Ah, dat verklaart een hoop. Jammer genoeg voor hem ben ik daar niet van onder de indruk. Ik zal wel tot een andere diersoort behoren ofzo dat ik niet zo nodig een alpha-mannetje hoef te zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
BoL komt altijd even langs om iemand af te zeiken met als doel zijn positie als alfamannetje te handhaven. Zo gaan die dingen, he.
Ik zei toch.quote:Op maandag 10 november 2014 21:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Episode Duits meisje is eindelijk afgesloten.
Ben zojuist naar een goede vriendin geweest en haar hierover verteld. Ze zei meteen: app haar en vraag gewoon hoe het zit. Dat heb ik dus gedaan. Eerst heel casual en vervolgens to-the-point. Waar het op neer komt: ze vond me erg leuk, maar ze had meer vuurwerk verwacht. Oke. En ik vroeg: kan dat nog komen? Dat wist ze niet, want vanwege haar drukte en mijn werk wist ze niet zeker of we elkaar nog konden zien. Een mooi verpakte 'nee' dus. Ik was er al klaar mee en nu wist ik het zeker.
Ook vroeg ik: waarom heb je me dit niet eerder verteld? (want vanaf het moment dat ze kortaf ging doen, nu bijna twee weken geleden, wist ze dit al...laten we eerlijk wezen). Daar gaf ze haar drukte op school de schuld vanToen was het voor mij helemaal wel klaar. Mijn laatste woorden waren: ik zoek iemand die gewoon open en eerlijk is en die goed kan communiceren. Toen werd ik geblokt. Primaaaaa. Meteen van FB gehaald en ook geblokt. Wegwezen
![]()
Ben zo blij dat dit gezeik klaar is
Als dat voor haar vuurwerk is, dan pasten ze waarschijnlijk toch niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zei toch.
Je had haar moeten neuken toen ze kwam ontbijten.
Maar je durfde niet.
Tot je dan iemand tegenkomt waarbij je dat wow-gevoel wel meteen hebt. Relaties gaan daar vaker aan kapot. /cynischquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:47 schreef yats het volgende:
Ik kan (en wil) niet voor anderen praten. Maar als ik naar mezelf kijk, mijn langste relatie ooit (7 jaar) was met iemand waar ik vooraf niet dat wow-gevoel bij had. Sterker nog, ik probeerde eigenlijk haar huisgenote te versieren toen ik haar net leerde kennen. Ook op onze eerste date had ik dat gevoel nog niet direct,al was het wel erg leuk. Pas op de tweede date merkte ik dat ik toch gevoelens voor haar begon te krijgen en dat we wel erg goed bij elkaar pasten. Wellicht kijk ik daarom vrij nuchter tegen dat 'wow-gevoel' of 'de klik' aan en vind ik het overschat?
Dat is waar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat voor haar vuurwerk is, dan pasten ze waarschijnlijk toch niet bij elkaar.
Keyboard Ramboquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en godverdomme waarom doe jij altijd alsof je 4 dagen per week date en de sheriff van datingworld bent
Dat heb ik tot nu toe twee keer gehad. Beide zijn niets geworden. Ik maak me er niet druk meer om en zie wel hoe het loopt. Met of zonder dat 'wow gevoel'.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Tot je dan iemand tegenkomt waarbij je dat wow-gevoel wel meteen hebt. Relaties gaan daar vaker aan kapot. /cynisch
Je maakt nu ook nog eens onderscheid tussen uberhaupt met iemand op date gaan of niet. Tuurlijk als je al twijfels hebt voor een date, moet het wel erg leuke date zijn willen die twijfels verdwijnen. Maar in dit geval had Sonic al gedate.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:59 schreef yats het volgende:
Ik maak daar onderscheid tussen, tussen 'niet zien zitten' en 'geen klik'. Als ik iemand niet zie zitten ga ik er niet eens mee op date. En natuurlijk zal een date vaak niet op een relatie uit lopen, maar dat betekent niet dat het in de tussentijd niet gewoon erg leuk kan zijn. Ik vind het sowieso altijd een beetje vreemd dat iemand na 1 date al zegt die klik niet te hebben,na 1 date ken je iemand echt nog niet goed genoeg om dat te weten, tenzij je vooraf al twijfelde en de date zelf je daarin alleen bevestigde.
Ik kan het lastig anders omschrijven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je maakt nu ook nog eens onderscheid tussen uberhaupt met iemand op date gaan of niet. Tuurlijk als je al twijfels hebt voor een date, moet het wel erg leuke date zijn willen die twijfels verdwijnen. Maar in dit geval had Sonic al gedate.
Mbt je tweede stuk. Klik jij me tzoveel mensen dan? Nee, niet als relatiemateriaal, maar vriendschappelijk?
Dus dat een eerste date altijd wel gezellig genoeg is (wat jou betreft) voor een tweede date?
Daarom vroeg ik ook vanuit jouquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:43 schreef yats het volgende:
En over je tweede stuk, geen idee, dat zou je aan mensen moeten vragen die me gemeet hebben.
Maar dat strookt dan eigenlijk weer met wat je eerder zei, namelijk:quote:En nee, niet elke eerste date is gezellig/leuk genoeg om tot een tweede date te leiden. Mijn laatste date was daar een goed voorbeeld van. Dat was een heel lief meisje, maar totaal niet mijn type. Dat is dus bij 1 date gebleven. En ja, ik ben daar direct wel duidelijk in geweest tegenover haar.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:59 schreef yats het volgende:
Ik vind het sowieso altijd een beetje vreemd dat iemand na 1 date al zegt die klik niet te hebben,na 1 date ken je iemand echt nog niet goed genoeg om dat te weten, tenzij je vooraf al twijfelde en de date zelf je daarin alleen bevestigde.
De bewuste date heb ik hier al eens genoemd geloof ik. Ik had vooraf al mijn twijfels. Kortom, het laatste zinnetje gaat in dit geval op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook vanuit jou
[..]
Maar dat strookt dan eigenlijk weer met wat je eerder zei, namelijk:
[..]
Je doet nu net alsof je ervoor kiest om geen alpha te zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:22 schreef yats het volgende:
Ah, dat verklaart een hoop. Jammer genoeg voor hem ben ik daar niet van onder de indruk. Ik zal wel tot een andere diersoort behoren ofzo dat ik niet zo nodig een alpha-mannetje hoef te zijn.
Omdat je ebola hebt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. Euh. Mijn date gaat 'm niet meer worden, omdat ik, en ik quote, een kankerhoer blijk te zijn. Ik sluit me aan bij de ik-heb-even-geen-zin-meer-in-dates-groep.
Nee, maar de daadwerkelijke reden is ongeveer net zo accuraat. Gewoon geen fokkers meer daten, dan is de kan op ellende al een stuk kleiner denk ik.quote:
Ja fokkers daten is zelden een echt succesquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, maar de daadwerkelijke reden is ongeveer net zo accuraat. Gewoon geen fokkers meer daten, dan is de kan op ellende al een stuk kleiner denk ik.
Hey weissmanquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, maar de daadwerkelijke reden is ongeveer net zo accuraat. Gewoon geen fokkers meer daten, dan is de kan op ellende al een stuk kleiner denk ik.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja fokkers daten is zelden een echt succes
Eh, what? Wat voor types date jij?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. Euh. Mijn date gaat 'm niet meer worden, omdat ik, en ik quote, een kankerhoer blijk te zijn. Ik sluit me aan bij de ik-heb-even-geen-zin-meer-in-dates-groep.
Wat aardigquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Rotte appels heb je er altijd tussen, zowel bij normale dating sites als bij fokkersquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow wat een debielquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
whut... echt kansloos om met ziektes te gaan smijten. Jij verdient veel beter. Zijn verlies!quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden echt met elkaar moeten daten
Ben je toevallig ook jurist? Dat is namelijk een bepaald wereldje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]ik kies zelf mn dates wel. Overigens heb ik nu wel wat anders aan mn hoofd dus no thnx
nee helaas niet.. had k meer geld gehad... damn where did it go wrong...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook jurist? Dat is namelijk een bepaald wereldje.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook jurist? Dat is namelijk een bepaald wereldje.
Zoveel verdiend een jurist helaas nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee helaas niet.. had k meer geld gehad... damn where did it go wrong...
iig beter dan ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Zoveel verdiend een jurist helaas nu ook weer niet.
Ja in geval van een fokker had je het kunnen weten he.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het kan ook qua karakter niet klikken hé, soms ga je in de eerste instantie zuiver oppervlakkig op date, gewoon omdat je iemand heel erg lekker vindt ofzo. Die "klik" heeft mi meer met of het verder ook leuk is te maken. En dat weet je over het algemeen vrij snel. Neemt niet weg dat ze het beter gelijk had kunnen melden, aangezien je overduidelijk haar wel leuk vond en je dat wel liet merken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat het. Maar vuurwerk klinkt net wat mooier, he. Ze kijkt vast veel romantische films
[..]
Oke man.
Je gebruikt wel een spellingchecker op je werk toch hoop ik?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Zoveel verdiend een jurist helaas nu ook weer niet.
Dat past niet echt bij mij. Zeker niet als ik iemand oprecht interessant vind of beter wil leren kennen. Dan maar geen alpha-man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zei toch.
Je had haar moeten neuken toen ze kwam ontbijten.
Maar je durfde niet.
huh? Wat een vaag figuur zeg. Maar goed dat je dat nu al weet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze trad niet echt in details. Ik heb dus geen idee. Ze had gewoon bepaalde verwachtingen die ik niet heb kunnen waar maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het kan ook qua karakter niet klikken hé, soms ga je in de eerste instantie zuiver oppervlakkig op date, gewoon omdat je iemand heel erg lekker vindt ofzo. Die "klik" heeft mi meer met of het verder ook leuk is te maken. En dat weet je over het algemeen vrij snel. Neemt niet weg dat ze het beter gelijk had kunnen melden, aangezien je overduidelijk haar wel leuk vond en je dat wel liet merken.
1 ding kan je niet ontkennen, hij is wel direct en duidelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat! Maar haar dat duidelijk maken is vaak wat moeilijker.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Na 5 min weer ik al of het wel of niks is.
snap ik. En als mensen het erg vaag houden schiet het over het algemeen ook niet zo op. Lekker verder daten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze trad niet echt in details. Ik heb dus geen idee. Ze had gewoon bepaalde verwachtingen die ik niet heb kunnen waar maken.
Dat laatste is met name waar ik over viel. Dat stukje eerlijkheid en communicatie. Viel me van haar tegen en heb dat ook gezegd.
Dit is het dating(site) ervaringen topic. Gewoon, hoe de ervaring met datingsites zijn, of apps (ook een soort site, later pas gekomen, dit topic stamt uit de tijd dat net Knuz bestondquote:Op zondag 9 november 2014 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet helemaal waar. Het Tindertopic is gesloten omdat de hype wel voorbij was en het een slowchat werd. Dat wil niet zegge dat dit dan veranderd moet worden in een nieuw tindertopic. Dan gaat dit ook gewoon dicht. Dit is het datingtopic met de daarbij horende inhoud. Of nou ja, dat zou het moeten zijn
Het zal wel weer aan mij liggen maar ik snap nog steeds niet hoe dan zeggen 'ik voel niet de noodzakelijke klik/vuurwerk/wow gevoel' een excuus is. Het is de waarheid.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:47 schreef yats het volgende:
[..]
Een excuus om te verantwoorden dat je iemand anders ontmoet hebt? Een excuus om iemand niet te hard te kwetsen dat je hem/haar eigenlijk niets vind? Zie het zoals je wil,het zal per persoon en per situatie verschillen. Ik heb ook weleens te horen gekregen dat zij de klik miste terwijl ze een dag daarvoor nog vroeg wanneer we weer gingen daten. Later kwam ik er achter dat ze die dag een andere gozer had leren kennen die bij haar om de hoek woonde (ik woonde 60 kilometer verderop). Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Jammer maar helaas, daar ga ik verder niet over treuren. Haar verlies.
[..]
Ik kan (en wil) niet voor anderen praten. Maar als ik naar mezelf kijk, mijn langste relatie ooit (7 jaar) was met iemand waar ik vooraf niet dat wow-gevoel bij had. Sterker nog, ik probeerde eigenlijk haar huisgenote te versieren toen ik haar net leerde kennen. Ook op onze eerste date had ik dat gevoel nog niet direct,al was het wel erg leuk. Pas op de tweede date merkte ik dat ik toch gevoelens voor haar begon te krijgen en dat we wel erg goed bij elkaar pasten. Wellicht kijk ik daarom vrij nuchter tegen dat 'wow-gevoel' of 'de klik' aan en vind ik het overschat?
Yay ik ben incrowedquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is het dating(site) ervaringen topic. Gewoon, hoe de ervaring met datingsites zijn, of apps (ook een soort site, later pas gekomen, dit topic stamt uit de tijd dat net Knuz bestond).
Nieuwe mensen moeten gewoon hier vragen kunnen stellen over de app, of het algoritme van een site als Paiq. Als het alleen maar over daten moet gaan hebben we de Relaties SC al (hoewel dat ook al een redelijk incrowd kliekje is).
Dus Tinder/Into my Life/POF hoort er in mijn ogen wmb WEL bij om hier besproken te worden. Hype of niet, het wordt nog steeds genoeg gebruikt (ik kan nog steeds swipen tot ik een ons weeg). Ik vind dat er gewoon tips gegeven moeten kunnen worden, wat de handigste foto's zijn, of een functie die makkelijk lijkt binnen een app/site.Ook voor newbie's die een dergelijke app voor het eerst gebruiken.
Tesamen met ervaringen hoe een dergelijke internetdate was. Ook als die mislukt zijn, dat is ook een ervaring.
Als incrowders als BoL, rhubarb of Weismann daar geen zin in hebben, mogen ze piepen in een eigen KLB topic.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |