Haha train jij in mijn gym?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, da's een F4F geworden. Maar aan jou te horen geen problemen mee?
Ik neig nog steeds meer naar fysio-PT. Ivm gewrichtsproblematiek (aids in m'n heup en schouder) ook wel lekkero m er begeleiding bij te hebben.
fuc ja daar krijg ik altijd een vette boner vanquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben die geile blondine die elke week d'r insta staat te updaten.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Haha train jij in mijn gym? Jij wilde met mijn chick gaan hardlopen.
Op een schaal van 1 tot Nogal. Hoe awkward gaat de volgende ontmoeting zijn?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha, ben jij de vriend van? Godverdomme, wat een incestgroepje is FOK toch ook eigenlijk. Wil ik nog steeds ja, zodra de ebola gecleared is..
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha, ben jij de vriend van? Godverdomme, wat een incestgroepje is FOK toch ook eigenlijk. Wil ik nog steeds ja, zodra de ebola gecleared is..
Kijk zoveel ruimte om het squatrack is er dus niet op Zuid. En een plate-loaded leg press is er ook niet. De drukte is ondertussen wel verdubbeld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
Gister picca gemaakt in me gym train er al jaren, relaxte sfeer. Veel space. Alleen bidden dat het onder F4F ook nog zo blijft, recent overgenomen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben nooit in Zuid geweest eigenlijk trainde al jaren in Noord toen Fitnessclub 't overnam en ook filiaal op Zuid opende. Tis vanf mijn eiland ong. even ver.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk zoveel ruimte om het squatrack is er dus niet op Zuid. En een plate-loaded leg press is er ook niet. De drukte is ondertussen wel verdubbeld.
voordat ik kom ga ik eerst de neuklijst nog eens goed doornemenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Op een schaal van 1 tot Nogal. Hoe awkward gaat de volgende ontmoeting zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 21:03:11 ]
Jouw chick heb ik al vaak zat "gezien"quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
voordat ik kom ga ik eerst de neuklijst nog eens goed doornemen
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Allemachtig. Dacht dat ik veel strepen onder mn oksels had
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Awww yess bijna overgewicht.
Vandaag in shorts getraind. Daarmee zie je er opeens aesthetic 2.0 uit, ga ik vaker doen. Eerst altijd onzeker door gorilla legs. In de zomer ook nooit shorts aan. Begin eindeiljk ook beetje body te krijgen. Summer 2015 word mijn eerste zomer waar ik elke dag lekker in shorts ga lopen met xs v neck slimfit stretchfuaaaark.
Fuaarkkkk. Solid thick en tight vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag in shorts getraind. Daarmee zie je er opeens aesthetic 2.0 uit, ga ik vaker doen. Eerst altijd onzeker door gorilla legs. In de zomer ook nooit shorts aan. Begin eindeiljk ook beetje body te krijgen. Summer 2015 word mijn eerste zomer waar ik elke dag lekker in shorts ga lopen met xs v neck slimfit stretchfuaaaark.
Goede shoulder to waist ratio!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep up the good work bro!
Tru dat. Ben best wel jelly. Ik heb óf smalle schouders óf brede heupen. Nowhere near die ratio.quote:
Nu doorgaan pik. Goeie genetics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |