abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2014 @ 16:48:55 #151
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_146502795
Gisteren weer een stuk of 10 geswiped, 2 matches erbij :')

Ok, alles geliked dat dan weer wel want yolo.
Maar blijkbaar like ik dus gewoon de verkeerde types. :')

---

Weis,hoe is het met je bruiloft?
pi_146502808
Maar het kan toch niet dat jij echt niets raars doet? En dit bedoel ik echt niet lullig
Maar hoe vaak het jou wel niet overkomt dat ze toch af zeggen of dat er iets anders raars gebeurt... Dat is niet bepaald gemiddeld meer te noemen dus dan moet er wel iets anders aan de hand zijn lijkt me?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146503012
Om het topic te redden, voordat er weer allemaal tips komen om Deezertje te helpen:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #179

Vorige week een date gehad via Tinder, gewoon ergens wat gedronken. Was zeer gezellig, gekust, niet geneukt.
Had ook al een 2e date gepland voor gister, maar ze was de afgelopen week ziek en nog steeds niet helemaal fit. Dus niet doorgegaan, hopelijk niet een stiekeme afwijzing :')
pi_146503057
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:48 schreef S95Sedan het volgende:
Weiss,hoe is het met je bruiloft?
Wat heb jij geslikt dan? :')
pi_146503172
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Maar het kan toch niet dat jij echt niets raars doet? En dit bedoel ik echt niet lullig
Maar hoe vaak het jou wel niet overkomt dat ze toch af zeggen of dat er iets anders raars gebeurt... Dat is niet bepaald gemiddeld meer te noemen dus dan moet er wel iets anders aan de hand zijn lijkt me?
Blijkbaar kan ik ze niet geïnteresseerd houden tot de eerste date überhaupt heeft plaatsgevonden en er is hier in de stad gewoon veel mannenaanbod. Vorig jaar had ik meer dates dus weet ook niet waar het aan ligt dit jaar. En toen wou ik net zo graag afspreken als nu. Ik krijg wel veel interesse uit Overijssel... maar da's weer zo'n 2 uur reizen dus niet echt praktisch voor een eventuele relatie (been there, done that).
  maandag 10 november 2014 @ 17:21:27 #156
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_146503900
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 16:57 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat heb jij geslikt dan? :')
Je had haar foto unlocked toch?

Ik zie wat ontstaan daar. :7
pi_146504256
quote:
11s.gif Op maandag 10 november 2014 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
Je had haar foto unlocked toch?

Ik zie wat ontstaan daar. :7
Oh dat :') ze heeft een vers vriendje en staat eigenlijk op het punt om exclusief te gaan daten en van Paiq af te gaan ;(
  maandag 10 november 2014 @ 17:36:08 #158
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_146504399
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Oh dat :') ze heeft een vers vriendje en staat eigenlijk op het punt om exclusief te gaan daten en van Paiq af te gaan ;(
Ah gezellig, en dan nog wel even door matchen. :')

Zelf ook zo'n typje tegen gekomen hier, meteen weer voor een paar weken klaar mee toen. Tweede keuze zijn :')
pi_146504782
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
Ah gezellig, en dan nog wel even door matchen. :')

Zelf ook zo'n typje tegen gekomen hier, meteen weer voor een paar weken klaar mee toen. Tweede keuze zijn :')
Ik zit er voor de rest niet mee hoor. De kans zit er trouwens dik in dat we alsnog wel afspreken :')

Het zou nogal hypocriet van mij zijn om te klagen over 2e/ 3e keus zijn van iemand :@ boeit me geen flikker eigenlijk >:)

#openrelatie #manslut #blasphemy #bonobo
pi_146505192
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Blijkbaar kan ik ze niet geïnteresseerd houden tot de eerste date überhaupt heeft plaatsgevonden en er is hier in de stad gewoon veel mannenaanbod. Vorig jaar had ik meer dates dus weet ook niet waar het aan ligt dit jaar. En toen wou ik net zo graag afspreken als nu. Ik krijg wel veel interesse uit Overijssel... maar da's weer zo'n 2 uur reizen dus niet echt praktisch voor een eventuele relatie (been there, done that).
Kom je niet over dan alsof je erg graag een date wilt? Dat wil ook wel eens in je nadeel werken..
pi_146505331
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Kom je niet over dan alsof je erg graag een date wilt? Dat wil ook wel eens in je nadeel werken..
Ik zit daar niet om verveling tegen te gaan nee. En ik stel pas na een paar dagen voor om elkaar te ontmoeten, dus niet meteen dezelfde dag.
pi_146505849
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef Mitsu het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zit daar niet om verveling tegen te gaan nee. En ik stel pas na een paar dagen voor om elkaar te ontmoeten, dus niet meteen dezelfde dag.
*KUCH* R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #179 *KUCH*
pi_146506816
Voor het eerst in tijden weer eens een fotoreactie gekregen op Paiq. Verder zijn de dating apps en sites een beetje doodgebloed. :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_146507288
Vier dagen geleden Tinder aangemaakt en tot op heden 0 matches..

Ik ben kansloos. Gedoemd zonder vriendin in het leven ben ik bang.
pi_146508809
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Intellectual- het volgende:
Vier dagen geleden Tinder aangemaakt en tot op heden 0 matches..

Ik ben kansloos. Gedoemd zonder vriendin in het leven ben ik bang.
Ik leef met je mee bby
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_146509212
quote:
9s.gif Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ik leef met je mee bby
Wat een tiefus mensen zitten er op tinder en al die meiden zijn tiefusmeiden daar op tinder iig.. ik zie er echt niet verkeerd uit om 0 matches te hebben.
pi_146510027
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Intellectual- het volgende:

[..]

Wat een tiefus mensen zitten er op tinder en al die meiden zijn tiefusmeiden daar op tinder iig.. ik zie er echt niet verkeerd uit om 0 matches te hebben.
oke :')
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_146510391
quote:

[..]

Je moet ook niet alleen de heetste wijven liken, ook een beetje de lelijke, die liken zelf sowieso iedereen.
pi_146510522
Ze hebben wel allemaal 1 foto van de color run (erg sportief), 1 foto van hun diplomauitreiking (ze zijn naar school geweest), 1 foto in New York (echte wereldreizigers) en een foto met wat negerkindjes (echte weldoeners) valt me op.
pi_146510859
Vergeet de foto van hun paard niet.
pi_146511076
quote:

[..]

:D
pi_146511273
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Je moet ook niet alleen de heetste wijven liken, ook een beetje de lelijke, die liken zelf sowieso iedereen.
Ja zo ongeveer wel. De heetste ja.

Lukt de mitrilleur tactiek? Dus iedereen liken? Of werkt dat niet dmv algoritme van tinder?
pi_146511493
De tering, kunnen die tinder jochies hier niet oppleuren ofzo?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_146512573
quote:
13s.gif Op maandag 10 november 2014 20:45 schreef habitue het volgende:
De tering, kunnen die tinder jochies hier niet oppleuren ofzo?
Ik ga dit topic alweer verlaten. Tiefud tinder en tiefus liefde. Fuck dit.
  maandag 10 november 2014 @ 21:32:22 #175
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146513520
Episode Duits meisje is eindelijk afgesloten.

Ben zojuist naar een goede vriendin geweest en haar hierover verteld. Ze zei meteen: app haar en vraag gewoon hoe het zit. Dat heb ik dus gedaan. Eerst heel casual en vervolgens to-the-point. Waar het op neer komt: ze vond me erg leuk, maar ze had meer vuurwerk verwacht. Oke. En ik vroeg: kan dat nog komen? Dat wist ze niet, want vanwege haar drukte en mijn werk wist ze niet zeker of we elkaar nog konden zien. Een mooi verpakte 'nee' dus. Ik was er al klaar mee en nu wist ik het zeker.

Ook vroeg ik: waarom heb je me dit niet eerder verteld? (want vanaf het moment dat ze kortaf ging doen, nu bijna twee weken geleden, wist ze dit al...laten we eerlijk wezen). Daar gaf ze haar drukte op school de schuld van :') Toen was het voor mij helemaal wel klaar. Mijn laatste woorden waren: ik zoek iemand die gewoon open en eerlijk is en die goed kan communiceren. Toen werd ik geblokt. Primaaaaa. Meteen van FB gehaald en ook geblokt. Wegwezen :W

Ben zo blij dat dit gezeik klaar is :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')