Blijkbaar kan ik ze niet geïnteresseerd houden tot de eerste date überhaupt heeft plaatsgevonden en er is hier in de stad gewoon veel mannenaanbod. Vorig jaar had ik meer dates dus weet ook niet waar het aan ligt dit jaar. En toen wou ik net zo graag afspreken als nu. Ik krijg wel veel interesse uit Overijssel... maar da's weer zo'n 2 uur reizen dus niet echt praktisch voor een eventuele relatie (been there, done that).quote:Op maandag 10 november 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Maar het kan toch niet dat jij echt niets raars doet? En dit bedoel ik echt niet lullig
Maar hoe vaak het jou wel niet overkomt dat ze toch af zeggen of dat er iets anders raars gebeurt... Dat is niet bepaald gemiddeld meer te noemen dus dan moet er wel iets anders aan de hand zijn lijkt me?
Oh datquote:Op maandag 10 november 2014 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
Je had haar foto unlocked toch?
Ik zie wat ontstaan daar.
Ah gezellig, en dan nog wel even door matchen.quote:Op maandag 10 november 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh datze heeft een vers vriendje en staat eigenlijk op het punt om exclusief te gaan daten en van Paiq af te gaan
Ik zit er voor de rest niet mee hoor. De kans zit er trouwens dik in dat we alsnog wel afsprekenquote:Op maandag 10 november 2014 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
Ah gezellig, en dan nog wel even door matchen.
Zelf ook zo'n typje tegen gekomen hier, meteen weer voor een paar weken klaar mee toen. Tweede keuze zijn
Kom je niet over dan alsof je erg graag een date wilt? Dat wil ook wel eens in je nadeel werken..quote:Op maandag 10 november 2014 17:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik ze niet geïnteresseerd houden tot de eerste date überhaupt heeft plaatsgevonden en er is hier in de stad gewoon veel mannenaanbod. Vorig jaar had ik meer dates dus weet ook niet waar het aan ligt dit jaar. En toen wou ik net zo graag afspreken als nu. Ik krijg wel veel interesse uit Overijssel... maar da's weer zo'n 2 uur reizen dus niet echt praktisch voor een eventuele relatie (been there, done that).
Ik zit daar niet om verveling tegen te gaan nee. En ik stel pas na een paar dagen voor om elkaar te ontmoeten, dus niet meteen dezelfde dag.quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Kom je niet over dan alsof je erg graag een date wilt? Dat wil ook wel eens in je nadeel werken..
quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Kom je niet over dan alsof je erg graag een date wilt? Dat wil ook wel eens in je nadeel werken..
*KUCH* R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #179 *KUCH*quote:Op maandag 10 november 2014 18:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zit daar niet om verveling tegen te gaan nee. En ik stel pas na een paar dagen voor om elkaar te ontmoeten, dus niet meteen dezelfde dag.
Ik leef met je mee bbyquote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Intellectual- het volgende:
Vier dagen geleden Tinder aangemaakt en tot op heden 0 matches..
Ik ben kansloos. Gedoemd zonder vriendin in het leven ben ik bang.
Wat een tiefus mensen zitten er op tinder en al die meiden zijn tiefusmeiden daar op tinder iig.. ik zie er echt niet verkeerd uit om 0 matches te hebben.quote:
okequote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Intellectual- het volgende:
[..]
Wat een tiefus mensen zitten er op tinder en al die meiden zijn tiefusmeiden daar op tinder iig.. ik zie er echt niet verkeerd uit om 0 matches te hebben.
Je moet ook niet alleen de heetste wijven liken, ook een beetje de lelijke, die liken zelf sowieso iedereen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Intellectual- het volgende:
[..]
Wat een tiefus mensen zitten er op tinder en al die meiden zijn tiefusmeiden daar op tinder iig.. ik zie er echt niet verkeerd uit om 0 matches te hebben.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Intellectual- het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel. De heetste ja.quote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen de heetste wijven liken, ook een beetje de lelijke, die liken zelf sowieso iedereen.
Ik ga dit topic alweer verlaten. Tiefud tinder en tiefus liefde. Fuck dit.quote:Op maandag 10 november 2014 20:45 schreef habitue het volgende:
De tering, kunnen die tinder jochies hier niet oppleuren ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |