abonnement Unibet Coolblue
pi_143979798
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!


Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:44:51 #2
54408 Parzival
Where it happens
pi_143981218
Een goeie baan, wat centen op de bank, een leuke cabrio en de drankjes/eten betalen lijken me een goeie start.. althans bij mij wel ...
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_143982052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 08:44 schreef Parzival het volgende:
Een goeie baan, wat centen op de bank, een leuke cabrio en de drankjes/eten betalen lijken me een goeie start.. althans bij mij wel ...
Dan ben je een gold digger magnet, zeg maar. Ik zou nooit tonen dat ik geld heb, totdat ik een relatie heb.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:17:43 #4
54408 Parzival
Where it happens
pi_143982154
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:09 schreef netchip het volgende:

[..]

Dan ben je een gold digger magnet, zeg maar. Ik zou nooit tonen dat ik geld heb, totdat ik een relatie heb.
je hoeft ook niet te showen dat je miljoenen hebt.. het gaat erom dat je kunt aantonen (door gedrag, kleding, locatie voor je date, etc) dat je gewoon rond komt.. vrouwen vallen meestal niet op arme sloebers die niet voor zichzelf kunnen zorgen
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_143982198
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:17 schreef Parzival het volgende:

[..]

je hoeft ook niet te showen dat je miljoenen hebt.. het gaat erom dat je kunt aantonen (door gedrag, kleding, locatie voor je date, etc) dat je gewoon rond komt.. vrouwen vallen meestal niet op arme sloebers die niet voor zichzelf kunnen zorgen
Dat is wat anders. ;) Goed verzorgd overkomen is altijd goed, niet alleen op een date. Weet niet of ik in een leuke cabrio zou gaan... Anyhow, doesn't matter.
pi_143982427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 08:44 schreef Parzival het volgende:
Een goeie baan, wat centen op de bank, een leuke cabrio en de drankjes/eten betalen lijken me een goeie start.. althans bij mij wel ...
Dank je wel voor deze humor op de zaterdagochtend _O-.

Bovenstaand gaat allang niet meer op, alleen voor golddiggers, maar die heb ik snel genoeg in de gaten :{w.
pi_143982567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dank je wel voor deze humor op de zaterdagochtend _O-.

Bovenstaand gaat allang niet meer op, alleen voor golddiggers, maar die heb ik snel genoeg in de gaten :{w.
Noem het anders: vrouwen hebben liever iemand die alles op de rit heeft
  zondag 31 augustus 2014 @ 00:16:43 #8
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144008124
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Die pua-woorden :')

"Groeien"
"Investeren"

Jullie klinken allemaal hetzelfde. Treurig wel.
Something called modelling.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_144008501
Maakt het wat uit als je autisme hebt en geen geld of diploma?

Iemand tips voor mij?
  zondag 31 augustus 2014 @ 00:39:41 #10
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_144009123
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
Maakt het wat uit als je autisme hebt en geen geld of diploma?

Iemand tips voor mij?
Doe gewoon relaxed :P niet te geforceerd. Gewoon lekker een praatje maken. Je leert het alleen door het te doen :) En vergeet die drie dingen die je op noemt. Het gaat om je sterke punten :)
pi_144009582
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Doe gewoon relaxed :P niet te geforceerd. Gewoon lekker een praatje maken. Je leert het alleen door het te doen :) En vergeet die drie dingen die je op noemt. Het gaat om je sterke punten :)
Ik heb niet echt sterke punten ik zal het wel eens proberen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 00:52:57 #12
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_144009661
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb niet echt sterke punten ik zal het wel eens proberen.
Hoezo je hebt geen sterke punten? Dat is onzin jongeman! ;)
En dat is ook de kern van het probleem. Je denkt dat en dus straal je onzekerheid uit. Zo kom je nu al n beetje op mij over :P

Ben je niet lief? Aardig? Behulpzaam? Grappig? Vrolijk? ;)
pi_144009700
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hoezo je hebt geen sterke punten? Dat is onzin jongeman! ;)
En dat is ook de kern van het probleem. Je denkt dat en dus straal je onzekerheid uit. Zo kom je nu al n beetje op mij over :P

Ben je niet lief? Aardig? Behulpzaam? Grappig? Vrolijk? ;)
Nee maar ik kan die 5 dingen proberen te zijn.
  maandag 1 september 2014 @ 00:27:11 #14
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144049550
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 1 september 2014 @ 06:13:32 #15
54408 Parzival
Where it happens
pi_144052124
quote:
hahahaha..

"You're pretty, I'm pretty, you wanna go home with me and stare at each other..."
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  maandag 1 september 2014 @ 09:05:10 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144053068
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 08:44 schreef Parzival het volgende:
Een goeie baan, wat centen op de bank, een leuke cabrio en de drankjes/eten betalen lijken me een goeie start.. althans bij mij wel ...
Als je geen persoonlijkheid kan dat je misschien redden ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:17 schreef Parzival het volgende:

[..]

je hoeft ook niet te showen dat je miljoenen hebt.. het gaat erom dat je kunt aantonen (door gedrag, kleding, locatie voor je date, etc) dat je gewoon rond komt.. vrouwen vallen meestal niet op arme sloebers die niet voor zichzelf kunnen zorgen
Maar ook niet op gasten die denken alles met poen te kunnen regelen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Noem het anders: vrouwen hebben liever iemand die alles op de rit heeft
Dat is niet vrouwen eigen, dat is mens eigen. Of ga jij voor je lol op date met een crackverslaafde met 30.000 euro schuld?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 1 september 2014 @ 09:06:08 #17
54408 Parzival
Where it happens
pi_144053079
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 09:05 schreef fathank het volgende:

Dat is niet vrouwen eigen, dat is mens eigen. Of ga jij voor je lol op date met een crackverslaafde met 30.000 euro schuld?
Dat zou wel een erg spannende date kunnen worden :)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  maandag 1 september 2014 @ 09:06:51 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144053082
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:06 schreef Parzival het volgende:

[..]

Dat zou wel een erg spannende date kunnen worden :)
:')

Weet je zeker dat je afgezogen wordt voor een drankje ja.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 1 september 2014 @ 09:23:33 #19
54408 Parzival
Where it happens
pi_144053265
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 09:06 schreef fathank het volgende:

[..]

:')

Weet je zeker dat je afgezogen wordt voor een drankje ja.
en geen bijtende tandjes ;)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_144079597
Nou ik heb ook genoeg mensen gezien die met die ene persoon gaan die in de goot ligt.
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:07:23 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144109169
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:42 schreef TheStranger1158 het volgende:
Nou ik heb ook genoeg mensen gezien die met die ene persoon gaan die in de goot ligt.
Dat is voor hun een projectje. Vinden dat soort vrouwen juist leuk. Die denken "de persoon" te kunnen verranderen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144144940
Oke, ik ga vrijdag naar een bar welke me al lang leuk lijkt om daar vervolgens een praatje te maken met een leuke vrouw. Niks meer, gewoon een praatje.

En aangezien ik nu 'interessant' ben vanwege mijn niet-Amerikaans accent is er eigenlijk geen beter moment om het uit te proberen en over mijn angst heen te komen dan hier. Ik post het alleen maar om mezelf te dwingen om komende vrijdag ook echt te gaan en een update te geven over hoe het ging.

[ Bericht 17% gewijzigd door Paganitzu op 03-09-2014 23:38:09 ]
  donderdag 4 september 2014 @ 11:55:34 #23
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144164312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef Paganitzu het volgende:
Oke, ik ga vrijdag naar een bar welke me al lang leuk lijkt om daar vervolgens een praatje te maken met een leuke vrouw. Niks meer, gewoon een praatje.

En aangezien ik nu 'interessant' ben vanwege mijn niet-Amerikaans accent is er eigenlijk geen beter moment om het uit te proberen en over mijn angst heen te komen dan hier. Ik post het alleen maar om mezelf te dwingen om komende vrijdag ook echt te gaan en een update te geven over hoe het ging.
^O^

De allereerste stap is altijd het lastigst.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_144264345
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

^O^

De allereerste stap is altijd het lastigst.
Vrijdag ben ik niet gegaan, vandaag echter wel en ik ben nu net terug. Wat vroeg, maar voor mij was dit vermoeiend en eng genoeg.

Ik had besloten om naar een kroeg te gaan waar ik niemand ken, en ook om alleen te gaan. Anders heb je toch al snel een uitweg om met mensen te blijven praten welke je kent. Dat had ik nu dus niet, dus ik kwam aan om 9:30 en heb vervolgens totaal bijna 1:30 uur als een bange creep aan de bar gezeten. Uiteindelijk kwam er na zo'n 45 minuten drie vrouwen naast me te staan, waarna iemand iets liet vallen. Ik verschoof mijn barkruk zodat ze het op kon rapen. Ze bedankte me en zei dat het maar een telefoonnummer van de tandarts was. Vervolgens mompelde ik wat terug, omdat ik zenuwachtig was, en ging ze verder met haar vriendinnen praten. Ik durfde echter niks te zeggen.

Uiteindelijk na 45 minuten langer als een creep te staan, en omdat mensen me ondertussen gek aan begonnen te kijken, naar een tafel met drie best knappe vrouwen gelopen en gevraagd of ik erbij mocht zitten omdat mijn vrienden niet op waren komen dagen. Een van hun zei meteen ja, natuurlijk! En de andere twee begonnen te lachen. Ik kon wel door de grond zakken. Uiteindelijk met haar zo'n uur gepraat ,waarna ze me naam vroeg. Ik was me helemaal vergeten te introduceren en hun naam vergeten te vragen :{ Maar goed, uiteindelijk namen we afscheid, ze zei dat ze een hele leuke tijd had, gaf me een knuffel en vervolgens gingen ze er van door. Ik ging vervolgens ook meteen naar huis.

Nou, dit was dan de eerste keer dat ik met iemand gesproken had in een bar welke ik ervoor nog niet kende en welke ik zelf aangesproken had. En het was echt enorm eng en waarschijnlijk heb ik 100 dingen fout gedaan en had ik haar nummer moeten vragen. Maar het ging me niet om iemand oppikken, maar het aanspreken van iemand. En ik ben toch best trots dat ik het gedaan had, ondanks dat ik waarschijnlijk over kwam als een loser of creep.

[ Bericht 0% gewijzigd door Paganitzu op 07-09-2014 07:10:40 ]
  zondag 7 september 2014 @ 23:55:45 #25
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144298258
Hahah,dit doet me denken aan een van mijn eerste posts op dutchattraction. Mijn allereerste nuchtere approach. Dit was ik 2 jaar geleden:

EINDELIJK een set ballen laten groeien en de eerste stap genomen naar succes met vrouwen. Ik zit hier al zo lang tegen aan te hikken, en heb wel honderd excuusjes verzonnen om de afgelopen weken er ''toch maar niet op af te stappen''. Maar nu is het dan eindelijk zover, ik zag 3 leuke meisjes staan. Het was weer het natuurlijke patroon, een mooie interne dialoog over wat ik zou moeten zeggen en hoe ik het aan zou pakken. Ik herinnerde me nu het filmpje van underdoc over sociale angsten die ik voordat ik wegging gezien had(Thnx daarvoor :) ), en eindelijk kwam m'n beste zelf naar boven die zei: ''DOEN''. Als gasten dit lezen die met theorie bezig zijn maar het niet toepassen, ga het gewoon doen. Ik kwam letterlijk weg met ''ey jullie zien er wel gezellig uit met z'n 3en, ik kom jullie even ontmoeten'' Verder prima gesprekje gehad (ging nergens heen, maar boeie) en de rest van de avond was ik helemaal in state. Ik denk dat ik ongeveer 3/4 van alle mooie dames gesproken heb. Nadat die eerste stap eenmaal gezet is, gaat het allemaal ZO veel makkelijker :D

Misschien is het een BS verhaal voor ervaren gasten hier, maar ik ben hier echt blij mee, en evt helpt het andere mensen om die eerste stap te zetten;)


Mooi om terug te lezen wel _O-
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')