Lelijk wijf man.quote:
Ik faalde volgens mij al in de nacht van 31 oktober op 1 novemberquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Weissman het volgende:
Hoeveel mensen zijn nog in de race voor no fap november? srs
check.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Weissman het volgende:
Hoeveel mensen zijn nog in de race voor no fap november? srs
quote:
Hahah. Nee man. Is al dik 1,5 jr terug ook, dus beetje oude koeienquote:
picsquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik werk mijn facial hair zelfs bij:(
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:57 schreef Weissman het volgende:
Scheer dat haar van hem af, zet er een paar tattoo's op en je kan zo een reality serie rond Ray heen bouwen.
Al die hippe ouders met bakfietsenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bij ons komen al die wijven met de bakfiets. Die ze dan op de parkeerdplekken neerpleuren. Of gewoon op de oprit naar parkeerterein zodat ik mijn auto niet kan parkeren. Enige nadeel van een binnenstadschool
Ik ros die dingen gewoon opzij, parkeer auto en breng kinderen naar school
Allemachtig. Dacht dat ik veel strepen onder mn oksels hadquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hij stuurde picca op de dm
[ afbeelding ]
Lolquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ray zou wel een goeie big bro zijn. Even op iemand afsturen die gemeen tegen je is geweest.
Hey Weissmanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ik dacht dat Turken altijd genoeg broers hadden. Of neven of ooms.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel een intimiderende grote broer, kom je mensen klappen voor me?
check. 4 keer. Sem en Finn zitten in 1 gezin overigensquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Al die hippe ouders met bakfietsenheten hun kinderen ook allemaal Sem en Finn en Merel en Sophie?
hoe denk je dat ie blauw is gewordenquote:
Ja klopt wel, maar ray lijkt volzinnen te kunnen produceren, dat is bij Turkse broers altijd wat minder het geval.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Turken altijd genoeg broers hadden. Of neven of ooms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |