eigenlijk niet meer.
Hé die hont komt me bekend voor vriend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je de video van haar kijken:
[ afbeelding ]
ja, die linker speelt er ook in
Ik zou het dan eerder begrijpen als je compleet verliefd op dr was, innerlijk dat uiterlijk trumpt enzo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik schaam me daar dus niet meer voor.
Zou echter niet hand in hand met haar door de stad lopen oid. Gewoon voor 'n keertje rampetampen.
Dan zou 't wellicht kunnen. Maar op het eerste gezicht niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou het dan eerder begrijpen als je compleet verliefd op dr was, innerlijk dat uiterlijk trumpt enzo.
Jongens zijn raar.
Die chick is zo lekker hequote:Op dinsdag 11 november 2014 23:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hé die hont komt me bekend voor vriend.
Goeie filmsmaak heeft ze wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je de video van haar kijken:
[ afbeelding ]
ja, die linker speelt er ook in
Liever een mooie vrouw die door een hont geneukt wordt dan een lelijke. Valt er tenminste nog wat te fappen haha ja tog laters.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die chick is zo lekker he![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom doen mooie meisjes dat soort dingen vraag ik me dan af
met goud op 1quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Liever een mooie vrouw die door een hont geneukt wordt dan een lelijke. Valt er tenminste nog wat te fappen haha ja tog laters.
Haha liever hondpenis dan negerpenis haha ja toch ben verder geen racistquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Liever een mooie vrouw die door een hont geneukt wordt dan een lelijke. Valt er tenminste nog wat te fappen haha ja tog laters.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha liever hondpenis dan negerpenis haha ja toch ben verder geen racist
gaat ze vreemd met de hont van de buren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die chick wel daten srs, jammer dat ze een beetje gek in haar hoofd is en met honden neukt anders was ze echt 9.5/10
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
Nee grapje. Deuce is wel een goede rustige jongen.
whahahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ga je doen, even de hond uitlaten?
haha snapje
14 inch onderarmcrew checking inquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sommigen zijn gezegend met goddelijke onderarmen
13 inch hier. Ben nu wel heel verdrietig.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
14 inch onderarmcrew checking in
Straf me.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:05 schreef Deuce92 het volgende:
Die c_c ook hè, met haar vieze praatjes. Sjonge jonge jonge. Wat een onsmakelijke zooi altijd.
Zijn wel iets geslonken, train ze ook niet meer ofzo.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
13 inch hier. Ben nu wel heel verdrietig.
Beter inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik dacht meer aan
[ afbeelding ]
Ik vond die reet nog te doen. Dus dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet. Reettechnisch.
verkleed je als trannyquote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef Deuce92 het volgende:
Als ik een mooie vrouw was zou ik ook gaan cammen. Lekker centjes verdienen met masturberen enzo.
Ik ook ja en dat combineren met een Instagram maken waarop je jezelf uithoert aan rijke mannenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef Deuce92 het volgende:
Als ik een mooie vrouw was zou ik ook gaan cammen. Lekker centjes verdienen met masturberen enzo.
Ik weet niet of er een markt is voor gespierde tranny's.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
verkleed je als tranny
Precies.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja en dat combineren met een Instagram maken waarop je jezelf uithoert aan rijke mannen
Jezus man. Je ziet hoe naar het is, in haar ogen. Je zou het gag-reflex denk ik wel verder kunnen onderdrukken met xylocainespray. Hm.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik dacht meer aan
[ afbeelding ]
Het is ook een straf, weet je nog?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus man. Je ziet hoe naar het is, in haar ogen. Je zou het gag-reflex denk ik wel verder kunnen onderdrukken met xylocainespray. Hm.
quote:Op woensdag 12 november 2014 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus man. Je ziet hoe naar het is, in haar ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |