quote:
nu nog bij fit 4 free maar vanaf januari zeer waarschijnlijk Free Fitness.Vlakbij Zuidplein. FitnessCentrum Noord is echt te ver weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
alleen werken verder nix
naar welke gym ga je nu vriend
Poverty OV towk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
is tog goede wu vriend of kom je met scooter
no feelzquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zei toch.
Je had haar moeten neuken toen ze kwam ontbijten.
Maar je durfde niet.
Dit van Dima te horen krijgenquote:
Lekker makkelijk een 'belofte' die je toch niet waar hoeft te makenquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:11 schreef Klokov het volgende:
Iemand wil een oproepje op FOK! plaatsen om een (ex-)crimineel te interviewen voor een schoolopdracht. Als die niet getrolld wordt dan weet ik het ook niet meer
Lol nee, alhoewel Opstelten en Teeven daar anders over zullen denkenquote:
Ja hij stuurde picca op de dmquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
Is Dima al ontknaapt door een niet digitale vrouw?
ik heb vorig jaar wel eens de wijkagent inhuis gehad. Die kwam ff praten over iets srs hahahahquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol nee, alhoewel Opstelten en Teeven daar anders over zullen denken
Maar nee, geen veroordeling op mn naam, ook nooit verdachte geweest bij mijn weten
Ja, typ maarquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar wel eens de wijkagent inhuis gehad. Die kwam ff praten over iets srs hahahah
wil iemand weten? ik heb nog 3 minuten om het te typen
Dat verhaal met de toegangspoort / slagboom?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar wel eens de wijkagent inhuis gehad. Die kwam ff praten over iets srs hahahah
wil iemand weten? ik heb nog 3 minuten om het te typen
nee geen anjerbollen.quote:
Anytime Fitness is ook chill.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
nu nog bij fit 4 free maar vanaf januari zeer waarschijnlijk Free Fitness.Vlakbij Zuidplein. FitnessCentrum Noord is echt te ver weg.
moeders die kids met de auto wegbrengen moeten zwz stokslagen hebben ga maar fietse luie bitchquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee geen anjerbollen.
ons PRIVE parkeerterrein achter de flat ligt ook aan de achterkant van een klein basisschooltje.
Je raad het al 4 of 6x per dag auto's op onze parkeerplaats. Soms zelfs 3 breed voor de auto's van de bewoners, stationair kwartier draaien, muziek aan soms. enz enz.
Paar keer uit m'n penty gegaan, met school gepraat, div ouders die het bleven doen keer op keer aanspreken niks.
Toen op een avond bij mij de maat vol was en ik e.o.a. ordinair viswijf niet zo vriendleijk meer toesprak dat ze die kar van d'r van ons terrein moest halen en wel direct.
Wijf ging van leer joh van 10 meter afstand dat wel, met kind en al, ik had nog nooit zulke taal gehoord.
Dus ik eindigde het gesprek met " als je die wagen niet gauw weghaalt, dan gaan er hele andere dingen gebeuren" (ik dacht aan wielklem zetten bijv. of sleepdienst in het vervolg)
Zei dacht dat ik haar wat aan ging doen LOL.
Toen ging ze tranen met tuiten huilen op het politiebureau![]()
![]()
Dat ik d'r bedreigt had dit dat.
's avonds om 8:00 ging de deurbel of de wijkagent ff mocht komen praten binnen.
Die vent moest alleen maar lachen en zei "ja niet zo handig om dat te zeggen maar ik snap het wel"
Hij ging weg met de vraag of ik bij het Wijk preventieteam wilde. Ze zochten nog mensen![]()
Nu is het afgesloten met een automatische parkeerbeugel. Heel die school niet meer te breiken met de auto LOL
Je ken het krijgen zoals je het hebben wilt denk ik altijd maar![]()
oke ff squatten tot zo weer
Bye bye carrière en levenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef THEFXR het volgende:
Molly Shattuck, 47 year old NFL cheerleader arrested for giving 15 year old blow job.
http://scallywagandvagabo(...)ng-15-year-oral-sex/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sickquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef THEFXR het volgende:
Molly Shattuck, 47 year old NFL cheerleader arrested for giving 15 year old blow job.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij ons komen al die wijven met de bakfiets. Die ze dan op de parkeerdplekken neerpleuren. Of gewoon op de oprit naar parkeerterein zodat ik mijn auto niet kan parkeren. Enige nadeel van een binnenstadschoolquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moeders die kids met de auto wegbrengen moeten zwz stokslagen hebben ga maar fietse luie bitch
Ze hebben wel een squatrack (helemaal achterin op de eerste 'verdieping'), maar bijna geen kracht apparatuur inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen squatrack helaas. Zo goed als geen kracht apparatuur. En dumbells tot maar 20kg.
Weet je zeker dat dat geen smith machine isquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze hebben wel een squatrack (helemaal achterin op de eerste 'verdieping'), maar bijna geen kracht apparatuur inderdaad.
kut gymquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef Weissman het volgende:
geen squatrack was zijn argumentatie.
Wauwquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen smith machine is
Toen ik er was heb ik de eigenaar gesproken en die zei dat een squatrack uitgesloten was vanwege veiligheid enzo. Omdat er niet continu personeel aanwezig is ook geen squatrack was zijn argumentatie.
Ow heet zo'n ding een smith machine? Voor mij een pot natquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen smith machine is
Toen ik er was heb ik de eigenaar gesproken en die zei dat een squatrack uitgesloten was vanwege veiligheid enzo. Omdat er niet continu personeel aanwezig is ook geen squatrack was zijn argumentatie.
Nice....quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen ze niet lopen of fietsen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bij ons komen al die wijven met de bakfiets. Die ze dan op de parkeerdplekken neerpleuren. Of gewoon op de oprit naar parkeerterein zodat ik mijn auto niet kan parkeren. Enige nadeel van een binnenstadschool
Ik ros die dingen gewoon opzij, parkeer auto en breng kinderen naar school
Lekker in je eentje op de ligfiets #genietenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ow heet zo'n ding een smith machine? Voor mij een pot nat![]()
Maar het is heel relax daar. 24/7 open. Ik heb vaak momenten gehad dat ik heel de gym voor mezelf had. Zo nice...
penor lifte?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:06 schreef Sapstengel het volgende:
thanks man wil net naar de gym gaan nu zit ik hier met een boner
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:06 schreef Sapstengel het volgende:
thanks man wil net naar de gym gaan nu zit ik hier met een boner
http://lesbiansilk.tumblr(...)us-2014-s02e06-tracyquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
oh god die onderste gif
even pre workout fapje doen nu
goodbye gains
Gewoon PWO mac na je fap broquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
oh god die onderste gif
even pre workout fapje doen nu
goodbye gains
B&J's sowiesoquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
Heb nog bijna 1600 kcal over voor vandaag, en zit al op 111g eiwitten. Zit eraan te denken om even lanks de McDrive te gaan. 5 cheeseburgers, of 1 big tasty met bacon en 2 cheeseburgers. Moeilijke keuzes.
#dieleef
Dat begrijp ik dan wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb al bijna een kg kwarktaart op vandaag, wil nu even iets hartigs.
Big tasty sowieso.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind die big tasty zo lekker, maar 3 cheeseburgers vult beter, en is ook erg lekker. Ekte struggles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Italiaanse bol als broodje.
Zij wel. Ik niet. Das cardio. En itt de meeste van die wijven moet ik wel door naar mijn werkquote:
Hey, volgens mij is dat geen broodjequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mac is toch lekkerder jwz veel goedkoper ook
[ afbeelding ]
Daar zou ik wel van willen snoepen. Nomsayin'.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mac is toch lekkerder jwz veel goedkoper ook
[ afbeelding ]
Zij heeft de crazy eyes. Zou niet raken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Yesssss.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef JaqenHghar het volgende:
Like dis:Italiaanse bol hamburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Italiaanse bol als broodje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Lelijk wijf man.quote:
Ik faalde volgens mij al in de nacht van 31 oktober op 1 novemberquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Weissman het volgende:
Hoeveel mensen zijn nog in de race voor no fap november? srs
check.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef Weissman het volgende:
Hoeveel mensen zijn nog in de race voor no fap november? srs
quote:
Hahah. Nee man. Is al dik 1,5 jr terug ook, dus beetje oude koeienquote:
picsquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik werk mijn facial hair zelfs bij:(
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:57 schreef Weissman het volgende:
Scheer dat haar van hem af, zet er een paar tattoo's op en je kan zo een reality serie rond Ray heen bouwen.
Al die hippe ouders met bakfietsenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bij ons komen al die wijven met de bakfiets. Die ze dan op de parkeerdplekken neerpleuren. Of gewoon op de oprit naar parkeerterein zodat ik mijn auto niet kan parkeren. Enige nadeel van een binnenstadschool
Ik ros die dingen gewoon opzij, parkeer auto en breng kinderen naar school
Allemachtig. Dacht dat ik veel strepen onder mn oksels hadquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hij stuurde picca op de dm
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |